Middenvelders (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Kaz_SCH » 14-06-2019 09:35

Snap ik, maar ik heb hem persoonlijk in zijn Excelsior-periode ook niet dusdanig gevolgd dat ik zelfs iets kan zeggen over de kwaliteit van zijn tempowisselingen. Neem aan dat ik niet de enige ben, de meesten zullen hem toch vooral in samenvattingen aan het werk gezien hebben en in de wedstrijden tegen ons.
Kaz_SCH
Basisspeler

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor GFaber » 17-06-2019 18:06

Faik zal dus waarschijnlijk wel erbij komen, zou mooi zijn als we hier niet zo veel voor hoeven te betalen, die Belgen willen hem ook al weer kwijt, is geen goede match daar. Transfervrij zou nog mooier zijn, want er zit voor heerenveen ook niet erg veel doorverkoopwaarde in denk ik, want hij is al 27 jaar. Als hij komt kan hij mooi met kongolo strijden om een plekje in het elftal op de positie van voorheen Stijn Schaars.

Graag zou ik ook zien dat er een poging wordt gedaan om Stijn Spierings los te weken bij RKC, die viel me wel op tijdens de play-off wedstrijden om promotie/degradatie die is nog relatief jong (23) heeft drang naar voren, kan assists geven en zelf scoren. Hij heeft ook wel iets van een aanvoerderstype, iemand die de boel goed aanstuurt, hij zou zo maar eens bij heerenveen door kunnen doorgroeien en dan net zo'n sprong maken als eerder de roon bij ons heeft gedaan.
Duur hoeft hij niet zijn denk ik, heeft nog contract tot medio 2020. Zou jammer zijn als hij naar een andere club zoals Twente of Heracles zou gaan en daar dan verder doorbreekt.
GFaber
Bankzitter

Vorige

Keer terug naar Transfers & geruchten