Arek Radomski

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor michel » 19-06-2005 16:40

wald pyk schreef:Het is de keus van Arek om in Oostenrijk te spelen.Respecteer die keuze maar.
Arek sucses in Oostenrijk en bedankt voor de mooie jaren.Het ga je goed.


Yeps, ik neem aan dat Arek deze keus zelf heeft gemaakt en dus is het een goede keus!
Verder vindt ik dit de grootste aderlating die ons kon gebeuren, die man is zo belangrijk
geweest in het elftal (jaar op jaar) en ik ben heel benieuwd wat de staf hier voor antwoord
op heeft (vertrek van Arek is natuurlijk wel eerder besproken, hij heeft een paar keer op de
wip gestaan om te vertrekken.)

Ik hoop dat ie volledig slaagt daar en dan wordt weggekocht door Real!
Heerenveen: superbia ex septentrio
Avatar gebruiker
michel
Superster
 
Berichten: 1937
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:48
Woonplaats: DKV

Berichtdoor echteld » 19-06-2005 17:00

Ik ben erg gecharmeerd van Tom Caluwe. Die moet Heerenveen halen!
echteld
Bankzitter
 
Berichten: 3
Geregistreerd op: 19-05-2005 15:06

Berichtdoor FryslanFoppe » 19-06-2005 17:03

Cziommer zul je bedoelen, wat moeten we met Caluwé :roll:
Petter Hansson, Rots van het Noorden
Avatar gebruiker
FryslanFoppe
Selectiespeler
 
Berichten: 306
Geregistreerd op: 02-05-2005 00:14
Woonplaats: Zuid-Limburg

Berichtdoor aardbeitje » 19-06-2005 19:08

misschien wil arek niet hogerop voetballen. Hij wil een leuke club waar die bijna 100% zeker weet dat ie speelt zodat hij ook in het nationale team blijft.
Arek heeft nooit nadrukkelijk gezegt dat ie hoger op wilde alleen dat ie wel wat anders zou willen.

Arek heel veel succes en hopelijk tot ziens
aardbeitje
Nieuw talent
 
Berichten: 83
Geregistreerd op: 02-06-2003 17:59

Berichtdoor Dieder » 19-06-2005 19:11

aardbeitje schreef:misschien wil arek niet hogerop voetballen. Hij wil een leuke club waar die bijna 100% zeker weet dat ie speelt zodat hij ook in het nationale team blijft.
Arek heeft nooit nadrukkelijk gezegt dat ie hoger op wilde alleen dat ie wel wat anders zou willen.

Arek heel veel succes en hopelijk tot ziens


over drie jaar is hij 30/31, dan hoef ik hem hier niet meer terug te zien, alleen als hij nog op zijn oude niveau speelt.
Dieder
 

Berichtdoor Heerenveen rules » 19-06-2005 19:44

Ze moeten geen speler halen die vaak geblesseerd is. Geen Cziommer dus.
Ze komen vast wel met een leuke verrassing.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Berichtdoor Arjen » 20-06-2005 07:14

Opvallend dat bijna iedereen na Club Brugge ook Austria Wien veel minder vindt dan Heerenveen. Austria Wien is de 23e club van europa volgens de lijst waarop Heerenveen 109e staat.

Heel erg jammer dat Radomski weggaat, ik gun het hem van harte maar het vertrek van Radomski is een groter gemis dan het vertrek van Vayrinnen naar PSV. Radomski miste je pas als hij niet speelde. Ben benieuwd naar de vervanger(s) maar ik heb alle vertrouwen in de staf en scouting van Heerenveen.
Avatar gebruiker
Arjen
Superster
 
Berichten: 2035
Geregistreerd op: 03-12-2002 19:15
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor Paulus de B » 20-06-2005 08:52

Mmmwwhhaaa, jammer, maar hij speelt wel elk jaar om het kampioensschap en om een CL plaats. Arek, ut gaat tie goed.
tis allemaal de schuld van die clown en accrobaat
Paulus de B
Nieuw talent
 
Berichten: 64
Geregistreerd op: 25-02-2005 16:14

Berichtdoor Squerrel » 20-06-2005 10:09

Heel erg jammer dat "onze" Arek weggaat. Ik vond hem jarenlang een steunpilaar op het middenveld, uitstekende speler voor ons geweest en met zijbn 8 dienstjaren een echte Heerenvener. Al die negatieve uitspraken op het forum slaan helemaal nergens op. Ik ben er trots op dat ik zo lang van hem heb mogen genieten en wens hem in Oostenrijk en de de rest van zijn leven the best of luck. Arek bedankt.
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Berichtdoor dekoning » 20-06-2005 10:21

Na 8 jaar is het wat Arek betreft tijd voor wat anders. Jammer voor ons, maar het was te verwachten. Austria Wien is een mooie club, met een mooi stadion, in een mooie stad in een mooi land. Het is een keuze die ik wel kan begrijpen, niet iedere Heerenveen-speler kan en gaat naar een Europese topclub in een Europese topcompetitie mensen, wel een beetje realistisch blijven.

Het plekje van Arek kan wat mij betreft per direkt worden ingenomen door Prager.
Tja....
dekoning
Basisspeler
 
Berichten: 691
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:48

Berichtdoor Mars » 20-06-2005 11:11

Ik zie in Patrick Paauwe wel een geschikte opvolger voor Arek. Prager heeft t wel goed gedaan, maar is nog heel jong en waarschijnlijk nog wat te licht om een heel jaar op zo'n positie te spelen. En anders is misschien Feher van PSV (ex-NAC) wat. Die heeft het in het verleden goed gedaan bij NAC. Maar mijn voorkeur gaat uit naar Paauwe. Een man met genoeg ervaring bij een topclub en eentje die het zeker op die positie toch vaak goed gedaan heeft bij Feyenoord (ondanks de mening van meneer Gullit). Samen met Paul Bosvelt (geen onbekenden van elkaar!!!) zou dat denk ik een hele goede baisi vormen voor een kwalitatief hoogstaand middenveld!
Avatar gebruiker
Mars
Selectiespeler
 
Berichten: 246
Geregistreerd op: 17-02-2004 15:48
Woonplaats: Assen

Berichtdoor Jeroen » 20-06-2005 11:13

Neeee geen Paauwe... In het seizoen dat Feyenoord de UEFA Cup won was hij dramatisch. Veel penalties veroorzaakt, en was altijd een stap te laat bij zijn man. Verschrikkelijk. Ondanks hem toch de UEFA Cup gewonnen. Mijns inziens te slecht voor Feyenoord en dus ook voor ons (zie Rzasa...).
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor FryslanFoppe » 20-06-2005 13:40

Bovendien speelde Paauwe bij Feyenoord vooral centraal achterin en niet op het middenveld...
Petter Hansson, Rots van het Noorden
Avatar gebruiker
FryslanFoppe
Selectiespeler
 
Berichten: 306
Geregistreerd op: 02-05-2005 00:14
Woonplaats: Zuid-Limburg

Berichtdoor Feanfan84 » 20-06-2005 15:02

FryslanFoppe schreef:Bovendien speelde Paauwe bij Feyenoord vooral centraal achterin en niet op het middenveld...


Grootste deel van zijn Feyenoord-tijd speelde hij als (verdedigende) middenvelder.
Avatar gebruiker
Feanfan84
Selectiespeler
 
Berichten: 275
Geregistreerd op: 28-06-2004 21:24
Woonplaats: Wommels

Berichtdoor Lennart » 21-06-2005 13:52

Heb ik een paar dagen geen internet en dan lees ik dit... Echt zonde maar ik gun hem de stap van harte ! Toch betwijfel ik of het wel een stap omhoog is, maarjah arek zal wel een goede reden gehad hebben om te vertrekken...
St James' Park!!!
Avatar gebruiker
Lennart
Selectiespeler
 
Berichten: 244
Geregistreerd op: 23-12-2002 14:21
Woonplaats: Duiven

Berichtdoor HV ON TOUR » 21-06-2005 18:40

Al zou hij het alleen maar voor het geld hebben gedaan............. logisch toch! Zoveel jaar gaat hij niet meer mee en bij Heerenveen is hij vast ook niet multi, multi-miljonair geworden. Gun het hem gewoon!! Verder zou ik ook liever in Wenen dan in H'veen willen wonen, indien ik een neutrale Pool zou zijn. In tegenstelling tot de meesten hier ben ik van mening dat Austria Wien toch weer een (of twee) treetje(s) hoger is / zijn dan Heerenveen. Dit is ook duidelijk terug te zien in de UEFA-ranglijst.
HV ON TOUR
Selectiespeler
 
Berichten: 432
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:07

Berichtdoor mitrita » 21-06-2005 18:49

In de LC van vandaag geeft Arek aan vooral het laatste half jaar de motivatie te hebben gemist om bij Heerenveen te blijven. Wilde daarom persé weg.
Geeft verder aan dat het met de Duitse clubs en Club Brugge allemaal te lang duurde, hij wilde niet langer wachten.

Verder geeft hij aan dat hij Wenen voor zijn familie een stuk veiliger acht dat in Nederland (!).

Tomas Razsa blijkt overigens de peetvader te zijn van zijn 2 maanden oude dochter.
Misschien kan hij nog een goed woordje voor hem doen in Oostenrijk ?
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

Berichtdoor Dieder » 21-06-2005 20:18

mitrita schreef:In de LC van vandaag geeft Arek aan vooral het laatste half jaar de motivatie te hebben gemist om bij Heerenveen te blijven. Wilde daarom persé weg.
Geeft verder aan dat het met de Duitse clubs en Club Brugge allemaal te lang duurde, hij wilde niet langer wachten.

Verder geeft hij aan dat hij Wenen voor zijn familie een stuk veiliger acht dat in Nederland (!).

Tomas Razsa blijkt overigens de peetvader te zijn van zijn 2 maanden oude dochter.
Misschien kan hij nog een goed woordje voor hem doen in Oostenrijk ?


ach, rzasa, tja... volgend jaar nog een kans geven.
Dieder
 

Berichtdoor Vrieskist » 22-06-2005 11:27

TORCIDA schreef:ik ben blij dat zowel mika als arek weg zijn, ondanks de kwaliteiten, met omgemotiveerde spelers kom je er niet, dit zag je ook in het spel, tegen met name de "kleinere" clubs was beider prestatie vaak onder niveau, en juist als je die wint wordt je groot.

Mika had eigenlijk vorig jaar al weg moeten / willen gaan. En Radomski had het blijkbaar na 8 jaar ook wel beetje gehad :) Misschien kon ie ook wel niet goed met GJV?
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Berichtdoor ALS 26.000 » 22-06-2005 11:53

Denk niet dat Rasza, mits derveld en Drost fit zijn nog een kans krijgt. Drost is denk ik nummer 1 op linksback.
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
ALS 26.000
Superster
 
Berichten: 4357
Geregistreerd op: 17-12-2002 16:30
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Vrieskist » 22-06-2005 16:18

TORCIDA schreef:
Denk niet dat Rasza, mits derveld en Drost fit zijn nog een kans krijgt. Drost is denk ik nummer 1 op linksback


volgens mij gaat dit topic over het afscheid van radomski ?

Ach :) Het loopt hier laatste paar dagen wel meer door elkaar met de topics :)
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Berichtdoor michel » 23-06-2005 13:57

officiële site schreef:Nu wacht dus het avontuur in Oostenrijk. Dat Arek Friesland en Heerenveen door de jaren een goede band hebben opgebouwd blijkt ook wel uit het feit dat de Pool zijn huis in het Friese Haagje aan houdt. “Wij hebben altijd met veel plezier in Heerenveen gewoond. Na mijn voetbalcarrière komen mijn vrouw en ik met onze kinderen dan ook graag terug. Dan neem ik een seizoenkaart bij Heerenveen, dat tegen die tijd zeker ieder jaar Europees voetbal speelt. Voor komend seizoen voorspel ik voor sc Heerenveen een vierde plaats op de ranglijst. ”


Dit bevestigd nog maar eens hoe goed Arek eigenlijk bij Heerenveen past. Begin nu al benieuwd
te raken naar wanneer ik hem een staande ovatie kan gaan geven!
Heerenveen: superbia ex septentrio
Avatar gebruiker
michel
Superster
 
Berichten: 1937
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:48
Woonplaats: DKV

Berichtdoor Dieder » 23-06-2005 15:33

michel schreef:
officiële site schreef:Nu wacht dus het avontuur in Oostenrijk. Dat Arek Friesland en Heerenveen door de jaren een goede band hebben opgebouwd blijkt ook wel uit het feit dat de Pool zijn huis in het Friese Haagje aan houdt. “Wij hebben altijd met veel plezier in Heerenveen gewoond. Na mijn voetbalcarrière komen mijn vrouw en ik met onze kinderen dan ook graag terug. Dan neem ik een seizoenkaart bij Heerenveen, dat tegen die tijd zeker ieder jaar Europees voetbal speelt. Voor komend seizoen voorspel ik voor sc Heerenveen een vierde plaats op de ranglijst. ”

gewoon te gek dat die jongen weer in friesland gaat wonen en een seizoenskaart gaat kopen!
Dieder
 

Berichtdoor FryslanFoppe » 23-06-2005 21:51

Gaat ie dan elke dag op en neer naar Oostenrijk!? :huh:
Geweldig dat ie nog een seizoenskaart koopt ook! :)
Petter Hansson, Rots van het Noorden
Avatar gebruiker
FryslanFoppe
Selectiespeler
 
Berichten: 306
Geregistreerd op: 02-05-2005 00:14
Woonplaats: Zuid-Limburg

Berichtdoor Vrieskist » 23-06-2005 22:53

FryslanFoppe schreef:Gaat ie dan elke dag op en neer naar Oostenrijk!? :huh:
Geweldig dat ie nog een seizoenskaart koopt ook! :)

Wel in NN vak toch? ;)
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Berichtdoor FryslanFoppe » 24-06-2005 23:02

Radomski--> :stan:
Petter Hansson, Rots van het Noorden
Avatar gebruiker
FryslanFoppe
Selectiespeler
 
Berichten: 306
Geregistreerd op: 02-05-2005 00:14
Woonplaats: Zuid-Limburg

Berichtdoor mitrita » 17-07-2005 19:14

Afbeelding
8 Arek RADOMSKI

Der polnische Teamspieler ist ein ganz Großer seiner Zunft und ein ständiger Unruheherd, der den tödlichen Pass spielen kann und auch selbst torgefährlich ist. Attribute wie Kampfkraft, enormes Laufpensum und ausgefeilte Technik vereint er allesamt in sich. Dass er eine der Führungspersönlichkeiten werden kann, beweist, die Tatsache, dass er bei seinem Ex-Klub SC Heerenveen in Holland der Kapitän der Mannschaft war. Im Spiel gilt: Wo er ist, da brennt’s, da wird kein Alibifußball gekickt.
:shock:



Admira - Austria 1:2 (0:2)
Bundesstadion Südstadt, 9.200, SR Meßner.

Tore:
0:1 ( 3.) Linz
0:2 (32.) Linz
1:2 (83.) Bule

Admira: Mandl - Wimmer (76. Pashazadeh), Akoto, Fürthaler, Panis (16. Füzi) - Bule, Flögel, Bjelica (46. Thonhofer), Horvath, Wolf - Wallner

Austria: Safar - Dospel, Antonsson (61. Metz), Papac, Troyansky - Sionko, Radomski, Blanchard, Lasnik - Linz (58. Kiesenebner), Rushfeldt (79. Sebo)

Gelbe Karten: Füzi, Wolf bzw. Radomski, Rushfeldt
Gelb-Rote Karte: Papac (56., Austria)
Die Besten: Thonhofer, Horvath bzw. Lasnik, Linz, Blanchard



Verder nog gevonden intervieuw met Thomas Prager nav transfer van Arek:
Prager: Über einen Stammplatz in Heerenveen zur EURO 2008

Wien - Der "kleine Schock" kam für Thomas Prager im Heimaturlaub.

Arek Radomskis Wechsel zur Wiener Austria bedeutet für den U21-Teamspieler den Verlust des Kapitäns, aber zugleich auch die Chance auf einen Stammplatz.

Der Pole spielt auf Pragers Position, und er war bei Heerenveen-Trainer Verbeek gesetzt.

Bekommt der junge Österreicher jetzt die Chance, die er bereits im UEFA-Cup gegen Newcastle einmal genutzt hat?

Im Sport1-Interview spricht die rotweißrote Zukunftshoffnung über den Radomski-Wechsel, die genützte Chance und einen möglichen Wechsel zu Rapid.


Sport1: Der Transfer von Arek Radomski zur Wiener Austria betrifft auch dich, da er mit dir bei Heerenveen gespielt hat. Was kannst du über ihn berichten?

Thomas Prager: Radomski ist ein sehr routinierter Spieler, der vor allem durch seine Übersicht besticht. Aber auch sein Zweikampfverhalten, seine Technik und das spielerische Potenzial - er ist eigentlich ein kompletter Spieler. Sein Vertrag wäre am Ende der kommenden Saison ausgelaufen, jetzt hat der Verein noch Ablöse für ihn bekommen.

Sport1: Für Austria-Trainer Frenkie Schinkels gehört Radomski zu den Topspielern in Holland. Eine Sichtweise mit der du konform gehst?

Prager: Da würde ich Schinkels auf jeden Fall zustimmen. Natürlich gibt es in der Ehrendivision auch Spieler wie Mark van Bommel, die über Radomski zu stellen sind, aber er gehört mit Sicherheit zu den zehn besten Spielern.

Sport1: Statt Ajax Amsterdam oder PSV Eindhoven heißen die Gegner in Zukunft Mattersburg und Admira. Kannst du dir erklären, warum Radomski nach Wien gewechselt ist?

Prager: Er ist ein absoluter Familienmensch, hat zwei kleine Kinder. Von Wien ist es auch nicht so weit nach Polen, wie von Holland, ist er schneller zu Hause. Aber ich kann mir auch sehr gut vorstellen, dass er des Geldes wegen zur Austria gegangen ist.

Sport1: Hat er sich bei dir über Österreich oder die Wiener Austria erkundigt?

Prager: Ich habe einmal kurz mit ihm über Österreich gesprochen und ihm erzählt, dass man in Österreich nur bei einem Verein, der Austria mit Frank Stronach, Geld verdienen kann. Aber er hat mir nie gesagt, dass er mit der Austria im Kontakt steht und Gespräche führt.

Sport1: Du hast auf der gleichen Position gespielt, warst in der letzten Saison sein Back-Up. Was bedeutet der Wechsel für dich?

Prager: Dass Radomski zur Austria geht war doch ein kleiner Schock für mich. Es kam etwas unerwartet, denn ich hätte nie gedacht, dass er diesen Schritt macht. Er hat auf meiner Position gespielt, war Kapitän unserer Mannschaft. Ich bin gespannt, ob der Verein noch jemanden holt, oder ob ich eine Chance bekomme.

Sport1: Spätestens in den UEFA-Cup-Duellen mit Newcastle hast du den Durchbruch geschafft. Wie fällt dein Blick zurück in die abgelaufene Saison aus?

Prager: Ich habe in der abgelaufenen Saison meine Chance genutzt und gezeigt, dass ich mithalten kann. Durch den Weggang von Radomski erhoffe ich mir in der kommenden Saison noch mehr Einsatzzeit. Heerenveen hat Paul Bosvelt von Manchester City verpflichtet, der als Routinier sicher spielen wird. Aber wenn ich mit ihm zusammen spielen könnte, wäre es nicht schlecht für mich.

Sport1: Wie war das Feedback von Trainer Verbeek nach deinen Einsätzen?

Prager: Er hat mir eigentlich immer gesagt, dass ich gut gespielt habe. Und auch in der Presse war immer nachzulesen, dass er sich positiv über mich und meine Leistung geäußert hat. Besonders hat dem Trainer getaugt, dass ich gegen die Newcastle-Stürmer Kluivert und Shearer im UEFA-Cup überhaupt keinen Respekt gezeigt habe.

Sport1: Und diese Respektlosigkeit wird mit einer Vertragsverlängerung belohnt, oder?

Prager: Ja, das stimmt! Der Verein hat mir angeboten, meinen Vertrag um drei Jahre zu verlängern. Ich habe natürlich zugestimmt und werde nach dem Urlaub unterschreiben.

Sport1: Hast du über eine Rückkehr in die Heimat nachgedacht?

Prager: Vor einem Jahr habe ich noch über einen Wechsel und eine Rückkehr nach Österreich nachgedacht. Aber dann bin ich zu Einsätzen gekommen, die vor allem im Hinblick auf die EM 2008, bei der ich unbedingt dabei sein möchte, enorm wichtig sind. Deshalb ist ein Wechsel nach Österreich im Moment kein Thema für mich.

Sport1: Die EM 2008 als großes Ziel, im U21-Nationalteam eine fixe Größe. Hat es schon einen Anruf von Teamchef Krankl gegeben?

Prager: Nein, mit dem Teamchef hat es noch keinen Kontakt gegeben. Aber der Team-Manager vom A-Team hat mich nach dem Spiel gegen Vitesse angerufen und sich erkundigt ob ich auch in der nächsten Runde spiele. Da ist aber Radomski von seiner Sperre zurück in die Mannschaft gekommen, deshalb bin ich nur auf der Bank gesessen.

Sport1: Du warst immer wieder bei Rapid im Gespräch. Wie konkret war das Interesse an deiner Person aus Hütteldorf wirklich?

Prager: Rapid-Trainer Josef Hickersberger hat mich vor zwei Jahren, das war kurz nach meinem 18. Geburtstag, angerufen. Da gab es kurz Kontakt und ich habe mir auch ernsthaft Gedanken gemacht, ob ich zu Rapid gehen soll. Aber es hat sich dann nicht ergeben, weil ich in Heerenveen voll dabei war und mit der Kampfmannschaft trainiert habe. Und ich glaube, dass die holländische Liga für einen jungen Spieler besser ist, als die österreichische.

Sport1: Viele junge Spieler versuchen ihr Glück in Österreich, du hast einen anderen Weg gewählt. Wie war das mit deinem Wechsel nach Holland?

Prager: Vor vier Jahren, als ich nach Holland gegangen bin, hat man überall von der Ajax-Schule und der vorbildlichen Nachwuchsarbeit gehört. Ich habe damals das Angebot für ein Probetraining bei Heerenveen bekommen, aber der Verein hat mir - abgesehen von den Auftritten in der Champions League - nicht viel gesagt. Ich war noch nicht einmal 16 Jahre alt, bin alleine für eine Woche raufgeflogen. Am zweiten Tag hat mein Vater bereits einen Anruf erhalten, ob ich nicht gleich da bleiben kann. Das ging nicht, aber im März war ich dann fix in Heerenveen.

Sport1: Informierst du dich über die Geschehnisse in der Bundesliga und hast du Kontakt zu Spielern in Österreich?

Prager: Ja, natürlich! Ich schaue oft bei Sport1 vorbei, um auf dem letzten Stand der Dinge zu sein. Es gibt natürlich auch Kontakt zu Spielern, zum Beispiel zum Mattersburger Lukas Mössner oder zu Mario Fürthaler, der vielleicht zur Admira wechselt.

Laatst bijgewerkt door mitrita op 17-07-2005 19:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

Berichtdoor sc heerenveen 4 ever » 17-07-2005 19:50

und auch selbst torgefährlich ist

waar komen ze aan deze info :shock:



Gelbe Karten: Füzi, Wolf bzw. Radomski, Rushfeldt

lekker begin
Een onderschrift: wat is dat?
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
 
Berichten: 1176
Geregistreerd op: 27-03-2005 15:23
Woonplaats: Norg

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 42 gasten