Tenzij je hem kunt kopen zou ik het niet doen. Hij is niet direct een versterking en je maakt hem alleen maar beter zodat xxx er straks meer voor vangt.Sahu schreef:Veel interesse voor Emanuelson
[18/06/2005] Urbu Emanuelson lijkt komend seizoen door Ajax te worden verhuurd. De speler van Nederland onder 20 staat in de belangstelling van vijf clubs, zo meldt De Telegraaf.
Tot de clubs behoren onder meer AZ, RKC Waalwijk en Willem II. Na het jeugd WK zal er een gesprek plaatsvinden tussen Emanuelson en Ajax coach Danny Blind.
Dit is natuurlijk ook nog een optie.Foppe kan de nodige contacten leggen met Urby..
Transfergeruchten rond Heerenveen
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Superster
-
- Nieuw talent
Ik ben niet zo voor Alback. Waarom was juist zijn laatste half jaar zo matig, juist de WK kwam er aan.Alback zegt nu dat hij de WK van 2006 in Duitsland wil meemaken, we krijgen dan weer dat hij zich spaart.Ik hoorde overigens dat SCH volgende week een buitenspeler presenteert.Iemand achter de hand als Ylidrim of Nilsson uit valt. Verder komt er zodra Arek vertrekt nog een middenvelder, moet Arek wel eerst weg.
van wie dan en is die bron een beetje betrouwbaar?Richard schreef:Ik ben niet zo voor Alback. Waarom was juist zijn laatste half jaar zo matig, juist de WK kwam er aan.Alback zegt nu dat hij de WK van 2006 in Duitsland wil meemaken, we krijgen dan weer dat hij zich spaart.Ik hoorde overigens dat SCH volgende week een buitenspeler presenteert.Iemand achter de hand als Ylidrim of Nilsson uit valt. Verder komt er zodra Arek vertrekt nog een middenvelder, moet Arek wel eerst weg.
-
- Jeugdspeler
Transfergeruchten heerenveen
Nou, Arek is dus weg. Jammer, hij was in elk geval mijn 'all time favourite', maar eerlijk gezegd was-ie dit jaar toch een beetje 'over the hill'. Goed besluit dus, alles bij elkaar.
Zorgelijk? Ach, Prager is een topper. Onder de hoede van "Ome Paul' Bosvelt komt dat goed. Maar wat wel moet, is die linkspoot. Huren van Emanuelson? Is een optie.
Veel succes Arek!
Zorgelijk? Ach, Prager is een topper. Onder de hoede van "Ome Paul' Bosvelt komt dat goed. Maar wat wel moet, is die linkspoot. Huren van Emanuelson? Is een optie.
Veel succes Arek!
groeten uit leusden
-
- Nieuw talent
Dit las ik op http://www.vi.nl, heel jammer dat hij weggaatHeerenvener Radomski naar Austria Wien
18/6/2005 20:28
Arek Radomski vertrekt uit de Nederlandse competitie. De Poolse middenvelder verkast naar Oostenrijk, waar hij gaat spelen voor Austria Wien. Hij tekende een contract voor drie seizoen bij de Oostenrijkse topclub.
De Pool speelde eigenlijk een levenlang in Nederland. Radosmki kwam in 1994 als jeugdig talent naar Veendam, waar hij drie jaar in de eerste divisie speelde. Drie jaar later toog hij naar SC Heerenveen. Bij de Friese club hield hij het maar liefst acht jaar vol. Hij speelde er 281 wedstrijden in competitieverband.
Radomski raakte afgelopen seizoen ook in het buitenland bekend. Vooral zijn optreden in de UEFA Cup maakte indruk. Halverwege de competitie trok daarom ook het Duitse VfB Stuttgart voor hem aan de bel.

Stam kom naar Heerenveen!!!!!!!!!!!!
-
- Wereldspeler
- Eastermar
- Wereldspeler
- Contacteer:
-
- Nieuw talent
-
- Wereldspeler
-
- Forumicoon
Overigens humor, een stukje uit een interview met Prager (Eurosoccer.tk)
Wat mij betreft is de stap onbegrijpelijk..
5. Toen je nog bij OMV Stadlau speelde was er interesse van grote clubs uit je eigen land. Je koos echter voor SC Heerenveen, waarom vond je Heerenveen aantrekkelijker dan de topclubs uit Oostenrijk?
Toen ik bij Heerenveen een week stage liep had ik gelijk het gevoel dat het zoveel beter was dan Rapid of Austria Wien. Eigenlijk had ik mijn keuze al na 1 training gemaakt : Ik dacht, hier wil ik spelen.

Wat mij betreft is de stap onbegrijpelijk..
- Eastermar
- Wereldspeler
- Contacteer:
-
Vrieskist Verified
- Beheerder
-
Vrieskist Verified
- Beheerder
Lekkere reacties heb jij. Ook al in andere topic. Beetje respect voor Arek, speelt al 8 jaar hier! Stond niet voor niets in belangstelling van grotere clubs. Volgens mij is Arek juist iemand die niet voor het geld kiest maar voor zijn familie.pyter schreef:In één woord onbegrijpelijk. Wat een ongeloofelijke sukkel is hij...Maarja, ze schijnen er een Micky Mouse competitie te hebben, misschien sprak zijn vrouw dit wel aan.
-
- Selectiespeler
Owh ik heb onwijs veel respect voor Arek, en ik vind het ook niet meer dan begrijpelijk dat hij naar een andere club wil na 8 jaar fantastisch werk te hebben afgeleverd bij onze SC, maar waarom kiest hij in godsnaam voor Austria Wien? Wanneer hij kiest voor zijn familie, dan ben ik gewoon benieuwd naar zijn reden. Want Arek kan mij niet wijs maken dat hij er sportief gezien op vooruit gaat.
Arek is/ was trouwens naar mijn weten de laatste speler uit de Champions League selectie van 4 jaar geleden..
Arek is/ was trouwens naar mijn weten de laatste speler uit de Champions League selectie van 4 jaar geleden..
-
Vrieskist Verified
- Beheerder
Dit klinkt al wat minder negatief t.o.v. Arekpyter schreef:Owh ik heb onwijs veel respect voor Arek, en ik vind het ook niet meer dan begrijpelijk dat hij naar een andere club wil na 8 jaar fantastisch werk te hebben afgeleverd bij onze SC, maar waarom kiest hij in godsnaam voor Austria Wien? Wanneer hij kiest voor zijn familie, dan ben ik gewoon benieuwd naar zijn reden. Want Arek kan mij niet wijs maken dat hij er sportief gezien op vooruit gaat.

-
- Forumicoon
-
- Selectiespeler
- Crash
- Superster
Arek Radomski naar Austria Wien. Dat was wel even slikken toen ik dat las. Dat er een reele kans bestond dat hij zou vertrekken was bekend, maar zijn keuze heeft mij toch wat bevreemd. Dat Wenen op relatieve kleine afstand van Polen ligt zal zeker de doorslag hebben gegeven en ik geloof ook niet dat Arek er minder gaat verdienen.
Het is hem, me dunkt, van harte gegunt, maar het is wel een beetje zuur als je bedenkt dat zijn beste jaren nog gaan komen en omdat Vayrynen en zeker Hestad ook al zijn vertrokken. Hoe ga je dit verlies opvangen?
Ik vrees dat we het lastiger gaan krijgen om Europees voetbal te gaan halen volgend jaar, tenzij Riemer en co. nog wat goede voetballers uit de hoge hoed weet te toveren. Vooralsnog ben ik sceptisch en denk ik dat ' we' met dit overgebleven spelersmateriaal niet hoger zullen eindigen dan een 8e plaats volgend jaar. Heerenveen is niet in staat miljoenen op tafel te leggen, zoals AZ, om vervangers te halen, dus we zullen ons hierbij moeten neerleggen. (wel jaloersmakend, zoals zij Schaars gewoon halen voor 1.2 miljoen euro)
Van potentiele vervangers op het middenveld zoals Breuer, Prager, Bruggink, Hanssen en Bosvelt mag wel wat verwacht worden wellicht, maar ze zullen zeker het eerste jaar niet het niveau bereiken dat Radomski, Hestad en Vayrynen gezamenlijk lieten zien.
Bosvelt is voor Heerenveen begrippen een hele goede voetballer maar toch al 35. Ik zou mijn geld er niet op durven inzetten dat hij er elke wedstrijd bij kan zijn. (alhowel hij dit bij City dit jaar wel liet zien, eerlijk is eerlijk) Bruggink is meer 2e spits dan middenvelder en verzet nauwelijks efficient verdedigend werk op het middenveld. Prager is potentieel wellicht een betere voetballer dan Radomski (tenminste dat lees ik hier regelmatig), maar ik heb dat nog niet gezien. Wel een goede vervanger, maar verwacht van hem niet dat hij binnen twee seizoenen Radomski zal hebben doen vergeten. Van Hanssen heb ik nog te weinig gezien om hem echt goed te beoordelen. Technisch zeer vaardig, maar fysiek nog niet klaar voor het grote werk denk ik. Breuer, tja...soms vrij aardig, maar op de langere termijn, als basisspeler zeg maar... komt hij tekort voor die posities.
Rose heb ik dan nog niet eens meegenomen, maar zoals jullie wellicht weten ben ik geen Rose fan. Om iets te forceren in een wedstrijd is het leuk hem op de bank te hebben, maar voor in de basis? Nee laat maar...die haalt het beoogde niveau nooit!
Het is moeilijk een opvolger voor Radomski te bedenken. De scouting is hopelijk beter op de hoogte van voetballers over de grens dan ik. Binnen de Nederlandse grenzen zie ik maar een echte -direct klaar- oplossing: Alfred Schreuder.
Nadeel, behalve zijn prive situatie, is toch zijn leeftijd. (maar missschien kan nog een schepje ervaring wel goed zijn voor dit toch nog altijd -ondanks de aanwezigheid van Bosvelt- jeugdige Heerenveen)
Ben benieuwd welke middenvelder er word gehaald....er zal toch nog wel wat in Denemarken, Finland, Zweden of noorwegen rondlopen, toch?
Het is hem, me dunkt, van harte gegunt, maar het is wel een beetje zuur als je bedenkt dat zijn beste jaren nog gaan komen en omdat Vayrynen en zeker Hestad ook al zijn vertrokken. Hoe ga je dit verlies opvangen?
Ik vrees dat we het lastiger gaan krijgen om Europees voetbal te gaan halen volgend jaar, tenzij Riemer en co. nog wat goede voetballers uit de hoge hoed weet te toveren. Vooralsnog ben ik sceptisch en denk ik dat ' we' met dit overgebleven spelersmateriaal niet hoger zullen eindigen dan een 8e plaats volgend jaar. Heerenveen is niet in staat miljoenen op tafel te leggen, zoals AZ, om vervangers te halen, dus we zullen ons hierbij moeten neerleggen. (wel jaloersmakend, zoals zij Schaars gewoon halen voor 1.2 miljoen euro)
Van potentiele vervangers op het middenveld zoals Breuer, Prager, Bruggink, Hanssen en Bosvelt mag wel wat verwacht worden wellicht, maar ze zullen zeker het eerste jaar niet het niveau bereiken dat Radomski, Hestad en Vayrynen gezamenlijk lieten zien.
Bosvelt is voor Heerenveen begrippen een hele goede voetballer maar toch al 35. Ik zou mijn geld er niet op durven inzetten dat hij er elke wedstrijd bij kan zijn. (alhowel hij dit bij City dit jaar wel liet zien, eerlijk is eerlijk) Bruggink is meer 2e spits dan middenvelder en verzet nauwelijks efficient verdedigend werk op het middenveld. Prager is potentieel wellicht een betere voetballer dan Radomski (tenminste dat lees ik hier regelmatig), maar ik heb dat nog niet gezien. Wel een goede vervanger, maar verwacht van hem niet dat hij binnen twee seizoenen Radomski zal hebben doen vergeten. Van Hanssen heb ik nog te weinig gezien om hem echt goed te beoordelen. Technisch zeer vaardig, maar fysiek nog niet klaar voor het grote werk denk ik. Breuer, tja...soms vrij aardig, maar op de langere termijn, als basisspeler zeg maar... komt hij tekort voor die posities.
Rose heb ik dan nog niet eens meegenomen, maar zoals jullie wellicht weten ben ik geen Rose fan. Om iets te forceren in een wedstrijd is het leuk hem op de bank te hebben, maar voor in de basis? Nee laat maar...die haalt het beoogde niveau nooit!
Het is moeilijk een opvolger voor Radomski te bedenken. De scouting is hopelijk beter op de hoogte van voetballers over de grens dan ik. Binnen de Nederlandse grenzen zie ik maar een echte -direct klaar- oplossing: Alfred Schreuder.
Nadeel, behalve zijn prive situatie, is toch zijn leeftijd. (maar missschien kan nog een schepje ervaring wel goed zijn voor dit toch nog altijd -ondanks de aanwezigheid van Bosvelt- jeugdige Heerenveen)
Ben benieuwd welke middenvelder er word gehaald....er zal toch nog wel wat in Denemarken, Finland, Zweden of noorwegen rondlopen, toch?
- wald pyk
- Wereldspeler
Wat zijn we weer lekker negatief.Vorig seizoen werd er door veel mensen gedacht dat we geen europees zouden halen en kijk waar we geeindigd zijn
Niemand is onmisbaar ook arek niet.Er komen vast nog leuke versterkingen bij.
Vergeet niet dat Hanssen en Nilson gekocht zijn voor het komende seizoen.

Niemand is onmisbaar ook arek niet.Er komen vast nog leuke versterkingen bij.
Vergeet niet dat Hanssen en Nilson gekocht zijn voor het komende seizoen.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
- Crash
- Superster
Ik weet niet of dit per definitie negatief is. Vanuit mijn optiek ben ik juist realistisch. Het is duidelijk dat jij voor wat betreft volgend seizoen een positiever beeld van hebt dan ik. Ik hoop dat je gelijk hebt/gaat krijgen. Hestad, Vayrynen of Radomski zijn inderdaad allen te vervangen, maar alle drie tegelijk??? (vandaar mijn sceptische gedachtegang voor het komende seizoen)
- FryslanFoppe
- Invaller
- Makkum8
- Basisspeler
-
- Superster
We hoeven niet perse een heel middenveld te vervangen, maar men zal dit wel doen. Een goede basis is er nu zelfs nog wel, er vanuitgaande dat we 4-4-2 gaan spelen.nl:
Middenveld: Nilsson of Bruggink(links en aanvallend) Bosvelt, Prager (controlerend) en Yildirim (aanvallend)
Voorin speel je uiteraard met Samaras en Huntelaar.
Paniek is dus niet nodig want je hebt ook nog jongens als Rose, Hanssen en Turk en er komen nog wel een paar bij.
Middenveld: Nilsson of Bruggink(links en aanvallend) Bosvelt, Prager (controlerend) en Yildirim (aanvallend)
Voorin speel je uiteraard met Samaras en Huntelaar.
Paniek is dus niet nodig want je hebt ook nog jongens als Rose, Hanssen en Turk en er komen nog wel een paar bij.
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
-
- Superster
- Contacteer:
Niet perse? Als je bijna een jaar lang met een 3mans middenveld hebt gespeelt en ze zijn alle 3 weg, waarom hoeven WE dan niet perse een heel middenveld te vervangen? Geen middenveld opstellen ofzo? hoe zie je dat voor je?ALS 26.000 schreef:We hoeven niet perse een heel middenveld te vervangen, maar men zal dit wel doen.
Dat er goede mensen klaar staan voor het middenveld ben ik met je eens maar bovenstaande moet je me toch even uitleggen.
-
- Superster
Lezen! Daaronder staan toch de vervangers al. We hebben nu nog spelers die komend seizoen de basis kunnen vormen en dat heb ik neergezet.
Prager zal op termijn waarschijnlijk beter zijn dan Arek, Arek was een mooie voetballer, maar had ook nogal wat tekortkomingen. 1 van zijn zwaktes was bijna altijd dat balletje breed of terug.Tijd voor vernieuwing.
Vayrynen was een geweldige voetballer, maar speelde lang niet altijd goed, daarnaast wou hij graag weg en speelde hij vaak voor zichzelf
Hestad was erg nuttig, maar was zeker geen Bosvelt. Voor de breedte zullen we nieuwe spelers moeten hebben, maar vervanging is er al, dat bedoel ik dus!
Prager zal op termijn waarschijnlijk beter zijn dan Arek, Arek was een mooie voetballer, maar had ook nogal wat tekortkomingen. 1 van zijn zwaktes was bijna altijd dat balletje breed of terug.Tijd voor vernieuwing.
Vayrynen was een geweldige voetballer, maar speelde lang niet altijd goed, daarnaast wou hij graag weg en speelde hij vaak voor zichzelf
Hestad was erg nuttig, maar was zeker geen Bosvelt. Voor de breedte zullen we nieuwe spelers moeten hebben, maar vervanging is er al, dat bedoel ik dus!
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
-
- Nieuw talent
Ik vind dat er geen reden tot paniek is, vorig jaar zijn er naar mijn weten 8 goede en ervaren spelers vertrokken we hebben de toen relatief onbekende spelers Huntelaar en Yildirim en Breuer gehaald. Vorig jaar riep iedereen ook al dat we Europees voetbal nooit zouden halen en kijk, we hebben overwinterd in Europa, en ons opnieuw geplaatst. Ik heb er alle vertrouwen in dat Riemer weer een paar goede vervangers aantrekt.
Stam kom naar Heerenveen!!!!!!!!!!!!