Henk Veerman

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Henk Veerman

Berichtdoor Mackan68 » 31-07-2018 15:38

pes5 schreef:Foppe wilde serieus met hem aan de slag gaan na de trainingen. Na 15 minuten zat Henk echter alweer in de auto naar Volendam, terwijl de beperkte Te Vrede doorging met afronden totdat hij een ons woog. Foppe koos voor Te Vrede daarna, ook al vond hij dat Veerman meer potentie had.

Dat vertelde mij eigenlijk al het verhaal Veerman.
Zit misschien meer in, maar wil zichzelf niet pijnigen om er alles uit te halen. Dat zie je ook terug in zijn manier van spelen. Soms prachtige dingen laten zien, maar meestal gewoon niet goed genoeg.

Ik kan dit verhaal bevestigen. Ik heb na een training ooit Te Vrede naar het stadion gebracht. Na wat extra afwerken op goal en volgens mij nog een of ander interview waren alle spelers verder al vertrokken. Iets wat ik toen al wat vreemd vond. Ik neem aan dat hij ook met iemand anders mee gereden was naar Skoatterwâld. Dan is het toch een gevalletje samen uit en samen thuis zou je zeggen. Niet dus. Redt je kont maar. Alsof 30 minuten extra doorgaan een straf is. Het verschil tussen voetballen als droombaan, of voetballen als broodvoetballer.
Als we gaan, gaan we met z'n allen. Bedankt directie!!
Mackan68
Superster

Berichtdoor Baas » 01-08-2018 06:49

Ondertussen een aardige soap aan het worden met Veerman.
Nu gaat Henk Timmer ook nog wat roepen in de media.. die man kan beter z'n mond houden.
Er zit nu 2 ton verschil tussen vraag en aanbod.
Bij een vraagprijs van een paar miljoen is 2 ton niet veel.
Bij de vraagprijs van 6,5 ton is 2 ton gewoon erg veel!
Pootje stijf houden, Ado heeft net 2Mln binnen via de Johnson transfer.
Zeg maar niks!
Baas
Wereldspeler

Berichtdoor Arjan2 » 01-08-2018 14:08

Baas schreef:Ondertussen een aardige soap aan het worden met Veerman.
Nu gaat Henk Timmer ook nog wat roepen in de media.. die man kan beter z'n mond houden.
Er zit nu 2 ton verschil tussen vraag en aanbod.
Bij een vraagprijs van een paar miljoen is 2 ton niet veel.
Bij de vraagprijs van 6,5 ton is 2 ton gewoon erg veel!
Pootje stijf houden, Ado heeft net 2Mln binnen via de Johnson transfer.

Kunnen we Henk verkopen en Robert Muhren halen. Ook een Volendammer die nooit moeilijk doet en als pinchhitter
altijd z'n doelpunten maakt. Die moet misschien 2 ton kosten (huurprijs) Was bij AZ als invaller altijd van waarde en maakte vorig jaar bij Sparta 9 doelpunten ( in 25 wedstrijden) en dat is best veel voor een club die weinig scoorde en gedegradeerd is
Arjan2
Bankzitter

Berichtdoor Crash » 01-08-2018 14:33

Ik zou het leuk vinden wanneer de club weer eens een versterking halen in plaats van selectieopvulling. Gebeurt veel te weinig in mijn opinie. Daar waar AZ met Janssen en Jahankabakhs het toch wat beter voorelkaar heeft dan wij de laatste jaren. (Dumfries uitgezonderd wellicht - maar in de huidige selectie zie ik niemand nog doorstoten naar de Nederlandse top, laat staan naar een (sub)topper in Europa)
Crash
Superster

Berichtdoor GeraldSibon35 » 02-08-2018 04:46

St.Pauli zou zich ook gemeld hebben voor Henk, lijkt me een mooie stap voor hem.
GeraldSibon35
Selectiespeler

Berichtdoor Wizard » 02-08-2018 07:02

Crash schreef:Ik zou het leuk vinden wanneer de club weer eens een versterking halen in plaats van selectieopvulling. Gebeurt veel te weinig in mijn opinie.

Ik hoop nog altijd op een enorme versterking op één van de vleugelposities. Daarnaast zou het wenselijk zijn om Yuki en/of Thorsby te verkopen en vervolgens in hun plaats een behoorlijke versterking (+ een talent te halen).
Wizard
Beheerder

Berichtdoor Jazz » 02-08-2018 07:05

Crash schreef:Ik zou het leuk vinden wanneer de club weer eens een versterking halen in plaats van selectieopvulling. Gebeurt veel te weinig in mijn opinie. Daar waar AZ met Janssen en Jahankabakhs het toch wat beter voorelkaar heeft dan wij de laatste jaren. (Dumfries uitgezonderd wellicht - maar in de huidige selectie zie ik niemand nog doorstoten naar de Nederlandse top, laat staan naar een (sub)topper in Europa)

Pierie?
Heerenveen-fan sinds 1993, wonend in de Randstad.
Jazz
Superster

Berichtdoor BK2007 » 02-08-2018 07:36

St Pauli is een mooie club voor Henk. Bijkomend voordeel is dat hij niet tegen ons kan scoren iig volgend seizoen.

Zijn salaris zal daar ook flink hoger zijn dan bij pak em beet ADO.
Du pain, du vin, du Sc-heerenvain.
BK2007
Superster

Berichtdoor Ebiede » 02-08-2018 07:46

Crash schreef:Ik zou het leuk vinden wanneer de club weer eens een versterking halen in plaats van selectieopvulling. Gebeurt veel te weinig in mijn opinie. Daar waar AZ met Janssen en Jahankabakhs het toch wat beter voorelkaar heeft dan wij de laatste jaren. (Dumfries uitgezonderd wellicht - maar in de huidige selectie zie ik niemand nog doorstoten naar de Nederlandse top, laat staan naar een (sub)topper in Europa)

Pieri, frederiksen, van der heide... loopt genoeg.. gras bij de buren is niet altijd groener.
Spijt heb je morgen maar!
Ebiede
Superster

Berichtdoor BK2007 » 02-08-2018 08:07

Ebiede schreef:Pieri, frederiksen, van der heide... loopt genoeg.. gras bij de buren is niet altijd groener.

Hier noem je 3 spelers die 18 jaar en jonger zijn.

Typerend om deze te noemen terwijl het natuurlijk om de basisspelers gaat in het 1e elftal. Die mogen wel meer kwaliteit hebben als je het mij vraagt. Aub ook wat ouder dan 18, als het even kan.
BK2007
Superster

Berichtdoor Crash » 02-08-2018 17:18

Ebiede schreef:Pieri, frederiksen, van der heide... loopt genoeg.. gras bij de buren is niet altijd groener.

Mwoahh, gazonnetje van AZ ligt er anders prima bij hoor. In tegenstelling tot bij veel andere buren, waaronder wijzelf, in deze achterstandwijk die zich de Eredivisie mag noemen.
Crash
Superster

Berichtdoor Feanfan 1 » 02-08-2018 20:06

Gazonnetje van AZ ligt er inderdaad prima bij. Maar door de zuinigheid en getreuzel hebben ze te lang gewacht met Johnsen. Daardoor speelt nu Friday twee in de spits en vliegen ze uit Europa. Niet dat Johnsen een garantie was, maar Friday heeft aangetoond niet goed genoeg te zijn, zelfs niveau Sparta was al met moeilijk genoeg

Hoop voor Veerman dat hij zelf een goede keuze maakt. Sankt Pauli is een prachtclub in een mooie competitie. Niet het makkelijkste publiek en als je hun clublogo ziet, dan weet je ook wel waarom ( I love it )
Feanfan 1
Superster

Berichtdoor spettervanpetter » 03-08-2018 10:39

Ik zie anders Sam Lammers volgend jaar zomaar eens bij PSV spelen :wink:
spettervanpetter
Bankzitter

Berichtdoor Jelmer1981 » 03-08-2018 10:43

Het gazonnetje van AZ moeten we ook nog maar afwachten. Kan die spits van ADO nog zo'n seizoen draaien? Kan Rotariu in de buurt komen van de prestaties van Jahanbaks? Volgens mij gaan ze er op het eerste gezicht ook flink op achteruit.
Jelmer1981
Basisspeler

Berichtdoor Mackan68 » 03-08-2018 16:00

Jelmer1981 schreef:Het gazonnetje van AZ moeten we ook nog maar afwachten. Kan die spits van ADO nog zo'n seizoen draaien? Kan Rotariu in de buurt komen van de prestaties van Jahanbaks? Volgens mij gaan ze er op het eerste gezicht ook flink op achteruit.

Het vertrek van Jahanbahksh is vooral een forse aderlating. Een Johnsen zou zomaar eens eenzelfde lijn door kunnen trekken bij AZ als dat Weghorst deed. Maar misschien wordt hij ook een grote flop juist door het ontbreken van Alireza. Ik verwacht niet dat er in de eredivisie zomaar weer een buitenspeler zal staan met zulke statistieken. Qua financieel en mogelijkheden jezelf te herstellen zijn de mogelijkheden in Alkmaar natuurlijk wel forst beter met een transferomzet van 45 miljoen in 2 jaar tijd.
Als we gaan, gaan we met z'n allen. Bedankt directie!!
Mackan68
Superster

Berichtdoor Wizard » 09-08-2018 07:06

Veermans vertrek is definitief. Henk tekent vanmiddag in Duitsland.
Prachtige transfer voor Veerman! Het is deze jongen, maar ook onze club, gegund.

Veel succes!
Wizard
Beheerder

Berichtdoor Satyr » 09-08-2018 07:43

Henkie naar FC Antifa, jammer :|
Satyr
Superster

Berichtdoor xander » 09-08-2018 10:28

Veerman weg en geen nieuwe spits wel done!
Alle ballen op Henkie!
xander
Superster

Berichtdoor Satyr » 09-08-2018 10:32

xander schreef:Veerman weg en geen nieuwe spits wel done!

We hebben Hornkamp toch? Waarom moet er toch altijd iets 'nieuws' bij komen?
Satyr
Superster

Berichtdoor Rick » 09-08-2018 13:37

Begrijp dat sommige mensen sympathie hebben voor Veerman, maar na een aantal seizoen is toch wel duidelijk dat hij je niet verder gaat brengen? Kan het tempo qua handelingssnelheid gewoon niet aan en heeft ook als basisspeler nooit aangetoond dat er meer in zit. Ook tegen een SC Stiens waren al zijn aannames ondermaats en van een zeer laag niveau. Zijn basis techniek was dan ook gewoon niet goed genoeg voor ons en de eredivisie.

In Duitsland kan hij met zijn fysiek en snelheid wel wat toevoegen en dat type spel past veel beter bij hem. Het liefst zie ik ook een vervanger komen voor Veerman, maar andere positie zoals het middenveld, verdediging en een vleugelspeler hebben mijn inziens prioriteit. Zowel Lammers als Hornkamp moeten het nog laten zien, maar heb daar wel vertrouwen in.
Rick
Wereldspeler

Berichtdoor Wizard » 10-08-2018 06:36

Rick schreef:Het liefst zie ik ook een vervanger komen voor Veerman, maar andere positie zoals het middenveld, verdediging en een vleugelspeler hebben mijn inziens prioriteit. Zowel Lammers als Hornkamp moeten het nog laten zien, maar heb daar wel vertrouwen in.

Exact. Naar mijn mening hoeft er helemaal geen vervanger te komen. Lammers is de eerste spits en zal alle wedstrijden als basisspeler starten. Daarachter kunnen jongens als Hornkamp en Iredale met invalbeurten aan de Eredivisie ruiken. Mocht Lammers door omstandigheden (niet goed genoeg of een blessure) niet voldoen, kan je in de winterstop een goede vervanger halen.
Met het statische middenveld en beperkt aantal vleugelspelers op subtopniveau ligt er een veel hogere prioriteit bij het halen van een goede middenvelder en/of een vleugelspeler.
Wizard
Beheerder

Berichtdoor Knipecity » 10-08-2018 09:22

Nou Wizard, ik denk dat je wel anders piept als Lammers vanavond zwaar geblesseerd raakt en we afhankelijk zijn van Hornkamp en Irredale die, zo kon ik in de voorbereiding wel zien, nog lang niet klaar zijn voor dit niveau. Als ze dat ooit worden.

Maar je hebt gelijk dat we op het middenveld en op de vleugels een nog groter probleem hebben.
Knipecity
Superster

Berichtdoor Voorstopper » 10-08-2018 09:59

Knipecity schreef:Nou Wizard, ik denk dat je wel anders piept als Lammers vanavond zwaar geblesseerd raakt en we afhankelijk zijn van Hornkamp en Irredale die, zo kon ik in de voorbereiding wel zien, nog lang niet klaar zijn voor dit niveau. Als ze dat ooit worden.

Een andere en wellicht beste optie die Hamstra nog heeft is een nieuwe ervaren spits halen en Hornkamp verhuren naar top Eerste Div /onderin Eredivisie niveau zodat hij meters kan gaan maken.
Als hij niets doet en Lammers overkomt idd wat en Hornkamp kan het nog niet aan dan zal de kritiek op hem hevig zijn, idem als hij nu een ervaren aankoop haalt voor Veerman en Hornkamp wordt teruggezet naar 3e spits.
The two most powerful warriors are patience and time.
Voorstopper
Superster

Berichtdoor pes5 » 10-08-2018 10:54

Aan de andere kant roepen we al heel lang dat Hornkamp kansen verdient. Laat het maar zien dan.

En als als als. Dat is makkelijk. We kunnen het pas straks beoordelen.

Ik heb vertrouwen in Lammers en met Hornkamp en Iredale daarachter heb je twee gretige spitsen die kunnen scoren. Ik heb liever dat je die twee nu kunt zien en dat je straks weet wat die jongens kunnen.
pes5
Beheerder

Berichtdoor Rick » 10-08-2018 11:24

Knipecity schreef:Nou Wizard, ik denk dat je wel anders piept als Lammers vanavond zwaar geblesseerd raakt en we afhankelijk zijn van Hornkamp en Irredale die, zo kon ik in de voorbereiding wel zien, nog lang niet klaar zijn voor dit niveau. Als ze dat ooit worden.

Maar je hebt gelijk dat we op het middenveld en op de vleugels een nog groter probleem hebben.

Dat klopt helemaal, maar dan moet de trainer maar creatief worden. Dan moet Zeneli maar in de punt van de aanval of een twee spitsen systeem. Stel de club koopt Siem de Jong, dan kan die op 10 of in de spits.

Zelf denk ik bijvoorbeeld dat Rojas ook een prima 10 kan zijn. Goed in de combinatie, snelheid in zijn actie en weet de bal bij zich te houden. Draait ook makkelijk weg bij zijn tegenstander.

—Mihijlovic———Lammers———Zeneli—-

——————————-Rojas————————

—————Vlap———————-Bruijn———

Pieri——-Naess————Hoegh——Floranus

Laat Kobayashy, Thorsby en Bulthuis maar even weten dat er echt meer gevraagd wordt. Op het middenveld in ieder geval zo voetbal in de ploeg. De aanval is de beste verdediging.
Rick
Wereldspeler

Berichtdoor BK2007 » 10-08-2018 11:29

Nou Rick. Dit moet maar niet. Tenzij je met 7-0 het veld af wilt.

Ik denk eerder aan een extra middenvelder en een vleugel eraf.
Dus 4-4-2. Met misschien Vlap hangend op links.
In dit systeem komt misschien Yuki ook beter tot zijn recht.
Haal alle mogelijke gevaar bij PEC er gewoon uit vanavond.
BK2007
Superster

Berichtdoor Rick » 10-08-2018 12:01

BK2007 schreef:Nou Rick. Dit moet maar niet. Tenzij je met 7-0 het veld af wilt.

Ik denk eerder aan een extra middenvelder en een vleugel eraf.
Dus 4-4-2. Met misschien Vlap hangend op links.
In dit systeem komt misschien Yuki ook beter tot zijn recht.
Haal alle mogelijke gevaar bij PEC er gewoon uit vanavond.

Haha ik snap je angst. Maar zie liever een elftal met spelers die er vol voor gaan en kunnen voetballen, dan een elftal dat en niet kan verdedigen en moeite heeft met scoren. Vertrouw op JOR en geef hem zeker de kans. Wie weet kan het team ons verrassen.
Rick
Wereldspeler

Berichtdoor JelleLawnmower » 10-08-2018 13:31

Afbeelding
mooi om te zien dat Henk bij net zo'n gezellige familievriendelijke club als Heerenveen terechtkomt :roll:
JelleLawnmower
Nieuw talent

Berichtdoor Jazz » 10-08-2018 13:38

Hoeveel hebben we gekregen voor Veerman?
Heerenveen-fan sinds 1993, wonend in de Randstad.
Jazz
Superster

Berichtdoor Ebiede » 10-08-2018 13:38

Kan dit naar vertrokken spelers.. de eerst van middelmaat is vertrokken. Nu doke, Pele, Yuki en thorsby nog.
Spijt heb je morgen maar!
Ebiede
Superster

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers