Said Bakkati

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor Kaka » 26-08-2005 21:32

Na de wedstrijd tegen Ado gezien te hebben mag hij wat mij betreft wel verhuurd worden, viel erg tegen en Seip deed het stukken beter...
Avatar gebruiker
Kaka
Basisspeler
 
Berichten: 508
Geregistreerd op: 03-08-2005 16:06

Berichtdoor Jukke » 26-08-2005 21:36

Ik vind Bakkati wel goede verdediger, en hij is wel snel, maar mag wel verhuurd worden!
Superfriesk Ût Jobbegea
Avatar gebruiker
Jukke
Selectiespeler
 
Berichten: 250
Geregistreerd op: 15-05-2005 21:27
Woonplaats: Hoornsterzwaag / Jubbega

Berichtdoor Feanfan84 » 26-08-2005 22:06

Strik eromheen en weg ermee! Vandaag ook weer zwak, en ben hem liever kwijt dan rijk. Desnoods breng ik hem op de bakfiets wel naar Alkmaar, Dirk betaalt tenslotte wel.
Ik roep al de hele zomer dat er een rechtsback moet komen, maar tot dus ver komen er alleen maar liinksbacks... Feher of Lucius zie ik hier graag komen, maar of ze haalbaar zijn? En anders maar een Scandinaviër; minder dan dat we al hebben kan tenslotte niet.
Avatar gebruiker
Feanfan84
Selectiespeler
 
Berichten: 275
Geregistreerd op: 28-06-2004 21:24
Woonplaats: Wommels

Berichtdoor paparazzi » 26-08-2005 22:28

Maar snel afleveren in de Hout zou ik zeggen. We hebben goeie backs nodig om mee te kunnen doen, dat wat er nu rondloopt voldoet niet aan die eisen, ook Drost en Seip niet!

Sinds het vertrek van gerard de Nooyer ec, hebben we geen goede complete achterhoede meer gehad. Beetje sneu voor Petter want die doet 't voortreffelijk!
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor H-J » 26-08-2005 22:39

Gadverdamme, wat kotsen jullie snel spelers uit. Rot toch een eind op.

Bakkati heeft tijden gehad dat hij meer dan gemiddeld speelde. Backs in Nederland zijn nu eenmaal schaars.
Nieuwe spits: kappen - draaien van Keimpema
H-J
Superster
 
Berichten: 2346
Geregistreerd op: 15-05-2004 17:46
Woonplaats: De Vlecke

Berichtdoor Johnny '86 » 26-08-2005 23:56

Feanfan84 schreef:Ik roep al de hele zomer dat er een rechtsback moet komen, maar tot dus ver komen er alleen maar linksbacks...En anders maar een Scandinaviër; minder dan dat we al hebben kan tenslotte niet.

1. Voordat je een rechtsback kunt halen, moet je er eerst een goeie vinden, en dat is tegenwoordig een behoorlijke klus zoals H-J al aangaf.
2. Wees niet zo'n ongekende uberzeikerd en probeer je eigen team eens te steunen ipv de boel alleen maar af te kraken. Als het aan jou ligt vertrekken er in dec/jan 10 spelers en worden er 10 nieuwe gehaald zeker?
Johnny '86
Wereldspeler
 
Berichten: 1192
Geregistreerd op: 18-09-2004 19:31

Berichtdoor Vrieskist » 27-08-2005 00:11

Fluffy schreef:
Feanfan84 schreef:Ik roep al de hele zomer dat er een rechtsback moet komen, maar tot dus ver komen er alleen maar linksbacks...En anders maar een Scandinaviër; minder dan dat we al hebben kan tenslotte niet.

1. Voordat je een rechtsback kunt halen, moet je er eerst een goeie vinden, en dat is tegenwoordig een behoorlijke klus zoals H-J al aangaf.
2. Wees niet zo'n ongekende uberzeikerd en probeer je eigen team eens te steunen ipv de boel alleen maar af te kraken. Als het aan jou ligt vertrekken er in dec/jan 10 spelers en worden er 10 nieuwe gehaald zeker?

Ach, voetbal = emotie :)
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Berichtdoor toni » 27-08-2005 00:20

Waarom willen jullie de achterhoede vervangen als het op het middenveld niet loopt. Misschien zit ik verkeerd hoor maar als de spitsen niet goed worden bediend is dat toch een resultaat van het middenveld. Wanneer er veel bal verlies op het middenveld is krijgen de backs dus de achterhoede het zwaar te verduren. Wanneer je als spits niet elke bal in de kruising schiet ben je geen knip voor de neus waard en als de druk op de verdediging erg groot is en je maakt eens een fout dan moet je meteen verkocht worden, maar als je op het middenveld speelt mag je de vrije rol hebben. Je bent toch wel een held als je eens in de tijd een vrije trap mooi in schiet.
toni
Selectiespeler
 
Berichten: 163
Geregistreerd op: 23-10-2003 09:22
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor NNfanatic » 27-08-2005 08:36

toni schreef:Waarom willen jullie de achterhoede vervangen als het op het middenveld niet loopt. Misschien zit ik verkeerd hoor maar als de spitsen niet goed worden bediend is dat toch een resultaat van het middenveld. Wanneer er veel bal verlies op het middenveld is krijgen de backs dus de achterhoede het zwaar te verduren. Wanneer je als spits niet elke bal in de kruising schiet ben je geen knip voor de neus waard en als de druk op de verdediging erg groot is en je maakt eens een fout dan moet je meteen verkocht worden, maar als je op het middenveld speelt mag je de vrije rol hebben. Je bent toch wel een held als je eens in de tijd een vrije trap mooi in schiet.


Het begint al met het opbouwen van achter in! maar gisteravond werd steeds de lange bal gebruikt verschrikkelijk om te zien. Maar elke linie vond ik gisteravond slecht spelen dus om alleen het middenveld de schuld te geven vind ik niet goed.

En als het middenveld de spitsen niet kan bedienen moeten de spitsen wat meer de bal komen ophalen want ado verderdedigde wel heel veel gisteravond dus zal je toch eens wat anders moeten proberen.

Bakkati speelde gewoon slecht kon de snelheid van Elia niet aan (goede speler trouwens) en met Seip erin werd het niet veel beter trouwens.
NNfanatic
Selectiespeler
 
Berichten: 337
Geregistreerd op: 16-02-2005 15:31

Berichtdoor michel » 27-08-2005 09:34

paparazzi schreef:Maar snel afleveren in de Hout zou ik zeggen. We hebben goeie backs nodig om mee te kunnen doen, dat wat er nu rondloopt voldoet niet aan die eisen, ook Drost en Seip niet!

Sinds het vertrek van gerard de Nooyer ec, hebben we geen goede complete achterhoede meer gehad. Beetje sneu voor Petter want die doet 't voortreffelijk!


Dus Drost (oranje onder 20, das jonger dan jong oranje) moet eruit?!? En waar vinden
we volgens jou goede backs die wel aan jou eisen voldoen? En die verdediging met
gerard, daar stond Venema toch op rechtsback? (Diezelfde Venema die door Saïd,
terecht, uit de basis gebald werd?)

Mee eens dat de verdediging niet de sterren van de hemel staat te spelen, heb het idee
dat het met dat 4-4-2 te maken heeft, zeker als een tegenstander ook 4-4--2 speelt.
Normaal (ik bedoel dus vroeger :wink:) was het centrum op het middenveld dan
dichtbezet en kwamen de backs op over de flanken, nu is daar geen ruimte meer voor
waardoor 2 backs de helft van de wedstrijd niets staan te doen. Ruimte tussen de
verdediging en het middenveld is bij vlagen ook reusachtig (de voormalige positie van
Arek...)
Men moet z'n draai even vinden, zowel verdediging als middenveld (laat die 2 voorin
maar rondhuppelen, die maken er wel weer een paar)

Zo vroeg in het seizoen al lopen zeiken, shut up please, ga je mond spoelen en daarna
je club steunen! (bewaar dat gezeik maar tot over een wedstrijd of 10)
Heerenveen: superbia ex septentrio
Avatar gebruiker
michel
Superster
 
Berichten: 1937
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:48
Woonplaats: DKV

Berichtdoor toni » 27-08-2005 10:10

NNfanatic schreef:
toni schreef:Waarom willen jullie de achterhoede vervangen als het op het middenveld niet loopt. Misschien zit ik verkeerd hoor maar als de spitsen niet goed worden bediend is dat toch een resultaat van het middenveld. Wanneer er veel bal verlies op het middenveld is krijgen de backs dus de achterhoede het zwaar te verduren. Wanneer je als spits niet elke bal in de kruising schiet ben je geen knip voor de neus waard en als de druk op de verdediging erg groot is en je maakt eens een fout dan moet je meteen verkocht worden, maar als je op het middenveld speelt mag je de vrije rol hebben. Je bent toch wel een held als je eens in de tijd een vrije trap mooi in schiet.


Het begint al met het opbouwen van achter in! maar gisteravond werd steeds de lange bal gebruikt verschrikkelijk om te zien. Maar elke linie vond ik gisteravond slecht spelen dus om alleen het middenveld de schuld te geven vind ik niet goed.

En als het middenveld de spitsen niet kan bedienen moeten de spitsen wat meer de bal komen ophalen want ado verderdedigde wel heel veel gisteravond dus zal je toch eens wat anders moeten proberen.

Bakkati speelde gewoon slecht kon de snelheid van Elia niet aan (goede speler trouwens) en met Seip erin werd het niet veel beter trouwens.


waarom denk je dat die lange bal vanuit achter gegeven wordt en niet gewoon ingespeeld wordt naar het middenveld?
toni
Selectiespeler
 
Berichten: 163
Geregistreerd op: 23-10-2003 09:22
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor NNfanatic » 27-08-2005 10:12

toni schreef:
NNfanatic schreef:
toni schreef:Waarom willen jullie de achterhoede vervangen als het op het middenveld niet loopt. Misschien zit ik verkeerd hoor maar als de spitsen niet goed worden bediend is dat toch een resultaat van het middenveld. Wanneer er veel bal verlies op het middenveld is krijgen de backs dus de achterhoede het zwaar te verduren. Wanneer je als spits niet elke bal in de kruising schiet ben je geen knip voor de neus waard en als de druk op de verdediging erg groot is en je maakt eens een fout dan moet je meteen verkocht worden, maar als je op het middenveld speelt mag je de vrije rol hebben. Je bent toch wel een held als je eens in de tijd een vrije trap mooi in schiet.


Het begint al met het opbouwen van achter in! maar gisteravond werd steeds de lange bal gebruikt verschrikkelijk om te zien. Maar elke linie vond ik gisteravond slecht spelen dus om alleen het middenveld de schuld te geven vind ik niet goed.

En als het middenveld de spitsen niet kan bedienen moeten de spitsen wat meer de bal komen ophalen want ado verderdedigde wel heel veel gisteravond dus zal je toch eens wat anders moeten proberen.

Bakkati speelde gewoon slecht kon de snelheid van Elia niet aan (goede speler trouwens) en met Seip erin werd het niet veel beter trouwens.


waarom denk je dat die lange bal vanuit achter gegeven wordt en niet gewoon ingespeeld wordt naar het middenveld?


Omdat de verdediging niet durfde op te bouwen zoals mannen als Seip. Hansson probeerde nog wel wat maar die had ook weinig opties en de mannen van ado dekte goed.
NNfanatic
Selectiespeler
 
Berichten: 337
Geregistreerd op: 16-02-2005 15:31

Berichtdoor davp » 27-08-2005 10:19

na gisteravond zou ik zegge: strik om die bakatti en weg met die vent.. en geef ze breuer er gratis bij.
Avatar gebruiker
davp
Superster
 
Berichten: 1589
Geregistreerd op: 22-06-2005 10:36
Woonplaats: De Knipe

Berichtdoor Dieder » 27-08-2005 10:22

Mwah, dat slaat nergens op. Breuer heeft vorig jaar ook zijn meerwaarde bewezen (twee goals tegen Willem II) Heerenveen moet gewoon 4-3-3 spelen zoals tegen Roda JC vorige week. ADO had het spel tactisch onder controle.
Dieder
 

Berichtdoor posa » 27-08-2005 10:29

davp schreef:na gisteravond zou ik zegge: strik om die bakatti en weg met die vent.. en geef ze breuer er gratis bij.


Jongen, ben jij ook zo'n iemand die zegt hun hebben verloren en wij hebben gewonnen.
Wat is dit toch voor een rare instelling van sommige mensen hier. Gelijk allemaal zo negatief.

Oke de wedstrijd was niet best gister maar om dan alles en iedereen gelijk af te vallen.....zielig. sorry een ander woord heb ik er niet voor over.
Forza Zweden
Avatar gebruiker
posa
Nieuw talent
 
Berichten: 74
Geregistreerd op: 03-03-2005 16:24

Berichtdoor abegoal » 27-08-2005 10:44

Mee eens!

Toch heb ik ook het idee dat er niet uitgehaald wordt wat er in zit. Ondanks de wereldspitsen die we hebben (gister echter ook niet super) is de 433 variant volgens mij inderdaad beter.

Ik denk dan ook dat we moeten gaan rouleren met Samaras en Huntelaar. Houd je ze meteen scherp. Bovendien hebben we dan een monsterachtig sterk middenveld:

Bosveld, Prager, Bruggink, die door de vleugelspelers veel meer ruimte moeten krijgen om te voetballen.
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Feanfan84 » 27-08-2005 10:53

Fluffy schreef:1. Voordat je een rechtsback kunt halen, moet je er eerst een goeie vinden, en dat is tegenwoordig een behoorlijke klus zoals H-J al aangaf.
2. Wees niet zo'n ongekende uberzeikerd en probeer je eigen team eens te steunen ipv de boel alleen maar af te kraken. Als het aan jou ligt vertrekken er in dec/jan 10 spelers en worden er 10 nieuwe gehaald zeker?


Nee natuurlijk niet, maar na zo'n dramatische wedstrijd waarin ik me constant heb geërgerd, en waar geen vechtlust en inzet te bespeuren was, kan ik me moeilijk inhouden. Die spelers krijgen dik betaalt, en dan vind ik dat je daar best wel wat voor mag doen. En Bakkati liet zich een paar keer wel heel erg gemakkelijk uitspelen. En voor de rest; ik ben alweer rustig :wink: Op naar de volgende wedstrijd!
Avatar gebruiker
Feanfan84
Selectiespeler
 
Berichten: 275
Geregistreerd op: 28-06-2004 21:24
Woonplaats: Wommels

Berichtdoor Surhuisterveen » 28-08-2005 16:45

Mocht dit toch doorgaan dan lijkt mij Paul Verhaegh van den Bosch een goede vervanger. Is nog jong en heeft ook wel wat ervaring op het hoogste niveau.
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Berichtdoor Dieder » 28-08-2005 17:02

Die verhaegh lijkt me inderdaad een goede keus.
Dieder
 

Berichtdoor Lipton » 28-08-2005 19:58

Súrhusterfeanfans schreef:Mocht dit toch doorgaan dan lijkt mij Paul Verhaegh van den Bosch een goede vervanger. Is nog jong en heeft ook wel wat ervaring op het hoogste niveau.


Die ervaring leek hij tegen Omiworld niet te hebben, wat ging hij er toen met een domme rode kaart van het veld!
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Berichtdoor Surhuisterveen » 28-08-2005 20:04

Hij speelt nu nog in een divisie die niet aanspreekt. Hij zal afgelopen zomer ook op een transfer hebben gehoopt en speelt misschien nu met tegenzin voor den Bosch, wat overigens als prof niet zo hoort. Toch lijkt het mij een goede rechstback voor de SCH.Hij is vrij snel, goede techniek en kan goed verdedigen.
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Berichtdoor HaEmTeDe » 28-08-2005 20:26

Het valt me op hoe snel supporters spelers laten vallen. Het is nog niet echt heel lang geleden dat aan Bakatti wedstrijd op wedstrijd man of the match werd. Bijna elke bezoeker was enthousiast over de inzet en snelheid van deze verdediger.
Na een ongelukkig seizoen vorig jaar met blessures is het natuurlijk voor zo'n jonge speler harstikke moeilijk terug te komen. Dat mensen in andere linies stomme fouten maken en verzaken wordt hier nog wel eens vergeten. De verdediger is dan de klos. Die moet de schade maar beperkt houden.
Verder is Bakatti een voorbeeldige prof. Geen gezeik dat hij niet in de basis staat. Geen vreemde fratsen in het uitgaansleven (al dan niet rechtelijk vervolgd). Geen gegooi met modder toen hij hoorde dat hij misschien kan vertrekken. Ik vind dat hij een voorbeeld is voor veel voetballers, die op het moment dat het iets minder gaat, niet deze professionaliteit op kunnen brengen.

De wijze waarop een aantal supporters/forumleden deze speler (die al een groot aantal jaren in dienst is bij SC Heerenveen) afserveert, is beneden alle peil. Voor deze mensen zou het goed zijn om met dezelfde hardheid afgeserveerd te worden in hun eigen werkomgeving.
HaEmTeDe
Selectiespeler
 
Berichten: 274
Geregistreerd op: 10-03-2003 21:52

Berichtdoor wald pyk » 28-08-2005 21:13

Alles goed maar op een geven moment is het krediet op.Mensen willen een speler zien
die in vorm is,die verdedigend goed is.Sinds bakatti getrouwd is en een kind heeft,is hij uit vorm.Hij zal er wel weer komen,maar hetlijkt mij het beste dat er nu een goede rechts back komt,zodat de druk bij Bakatti weg valt om goed te presteren.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Avatar gebruiker
wald pyk
Superster
 
Berichten: 1771
Geregistreerd op: 21-05-2003 20:57
Woonplaats: boelenslaan

Berichtdoor Makkum8 » 28-08-2005 21:40

Voetbaltechnisch komt hij in mijn ogen tekort. Zijn inzet en houding is echter voorbeeldig (modelprof). Daar zouden veel andere spelers een voorbeeld aan kunnen nemen.
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
Avatar gebruiker
Makkum8
Basisspeler
 
Berichten: 938
Geregistreerd op: 11-04-2005 22:11
Woonplaats: Makkum

Berichtdoor Heerenveen rules » 29-08-2005 09:23

Volgens het Algemeen Dagblad heeft AZ een vervanger voor Jan Kromkamp op het oog. Glasgow Rangers-speler Zurab Khizanishvili zou de naar Villarreal vertrokken rechtsback moeten opvolgen in de Alkmaarderhout.

Dan zal Bakkati dus wel niet naar Alkmaar gaan.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Berichtdoor Gekko » 29-08-2005 10:40

Ik wil Prager wel eens als rechtsback zien: sterk in duels, voldoende snelheid, opbouwend beter dan die andere twee.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Jukke » 29-08-2005 10:58

Gekko schreef:Ik wil Prager wel eens als rechtsback zien: sterk in duels, voldoende snelheid, opbouwend beter dan die andere twee.


denk dat die teveel vooruitspeelt
Superfriesk Ût Jobbegea
Avatar gebruiker
Jukke
Selectiespeler
 
Berichten: 250
Geregistreerd op: 15-05-2005 21:27
Woonplaats: Hoornsterzwaag / Jubbega

Berichtdoor toni » 29-08-2005 11:07

HaEmTeDe schreef:Het valt me op hoe snel supporters spelers laten vallen. Het is nog niet echt heel lang geleden dat aan Bakatti wedstrijd op wedstrijd man of the match werd. Bijna elke bezoeker was enthousiast over de inzet en snelheid van deze verdediger.
Na een ongelukkig seizoen vorig jaar met blessures is het natuurlijk voor zo'n jonge speler harstikke moeilijk terug te komen. Dat mensen in andere linies stomme fouten maken en verzaken wordt hier nog wel eens vergeten. De verdediger is dan de klos. Die moet de schade maar beperkt houden.
Verder is Bakatti een voorbeeldige prof. Geen gezeik dat hij niet in de basis staat. Geen vreemde fratsen in het uitgaansleven (al dan niet rechtelijk vervolgd). Geen gegooi met modder toen hij hoorde dat hij misschien kan vertrekken. Ik vind dat hij een voorbeeld is voor veel voetballers, die op het moment dat het iets minder gaat, niet deze professionaliteit op kunnen brengen.

De wijze waarop een aantal supporters/forumleden deze speler (die al een groot aantal jaren in dienst is bij SC Heerenveen) afserveert, is beneden alle peil. Voor deze mensen zou het goed zijn om met dezelfde hardheid afgeserveerd te worden in hun eigen werkomgeving.


hier sluit ik mij bij aan!
toni
Selectiespeler
 
Berichten: 163
Geregistreerd op: 23-10-2003 09:22
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Dieder » 29-08-2005 13:48

Ja ik ook. van Hero naar zero...
Dieder
 

Berichtdoor Onedayflyer » 24-12-2005 00:08

Bakkati naar RKC?

Ik zou het jammer vinden, maar voor hem is het natuurlijk wel beter want hij zal hier niet meer spelen. Gert-Jan heeft hem wel gedegradeerd naar een lagere orde. (Drost H>Seip>Bakkati?)

Hij was niet altijd foutloos maar zijn inzet was wel altijd top!
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
Avatar gebruiker
Onedayflyer
Basisspeler
 
Berichten: 858
Geregistreerd op: 06-09-2005 20:43

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten