Wat te doen met Hetto?
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Nieuw talent
Wat te doen met Hetto?
Laatst gewijzigd door bossje op 26-03-2003 21:06, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Nieuw talent
- Contacteer:
-
- Bankzitter
- Contacteer:
-
- Jeugdspeler
Waarom Hetto verwijderen? er zijn nog zoveel anderen die daarvoor in aanmerking komen.
Als de heren fanmasters tot de beslissing komen om hetto daadwerkelijk te bannen van het forum, dan mag ik aannemen dat de bijdragen van andere forumleden ook eens onder de loupe genomen worden.
Ik vraag me eigenlijk al tijden af wie nu het forum hier in beheer heeft, want uit Cross zijn reacties lijkt het wel alsof hij de Fanmaster en bedenker van dit forum is, waar hij alleen recht tot spreken heeft en wie hem tegenspreekt kan het schudden.
Als de heren fanmasters tot de beslissing komen om hetto daadwerkelijk te bannen van het forum, dan mag ik aannemen dat de bijdragen van andere forumleden ook eens onder de loupe genomen worden.
Ik vraag me eigenlijk al tijden af wie nu het forum hier in beheer heeft, want uit Cross zijn reacties lijkt het wel alsof hij de Fanmaster en bedenker van dit forum is, waar hij alleen recht tot spreken heeft en wie hem tegenspreekt kan het schudden.
Van hard werken ga je niet dood maar waarom het risico nemen?
-
- Basisspeler
-
- Erelid
Laat je je dan niet wat makkelijk op de kast jagen? Cross zegt de dingen soms op eigen wijze maar dat betekent niet dat je het kan schudden als je hem tegenspreekt. Verschil van mening mag er zijn op dit forum. Een forum dat overigens niet door cross is uitgevonden, waar hij geen fanmaster van is en waar hij zeker niet het alleenrecht tot spreken heeft. Dat heeft niemand, het staat iedereen vrij hier te zeggen wat ie wilt. En als het je al te gortig wordt dan probeer je dat op te lossen of stuur je een beargumenteerd mailtje naar de fanmasters: fansite@heerenveen.org*Lara Croft* schreef: Ik vraag me eigenlijk al tijden af wie nu het forum hier in beheer heeft, want uit Cross zijn reacties lijkt het wel alsof hij de Fanmaster en bedenker van dit forum is, waar hij alleen recht tot spreken heeft en wie hem tegenspreekt kan het schudden.
-
- Jeugdspeler
-
- Erelid
- Contacteer:
Als we nu allemaal nog eens even onderstaand verhaal doorlezen en ons daar aan houden, lijkt me al een hoop narigheid opgelost te kunnen worden!
Welkom op dit forum!
Dank u!
Welkom op dit forum!
Dank u!
-
- Bankzitter
Dat bericht was het eerste dat ik las toen ik me aanmeldde op dit forum!
http://www.hetto.nl
the future's so bright..I gotta wear shades...
the future's so bright..I gotta wear shades...
-
- Wereldspeler
- Contacteer:
Waarom hou je je dan niet aan de regels?
Pleuro deed in het begin net als jij, en die is na hetzelfde gezeur van iedereen bijgedraaid.
Jij loopt gewoon iedereen uit te lokken.
Lara meisje Bedankt dat je zo over me denkt, het bevestigt mijn mening over jou maar weer.
Jaap: Jij kent me geloof ik al vrij goed.
Pleuro deed in het begin net als jij, en die is na hetzelfde gezeur van iedereen bijgedraaid.
Jij loopt gewoon iedereen uit te lokken.
Lara meisje Bedankt dat je zo over me denkt, het bevestigt mijn mening over jou maar weer.
Jaap: Jij kent me geloof ik al vrij goed.
Lang leve het censuur
-
- Invaller
- Contacteer:
Verwijder die gast nou maar! Word helemaal gek van die gast, Als ie me kent waarom spreekt ie me dan niet aan! en ga niet stoer doen dat je naast me aan de bar heeft gezeten. Ik zou me dood schamen als er zo figuur naast me zit(maar dat heb ik al wat van verteld over een ander topic!)
Greetz,
Mr.Grie
Greetz,
Mr.Grie
Gabber Ben Je Niet Even, Gabber Ben Je Voor Het Leven!!
-
- Nieuw talent
- Contacteer: