Michel Breuer

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Michel Breuer

Berichtdoor breuerforever » 17-08-2004 14:12

Weet iemand hoe hij het doet op de trainingen.. Hoop dat ie snel een kans krijgt in het eerste, komen binnenkort met een groep vrienden van Michel (degene die altijd de Breuer-spandoeken maakten bij Excelsior) naar een thuiswedstrijd van Heerenveen en dan hopen we natuurlijk wel dat ie kan en zal spelen.
Wat vinden jullie als Heerenveen-supporters van deze aankoop en zijn prestaties tot nu toe.... ??
breuerforever
Bankzitter
 
Berichten: 18
Geregistreerd op: 30-06-2004 13:17
Woonplaats: Gemeente Vlist (Haastrecht)

Berichtdoor Jeroen » 17-08-2004 14:30

Ik heb hem zelf nog niet gezien, maar wat ik vanuit de media begrijp, heeft hij wat moeite met aanpassen. Het schijnt dat Seip op dit moment gewoon beter is.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor Vincent » 17-08-2004 14:39

't Verrast me nogal dat Breuer niet in de basis is gekomen, maar ik heb het dan ook niet zo op Seip.

Breuer heb ik nog nauwelijks aan het werk gezien, wat waren bij Excelsior zijn sterke en zwakke punten?

Zou wel geinig zijn als jullie in het ALS wat van die spandoeken zouden ophangen.
Avatar gebruiker
Vincent
Fanmaster
 
Berichten: 631
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00
Woonplaats: Amersfoort

Berichtdoor fcdinamo » 17-08-2004 15:48

Ik denk dat Breuer nog even tijd nodig heeft om zich aan te passen. Maar vooral als er tegenstanders komen die zich ingraven, zal hij denk ik wel in de basis staan omdat hij opbouwend sterker is dan Seip :|
ER IS MAAR 1 CLUB IN FRIESLAND!!
Avatar gebruiker
fcdinamo
Basisspeler
 
Berichten: 698
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:39
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Atom » 17-08-2004 15:49

Komt wel goed met Breuer. Hij speelt binnen de kortste keren in de basis! In mijn ogen een goede aankoop, die straks na de aanpassingsproblemen een solide achterhoede gaat vormen met Bakkati, Hansson en Rzasa.

't Verrast me nogal dat Breuer niet in de basis is gekomen, maar ik heb het dan ook niet zo op Seip.


That makes two :lol:
Avatar gebruiker
Atom
Nieuw talent
 
Berichten: 97
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:40
Woonplaats: Grunn

Berichtdoor cardmaster » 18-08-2004 00:06

Denk gewoon dat Seip in de basis blijft want vond hem in de voorbereiding goed spelen en tegen AZ een van de betere. Hoewel ik vorig jaar niet zo op Seip had denk ik toch dat hij nu een goed seizoen gaat draaien en blijft spelen. We zullen zien.
cardmaster
Bankzitter
 
Berichten: 12
Geregistreerd op: 13-07-2004 10:39

Berichtdoor Knipecity » 18-08-2004 08:06

Seip was onze beste man tegen AZ, dus Breuer moet er nog flink aan trekken.
Foppe is fan van Joey, ik niet. Foppe is mijn held.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Berichtdoor Swollenaer » 18-08-2004 08:39

Goeie wedstrijd tegen AZ of niet, Seip is 'n brok onrust achterin. Hoop dan ook dat Breuer snel zijn draai zal gaan vinden en Seip gaat vervangen.
Euh.... who's our man, who can do what no one can?
Avatar gebruiker
Swollenaer
Selectiespeler
 
Berichten: 279
Geregistreerd op: 12-07-2004 21:16
Woonplaats: Zwolle

Michel Breuer

Berichtdoor breuerforever » 18-08-2004 08:42

Zijn sterke punten bij Excelsior, vooral goed opbouwend, heeft een sterke en zuivere pass en natuurlijk de penalty's 2 seizoenen 100% score. (vorig jaar 8x gescoord en dat voor een verdediger, hoewel ie bij excelsior op de "6" speelde, dus net voor de verdediging) zwakke punten, misschien iets meer doorlopen naar voren, hij is kopsterk dus misschien met corners etc. Hij is niet voor niks genomineerd tot 1 v/d beste 3 spelers GGdivisie vorig seizoen.
Zal proberen aantal spandoeken mee te nemen, o.a. Haastrecht groet Breuer, Breuer in Oranje (hij komt uit Haastrecht, maar dat wisten jullie waarschijnlijk al)
Nou vast bedankt voor de reacties en hopelijk tot snel in t Abe Lenstra Stadion, ennu meer reacties lezen we graag hoor !!!!!
breuerforever
Bankzitter
 
Berichten: 18
Geregistreerd op: 30-06-2004 13:17
Woonplaats: Gemeente Vlist (Haastrecht)

Berichtdoor 1920 » 18-08-2004 11:39

Knipecity schreef:Seip was onze beste man tegen AZ, dus Breuer moet er nog flink aan trekken.


Eeh Seip beste man?? :?

Seip voetbal redelijk zaterdag, gaf weinig weg. Maar hij heeft altijd 1a2 foutjes tussen zitten. Soms wordt dat afgestraft en andere keer niet (doelpunt AZ, ging hij ook niet helemaal vrij uit)

Als Breuer wat gewend is, dan moet hij binnenkort makkelijk in de basis staan. Die heeft veel meer voetballende kwaliteiten.
Avatar gebruiker
1920
Basisspeler
 
Berichten: 730
Geregistreerd op: 02-12-2002 18:17

Berichtdoor sch-united » 18-08-2004 13:03

Ik snap niet dat sommigen van jullie beweren dat Seip een sterke voorbereiding heeft gespeeld. Ben bij 4 wedstrijden aanwezig geweest en vond seip telkens heel erg zwak. Kwam misschien ook een beetje omdat Hansson nog niet naast hem speelde toen maar viel iig wel op. Denk dat na de winterstop Breuer in de basis staat.
sch-united
Basisspeler
 
Berichten: 531
Geregistreerd op: 13-10-2003 19:33
Woonplaats: IJlst

Berichtdoor cardmaster » 18-08-2004 14:52

Misschien willen we het gewoon niet zien als Seip goed speelt. Omdat hij vorig jaar niet goed speelde, daarom kan die nu wel misschien een goed seizoen draaien. Maar iedereen is altijd zo negatief over hem terwijl dat niet altijd terecht is. Huntelaar had geweldige inzet zaterdag wordt gezegd. Maar dat ik Seip tegen Atletico Bilbao een sprint van 100 meter zie trekken en de bal afpakt wordt niet gemeld. Laten we nou gewoon eens positief doen en kijken hoe hij het doet.
cardmaster
Bankzitter
 
Berichten: 12
Geregistreerd op: 13-07-2004 10:39

Berichtdoor Swollenaer » 18-08-2004 15:53

Seip is 'n werkertje en geeft niet gauw op. Vreet (vaak te letterlijk) zijn tegenstander op en dat zijn natuurlijk goede kwaliteiten voor een verdediger. Toch geeft hij teveel vrije trappen weg. Waar ik vnl. moe van wordt bij Seip is continu het balletje breed. Hij speelt vrijwel nooit de bal voorwaarts. Opbouwend heb je vrijwel niets aan hem, Breuer kan dat beter, maar is m.i. niet snel.
Euh.... who's our man, who can do what no one can?
Avatar gebruiker
Swollenaer
Selectiespeler
 
Berichten: 279
Geregistreerd op: 12-07-2004 21:16
Woonplaats: Zwolle

Berichtdoor Heerenveen rules » 18-08-2004 19:13

Dat viel mij inderdaad ook erg op dat hij niet snel is. Hij loopt behoorlijk stijf, daar mag wel wat looptraining op worden losgelaten.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Berichtdoor bonjovi » 18-08-2004 22:35

Hebben we het in dit hoofdstuk nu over Seip of Breuer???
Van Breuer kunnen we maar bitter weinig zeggen, want we hebben hem volgens mij dit seizoen bij H'veen nog nauwelijks zien spelen, dus zijn alle visies gebaseerd op ????Eerst even afwachten dus, misschien een onderwerp voor na de winterstop. :?:
Overigens vond ik Seip, samen met Radomski in Alkmaar een puike partij voetballen. :upto:
bonjovi
Bankzitter
 
Berichten: 23
Geregistreerd op: 06-07-2004 21:34

Berichtdoor Lipton » 22-08-2004 11:12

Als seip zo voetbalt als gister (Roda JC .red) dan staat breuer er volgens mij zo in, want er vielen iig 2 goals door matig optreden van seip!
Ik hoop wel voor breuer dat hij zich snel kan aanpassen aan het nivo dat is wel zo mooi voor hem een heerenveen..
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Michel Breuer (na de winterstop...)

Berichtdoor breuerforever » 05-02-2005 17:22

Ja dit topic maar weer eens naar voren halen.
Lullig voor Marcel Seip dat ie geblesseerd is maar je begrijpt dat wij als vrienden van Michel het top vinden dat ie nou eindelijk een s in de basis mag beginnen en wedstrijden uit mag spelen.
Hopen dat ie het goed doet, vond m tegen Nac in ieder geval goed.
En we hopen dat julllie veel plezier aan deze rechtspoot met een goed linkerbeen mogen beleven.
Okay hij is niet de snelste maar maakt dat met zijn techniek weer goed.

Michel succes vanavond tegen AZ en we spreken elkaar snel weer,
groeten uit Haastrecht en Stolwijk !!!
breuerforever
Bankzitter
 
Berichten: 18
Geregistreerd op: 30-06-2004 13:17
Woonplaats: Gemeente Vlist (Haastrecht)

Berichtdoor Jeroen » 05-02-2005 22:58

Helaas speelde hij vanavond niet zo best... :|
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor bigbear » 06-02-2005 00:17

nou dat vond ik nogal meevallen. Met Petter samen hebben ze toch heel wat tegen weten te houden.
Net als Seip verwacht ik opbouwend wel meer van onze voorstoppers.
Wanneer krijgen we onze identiteit terug?
Avatar gebruiker
bigbear
Selectiespeler
 
Berichten: 373
Geregistreerd op: 21-08-2003 22:12
Woonplaats: snits

Re: Michel Breuer (na de winterstop...)

Berichtdoor Vetzoo » 06-02-2005 22:23

breuerforever schreef:Ja dit topic maar weer eens naar voren halen.
Lullig voor Marcel Seip dat ie geblesseerd is maar je begrijpt dat wij als vrienden van Michel het top vinden dat ie nou eindelijk een s in de basis mag beginnen en wedstrijden uit mag spelen.
Hopen dat ie het goed doet, vond m tegen Nac in ieder geval goed.
En we hopen dat julllie veel plezier aan deze rechtspoot met een goed linkerbeen mogen beleven.
Okay hij is niet de snelste maar maakt dat met zijn techniek weer goed.

Michel succes vanavond tegen AZ en we spreken elkaar snel weer,
groeten uit Haastrecht en Stolwijk !!!


Nou dat is dan jammer, verdedigend was hij niet slecht, maar in uitverdedigen hopeloos.
Al zijn passes (op twee na ) gingen naar AZ-spelers. Nee ik geloof niet dat Marcel Seip
bang hoeft te zijn voor zijn plaats in het elftal.
Avatar gebruiker
Vetzoo
Bankzitter
 
Berichten: 11
Geregistreerd op: 05-02-2005 22:23
Woonplaats: Veendam

Michel Breuer, na 1 jaar S.C. Heerenveen

Berichtdoor breuerforever » 04-05-2005 17:47

De laatste weken presteert hij toch goed vinden wij.
Hoe is jullie mening na een bijna compleet seizoen over hem ?

Michel, groetjes van ons en tot snel !!!
breuerforever
Bankzitter
 
Berichten: 18
Geregistreerd op: 30-06-2004 13:17
Woonplaats: Gemeente Vlist (Haastrecht)

Berichtdoor Jeroen » 04-05-2005 17:51

Waren jullie in de Kuip? (moet haast wel... thuiswedstrijdje?)

Hij heeft naar mijn mening nog aardig wat wedstrijdjes mee kunnen pakken. Vrijwel altijd een voldoende, maar niet goed genoeg om Seip uit de basis te spelen (want die speelde zijn beste seizoen voor Heerenveen tot nu toe). Eerlijk gezegd denk ik ook dat Heerenveen de top voor Breuer is... ideale 12e man, zeurt niet, en doet zijn werk naar behoren.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor vlqrt » 04-05-2005 18:54

Kan ook zijn dat hij nog even op niveau moet komen en straks kan doorstoten. Gebeurt wel vaker dat spelers moeten wennen aan het niveau en de speelstijl (zie Hestad en Hansson) en dan later pas volledig tot hun recht komen.
vlqrt
Superster
 
Berichten: 3020
Geregistreerd op: 11-08-2003 12:17
Woonplaats: Leeuwarden

Berichtdoor Gekko » 04-05-2005 19:25

Breuer heeft één grote beperking en dat is zijn wendbaarheid. Hij lijkt wat zwaar of stijf en kan niet kort draaien en snel weg starten. Is toch lastig gezien de positie waar hij speelt.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Lipton » 04-05-2005 22:52

Gekko schreef:Breuer heeft één grote beperking en dat is zijn wendbaarheid. Hij lijkt wat zwaar of stijf en kan niet kort draaien en snel weg starten. Is toch lastig gezien de positie waar hij speelt.


Breuer lijkt wel trager dan hij is, dat is ook een beetje zo met Hansson en Hestad vind ik, ziet er niet echt snel uit maar is het wel.
Bij Bakkati ziet het er altijd heel sneluit maar is het ook niet echt maar dat komt omdat hij vrij klein is.

vlqrt schreef:Kan ook zijn dat hij nog even op niveau moet komen en straks kan doorstoten. Gebeurt wel vaker dat spelers moeten wennen aan het niveau en de speelstijl (zie Hestad en Hansson) en dan later pas volledig tot hun recht komen.


Dat is wel waar ja, Breuer heeft een tijd niet gespeelt en zat zelfs op de tribune maar heeft zich heel goed ontwikkeld en kan allen nog maar beter worden ook volgende week zal hij spelen, het is ook een echte speler die speeltijd nodig heeft om beter te worden.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Berichtdoor Freezeman » 05-05-2005 09:44

Lipton heeft zijn nieuwe favoriet hierbij bekend gemaakt. :D
Anti anti. :)
Avatar gebruiker
Freezeman
Superster
 
Berichten: 2851
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:34
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor UK » 05-05-2005 10:13

Breuer heeft alles wat Seip niet heeft en daarmee is het meeste over beide spelers gezegd.

UK

(O, ja en ga nu niet zeggen dat het anderom ook geldt of dat Seip bijna alles heeft)
Avatar gebruiker
UK
Selectiespeler
 
Berichten: 167
Geregistreerd op: 31-12-2004 16:31

Berichtdoor Vrieskist » 05-05-2005 12:16

UK schreef:Breuer heeft alles wat Seip niet heeft en daarmee is het meeste over beide spelers gezegd.

UK

(O, ja en ga nu niet zeggen dat het anderom ook geldt of dat Seip bijna alles heeft)

Wat probeer je nu eigenlijk te zeggen?
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Berichtdoor FryslanFoppe » 05-05-2005 16:44

Seip en Breuer waren tegen Feyenoord allebei goed, dus...
Petter Hansson, Rots van het Noorden
Avatar gebruiker
FryslanFoppe
Selectiespeler
 
Berichten: 306
Geregistreerd op: 02-05-2005 00:14
Woonplaats: Zuid-Limburg

Berichtdoor Heerenveen rules » 05-05-2005 17:57

Tien keer liever Seip dan Breuer. Ik vind hem maar een hark. Hij oogt stijf en traag en voegt heel weinig toe.

Seip heeft alles wat Breuer niet heeft en daarmee is het meeste over beide spelers gezegd. 8)
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Volgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten