Moderators: Beheerders, Fanmasters
DE ZUID schreef:Inderdaad een saaie 0-0. Maar niet getreurd, een week later maken ze het weer goed!
Jeroen schreef:Laten we het hopen Heerenveen rules, dan wordt er volgende week wellicht nog actie ondernomen op de transfermarkt. Een overwinning morgen zou wel eens zand in de oogjes kunnen strooien.
BS schreef:Ik kan me niet voorstellen dat ze zo dom zijn om te denken dat er geen versterkingen nodig zijn. Dan is het bestuur echt niet meer serieus te nemen.
pete schreef:de versterkingen kunnen pas komen wanneer de zaak alves is afgehandeld. Als hij blijft hoef je geen "topspeler" (naam) aan te trekken... en dat is nou juist die rare situatie... Er is verder nog niemand weg ( behalve Nilson)
morgen een gelijkspel tegen Espanyol. 2 - 2
BS schreef:pete schreef:de versterkingen kunnen pas komen wanneer de zaak alves is afgehandeld. Als hij blijft hoef je geen "topspeler" (naam) aan te trekken... en dat is nou juist die rare situatie... Er is verder nog niemand weg ( behalve Nilson)
morgen een gelijkspel tegen Espanyol. 2 - 2
Natuurlijk moeten er wel versterkingen komen, we hebben toch niet voor niets Friend, Yildirim, Waterman en Nilsson verkocht. Dan verwacht ik op z'n minst een goede vervanger voor Nilsson.
Frisian4life schreef:Heerenveen - Willem II 0-1
Saaie wedstrijd waarin Heerenveen op Vermeer stuit, en Willem II in de laatste minuut uit een corner de overwinning pakt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast