Passe-partout UEFA Cup-duels

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Zinkhout
Nieuw talent
Berichten: 97
Lid geworden op: 22-09-2005 22:32

Passe-partout UEFA Cup-duels

Bericht door Zinkhout »

Ik had even een vraag, ik heb namelijk een passe-par tout gekocht voor de 2 wedstrijden in vak 10 maar ik betaal als 17-jarige €10,50 per wedstrijd (Er staat ook 'jeugdticket' op het kaartje). Terwijl ik bij Banik Ostrava €15 neertelde (Toen stond er 'Normaal' op de kaart) Klopt dit van die €10,50of is dit een fout? Want op de heerenveensite staat dat de jeugdkorting maar telt t/m 14 jaar..
Gebruikersavatar
Teppie Superfries
Selectiespeler
Berichten: 592
Lid geworden op: 10-12-2004 13:53

Bericht door Teppie Superfries »

klopt, heb vanmiddag ook kaarten gehaald en heb ze voor 21 Euro.
Zinkhout
Nieuw talent
Berichten: 97
Lid geworden op: 22-09-2005 22:32

Bericht door Zinkhout »

Teppie Superfries schreef:klopt, heb vanmiddag ook kaarten gehaald en heb ze voor 21 Euro.
Ok thnx
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Zinkhout schreef:Ik had even een vraag, ik heb namelijk een passe-par tout gekocht voor de 2 wedstrijden in vak 10 maar ik betaal als 17-jarige €10,50 per wedstrijd (Er staat ook 'jeugdticket' op het kaartje). Terwijl ik bij Banik Ostrava €15 neertelde (Toen stond er 'Normaal' op de kaart) Klopt dit van die €10,50of is dit een fout? Want op de heerenveensite staat dat de jeugdkorting maar telt t/m 14 jaar..
Ha had ik ook vond het vaag heb ook seizoenskaart 15 t/m 17 jaar en ik had niet gezecht bij de ticketbox jeugkorting. Maar staat wel op het kaartje en ik betaal 21€ voor beide wedstrijden. Dus 10.50€ per wedstrijd. Vond het vaag maar zal wel een fout van de club zijn. Mijn probleem niet ben ieder geval voordeliger uit wan tik was er van uit gegaan dat ik 31€ kwijt was. Maar ja mooi mee genomen vorige keer ook genaaid door de 2 voor de prijs van 1 actie daarbij is dit weer een mooie compensatie.
Laatst gewijzigd door xander op 11-10-2005 15:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Alle ballen op Henkie!
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

heb ook seizoenskaart t/m 17 jaar
Dan hoef je ook niks te zeggen, want dat herkent het systeem automatisch.

Ik vind het trouwens wel opvallend dat ze hier nu ineens melding van maken. Was tegen Baník niet zo volgens mij?!

Xander: probeer even iets aan je zinsformuleringen te doen a.u.b. :!:
Laatst gewijzigd door Niels op 11-10-2005 16:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Nielshh schreef: Dan hoef je ook niks te zeggen, want dat herkent het systeem automatisch.

Ik vind het trouwens wel opvallend dat ze hier nu ineens melding van maken. Was tegen Baník niet zo volgens mij?!

Wander: probeer even iets aan je zinsformuleringen te doen a.u.b. :!:
Er wordt melding gedaan omdat er op de site staat dat jeugdkorting t/m 14 jaar is.
Alle ballen op Henkie!
Gebruikersavatar
Feanfan
Selectiespeler
Berichten: 585
Lid geworden op: 30-08-2003 11:47
Locatie: Gorredijk/Boxtel

Bericht door Feanfan »

Er zijn meerdere leeftijdscatogoriën: t/m 14 jaar, t/m 17 jaar en volwassenen
De vader, de zoon en de heilige geest: Abe
SCH-4-LIVE
Selectiespeler
Berichten: 578
Lid geworden op: 16-12-2004 19:31

Bericht door SCH-4-LIVE »

van de officiële site:
prijzen passe-partouts: niet (s)cc-houders (s)cc-houders
west- en oostzijde € 48,- € 38,-
noord-, zuidzijde en hoek € 38,- € 31,-
jeugdkorting t/m 14 jaar € 10,- € 10,-
vanaf 15 moet je dus gewoon het volledige bedrag betalen, aldus de site. Vanochtend kocht ik ook een kaartje voor t/m 17 jaar en daar betaalde ik gewoon €31,- terwijl er €21,- op de kaartjes stond in totaal. Ik merkte het pas toen ik thuis was omdat ik een groot aantal kaartjes had gekocht.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Ongelofelijk.
Ik ben zelf momenteel ook nog zeventien en betaalde 'maar' 21 euro in totaal :erm: .
Zinkhout
Nieuw talent
Berichten: 97
Lid geworden op: 22-09-2005 22:32

Bericht door Zinkhout »

Nielshh schreef: Dan hoef je ook niks te zeggen, want dat herkent het systeem automatisch.

Ik vind het trouwens wel opvallend dat ze hier nu ineens melding van maken. Was tegen Baník niet zo volgens mij?!

Xander: probeer even iets aan je zinsformuleringen te doen a.u.b. :!:
Klopt, bij Banik betaalde ik gewoon €15, maar ik heb al van ongeveer 7 mensen gehoord dat zij ook €21 betaalden voor deze wedstrijden, dus dan zal het wel kloppen. :)
Zinkhout
Nieuw talent
Berichten: 97
Lid geworden op: 22-09-2005 22:32

Bericht door Zinkhout »

Ik had gemaild naar heerenveen info, maar die vroeg stuurde terug of ik wat meer gegevens wou geven, zodat ze in het systeem kon kijken. Ben benieuwd wat ze er daarvan zeggen :?
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Zinkhout schreef:Ik had gemaild naar heerenveen info, maar die vroeg stuurde terug of ik wat meer gegevens wou geven, zodat ze in het systeem kon kijken. Ben benieuwd wat ze er daarvan zeggen :?
Bij de ticketbox waar ik kaarten weg haalde heb ik even ginformeerd die had het over een fout in de software. Maar wat ook vreemd was haalde vandaag een kaartje voor een maat van me en dat kaartje kostte inneens 38€ Noord tribune korte zijde dus hij heeft it maar over laten gaan vond het te duur worden. En Mevoruw acher de ticketbox kon het ook nog niet na zien de papieren waren nog niet binnen met prijs op gaven.
Alle ballen op Henkie!
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

sc heerenveen schreef:Quote:
Verkoop UEFA Cup duels start zaterdag 8 oktober

De verkoop van passe-partouts voor de thuisduels van sc Heerenveen in de strijd om de UEFA Cup, gaat zaterdag 8 oktober van start bij de TicketBox verkooppunten. Seizoen- en clubkaarthouders kunnen heel voordelig naar beide wedstrijden. Ze krijgen maar liefst tot 30% korting op een passe-partout.

De vaste bezoekers van het Abe Lenstra Stadion, de seizoenkaarthouders, krijgen eerst de gelegenheid om de eigen plaats te kopen. Ze kunnen daarvoor bij de TicketBox-verkooppunten terecht op zaterdag 8, maandag 10 en dinsdag 11 oktober. Van woensdag 12 tot en met donderdag 20 oktober kunnen seizoenkaarthouders een onbeperkt aantal passe-partouts bij kopen en worden ook de clubkaarthouders in de gelegenheid gesteld passe-partouts te kopen. Seizoen- en clubkaarthouders profiteren ook dan nog van een korting tot 30%.
Voor seizoen- en clubkaarthouders gelden in de bovengenoemde perioden de volgende tarieven:

West- en Oosttribune € 38,00
Noord- en Zuidtribune en Hoeken € 31,00
Jeugd t/m 14 jaar € 10,00 korting


Vanaf 21oktober vindt er, uiteraard indien er dan nog beschikbaar zijn, vrije verkoop van passe-partouts plaats. Een seizoen- of clubkaart is dan niet nodig!

Voor de vrije verkoop gelden voor de passe-partouts de volgende tarieven:
West- en Oosttribune € 48,00
Noord- en Zuidtribune en Hoeken € 38,00
Jeugd t/m 14 jaar € 10,00 korting

De directie behoudt zich het recht voor de organisatie van de verkoop tussentijds te wijzigen!
€38 was dus gewoon van tevoren aangegeven (€19 p/wedstrijd is toch niet zo exhorbitant hoog?)

edit: ow shit! s'rry zou nog €31 moeten zijn, raar dus.....
Heerenveen: superbia ex septentrio
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

Kaartjes voor vak 10 zijn in Sneek verkocht voor de bedoelde prijs dus €31.-. Wat een zootje, hoe lang hebben ze dat systeem nu al en waarom gaat het keer op keer fout???
Kees-Jan
Jeugdspeler
Berichten: 11
Lid geworden op: 10-10-2005 12:49
Locatie: Ureterp
Contacteer:

Bericht door Kees-Jan »

Ik heb precies hetzelfde. Ik heb ook seizoenkaart tot 17 jaar en hoefde deze keer ook maar 21 euro te betalen. Tegen banik moest ik wel het vollepond betalen dus ik snap ook niet helemaal hoe dat in elkaar zit.
Only 1 Club In Frysland!
chrissie
Basisspeler
Berichten: 998
Lid geworden op: 17-09-2004 23:11
Locatie: sneek

Bericht door chrissie »

Ik heb ook passe-partout vak 10 voor 31 euro bemachtigd! Weer gedoe met ticketbox. :roll:
Vanmorgen kon pas ca. 09.45 u. ticketbox in gebruik worden genomen bij de sigarenzaak Sneek, vak 10 bleek uitverkocht. Vanmiddag om 15.00 u. bleek er op eens toch passe-partout voor vak 10 beschikbaar :? (die hij voor mij heeft achtergehouden :wink: )
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

Is het de vorige keer zo goed bevallen in vak 10 Chrissie :mrgreen: ??
Volgend jaar maar een seizoenkaart samen met die lange in vak 10 dacht ik zo!!!
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Zinkhout schreef:Ik had gemaild naar heerenveen info, maar die vroeg stuurde terug of ik wat meer gegevens wou geven, zodat ze in het systeem kon kijken. Ben benieuwd wat ze er daarvan zeggen :?
Heb je al eens antwoord gekregen?
Alle ballen op Henkie!
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Technische storing bij verkoop passepartouts
Naar aanleiding van de problemen bij de Ticketbox de afgelopen dagen, heeft SC Heerenveen het volgende bericht op haar website geplaatst. Om ook alle Nieuw Noorders op de hoogte te stellen, plaatsen ook wij het bericht even.

"Als gevolg van een technisch probleem zijn er woensdagochtend gedurende een aantal uren problemen opgetreden bij de verkoop van passe-partouts voor de UEFA Cup wedstrijden tegen CSKA Moskou en Levski Sofia. Het gevolg daarvan was dat er bij de TicketBox-verkooppunten passe-partouts werden geprint met een verkeerd tarief. In plaats van €38,-en €31,-, moesten seizoen- en clubkaarthouders €48,- en €38,- betalen. Die laatste tarieven zijn pas van kracht tijdens de vrije verkoop, die op 21 oktober van start gaat.

Seizoen- en clubkaarthouders die passe-partouts hebben gekocht en het te hoge tarief hebben betaald, kunnen zich melden bij de afdeling Kaartverkoop (tel. 0513-612100). Zij krijgen uiteraard het te veel betaalde terug.
Donderdagmiddag, 13 oktober, is het verkoopsysteem bij de TicketBox vanaf 13.00 uur weer volledig operationeel.

De directie van sc Heerenveen vindt het ongemak dat veel supporters hebben ondervonden bij het kopen van een passe-partout heel vervelend en hoopt dat het technisch probleem, zoals dat zich nu heeft voor gedaan, niet weer plaats vindt.

(bron http://www.nieuwnoord.org
Alle ballen op Henkie!
Zinkhout
Nieuw talent
Berichten: 97
Lid geworden op: 22-09-2005 22:32

Bericht door Zinkhout »

xander schreef: Heb je al eens antwoord gekregen?
Nee, schiet niet echt op daar :?
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Zinkhout schreef:Nee, schiet niet echt op daar :?
Weer een dag verder denk neit dat je meer bericht krijgt het is een puinhoop bij de ticketing bij sc-heerenveen.
Alle ballen op Henkie!
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

Even mailen het hoofd van de afdeling ticketing, ilona.wilbrink@sc-heerenveen.nl Niet dat die haar e-mail snel beantwoord, maar je weet wel dat je klacht/vraag bij de juiste persoon terecht is gekomen.
Gebruikersavatar
mh8
Nieuw talent
Berichten: 59
Lid geworden op: 18-05-2005 23:45

Bericht door mh8 »

Ik heb afgelopen maandag hetzelfde gehad bij een ticketbox in Zwolle.
Ook ik kreeg ze voor 21 euro totaal omdat ik seizoenskaart tot 17 heb, overigns hoorde ik dat vak 10 allang en breed was uitverkocht maar vandaag moest ik voor andere mensen ook kaarten halen en ik kreeg ze gewoon voor vak 10 mee!
dus wil je in vak 10 PROBEER HET! (als je tenminste echte schreeuwende supporter bent :D )
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Loopt weer storm dus... :?
Wilt u gratis naar een UEFA Cup wedstrijd in het Abe Lenstra Stadion? Dat kan! Als u voor € 50,00 of meer in de Feansjop besteedt, ontvangt u gratis een ticket voor een UEFA Cup wedstrijd.
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Nielshh schreef:Loopt weer storm dus... :?
Dit meen je niet!! Hoe kan dat nou weer? Het zou, zeker tegen CSKA Moshou, toch gewoon vol moeten zitten!
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Gebruikersavatar
''Pippi'' Nilsson
Invaller
Berichten: 332
Lid geworden op: 07-08-2005 15:12

Bericht door ''Pippi'' Nilsson »

Hmz.. :erm:
Liever een mooie onliner, dan een moeilijk verhaal!
Gebruikersavatar
Teppie Superfries
Selectiespeler
Berichten: 592
Lid geworden op: 10-12-2004 13:53

Bericht door Teppie Superfries »

Pfff, het zou in de groepsronde allang uitverkocht moeten zijn toch?:urgs:
Iemand die wel zo fan is om iets van 50 Euro uit te geven in de feanshop, zou toch ook zo fan moeten zijn om allang z'n kaartjes in huis te hebben...
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Teppie Superfries schreef:Pfff, het zou in de groepsronde allang uitverkocht moeten zijn toch?:urgs:
Iemand die wel zo fan is om iets van 50 Euro uit te geven in de feanshop, zou toch ook zo fan moeten zijn om allang z'n kaartjes in huis te hebben...
Je zou het wel zeggen!
Maar ja, dit is wel een lokkertje voor de feanshop, voor mensen die een kado halen ofzo, krijgen ze er een gratis kaartje bij!! Nou dan nu maar halen ipv over 2 weken.... :evil:
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Wat een club SC-heerenveen kwa kaartverkoop nu weet ik ook waarom het met de competitiewedstrijden altijd het stadion vol zit :wink: Maar dit vind ik nog erger dan de actie 2 halen 1 Betalen Nu heb ik wel goedkope kaartjes voor 21€ Maar dat kon bijvoorbeeld als ik naar de feanshop ging om een shirt ook 21€ Korting krijgen niet raar. Shirt voor 30€. Maar ja dan zit je denk ik niet in vak 10. Maar ik vind dit echt de druppel die het doet over stromen wordt tijd voor een spandoek ik vind dat dit niet meer langer kan de echte supporters worden genaaid :!: Hoe ging eht vorig jaar dan toen was het toch ook op een normale manier uitverkocht? De Club had beter met deze actie nog een week kunnen wachten. Al kunne ze het beter niet doen.
Alle ballen op Henkie!
NNfanatic
Invaller
Berichten: 337
Lid geworden op: 16-02-2005 15:31

Bericht door NNfanatic »

Ik vind dat het nu een beetje te commercieel wordt met de kaartverkoop van de Uefa Cup wedstrijden. Eerst die twee halen een betalen en nu bij besteding van 50 euro of meer. Als riemer en co nu eens de vaste trouwe supporters eens wat korting zou geven die de club steunen door dik en dun want het wordt zo een duur seizoen zeker als de play offs worden gehaald (waar ook voor de kaarten moet worden betaald volgens mij). En dit is geen reactie omdat ik het er niet voor over heb maar het moet wel te betalen blijven.

Maar nog kan ik er niet bij dat het nog niet uitverkocht is dat is toch ongeloofelijk!
Laatst gewijzigd door NNfanatic op 17-10-2005 16:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie