15-05-2005: FC Groningen-sc Heerenveen (1-2)

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor ALS 26.000 » 16-05-2005 21:55

Tsja, kwam door Europees voetbal grapje waarschijnlijk, maar goed dit lijkt inderdaad op chatten, ik kap er mee, ik kruip naast de vrouw :)

Adios Poenkt!
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
ALS 26.000
Superster
 
Berichten: 4357
Geregistreerd op: 17-12-2002 16:30
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Poenkt » 16-05-2005 21:56

ALS 26.000 schreef:Tsja, kwam door Europees voetbal grapje waarschijnlijk, maar goed dit lijkt inderdaad op chatten, ik kap er mee, ik kruip naast de vrouw :)

Adios Poenkt!


Ciao...Hier in Grunn kruipen we er niet naast maar op!! Tis maar een tip. :wink:
Laatst bijgewerkt door Poenkt op 16-05-2005 22:03, in het totaal 1 keer bewerkt
Graaijax Hamsterdam!!
Avatar gebruiker
Poenkt
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 07-12-2004 13:04
Woonplaats: Where ever I lay my hat, that's my home

Berichtdoor Jeroen » 16-05-2005 22:01

En we zijn weer op het niveau waar we gisteren geeindigd zijn zie ik wel... :lol:
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor Poenkt » 16-05-2005 22:05

Jeroen schreef:En we zijn weer op het niveau waar we gisteren geeindigd zijn zie ik wel... :lol:


We gaan weer chatten!!


Maar de semibeheerder heeft wel de vinger aan de pols... :P

Of ben ik te goedaardig voor mijn "fans".
Graaijax Hamsterdam!!
Avatar gebruiker
Poenkt
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 07-12-2004 13:04
Woonplaats: Where ever I lay my hat, that's my home

Berichtdoor grunnstad » 17-05-2005 09:27

:lol: een fries met humor (serieus)

Ach je moet maar zo denken: Tussen het Grunn publiek zaten veel meer "Stillen"[/quote]
grunnstad
Basisspeler
 
Berichten: 565
Geregistreerd op: 16-05-2005 12:50

Berichtdoor Frisian Viking » 17-05-2005 14:22

Jeroen schreef:Afbeelding
Hurenveen feiert das 1:0.

Haha, ze leren snel bij zo te zien.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Berichtdoor Poenkt » 17-05-2005 14:48

Hurenveen feiert das 1:0.
[/quote]
Haha, ze leren snel bij zo te zien.[/quote]

Wie is ze? Het is trouwens fout geschreven, het moet zijn Hurenveen feiert den 1:0...Er is hier iemand op het forum die HBS heeft e daar alles vanaf weet. :wink:
Graaijax Hamsterdam!!
Avatar gebruiker
Poenkt
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 07-12-2004 13:04
Woonplaats: Where ever I lay my hat, that's my home

Berichtdoor Jeroen » 17-05-2005 15:04

Die teksten zijn gewoon van die Duitse site gekopieert dus zij zullen toch wel weten hoe je dat schrijft?
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor (pl)euro » 17-05-2005 15:06

Jeroen schreef:Die teksten zijn gewoon van die Duitse site gekopieert dus zij zullen toch wel weten hoe je dat schrijft?


Duitse Breezah language? :lol:
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Avatar gebruiker
(pl)euro
Basisspeler
 
Berichten: 784
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:46
Woonplaats: En la playa

Berichtdoor kukkel » 17-05-2005 15:14

Poenkt schreef:Hurenveen feiert das 1:0.

Haha, ze leren snel bij zo te zien.[/quote]

Wie is ze? Het is trouwens fout geschreven, het moet zijn Hurenveen feiert den 1:0...Er is hier iemand op het forum die HBS heeft e daar alles vanaf weet. :wink:[/quote]

volgens mij is het in goed duits dan toch nog noetenveen.Hadden we nu maar een forumer met een woordenboek op schoot...
 con·ti·nu·ï·teit de; v onafgebroken duur
Avatar gebruiker
kukkel
Basisspeler
 
Berichten: 786
Geregistreerd op: 08-10-2004 12:25

Berichtdoor Arnoud » 17-05-2005 15:21

Das 1-0 is volgens mij wel goed. Komt van :Heerenveen feiert das Ergebnis = het resultaat/de uitslag/de uitkomst.
Oh ja, wat de kruisjes van Poenkt betreft, het zijn er 4, eventuele inlegkruisjes niet meegerekend :mrgreen:
Avatar gebruiker
Arnoud
Superster
 
Berichten: 1660
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:04
Woonplaats: aan De Fluezen

Berichtdoor Poenkt » 17-05-2005 15:26

kukkel schreef:volgens mij is het in goed duits dan toch nog noetenveen.Hadden we nu maar een forumer met een woordenboek op schoot...


Zeg jij maar tegen een willekeurige toerist op (zumbeispiel) Borkum : "Hur" :P Er zijn meer benamingen voor Ploeblieke Frau.
Graaijax Hamsterdam!!
Avatar gebruiker
Poenkt
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 07-12-2004 13:04
Woonplaats: Where ever I lay my hat, that's my home

Berichtdoor Arnoud » 17-05-2005 15:31

Wolters woordenboek: hoer = die Hure - die Dirne - die Nutte - das Freudenmädchen
Avatar gebruiker
Arnoud
Superster
 
Berichten: 1660
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:04
Woonplaats: aan De Fluezen

Berichtdoor Poenkt » 17-05-2005 15:37

Arnoud schreef:Wolters woordenboek: hoer = die Hure - die Dirne - die Nutte - das Freudenmädchen


Jaja woordenboek!! Levens-ervaring...vakanties op de Rheeperbahn zeker. :wink:

Bedankt voor het suchen...

Arnoud schreef:.
Oh ja, wat de kruisjes van Poenkt betreft, het zijn er 4, eventuele inlegkruisjes niet meegerekend :mrgreen:


Oud nieuw, is al diverse malen geplaatst...en die inlegkruisje zijn handig...Iets voor jullie spelers, komen er niet van die vlakken op de shirts.. :P
Graaijax Hamsterdam!!
Avatar gebruiker
Poenkt
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 07-12-2004 13:04
Woonplaats: Where ever I lay my hat, that's my home

Berichtdoor paparazzi » 17-05-2005 18:10

Wat een gelul vanuit de groningen hoek over geen respect. Achterbakser kan het bijna niet zeg! Maar dit zegt weer voldoende over onze buurtjes uit de oosthoek.
...FAA?????
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor HaEmTeDe » 17-05-2005 19:35

paparazzi schreef:Wat een gelul vanuit de groningen hoek over geen respect. Achterbakser kan het bijna niet zeg! Maar dit zegt weer voldoende over onze buurtjes uit de oosthoek.
...FAA?????


De supportersaktie gisteren verdient geen schoonheidsprijs. De onhandige organisatie van Groningen vroeg om problemen. Maar het is lullig om de organisatie de schuld te geven van dit gebeuren. Drent is in het Oosterpark nu een keer een zeer geziene gast. Het is hun afscheid. Bij zo'n afscheid kun je soms beter bepaalde groepen supporters niet gebruiken. Een aantal Heerenveensupporters ook blijkbaar niet.

Dat een aantal supporters van Groningen totaal geen respect toont voor andere clubs (in het bijzonder Heerenveen en Twente) is al lang duidelijk. Maar om dit neanderthalergedrag te imiteren had ik bij Heerenveen niet verwacht.

Stel dat het omgekeerde was gebeurd. Dat bij het afscheid van Foppe de Haan of van Tieme Klompe, Korneev of een andere populaire speler uitgefloten zou worden door FC Groningensupporters. Dan waren "de rapen gear" geweest.

Domme actie dus....en in dit opzicht zijn een aantal van ons net als sommige Groningers.
HaEmTeDe
Selectiespeler
 
Berichten: 274
Geregistreerd op: 10-03-2003 21:52

Berichtdoor Squerrel » 17-05-2005 19:38

Wat is er gebeurt dan haemtede?
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Berichtdoor Beetle » 17-05-2005 20:02

Poenkt schreef:.....met name van Squerrel.(staat op de hitlist nu) ....

Kun je die opmerking verklaren?

Verder wil ik niet de felicitaties overbrengen naar jullie hoofdsteward(Befehl is befehl.) Wietse...wat een geweldige lul zeg. Staat voor mij op de nominatie voor de bokaal..Rot Stewart.

He scores!
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Berichtdoor Sneeuwbal » 17-05-2005 20:08

Wat een gezeur om niets Haemtede. Er is toch geen sprake geweest van het verstoren? 5 minuten wachten en er was niets aan de hand geweest.
Sneeuwbal
Basisspeler
 
Berichten: 500
Geregistreerd op: 02-01-2005 23:21

Berichtdoor Squerrel » 17-05-2005 20:09

Beetle schreef:
Poenkt schreef:.....met name van Squerrel.(staat op de hitlist nu) ....

Kun je die opmerking verklaren?

Verder wil ik niet de felicitaties overbrengen naar jullie hoofdsteward(Befehl is befehl.) Wietse...wat een geweldige lul zeg. Staat voor mij op de nominatie voor de bokaal..Rot Stewart.

He scores!


Ja, ze zoeken me waarschijnlijk! En waarom? Tja, geen idee eigenlijk.
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Berichtdoor HaEmTeDe » 17-05-2005 20:41

Sneeuwbal schreef:Wat een gezeur om niets Haemtede. Er is toch geen sprake geweest van het verstoren? 5 minuten wachten en er was niets aan de hand geweest.


Klopt. Maar ik had verwacht dat Heerenveensupporters wel met die vrijheid om zouden kunnen gaan. Niet dus.
HaEmTeDe
Selectiespeler
 
Berichten: 274
Geregistreerd op: 10-03-2003 21:52

Berichtdoor Jeroen » 17-05-2005 20:43

HaEmTeDe schreef:
Sneeuwbal schreef:Wat een gezeur om niets Haemtede. Er is toch geen sprake geweest van het verstoren? 5 minuten wachten en er was niets aan de hand geweest.


Klopt. Maar ik had verwacht dat Heerenveensupporters wel met die vrijheid om zouden kunnen gaan. Niet dus.


Kom op zeg. De spelers stonden nog voor het uitvak toen de festiviteiten al begonnen. Dan mogen de supporters ze toch wel toezingen?
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor mitrita » 17-05-2005 20:55

ALS 26.000 schreef:Grapje Poenkt, moet kunnen toch?! Groningers teren nog zo op die periode, de periode met Hennie Meijer, Djurovski etc Daar is het bestuur van Groningen de fout ingegaan, men gaf geen vervolg aan het succes, men was in slaap gesust en daar plukt Groningen nu nog de zure vruchten van. Euroborg kan Groningen nog wat goeds brengen, maar dan moet Cowboy Nijland daar wel weg en dan moet er iemand komen met gezond verstand.

Ik ben misschien wel ouder dan jij.....


Ondanks het sportieve succes van destijds was FCG in 1990 bijna failliet.
Alleen door steun van de gemeente bleef de club destijds overeind.
Voordeel: seizoenkaart voor een staanplaats kostte als tegenprestratie voor het gebruik van gemeenschapsgeld plotseling nog maar fl 50,--, dus nog minder dan € 25,--.
Weet je het nog Poenkt?

Meijer, Eijkelkamp, Djurovski, Rossien, van Dijk, "Martha van Duren", wel een mooi ploegje destijds. Weinig van overgebleven...
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

Berichtdoor Squerrel » 17-05-2005 21:02

HaEmTeDe schreef:
Sneeuwbal schreef:Wat een gezeur om niets Haemtede. Er is toch geen sprake geweest van het verstoren? 5 minuten wachten en er was niets aan de hand geweest.


Klopt. Maar ik had verwacht dat Heerenveensupporters wel met die vrijheid om zouden kunnen gaan. Niet dus.


Waar heb je het over kerel? We hebben europees gehaald, dan mag je toch zeker wel even een feestje vieren. Doe normaal man.
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Berichtdoor paparazzi » 17-05-2005 21:04

"Squerrel" schreef,

Ja, ze zoeken me waarschijnlijk! En waarom? Tja, geen idee eigenlijk.[/quote]


Je wordt toch niet zenuwachtig van een paar lose groningse kreten hier op `t forum he squerrel, hoop ik?
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Squerrel » 17-05-2005 21:16

paparazzi schreef:"Squerrel" schreef,

Ja, ze zoeken me waarschijnlijk! En waarom? Tja, geen idee eigenlijk.



Je wordt toch niet zenuwachtig van een paar lose groningse kreten hier op `t forum he squerrel, hoop ik?[/quote]



Wees niet ongerust :mrgreen:
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Berichtdoor Riemer » 17-05-2005 21:32

Volgens mij had Squerrel wat rare gebaren gemaakt in het uitvak richting de hoofdtribune en werd niet helemaal gewaardeerd.

En ene kant heb je gelijk HaEmTeDe, maar in al die jaren dat hveen bij een laatste wedstrijd van een club was stond er destijds niks meer op het spel.
En misschien had Nijland beter even kunnen wachten met het voorlezen van de afscheidswoorden.
Jos in de basis
Riemer
Basisspeler
 
Berichten: 745
Geregistreerd op: 14-02-2003 19:32
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Poke » 17-05-2005 22:12

Ehm, HaEmTeDe, was je er ook bij? Je vraagt hoe wij het zouden vinden als het uitvak zou fluiten wanneer er van 1 van onze lievelingen afscheid genomen zou worden? Volgens mij is er niemand uitgefloten! Ten 2de waren we met de selectie een klein feestje aan het vieren. We hadden namelijk ook een reden voor een feestje. Eufa-cup weet je nog? Al met al heeft het niet zolang geduurd dus alle commotie begrijp ik niet zo heel erg goed!
Er wordt hier echt van de legendarische mug de bekende olifant gemaakt!!!
Wanneer Groningen bij ons Eufa-cup zou bereiken zouden ze bij ons ook ff een feestje vieren en terecht. Zoiets mag je toch ook vieren, ik bedoel, daar doe je het als club allemaal voor. Wanneer de organisatie van de FC ff gewacht had en vervolgens met de huldiging/afscheid was begonnen zou er niets aan de hand geweest zijn. Kan me nog herinneren bij Twente vorig seizoen, dat ze ook niet direct begonnen en overigens, ook daar bleven we zo nu en dan zingen voor onze club maar was er los daarvan ook respect voor Twente en dat zou nu ook in het geval van Groningen zo geweest zijn...
Eens een Feanfan,.......,Altijd een Feanfan
Poke
Selectiespeler
 
Berichten: 415
Geregistreerd op: 29-08-2004 14:51
Woonplaats: Assen

Berichtdoor Currahee » 17-05-2005 22:20

Ik was zondag bij de wedstrijd en voor zo ver ik weet hebben wij onder het huldigen van groningen spelers niet gefloten. Het enige waar we mee bezig waren was vieren dat we Europees voetbal hadden. Daarna was het vak volgens mij vrij snel leeg. Ik heb het al eerder gezegt ze hadden gewoon ff 5-10 min moeten wachten was er nix aan de hand geweest. Het is toch normaal dat je een feestje viert als je europees haalt of niet.
Avatar gebruiker
Currahee
Superster
 
Berichten: 1721
Geregistreerd op: 23-01-2005 01:17
Woonplaats: Lemmer

Berichtdoor Arjen » 18-05-2005 06:58

Er is helemaal niets gebeurd daar, we hebben hem er alleen op gewezen dat wij europa in gaan terwijl er nog veel Heerenveen spelers op het veld stonden. Dat Groningen de huurovereenkomst van die auto's maar tot 16.45 uur had en dus erg snel moest huldigen is niet onze fout. Iedereen wil zondag naar het Kuperusplein om (gemaakt) feest te vieren, maar bij het halen van europees voetbal, in een beladen wedstrijd moeten we heel snel stil zijn en naar de bus rennen om zo snel mogelijk de levengevaarlijke Oosterpark uit te rijden. Tsjong....

Ik vond het eigenlijk net goed voor M.Drent. Onze club elk jaar afkraken vanwege het bioscooppubliek en saaiheid en nu wordt zijn afscheidsfeestje (wat hij vanuit Groningen perspectief dubbel en dwars verdient) lichtelijk overstemd door feestvierende friezen. Een mooier afscheid kan toch niet :wink: :mrgreen: ??
Avatar gebruiker
Arjen
Superster
 
Berichten: 2035
Geregistreerd op: 03-12-2002 19:15
Woonplaats: Sneek

VorigeVolgende

Keer terug naar De Pronkkeamer

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten