15-05-2005: FC Groningen-sc Heerenveen (1-2)

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor grunnstad » 16-05-2005 13:17

wij waren gewoon weggegaan....jullie bleven met opzet even hangen.

Jaren geleden: ajax-grunn, afscheid petersson, wij gingen gewoon weg, bij ons is wat dat betreft nog steeds wel sprake van enog respect.

maar daar zijn jullie vast te jong voor

grote b*k achter het hek daar zijn jullie goed in

De goeie daargelaten
grunnstad
Basisspeler
 
Berichten: 565
Geregistreerd op: 16-05-2005 12:50

Berichtdoor vlqrt » 16-05-2005 13:21

Komop zeg overdrijven is ook een vak, het is idd waar dat het stijlvoller was geweest wanneer we of stil waren blijven staan of stil waren weggegaan. Andersom was precies hetzelfde gebeurd, nu moet je niet het braafste jongetje van de klas gaan spelen.

Bij de thuiswedstrijd kon het Groningen publiek niet eens het respect tonen aan Prins Bernard door 1 miezerig minuutje stil te zijn. Was de wedstrijd bij ons geweest was jullie achterban ook niet stil geweest.
vlqrt
Superster
 
Berichten: 3020
Geregistreerd op: 11-08-2003 12:17
Woonplaats: Leeuwarden

Berichtdoor wald pyk » 16-05-2005 13:21

hoezo respect?De meeste groningen supporters hebben toch ook geen respect voor heerenveen.Zie maar hoe jullie ons noemen.
Avatar gebruiker
wald pyk
Superster
 
Berichten: 1771
Geregistreerd op: 21-05-2003 20:57
Woonplaats: boelenslaan

Berichtdoor Jeroen » 16-05-2005 13:21

@grunnstad

Als ik het goed heb zijn jullie destijds door de ME hardhandig het vak uitgebonjourd, in plaats van 'gewoon weggegaan'...
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor Lennart » 16-05-2005 13:23

Even weer over de match... Die Drost die gooide er wéér een mooie Zidane beweging uit. Ik vind hem tot nu toe echt een hele goede back die volgend seizoen het hele jaar erin moet staan!
St James' Park!!!
Avatar gebruiker
Lennart
Selectiespeler
 
Berichten: 244
Geregistreerd op: 23-12-2002 14:21
Woonplaats: Duiven

Berichtdoor wald pyk » 16-05-2005 13:26

Daar komt nog bij dat martin zich in het verleden in intervieuws ook niet respectvol heeft uitgelaten over heerenveen.
Avatar gebruiker
wald pyk
Superster
 
Berichten: 1771
Geregistreerd op: 21-05-2003 20:57
Woonplaats: boelenslaan

Berichtdoor grunnstad » 16-05-2005 13:33

To Jeroen: ik was erbij en heb geen me in het vak gezien.......en dat is de waarheid
grunnstad
Basisspeler
 
Berichten: 565
Geregistreerd op: 16-05-2005 12:50

Berichtdoor grunnstad » 16-05-2005 13:35

maar goed: tot volgend jaar. We gaan nog ff wqat kopen en dan zijn we weer wat dichter in de buurt van de europese plaatsen....

Geruchten: Gentenaar, Alback (......), Edwin de Graaf, Koevermans en de ijslander Skulason

De een is wat meer betrouwbaar dan de ander :)
grunnstad
Basisspeler
 
Berichten: 565
Geregistreerd op: 16-05-2005 12:50

Berichtdoor Frisian Viking » 16-05-2005 13:46

grunnstad schreef:wij waren gewoon weggegaan....jullie bleven met opzet even hangen.

Jaren geleden: ajax-grunn, afscheid petersson, wij gingen gewoon weg, bij ons is wat dat betreft nog steeds wel sprake van enog respect.

maar daar zijn jullie vast te jong voor

grote b*k achter het hek daar zijn jullie goed in

De goeie daargelaten

Hahahaha. Kun jij je die minuut stilte nog herinneren dit jaar tijdens Heerenveen - Groningen? Of ben je daar nog te jong voor.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Berichtdoor sch-united » 16-05-2005 14:05

Martin Drent heeft zelf gezegd dat de friezen stil zijn. Sterker nog, het zou voor hem een reden zijn niet voor onze sch uit te komen. Door dit soort uitspraken maakt hij zich natuurlijk lekker makkelijk populair bij de groningen fanatics, maar niet bij sch natuurlijk. Respect heb ik dan ook totaal niet voor die impotente bejaarde.
sch-united
Basisspeler
 
Berichten: 531
Geregistreerd op: 13-10-2003 19:33
Woonplaats: IJlst

Berichtdoor Beetle » 16-05-2005 14:15

En zo bakkeleien we nog rustig door tot het volgend seizoen....
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Berichtdoor Arnoud » 16-05-2005 14:17

Respect heb ik dan ook totaal niet voor die impotente bejaarde.

Hallo, zou 't een beetje minder kunnen ? Het lijkt me dat het succes een aantal scH supporters nu wel erg naar het hoofd gestegen is en dat ze nu maar alle remmen los gooien.
Wat de opmerkingen van Grunnstad betreft, het volgende. Ik heb geen moment de bedoeling gehad om het afscheid van Groningen spelers te versteren. Maar ik had geen enkele behoefte het stadion te verlaten zolang onze spelers en staf nog op het veld stonden. Want het was, zeker met de ervaringen van dit europese seizoen nog vers in het geheugen, wel weer een fantastisch moment om te beseffen dat je weer UEFA-cup voetbal binnen gehaald hebt. En dat wil je dan wel even vieren.

En wat het afscheid van Drent betreft: die had gewoon 2 keer geel moeten hebben en met een rode kaart z'n publiekswissel moeten krijgen !
Avatar gebruiker
Arnoud
Superster
 
Berichten: 1660
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:04
Woonplaats: aan De Fluezen

Berichtdoor Caspar » 16-05-2005 14:41

wat een topdag in groningen!

lekker weer, voor ons een leuke pot voetbal, en een mooi sfeertje.

Waar ik me over verbaasde was de rust waarin we aankwamen. er was werkelijk helemaal niemand. normaalgesproken staat het hele oosterpark vol...
en die stilte! het was gewoon nog stiller dan bij ons. als die groningers nu nog eens over de sfeer beginnen maken ze zichzelf helemaal belachelijk...

toen we het stadion uitliepen was er een of andere ongelovelijke mongool die het nodig vond een parfumflesje door de tribune op ons te gooien. scheelde echt verdomd weinig...

en Arnoud, wil je niet meer zo laf zwaaien als ik je groet in het centrum :wink: Ach, je zal ook wel een paar bierjtes op hebben :mrgreen:
Avatar gebruiker
Caspar
Superster
 
Berichten: 4630
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:28
Woonplaats: Enschede

Berichtdoor Currahee » 16-05-2005 15:29

Ik denk neit dat wij als sch supporters de bedoeling hadden om jullie mirtin drent de bedanken te verpesten. Het is een publiekslieveling bij jullie en dus verdiende hij een mooi afscheid. Maar ik denk niet dat de fout bij ons ligt. De mensen van groningen hadden misschien beter even 5 min kunnen wachten omdat het bij ons feest was door het bereiken van europees voetbal. Zeg nu zelf als groningen europees voetbal haalt en ze staan voor jouw vak te feesten, de spelers, dan ga jij toch mee feesten zelfs als er bij de tegenpartij een publieksliefeling weg gaat.

Persoonlijk denk ik dat ze er beter aan hadden gedaan hem gewoon 2 min voor tijd te wisselen en na de wedstrijd ff een paar min wachten tot heerenveen uitgefeest is.
Avatar gebruiker
Currahee
Superster
 
Berichten: 1721
Geregistreerd op: 23-01-2005 01:17
Woonplaats: Lemmer

Berichtdoor André » 16-05-2005 15:51

Leuk plaatje van het uitvak:
Afbeelding

Wat een gezever zeg over het verstoren van het afscheid van Martin. Ze hadden zelf gewoon even moeten wachten met het afscheid nemen totdat de SCH spelers van het veld waren. Zolang er spelers van de SCH op het veld staan, houd ik me niet stil omdat Martin afscheid neemt.
Maar goed deze discussie mag nu natuurlijk niet de bovenhand gaan leiden. We hebben voor de tweede keer achter elkaar Europees voetbal via de competitie afgedwongen. Dat had toch niemand durven dromen in september? Als je ook nog eens tot in februari mee doet in de Europese competitie, dan heeft Gert Jan met zijn mannen een puike prestatie neergezet. Veel wedstrijden werden in ons voordeel beslist doordat op het juiste moment de juiste persoon zijn persoonlijke kwaliteiten etaleerde. Nu natuurlijk niet alles op de inviduele kwaliteiten afschuiven: er stond ook een ploeg. Niet alleen de nummers 1-11 maar ook de bank. Het wisselbeleid van Gert Jan mag dan ook niet onvermeld blijven in mijn ogen. Een verademing in vergelijking tot de voorgaande jaren.
Nu hopen dat ze de selectie een beetje in stand kunnen houden.
André
Wereldspeler
 
Berichten: 1349
Geregistreerd op: 21-02-2003 17:19

Berichtdoor Atom » 16-05-2005 16:01

Amen.
Avatar gebruiker
Atom
Nieuw talent
 
Berichten: 97
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:40
Woonplaats: Grunn

Berichtdoor The_Hunter » 16-05-2005 16:23

toen we het stadion uitliepen was er een of andere ongelovelijke mongool die het nodig vond een parfumflesje door de tribune op ons te gooien. scheelde echt verdomd weinig...

inderdaad, gelukkig viel ie op het dakje. Ik voelde de scherven, maar ik moet er niet aan denken dat ie op je hoofd valt
The_Hunter
Basisspeler
 
Berichten: 503
Geregistreerd op: 28-02-2005 14:19

Berichtdoor Mars » 16-05-2005 16:50

The_Hunter schreef:inderdaad, gelukkig viel ie op het dakje. Ik voelde de scherven, maar ik moet er niet aan denken dat ie op je hoofd valt


Het flesje viel helemaal niet op het dakje. Het werd vlak vor mijn gezicht langs gegooid en spatte ongeveer 30cm naast me kapot tegen een ijzeren paal! Had alles over me
heen en voelde de scherven! Ben blij daqt ik t niet op mn kop kreeg, maar klotzakken zijn het wel daar in Grunn! En dan willen ze ook nog respect..... :blbl:

Maar dat roepen ze vaker, daar in die achterstandsbuurten: dat ze RESPECT willen. :frown:
Avatar gebruiker
Mars
Selectiespeler
 
Berichten: 246
Geregistreerd op: 17-02-2004 15:48
Woonplaats: Assen

Berichtdoor The_Hunter » 16-05-2005 16:56

Ik wist dat niet helemaal zeker want ik zag het flesje niet vliegen
Maar ik kreeg ook scherven over me heen
The_Hunter
Basisspeler
 
Berichten: 503
Geregistreerd op: 28-02-2005 14:19

Berichtdoor Arnoud » 16-05-2005 17:00

en Arnoud, wil je niet meer zo laf zwaaien als ik je groet in het centrum Ach, je zal ook wel een paar bierjtes op hebben

Pardon ? De hoeveelheid bier was alleszins binnen de perken. Vraag is dus: weet ik wel wie casparD is ? En waar gebeurde dit dan wel ?
Avatar gebruiker
Arnoud
Superster
 
Berichten: 1660
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:04
Woonplaats: aan De Fluezen

Berichtdoor Forza » 16-05-2005 17:19

Ik kon me in eerste instantie wel voorstellen dat de supporters van Groningen niet blij waren met de spreekkoren tijdens het afscheid van Martin Drent. Ik vond de reactie van Gertjan Verbeek ook wel logisch, maar aan de andere kant...

Als het je niet eens lukt om de naam van je tegenstander (SC HEerenveen) fatsoenlijk uit je strot of uit je vingers te krijgen en als je een complete choreografie-actie op touw zet om de tekst 'Fuck SCH' te vormen, dan moet je misschien niet al te veel ouwehoeren over respect.

Wat je zaait, zal je oogsten.
Forza
Wereldspeler
 
Berichten: 1205
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:44

Berichtdoor Jazzy F. » 16-05-2005 17:21

Nog een paar foto's:

Foto's Groningen-uit
Laatst bijgewerkt door Jazzy F. op 18-05-2005 14:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Avatar gebruiker
Jazzy F.
Selectiespeler
 
Berichten: 299
Geregistreerd op: 30-01-2005 17:05

Berichtdoor Currahee » 16-05-2005 17:24

en je moet je ook bedenken dat voor hun dit het belangrijkste wedstrijd van het jaar is. Ze zijn alleen zo pissig op heerenveen omdat we ze op alle fronten voorbij gegaan zijn. 15 jaar geleden was grun de betere ploeg ect. Maar nu staat heerenveen echt ver boven grun. En om eerlijk te zijn ik heb echt helemaal nix met deze wedstrijd het is gewoon 1 van de wedstrijden. Als we het over een derby hebben dan is er maar 1 en dat is tegen cambuur
Avatar gebruiker
Currahee
Superster
 
Berichten: 1721
Geregistreerd op: 23-01-2005 01:17
Woonplaats: Lemmer

Berichtdoor Gekko » 16-05-2005 17:40

Ook triest: en spandoek bij Tolbert: Tolbert anti-H. Maak dan een spandoek Tolbert loves FC G. Kun je tenminste 17x per jaar gebruiken.
Alles met elkaar een harde les voor onze vrienden. En dan volgend jaar met zoveel ervaring minder: Van Gessel, Elshot, Hugo en de vaak zwaar onderschatte Martin Drent. Hansson kwam er niet aan te pas tegen deze topper! :lol:
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor KSI » 16-05-2005 17:41

De huis fotograaf heeft zijn foto's ook online staan.

http://www.fotoredactie.nl/index.php?pg=6

Staan een paar hele mooie op vooral die van Hestad!
KSI
Selectiespeler
 
Berichten: 210
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:23

Berichtdoor Frisian Viking » 16-05-2005 18:22

Forza schreef:Ik kon me in eerste instantie wel voorstellen dat de supporters van Groningen niet blij waren met de spreekkoren tijdens het afscheid van Martin Drent. Ik vond de reactie van Gertjan Verbeek ook wel logisch, maar aan de andere kant...

Als het je niet eens lukt om de naam van je tegenstander (SC Heerenveen) fatsoenlijk uit je strot of uit je vingers te krijgen en als je een complete choreografie-actie op touw zet om de tekst 'Fuck SCH' te vormen, dan moet je misschien niet al te veel ouwehoeren over respect.

Wat je zaait, zal je oogsten.

Precies, zelf kunnen ze alles doen en laten, maar als er eens een keer iets is wat hun niet zint dan staat de hele Oosterparkbuurt weer op zijn achterstepoten, want nou, nou, nou, nou, nou, nou wat doen de Heerenveen-supporters weer asociaal.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Berichtdoor Poenkt » 16-05-2005 18:24

Omdat alle fans het blijven verzoeken zal Poenkt maar ff reageren :wink: ! Wel vreemd dat men eerst zeikt waarom ik zo vaak hier post en als je dan na een middag en avond zuipen en een bezoek aan Eurovoetbal, wat als ik wat laat reageer..gaat men zeuren.Leuk om alle fans van dit forum(hoewel er ook een paar hier posten tijdens de wedstrijd :oops: ) tezamen hebben kunnen zien in het uitvak..met name van Squerrel.(staat op de hitlist nu) Omdat ik jullie niet allemaal persoonlijk kan feliciteren heb ik dat maar bij "The Real Riemert" gedaan. (getuigen aanwezig)Eerst vroeg ik hem nog hoe het voelt om de combi te ontduiken en daarna heb ik hem gefeliciteerd. Hij zal de felicitaties overbrengen bij de eerst volgende mis! :wink: Helaas is ie nu wel z'n portemonnee kwijt. Trouwens erg laf om Rimmer te gaan smsen!! Hij had de meeste lef van allemaal, want hij stond wederom gewoon tussen de big guys. Ga er volgende keer zelf staan. De wedstrijd is gewoon zo verlopen zoal eigenlijk te verwachten was. Een 11-tal dat meer kwaliteit heeft en voor iets strijdt, wint van het mindere elftal waarin 5 speler "moeten"spelen omdat ze de club verlaten. Voor met name wat sfeergevoelige spelers is dat niet echt lekker.

Het bekende heen en weer gezeur van wie er meer herrie had is plezant om te lezen...Met name voor Jeroen, die van de geografie-actie voor de wedstrijd- niet was ingelicht, was het goed te lezen. Alhoewel niet 100 %, maar ik heb wel ergens anders een mindere gezien.

Verder wil ik niet de felicitaties overbrengen naar jullie hoofdsteward(Befehl is befehl.) Wietse...wat een geweldige lul zeg. Staat voor mij op de nominatie voor de bokaal..Rot Stewart.

Gekko>>> In het ALS hangt een pro SCH-spandoek van v.v. Tolbert...mag men daar in het Groningese Tolbert niet op reageren. :oops:

Tja en bierflessen kun je verwachten bij de ERFvijand :P ...Jullie hebben niet van die erfvijandenl, maar per seizoen hebben wij er minstens 3 kratten vol tijdens de uitwedstrijden.Trouwens zonde van het verkwiste bier..

En wat het a-socialegedrag betreft...GJV dacht aan het imago van jullie club..Hulde

En Nielshh, Jeroen,Rimmer en Roelof, bedankt voor alle bier en dat moeten we vaker doen. Met name van jullie realistische kijk op beide clubs heb ik genoten.



En begin nu maar met vuren..... :P
Graaijax Hamsterdam!!
Avatar gebruiker
Poenkt
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 07-12-2004 13:04
Woonplaats: Where ever I lay my hat, that's my home

Berichtdoor Squerrel » 16-05-2005 18:30

welke hitlist? Moet ik me zorgen gaan maken poenkt? :mrgreen:
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Berichtdoor Poenkt » 16-05-2005 18:33

Squerrel schreef:welke hitlist? Moet ik me zorgen gaan maken poenkt? :mrgreen:


Nee..Wietse..blijft nr 1. :wink:
Graaijax Hamsterdam!!
Avatar gebruiker
Poenkt
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 07-12-2004 13:04
Woonplaats: Where ever I lay my hat, that's my home

Berichtdoor Squerrel » 16-05-2005 18:35

Wel super triest dat er 2 stillen in ons vak rondliepen. Ik weet niet of zoiets normaals is, zou dit ook bij andere clubs zo zijn? Ik vind het in ieder geval vrij waardeloos.
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

VorigeVolgende

Keer terug naar De Pronkkeamer

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten