Tieme Klompe

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

En het houd niet op :grmbl:
Tieme Klompe komt voorlopig niet uit voor RKC. Hij is hersteld van een liesblessure maar heeft nu last van zijn hamstring.

sc Heerenveen durfde het niet aan met de blessuregevoelige verdediger en de club lijkt daarin gelijk te krijgen. Klompe werd verkocht aan RKC maar kwam daar nog geen minuut voor uit vanwege een liesblessure. Die blessure is nagenoeg over maar nu heeft Klompe last van zijn hamstring. "Ik had last van mijn rechterlies en nu van mijn linkerhamstring. Waarschijnlijk heb ik aan het begin van de revalidatie verkeerd gelopen".
Zwaar klote voor die jongen
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Superfries88' schreef:En het houd niet op :grmbl:
Zwaar klote voor die jongen
Als ik Klompe was zou ik éen jaar stoppen met voetbal, hoe moeilijk het ook is. Maar het moet allemaal even tot rust komen, blessure na blessure, revalidatie na revalidatie. Dat lichaam is helemaal kapot en dat snakt naar rust. Maar hij zal en moet voetballen, hij wil zo graag... en ja dan gebeuren dit soort dingen.

Erg jammer dat juist hem dit moet overkomen :( :roll:
Glick
Selectiespeler
Berichten: 502
Lid geworden op: 14-01-2003 15:43
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Glick »

tsja vind het ook klote voor Klompe, maar we zien dus wel dat Heerenveen het er goed aan heeft gedaan om hem te verkopen aan RKC... (niet om Klompe)
Legendarysk
Poke
Invaller
Berichten: 415
Lid geworden op: 29-08-2004 15:51
Locatie: Assen

Bericht door Poke »

Tja, iemand die zo fanatiek is.... dat hem dit dan niet bespaart blijft, zwaar kloten. Hoop hem toch wel weer eens te zien op het hoogste nivo. Zou hem toch nog graag eens massaal toe willen zingen, gewoon als blijk van waardering!
Kom op TOPPER!!!
Eens een Feanfan,.......,Altijd een Feanfan
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Poke schreef:Tja, iemand die zo fanatiek is.... dat hem dit dan niet bespaart blijft, zwaar kloten. Hoop hem toch wel weer eens te zien op het hoogste nivo. Zou hem toch nog graag eens massaal toe willen zingen, gewoon als blijk van waardering!
Kom op TOPPER!!!
Precies, dat zou erg mooi zijn. Net zoals bij AZ - Heerenveen 2 jaar geleden, waarbij Ole Tobiasen werd toegezongen met: Ole is een Superfries. Ik was er zelf helaas niet bij, maar het had mij erg mooi geleken. Ik had me ook al helemaal verheugt op de thuiswedstrijd tegen AZ, maar 2 weken daarvoor werd hij verkocht aan Kopenhagen :cry:
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Ik mag het volgende hopen..
Tieme Klompe hoopt na de winterstop zijn debuut te maken voor zijn nieuwe club RKC Waalwijk. De verdediger speelde zijn laatste wedstrijd in augustus 2003.


De laatste officiële wedstrijd die Klompe speelde, speelde hij in het shirt van SC Heerenveen. Dat was op 12 augustus 2003 de eerste finale-wedstrijd van het Intertoto-toernooi tegen Villareal (1-2). Daarna hielden blessures hem aan de kant. ,,Na een vervelende liesblessure kamp ik nu met mijn hamstring'', zegt Klompe op rkcwaalijk.org. ,,De prognose is nu dat ik na de winter fit ben en ik ben hiervoor volop aan het trainen.'' De verdediger zou dus fit moeten zijn als RKC Waalwijk op 12 maart 2005 op bezoek komt in Heerenveen.


Tieme Klompe speelde acht seizoenen voor SC Heerenveen en kwam voor die club tot 145 competitie-wedstrijden. In zijn laatste seizoen in Fryslân speelde hij door blessures geen enkele wedstrijd. In de zomer van 2004 vertrok de verdediger transfervrij naar RKC Waalwijk.
8)
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Hmmm, ik heb ook gehoord dat hij een jaar geleden al fit zou zijn...
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Ik hoop het van harte dat hij tegen ons kan spelen. Misschien niet goed voor ons maar wel voor hemzelf misschien;)....
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Het is een tijd geleden dat hij een wedstijd op hoog nico speelde, maar Klompe is ingevallen bij RKC in de 78 min, erg leuk voor die jonge :)
Gebruikersavatar
Fladian
Invaller
Berichten: 432
Lid geworden op: 15-07-2004 12:34
Locatie: Arnhem

Bericht door Fladian »

Inderaad, ik ben er best blij om. Hopelijk gaat het nu beter met hem, en hopelijk zullen de blessures hem wat minder in de weg zitten :)
Gebruikersavatar
Akkrum fan
Invaller
Berichten: 335
Lid geworden op: 06-01-2005 11:59
Locatie: Akkrum

Bericht door Akkrum fan »

Nou mooi voor die jongen niet. Hij heeft weer gespeeld bij RKC, ik gun het hem wel. al die blessures van hem. het zit hem niet mee
8)

maar de eerste minuten zagen er goed uit het ging beter dan ik had gedacht :bfriend:

:stan:
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Nou, hij was ook nogal in beeld zeg... :?

Mooi dat hij weer speelt. Gouden gozer. Hopelijk ooit nog eens terug bij Heerenveen in een langs de lijn-functie.
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Ik hoop dat hij in ieder geval tegen Heerenveen zal kunnen spelen. Of dat nou lang of kort is maakt mij niet zoveel uit, als ie maar in het veld staat.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
D!£HÀ®Ð
Jeugdspeler
Berichten: 49
Lid geworden op: 09-08-2003 11:14

Bericht door D!£HÀ®Ð »

Prachtig!
Ik heb erg veel ontzag voor die jogen....
Zoveel tegenslag en dan tocht weer terugvechten
Om mijn part geef je die jongen OOK een standbeeld,
en dan op de rug van ABE :wink:
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2451
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

D!£HÀ®Ð schreef:Prachtig!
Ik heb erg veel ontzag voor die jogen....
Zoveel tegenslag en dan tocht weer terugvechten
Om mijn part geef je die jongen OOK een standbeeld,
en dan op de rug van ABE :wink:
Ha, dan moet Foppe eerst nog een standbeeld krijgen.
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Ik hoop inderdaad ook dat hij in het ALS in actie mag komen. Kippenvelmomentje.
Gebruikersavatar
rottevalle
Wereldspeler
Berichten: 1157
Lid geworden op: 01-09-2003 15:39
Locatie: Rottevalle

Bericht door rottevalle »

Fantastisch dat hij na anderhalf jaar blessureleed zijn minuten weer eens mee mocht pikken.
Ik zah het in SS en herkende eerst bijna niet wie het was :shock: Hopen op de speelminuten in Heerenveen :!:
Jaap F.
Erelid
Berichten: 883
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Utrecht

Bericht door Jaap F. »

Tieme blijft een held. Wat Niels zegt, dat hij ooit samen met JonDahl de technische staf mag gaan vormen. 8)
Romano for president
Selectiespeler
Berichten: 551
Lid geworden op: 22-05-2003 12:01
Locatie: Haarlem

Bericht door Romano for president »

Kunnen we eindelijk weer eens een origineel liedje zingen als hij meespeelt tegen ons

WIJ ZIJN BANG WANT TIEME IS ERBIJ
Tink om de beam!!!!!
Gebruikersavatar
Frisian
Wereldspeler
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10-07-2004 12:43

Bericht door Frisian »

Ik vind het geweldig voor die jongen dat hij nu zijn eerste speelminuten heeft gemaakt.
Als ik iemand het gun is hij het wel.
Altijd weer geblesseert en maar weer terug moeten komen, ik hoop dat hij nu eindelijk eens een hele lange tijd achter elkaar kan spelen dan heeft RKC een hele goeie aan hem.
Gebruikersavatar
Akkrum fan
Invaller
Berichten: 335
Lid geworden op: 06-01-2005 11:59
Locatie: Akkrum

Bericht door Akkrum fan »

Ik hoop echt dat wij hem in het ALS kunnen bewonderen. 8) Dat zou heel mooi voor die jongen zijn!!! :mrgreen:


:stan:
foppe65
Nieuw talent
Berichten: 61
Lid geworden op: 25-03-2004 16:58
Locatie: Lemmer

Bericht door foppe65 »

Fantastisch dat ie er weer is... Hoop dat ie weer lekker kan voetballen zonder zorgen!!! 8)
You simply the best, better than all the rest!!!
FeanFanForLife
Wereldspeler
Berichten: 1204
Lid geworden op: 02-02-2005 17:41
Locatie: Fryslân

Bericht door FeanFanForLife »

Ik vindt het erg sneu dat juist hem dit allemaal moet gebeuren. Hoop daarom ook dat hij ook tegne heerenveen kan spelen want dat gun ik hem zó
Romano for president Geplaatst: 07-02-2005 17:52 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Kunnen we eindelijk weer eens een origineel liedje zingen als hij meespeelt tegen ons

WIJ ZIJN BANG WANT TIEME IS ERBIJ
DAt is inderdaad wel origineel. Denk dat hij het ook wel kan waarderen!
Super Tieme!! :!:
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Klompe alweer weg bij RKC

zondag 10 april 2005 23:37

Tieme Klompe gaat hoogstwaarschijnlijk aan het eind van dit seizoen alweer weg bij RKC Waalwijk. De club heeft formeel ontslag voor de voormalig Heerenveen-speler aangevraagd.

http://sc.heerenveen.org/?p=actueel/nieuws/2573
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2451
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Zoekt hij nu weer een andere club? Of besluit hij toch maar te stoppen en eventueel bij een amateur club verder te voetballen?
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Zonde voor die jongen, dat een blessure je carriere zo kan verknallen.
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Met zo'n geschiedenis aan blessures is het moeilijk nog een nieuwe club te vinden. :?
Gebruikersavatar
Frisian
Wereldspeler
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10-07-2004 12:43

Bericht door Frisian »

Klompe krijgt geen nieuw contract
21 mei 2005, 22:36
Door: Alex Smekens
Tieme Klompe krijgt geen nieuw contract van zijn werkgever RKC Waalwijk. De 29-jarige verdediger is bezig aan zijn eerste seizoen bij de club van trainer Erwin Koeman.
De reden dat Klompe geen nieuwe verbintenis krijgt is omdat hij te vaak geblesseerd is. Klompe heeft dit seizoen veel kleine blessures gehad en kwam daardoor slechts tot een invalbeurt. De 29-jarige verdediger speelde eerder acht seizoenen voor SC Heerenveen.

Cerezo Fung-a-Wing krijgt daarentegen wel een contract aangeboden. De verdediger die in de winterstop gehuurd werd van FC Volendam kan binnenkort een aanbieding verwachten. Fung-a-Wing´s contract loopt af bij FC Volendam en de club uit de Gouden Gids Divisie wilt niet verder met Fung-a-Wing.
voetbalprimeur.nl
supporter: in voor en tegenspoed
Poke
Invaller
Berichten: 415
Lid geworden op: 29-08-2004 15:51
Locatie: Assen

Bericht door Poke »

Echt klote dit! Klompe verdiend dit niet. Hoop echt dat t nog goed komt met die gast en dat ie nog wat jaartjes op hoog niveau kan mee ballen!
"Kom op Klompe, koppie niet laten zakken!!!"
Eens een Feanfan,.......,Altijd een Feanfan
Gebruikersavatar
Akkrum fan
Invaller
Berichten: 335
Lid geworden op: 06-01-2005 11:59
Locatie: Akkrum

Bericht door Akkrum fan »

:grmbl: Nou maar kijken waar hij heen gaat.... Ik hoop dat die jongen daar wel aan voetballen toe komt.
Plaats reactie