Stadionomroeper

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

volgens mij zijn die wazige mixen slechts voor een select publiek te pruimen Beetle (ik kan ze wel waarderen), maar hou het maar gewoon bij klassieke voetbalsongs, ik hoef me niet op een housepaaarty te wanen. Ik weet in ieder geval dat mijn vader zich een ongeluk schrikt bij dat soort muziek... (en er zijn al teveel hartaanvallen geweest op de tribune...)
Mh
Bankzitter
Berichten: 195
Lid geworden op: 02-12-2002 13:55

Bericht door Mh »

Als spelers het veld opkomen:

-Final Coutdown (ik hoop dat je het zo schrijft)
-euhm misschien weet iemand het wel: bij radio 1 "Radio Tour de France" de laatste kilometers voor de finish.
-Ik hoop dat ik de goeie Fatboy Slim heb gedownload, maar ik vind dat stukje vanaf min. 1.53 wel mooi.

En de muziek na een doelpunt:
-Versnelde versie of remix van Carnaval de Paris(en dan dat met die doedelzakken :lol: )
E.D.
Selectiespeler
Berichten: 568
Lid geworden op: 02-12-2002 21:31
Locatie: Mercuriusfontein
Contacteer:

Bericht door E.D. »

Als wij nou die speaker zelf in handen zouden krijgen............lijkt me leuk!
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Net Schalke - Dortmund gzien, maar zoiets is wel gaaf hoor. Je moet er van houden, en bij ons krijg je zoiets nooit volgens mij. Maar het klnok wel erg mooi...
Mh
Bankzitter
Berichten: 195
Lid geworden op: 02-12-2002 13:55

Bericht door Mh »

Ik heb die wedstrijd niet gezien, dus kan je ff vertellen wat er precies was :oops: ???
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Dit is dé spelers-komen-op-het-veld-begeleidingsmuziek!!! En nog van Nederlandse bodem ook. Zo ver uit de jaren 70 dat ik denk dat zelfs Arnoud nog weet waar ik over praat.

Hocus Pocus van Focus!

Geweldig intro!

Voor wie dit niet kent en Eminem leuk vind is hier een mix van Cleaning out my Closet en Hocus Pocus.

Rechts klikken en opslaan als.


Ik neem een CD mee naar de Trend. Kun je daar luisteren.
Wéér uit!!!!
hetto
Bankzitter
Berichten: 225
Lid geworden op: 03-12-2002 21:08
Locatie: knibbeltsjebrege on the beach

Bericht door hetto »

Hocus Pocus lijkt mij een sterke optie. Thijs van L. en Jan A. doen het vast leuk in een vol ALS. En anders iets dat voor iedereen herkenbaar is.
http://www.hetto.nl
the future's so bright..I gotta wear shades...
Plaats reactie