[Centraal] Vraag & aanbod

› voor de rest; maar spreken is zilver..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor Currahee » 17-07-2005 22:19

Squerrel schreef:Contact opnemen met de club waar je heen wil. Heb vaker gehoord dat dat wel werkt. Om een kaartje voor Man UTD te kopen tegen een normale moet je veel geluk hebben, bijna elke, zo niet elke, wedstrijd van Man UTD is uitverkocht. Dus lastig lastig....maar wat ik zei contact opnemen met de club en anders de nederlandse supportersclub van man utd vragen hoe dit te doen.


Ty en ik weet dat het moeilijk wordt voor man u maar er zijn ook uitwedstrijden voor man u :wink: en old traffort heeft deze zomer een verbouwing zodat er geloof ik 7000 meer man in kunnen. Maar idd we moeten maar snel een wedstrijd uitzoeken en het gaan regelen.
Avatar gebruiker
Currahee
Superster
 
Berichten: 1721
Geregistreerd op: 23-01-2005 01:17
Woonplaats: Lemmer

Berichtdoor fcdinamo » 18-07-2005 11:46

Probeer het eens via http://www.dutch-mancunians.nl Ben zelf namelijk ook lid vd nederlandse supp.club van Man.United en ik weet dat het (bijna) onmogelijk is om zomaar een los kaartje te kopen voor een (thuis)wedstrijd van Man.United.

Je moet geregistreerd zijn.Overigens gaan ze enkele malen per jaar met het vliegtuig (easyjet) richting Engeland om wedstrijden te bezoeken(afhankelijk van hoevaak ze tickets toegewezen krijgen vanuit Manchester) .Ook heb je dan 2 overnachtingen erbij inbegrepen + een stadiontour. Erg gezellig hoor,met een hele groep Nederlandse supporters naar United :!: :D
ER IS MAAR 1 CLUB IN FRIESLAND!!
Avatar gebruiker
fcdinamo
Basisspeler
 
Berichten: 698
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:39
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor aardbeitje » 18-07-2005 12:01

hebben het vorig jaar via de vi besproken. Zijn toen naar londen geweest voor naar arsenal manchester united. wiij waren p.p. 450 euro kwijt voor 5 dagen londen. Is wel wat duuder dan dat je het zelf reserveert maar hebt wel super goede plaatsen(vrij vooraan) en een 5 sterren hotel
aardbeitje
Nieuw talent
 
Berichten: 83
Geregistreerd op: 02-06-2003 17:59

Berichtdoor michel » 18-07-2005 16:31

aardbeitje schreef:hebben het vorig jaar via de vi besproken. Zijn toen naar londen geweest voor naar arsenal manchester united. wiij waren p.p. 450 euro kwijt voor 5 dagen londen. Is wel wat duuder dan dat je het zelf reserveert maar hebt wel super goede plaatsen(vrij vooraan) en een 5 sterren hotel


5 dagen (4 nachten neem ik aan) in een *****-hotel, plus tickets (vliegtuig en wedstrijd) en
de hele rambam? Vind ik alleszins redelijk (neem aan dat het geen easyjet was dat je vloog?)
geprijst.
Heerenveen: superbia ex septentrio
Avatar gebruiker
michel
Superster
 
Berichten: 1937
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:48
Woonplaats: DKV

Berichtdoor De Tike Utd » 21-07-2005 21:02

Ik vind http://www.gebovoetbalreizen.nl wel oké. Maar thuiswedstrijden van Man Utd op Old Trafford zijn bijna niet te doen, evenals een thuiswedstrijd op Anfield Road van Liverpool. Op 3 december staat de wedstrijd Man Utd - Portsmouth voor EUR 279 aangeboden, maar dan moet je wel met de auto. Voor details verwijs ik je graag naar de site (zie boven).
Voor wedstrijden van veel PL-clubs kun je op de bonnefooi naar UK, op de zwarte markt is vaak wel een ticket te bemachtigen. Dat geldt eigenlijk voor alle clubs uit Londen, behalve Arsenal.
Mijn voetbaldroomreis is Celtic - Glasgow Rangers. Wellicht heeft één van de forumleden een broer of zwager die daar voetbalt en mij de gouden tip kan geven hoe ik aan 2 kaartjes kan komen.
Abe lives on in De Tike!
http://www.feanfan.nl
Avatar gebruiker
De Tike Utd
Selectiespeler
 
Berichten: 325
Geregistreerd op: 22-01-2005 14:50
Woonplaats: Heerenveen-Oost

Berichtdoor aardbeitje » 21-07-2005 21:16

wel met easy jet maar ja is voor een uurtje vliegen niet erg. zaten tussen de man united supporters en ze wonnen met 2-4. Dus was geweldig. Echt een aanrader.
aardbeitje
Nieuw talent
 
Berichten: 83
Geregistreerd op: 02-06-2003 17:59

Berichtdoor Frisian » 21-07-2005 21:49

De Tike Utd schreef:Voor wedstrijden van veel PL-clubs kun je op de bonnefooi naar UK, op de zwarte markt is vaak wel een ticket te bemachtigen. Dat geldt eigenlijk voor alle clubs uit Londen, behalve Arsenal.

Toen wij afgelopen winter bij Arsenal (tegen Newcastle) waren, waren er meer dan genoeg kaarten op de zwarte markt te koop.
De meeste handelaars staan bij metrostation Arsenal en spreken je vanzelf wel aan als je er voorbij loopt, en met een beetje onderhandelen daalt de prijs wel.
supporter: in voor en tegenspoed
Avatar gebruiker
Frisian
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 10-07-2004 11:43

Berichtdoor De Tike Utd » 22-07-2005 06:54

En als Arsenal straks in haar nieuwe stadion met een grotere capaciteit speelt zal dat misschien nog wel gemakkelijker worden.
Abe lives on in De Tike!
http://www.feanfan.nl
Avatar gebruiker
De Tike Utd
Selectiespeler
 
Berichten: 325
Geregistreerd op: 22-01-2005 14:50
Woonplaats: Heerenveen-Oost

Berichtdoor Edmanian Devil » 22-07-2005 17:58

Ben anderhalf jaar geleden met Paulusma Reizen naar Chelsea-Bolton Wanderers geweest met m'n pa en m'n opa's. Prijs weet ik niet (was een cadeau voor m'n afstuderen), maar wel erg gezellig.
Vrijdagsmorgens vroeg (6.45?) met de bus vertrokken vanuit Assen en via de ferry van Calais naar Dover naar Londen, aankomst 19.00 uur GMT. Daar wat eten en drinken en dan de volgende dag rondtour door regenachtig Londen met de bus. Vervolgens afgezet bij Stamford Bridge, 3 uur voor de wedstrijd. Fanshop bekeken, door de wijk gelopen en in de pup gezeten. Dan wedstrijd. Na de wedstrijd terug naar hotel (Piccadilly Circus), eten, drinken, slapen.
Zondagmorgen 7.00 GMT weg uit Londen, zelfde route terug, uur of 19 weer thuis.

Balans: hele belevenis, niet erg duur, superslecht hotel, goede bus+chauffeur, leuke stad, leuke wedstrijd, erg veel reizen: 2 van de 3 dagen. Leuk om eens te doen, maar de volgende keer boek ik zelf een vlucht en een (jeugd)hotel.
Avatar gebruiker
Edmanian Devil
Basisspeler
 
Berichten: 868
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:42
Woonplaats: Zwolle

Berichtdoor Satyr » 23-07-2005 19:08

Je kunt in Nederland bijna een seizoenkaart kopen voor de prijs van een kaartje bij de Spurs!

Een greep uit de duurste (verkrijgbare) tickets

Tottenham £70 (!)
Arsenal £54
Chelsea £48

Het ergste: Ze worden daadwerkrlijk gekocht ook :(
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Berichtdoor FryslanFoppe » 05-09-2005 21:25

Satyricon schreef:Je kunt in Nederland bijna een seizoenkaart kopen voor de prijs van een kaartje bij de Spurs!

Een greep uit de duurste (verkrijgbare) tickets

Tottenham £70 (!)
Arsenal £54
Chelsea £48

Het ergste: Ze worden daadwerkrlijk gekocht ook :(


Die tickets van Tottenham zijn wel op de hoofdtribune, en alleen bij de A categorie van teams (MAn U, Arsenal etc.). Daarnaast heb je ook nog cat. B en C. Hier ligt de prijs een stuk lager.
Petter Hansson, Rots van het Noorden
Avatar gebruiker
FryslanFoppe
Selectiespeler
 
Berichten: 306
Geregistreerd op: 02-05-2005 00:14
Woonplaats: Zuid-Limburg

Berichtdoor IL Fenomeno » 05-09-2005 22:42

Ik zit momenteel in Londen en zal komende zaterdag naar Crystal Palace-Hull City(helaas mis ik dan Heracles thuis). Dat is dan geen Premier League, maar nog steeds durven ze £34,- te vragen. Terwijl ze in feite Eerste Divisie spelen. Stel je voor dat ze dat bij Cambuur zouden vragen. Maar hopelijk is het het wel waard. De sfeer op Selhurst Park met de uitsupporters van Hull schijnt uitstekend te zijn.
Avatar gebruiker
IL Fenomeno
Selectiespeler
 
Berichten: 237
Geregistreerd op: 23-12-2002 17:09

Berichtdoor Fotze » 06-09-2005 08:49

Voor die 34 pond zit je dan waarschijnlijk op de Arthur Wait stand. Als je de kaarten al in huis hebt, moet je even kijken welk vak je zit.

De uitsupporters zitten in de vakken Z, Y (en wellicht X). Crystal Palace heeft een mooi (oud) stadion. En als je geld over hebt, moet je eigenlijk een programma boekje halen (kost je wel 3 of 4 pond). Maar dan heb je ook wat.

Veel plezier bij de Eagles
Wie moet er kapot?
Avatar gebruiker
Fotze
Superster
 
Berichten: 2729
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:58

Berichtdoor Satyr » 06-09-2005 09:04

IL Fenomeno schreef:Ik zit momenteel in Londen en zal komende zaterdag naar Crystal Palace-Hull City(helaas mis ik dan Heracles thuis). Dat is dan geen Premier League, maar nog steeds durven ze £34,- te vragen. Terwijl ze in feite Eerste Divisie spelen. Stel je voor dat ze dat bij Cambuur zouden vragen. Maar hopelijk is het het wel waard. De sfeer op Selhurst Park met de uitsupporters van Hull schijnt uitstekend te zijn.


Wat flauw dat je de prijzen uit de Championship met de GGD vergelijkt. Heb je enig idee hoeveel internationals er in deze divisie rondlopen? Ik was laatst bij Luton Town - Leeds en ik betaalde slechts 25 pond voor een kaartje op de hoofdtribune. Verschil is dat Luton, net als Hull, gepromoveerd is en in een heerlijk oude Engelse bak speelt, terwijl Palace de degradatie moet financieren...

Ploegen uit de Championship kunnen met gemak mee in onze Eredivisie en die ticketprijzen: Tsja, de palace fans betalen het, dus ja...

Je kiest ook wel een van de duurste ploegen qua tickets uit trouwens 8)
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Berichtdoor Feanfan84 » 06-09-2005 10:29

IL Fenomeno schreef:Dat is dan geen Premier League, maar nog steeds durven ze £34,- te vragen. Terwijl ze in feite Eerste Divisie spelen. Stel je voor dat ze dat bij Cambuur zouden vragen.


Satyricon schreef:Wat flauw dat je de prijzen uit de Championship met de GGD vergelijkt. Heb je enig idee hoeveel internationals er in deze divisie rondlopen? Ik was laatst bij Luton Town - Leeds en ik betaalde slechts 25 pond voor een kaartje op de hoofdtribune. Verschil is dat Luton, net als Hull, gepromoveerd is en in een heerlijk oude Engelse bak speelt, terwijl Palace de degradatie moet financieren...


Rustig Satyr, hij heeft het over Cambuur, dat is niet te vergelijken met het niveau van de GGD. :mrgreen:
Avatar gebruiker
Feanfan84
Selectiespeler
 
Berichten: 275
Geregistreerd op: 28-06-2004 21:24
Woonplaats: Wommels

Berichtdoor FryslanFoppe » 06-09-2005 17:20

Engeland is sowieso een duur land, vooral Londen. Heel raar kijk ik er dan ook niet van op...
Petter Hansson, Rots van het Noorden
Avatar gebruiker
FryslanFoppe
Selectiespeler
 
Berichten: 306
Geregistreerd op: 02-05-2005 00:14
Woonplaats: Zuid-Limburg

Berichtdoor IL Fenomeno » 06-09-2005 18:58

Ik vind de prijzen voor Palace ook niet vreemd, de supporters betalen het immers. Ik wilde alleen laten zien dat ook de prijzen voor wedstrijden op lagere niveaus nog ontzettend hoog kunnen zijn. Ik betaal het graag, aangezien de atmosfeer zeer goed schijnt te zijn.
Avatar gebruiker
IL Fenomeno
Selectiespeler
 
Berichten: 237
Geregistreerd op: 23-12-2002 17:09

Berichtdoor Satyr » 06-09-2005 21:11

IL Fenomeno schreef:Ik vind de prijzen voor Palace ook niet vreemd, de supporters betalen het immers. Ik wilde alleen laten zien dat ook de prijzen voor wedstrijden op lagere niveaus nog ontzettend hoog kunnen zijn. Ik betaal het graag, aangezien de atmosfeer zeer goed schijnt te zijn.


Ik weet niet wat je gewent bent, maar schroef het niet te hoog op... :roll:
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Berichtdoor IL Fenomeno » 06-09-2005 22:20

De wedstrijden die ik gezien heb waren allen Liverpool-wedstrijden(en onze uit-wedstrijd naar Newcastle uiteraard). De sfeer bij die wedstrijden was elke keer behoorlijk goed. Wat ik van veel heb begrepen is dat de ouderwetse Engelse sfeer nog sterker aanwezig is in de lagere divisies, daar hoop ik op. Ik ga iig vantevoren sfeer 'proeven' in de pubs rondom Selhurst Park, dat wordt vast wel leuk.
Avatar gebruiker
IL Fenomeno
Selectiespeler
 
Berichten: 237
Geregistreerd op: 23-12-2002 17:09

Berichtdoor Luna » 06-09-2005 22:36

17 september naar Fulham-Hammers, gewoon in het uitvak zoals vorig jaar. Geen problemen gehad bij het aanschaffen van het kaartje. Dit werd namelijk voor mij gedaan.
Avatar gebruiker
Luna
Selectiespeler
 
Berichten: 183
Geregistreerd op: 21-01-2004 22:32
Woonplaats: Rotterdam-Centrum

Berichtdoor Riverside » 08-10-2005 15:23

18 Maart ga ik met het voetbalteam van me naar Newcastle. Waar dan de wedstrijd Newcastle United - Liverpool gespeeld wordt! Ik kijk er nu al naar uit. :D
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor FryslanFoppe » 11-10-2005 20:19

Aanstaande zaterdag naar Chelsea-Bolton Wanderers en maandag naar Charlton-Fulham.
Petter Hansson, Rots van het Noorden
Avatar gebruiker
FryslanFoppe
Selectiespeler
 
Berichten: 306
Geregistreerd op: 02-05-2005 00:14
Woonplaats: Zuid-Limburg

Berichtdoor Surhuisterveen » 05-12-2005 14:07

Even over het tenue van SCH.
Afgelopen zaterdag speelde Heerenveen weer helemaal in het blauw. Prachtig gezicht! Blauwe sokken, blauwe broekjes, en het shirt. Ik blijf dit het mooiste tenue vinden. Praat me dan niet van die zwarte sokken met witte broeken. Wat is jullie mening hier over?
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Berichtdoor Force » 05-12-2005 17:10

Ik denk dat je het tenue van Heerenveen tegen Rbc bedoelt wat je niet mooi vind?

Ik vind het tenue zoals Heerenveen het tegen Az had ook het mooist, maar ik maak me er niet druk om :D
Force
Wereldspeler
 
Berichten: 1317
Geregistreerd op: 31-10-2005 18:54

Berichtdoor michel » 05-12-2005 21:06

Heerenveen speelt op zwarte sokken, en in een witte broek, punt.

Dat is volgens mij het tenue dat het meest in de buurt komt van het origineel en dus moeten
we daar afblijven! Het is prachtig zo!
Heerenveen: superbia ex septentrio
Avatar gebruiker
michel
Superster
 
Berichten: 1937
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:48
Woonplaats: DKV

Berichtdoor Surhuisterveen » 05-12-2005 21:47

Prachtig? Ik snap al jaren niet wat de zwarte kleur sokken met het tenue van Heerenveen te maken heeft..
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Berichtdoor michel » 05-12-2005 21:58

Wat die sokken ermee te maken hebben? Dat is het tenue!
Afbeelding
dit bedoel ik nou (foto op feanfans.nl)
Heerenveen: superbia ex septentrio
Avatar gebruiker
michel
Superster
 
Berichten: 1937
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:48
Woonplaats: DKV

Berichtdoor Surhuisterveen » 05-12-2005 22:03

Tsjong.

En toch blijf ik het, spelen in het blauw het mooiste!
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Berichtdoor Freeze » 06-12-2005 14:43

Een witte broek met witte sokken staat ook niet verkeerd. Dat is helaas een paar seizoenen geleden veranderd in zwarte sokken :?
Üvverall jitt et Fans vom FC Kölle
Avatar gebruiker
Freeze
Basisspeler
 
Berichten: 626
Geregistreerd op: 15-05-2005 14:57
Woonplaats: Leiden

Pompebled

Berichtdoor Venderwel » 16-01-2006 17:08

Hoi, ik zoek een duidelijk (goede kwalitieit) en groot plaatje (800X600) van een pompebled, die het liefste helemaal egaal rood is. Iemand die mij daaraan kan helpen? googlen heeft voor mij niet veel opgeleverd.
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Avatar gebruiker
Venderwel
Superster
 
Berichten: 3876
Geregistreerd op: 24-12-2004 16:15
Woonplaats: Aldeboarn

VorigeVolgende

Keer terug naar Offtopics

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

cron