01-02-2003: NAC Breda-sc Heerenveen (1-1)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor Heert-Jan » 31-01-2003 18:55

Debuut Sibon in uitduel tegen NAC
In de wetenschap dat Foppe de Haan nog een jaar langer hoofdtrainer is, begint Heerenveen zaterdag aan de tweede helft van het seizoen. De Friezen krijgen meteen een lastige opgave voor de kiezen. Heerenveen moet op bezoek bij de nummer vier van de ranglijst, NAC . De confrontatie met de ploeg van Henk ten Cate is niet alleen een belangrijke, maar ook een interessante. Bij winst mengt Heerenveen zich meteen weer in de strijd om Europees voetbal. Bij verlies neemt NAC (voorlopig) afstand van een belangrijke rivaal .

Heerenveen begint met een superfitte selectie aan de tweede competitiehelft. Dat houdt in dat Foppe de Haan keuze's moet maken. Voor de uitwedstrijd tegen NAC is de Fin Mika Väyrynen daar het meest in het oog springende slachtoffer van. De Haan kiest in Breda voor het voetballende vermogen van Daniël Jensen, die samen met Radomski en John de Jong het trio middenvelders vormt.

De defensie van Heerenveen kent geen verrassingen. Hans Vonk verdedigt het doel. De rechtsachterpositie is voor Venema en gezien de prestaties van voor de winterstop mag het geen wonder heten dat het centrale verdedigingsduo Hansma/Hansson gehandhaafd blijft. De Zweed Erik Edman, die qua kaarten net als Radomski op scherp staat, is op zijn vertrouwde stek aan de linkerkant terug te vinden.

In de voorhoede komen we in de persoon van Gerald Sibon een nieuw gezicht tegen. Sibon werd in de winterstop uit Engeland gehaald en tekende voor 3,5 jaar bij Heerenveen. Met de komst van de spits denkt Foppe de Haan een echt aanspeelpunt in huis te hebben gehaald. Sibon wordt op de flanken geassisteerd door Mika Nurmela en Romano Denneboom.

NAC is ondanks alle financiële problemen aan een uitstekend seizoen bezig. De ploeg kreeg afgelopen woensdag echter wel een tegenslag te verwerken. NAC werd door Vitesse, dat verschillende basisspelers mistte, uit het bekertoernooi geknikkerd en daar had in Breda vooraf niemand rekening mee gehouden.

NAC heeft net als Heerenveen een goed trainingskamp achter de rug. NAC reisde naar Suriname waar het drie wedstrijden won. Heerenveen bereidde zich voor in Turkije en keerde net als NAC met een tevreden gevoel terug naar Nederland. Hoe beide ploegen er werkelijk voor staan moet zaterdagavond, als Koning Winter ten minste geen roet in het eten gooit, blijken.

NAC en Heerenveen zijn in Breda aan elkaar gewaagd. Als we naar de acht onderlinge confrontaties kijken dan ontlopen de ploegen elkaar weinig. NAC won drie thuisduels en dolf twee maal het onderspit. Drie ontmoetingen eindigden in een gelijkspel. NAC toonde zich wel aanmerkelijk productiever. De ploeg uit Breda trof maar liefst 21 maal doel. Heerenveen kwam in acht duels niet verder dan dertien treffers.

Het betere doelsaldo is vooral te danken aan één wedstrijd. Op 16 oktober 1993 kreeg Heerenveen een fors pak slaag. Heerenveen had die avond niks in te brengen tegen een ontketende thuisclub die de teller pas bij zes treffers liet stoppen en geen tegentreffer incasseerde. De laatste uitoverwinning van Heerenveen dateert van het seizoen 1997/'98 toen NAC met 0-2 werd verslagen.


Opstelling Heerenveen

1. Hans Vonk
2. Ronnie Venema
3. Petter Hansson
4. Johan Hansma
5. Erik Edman
6. Arek Radomski
7. Mika Nurmela
8. Daniël Jensen
9. Gerald Sibon
10. John de Jong
11. Romano Denneboom


Geen Vayrynen dus :angry:

Op Omrop Fryslan een kleine vooruitblik(er is getraind in de Stuit in Joure :@) een gesprek met Barssom en het truckje van Denneboom.
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
Avatar gebruiker
Heert-Jan
Basisspeler
 
Berichten: 791
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:10
Woonplaats: Jentsjemar

Berichtdoor Beetle » 01-02-2003 13:06

Op "de Rat" kwam ik naast de bekende "originele" bijnamen van Heerenveen (Heerenveen e.d.) weer een andere tegen die ik wel leuk vond:

Zweden-zuid, hoewel je daar de Denen en de Finnen tekort doet...
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Berichtdoor Heert-Jan » 01-02-2003 13:34

Blessures bij reserves: Klompe(kuit), Selakovic(dij) en Samaras(knie) zullen niet op de bank plaatsnemen.
Laatst bijgewerkt door Heert-Jan op 01-02-2003 14:51, in het totaal 1 keer bewerkt
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
Avatar gebruiker
Heert-Jan
Basisspeler
 
Berichten: 791
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:10
Woonplaats: Jentsjemar

Berichtdoor Caspar » 01-02-2003 14:29

wat hebben deze spelers, en hoelang zullen ze gebleseerd zijn?

ik baal er echt van dat Mika II niet speelt. waarom jensen? maar ach, wie ben ik om zoiets te zeggen?

edit: lees net op de rat, dat ze daar wel veldverwarming hebben. het zal dus wel doorgaan.......(hoop ik)
Ladies and gentleman: We've got him!
Avatar gebruiker
Caspar
Superster
 
Berichten: 4630
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:28
Woonplaats: Enschede

Berichtdoor Mika the best » 01-02-2003 20:09

0-1 doelpuntenmaker MIKA NURMELA :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Mika the best
Nieuw talent
 
Berichten: 127
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:57
Woonplaats: Heerenveen the place to be!

Berichtdoor Outlaw » 01-02-2003 20:27

shit 1-1 :evil:
De Grinzer bargen modderje om ‘e raak en knoarje kinne se ek
Avatar gebruiker
Outlaw
Selectiespeler
 
Berichten: 437
Geregistreerd op: 09-12-2002 20:05

Berichtdoor Cult » 01-02-2003 21:48

Voor de neutrale toeschouwer een prachtige wedstrijd!
SCH had het echter in het 1e half uur af moeten maken. Toen had het 3-0 moeten staan.
Toch een mooi resultaat!
BTW, ook nog goed in de eredivisie poule. :lol:
Cult
Nieuw talent
 
Berichten: 145
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:47

Berichtdoor michel » 01-02-2003 22:35

Was geloof ik wel een mooie wedstrijd, biedt perspectief voor de rest van de
wedstrijden, in Breda Nac bij vlagen behoorlijk terugdringen op eigen helft.
Had natuurlijk gehoopt op een overwinning maar Nac uit 1-1 is niet slecht dacht ik.

Edit:
Even tussendoor, waren er zoveel feanfans mee of stonden de microfoons gewoon
positief opgesteld? (veel geluid bij NOS)
Avatar gebruiker
michel
Superster
 
Berichten: 1937
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:48
Woonplaats: DKV

NAC BREDA-HEERENVEEN (achteraf)

Berichtdoor Beetle » 02-02-2003 02:32

Afbeelding

Ik geloof dat ik dit voortaan altijd ga doen. Een leuk shot van het stadion.

Breda had van tevoren aangekondigd dat ze het volkslied van de stad Breda zouden draaien. Nou, dat deden ze. Alleen zong niemand mee en hadden ze kennelijk de extended version in de CD speler liggen. Ik heb op mijn eigen filmbeelden gezien hoe Hans Vonk zeer ongeduldig stond te springen. Het Heerenveenvak beantwoordde daarna met het Friese volkslied, al werd daar tussendoor "Forza Heerenveen" gezongen. Voortaan beter opletten jongens!
Het veld zag er bar en boos uit. Gedurende de wedstrijd werd het iets beter. De sneeuw verdween. Kennelijk was de veldverwarming te laat aangezet. De eerste helft werd nog met de oranje sneeuwbal gespeeld, in de tweede was de normale witte bal weer aanwezig.

In de tweede helft bakte Heerenveen er niet veel van. Moraal van dit verhaal, Heerenveen speelt beter met een oranje bal....

Sibon had zich meteen onsterfelijk kunnen maken door in de openingsfase te scoren. Daarvoor had John de Jong een uitgellezen kans om koppend te scoren.
Nurmela scoorde uit een lange solo. Hij glipte door de verdediging en faalde niet oog in oog met Babos (die erg slecht was in de wilde trap naar voren. Altijd buiten....). De aanleiding tot de vrije trap waar de gelijkmaker uit kwam is me niet duidelijk. (Nog geen TV beelden gezien.)

De tweede helft was het aanzien niet waard.

De terugtocht ging heel voorspoeding. Niet dat de chauffeur er op de heenreis niet de sokken erin had, er werden voortdurend auto's ingehaald, maar terug ging nog sneller. Voor twaalven was de eerste bus weer terug op het parkeerterrein.

Naar huis terug was weer een ander verhaal. Op weg naar Leeuwarden werd ik ter hoogte van Akkrum ingehaald door een rode Skoda Octavia of een Volkswagen Passat met lichtmetalen velgen. Ik reed 110km/u, wat al vrij snel was voor de omstandigheden. Voorbij Grou werd het echt menens. De linker rijbaan was niet meer te zien en even later zag ik allerlei knipperlichten voor me. Dezelfde auto die me keihard inhaalde had een spin gemaakt en stond dwars op de rijbaan met de kont tegen de vangerail. Ik heb 112 maar gebeld. De slipartij was nog niet gemeld. Er stonden nog drie auto's, maar of die geraakt zijn zag ik niet. Ik ben verder vrij langzaam verder gereden....

De vraag is, of deze wedstrijd wel door had moeten gaan....
Laatst bijgewerkt door Beetle op 02-02-2003 20:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Berichtdoor fcdinamo » 02-02-2003 11:44

Van te voren teken je voor een puntje. Kijk je naar de samenvatting, dan had onze club toch de meeste aanspraak op een overwinning! Toch is dit een mooie herstart en met een goed aanspeelpunt voorin (Sibon, jammer van die kans) kan H'veen hopelijk nog ver komen!!
ER IS MAAR 1 CLUB IN FRIESLAND!!
Avatar gebruiker
fcdinamo
Basisspeler
 
Berichten: 698
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:39
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Arnoud » 02-02-2003 12:32

Ik ben het met Beetle eens dat er grote vraagtekens geplaatst moeten worden bij het door laten gaan van de wedstrijd. Niet om het veld, dat was bespeelbaar en niet gevaarlijk voor de spelers. Maar wel vanwege de omstandigheden op de weg voor zowel spelers als supporters. Op de A 6 alleen al waren minstens 5 auto' s van de weg geraakt.
En ook onze Arriva-chauffeur, waarschijnlijk met de gedachte dat hij persé op tijd wilde aankomen, hield toch wel een behoorlijk onverantwoorde snelheid aan.

Wat de wedstrijd betreft: eerst maar eens de beelden afwachten, want vriend Oskam had wel een erg grote invloed op het verloop. Hoeveel kaarten de scH uiteindelijk grossierde weet ik niet (4 à 5 zeker) maar het waarom van een aantal van die kaarten was onduidelijk.
En de vrije trap die hij aan NAC toekende van waaruit Fehèr scoorde, had niet gegeven moeten worden maar had 30 seconden eerder aan De Jong toegekend moeten worden aan de andere kant van het veld.
Enfin, ik denk dat we wel mogen verwachten dat de scH na deze wedstrijd een beter vervolg aan de competitie zal geven dan na de eerste wedstrijd van de eerste seizoenshelft, die ook in een gelijkspel eindigde..........
Avatar gebruiker
Arnoud
Superster
 
Berichten: 1660
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:04
Woonplaats: aan De Fluezen

Berichtdoor Heert-Jan » 02-02-2003 13:56

NAC heeft zaterdag met 1-1 tegen heerenveen gelijkgespeeld. Het eerste half uur waren de zuid-scandinaviërs beter, daarna trok NAC het spel meer naar zich toe.
heerenveen en oskam vielen in negatief opzicht op. Waarschijnlijk heeft heerenveen een trainingskamp in duitsland belegd, want schwalbes, matennaaierij, zware overtredingen en tijdrekken waren eerder regel dan uitzondering. oskam leidde de wedstrijd zeer slecht. Toch trok hij totaal 9 kaarten, maar met consequent optreden zouden er dit veel meer (en ook zwaardere kaarten) geweest zijn.


Haha, frustratie, men had gedacht wel ff te winnen. Het schijnt dat wij rood hadden moeten hebben, had Boussabon soms een Heerenveen shirt aan toen hij Vayrynen een veeg gaf... Is toch goed voor 3 wedstrijdjes.
Avatar gebruiker
Heert-Jan
Basisspeler
 
Berichten: 791
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:10
Woonplaats: Jentsjemar

Berichtdoor Roelof » 02-02-2003 14:03

Veel kaarten waren inderdaad nogal overdreven.

Ik ben toch weer redelijk postief. Ik was er niet bij, maar als ik de NOS en vooral Omrop Fryslan mag geloven dan ging het erg goed en zijn we weer op de weg omhoog.

Hoeveel mensen waren er eigenlijk mee? Het uitvak was aan de ene kant helemaal leeg in ieder geval, maar jullie waren een aantal keer goed te horen. Volgens mij zat het stadion ook half vol. Toch raar.
Roelof
Wereldspeler
 
Berichten: 1436
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:16

Berichtdoor Megafoon » 02-02-2003 14:38

Ongeveer 200 man. Plus een groep van 20 man op de hoofdtribune.

De B-side en vak G waren erg rustig. Het valt mij op dat de sfeer in Breda de laatste jaren steeds minder word. Alleen anti-fries hebben we gehoord. Overigens onderweg kon ik wel anti vries gebruiken. Tot Utrecht een grote klerezooi. We reden in het bestelbusje niet harder dan zeventig, tachtig kilometer per uur. Verder wil mij op dat er veel jeugd in de supportersbussen zatten. Postitief dus.

De wedstrijd, met name in de tweede helft, was zeker niet groots. Veel middenveld speel en weining kansen. Ik vond de 1-1 terecht. Wel ben ik van mening, als Heerenveen even aanzet, en dat doen ze toch te weinig, Nac compleet van de mat (modderpoel) afspeeld. Maar je moet het wel doen.

Tot dinsdag. Dat zijn wij er weer!
Beroepsvoetbalsupporter
Megafoon
Bankzitter
 
Berichten: 32
Geregistreerd op: 20-01-2003 21:10
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Noord » 02-02-2003 14:38

Haha, frustratie, men had gedacht wel ff te winnen. Het schijnt dat wij rood hadden moeten hebben, had Boussabon soms een Heerenveen shirt aan toen hij Vayrynen een veeg gaf... Is toch goed voor 3 wedstrijdjes.


Wat ik opvallend vond aan het commentaar tijdens de samenvatting was dat diegene zei dat hij niet goed kon zien wat Boussabon nou eigenlijk deed, terwijl het een overduidelijke rechtse was!
Laatst bijgewerkt door Noord op 02-02-2003 15:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Avatar gebruiker
Noord
Selectiespeler
 
Berichten: 235
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:44
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Arie de Boer » 02-02-2003 15:01

Ja je hoorde ons zeer goed op tv, dat viel mij ook op. Maar die eikels hadden van de twee vakken die er beschikbaar waren voor ons de meest linker afgezet anders kwamen we wel vaker op tv maar i.v.m. rellen ofzo zouden ze die wel hebben afgezet, doen ze wel vaker.
Nou die Oskam die mag ook wel weer opnieuw op scheidsrechterscusus want hij bakte er niks van, als hij die elleboogstoot van Boussabon niet zag dat is tot daaraantoen maar die grens let toch ook wel op? :!: Verder wel 3 of 4 onnodige gele kaarten voor ons. De eerste 15 minuten waren we op op ons best de tweede helft werd het minder, jammer we hadden wel kunnen winnen.
Arie de Boer
Selectiespeler
 
Berichten: 213
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:49
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor E.D. » 02-02-2003 15:40

Ik heb nog steeds koude tenen.......
E.D.
Basisspeler
 
Berichten: 568
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:31
Woonplaats: Mercuriusfontein

Berichtdoor 1920 » 02-02-2003 16:10

Ik heb nog steeds koude tenen.......


Doop ze in een teiltje met warm water :lol:

Over de wedstrijd:

Het viel me op dat de verdediging erg goed stond gisteren inclusief Vonk met als positieve uitschieter Petter Hansson. Want stond die kerel lekker te verdedigen. tackelen, schoffelen niks was hem vreemd!!

Over onze nieuwe aankoop kan ik zeggen dat we daar veel plezier aan gaan beleven. Een echte winner type!

Over het nac publiek het viel mij ook erg op dat het allemaal erg gezapig was vooral bij het afscheid van Stewart! Maar ik moet wel zeggen het blijft wel een prachtige gezicht als al die mensen daar staan te springen...

Verder staan er ook weer 39 fotos online van deze wedstrijd online op [url]http://www.feanfans.nl[/url]

Op naar telstar!!!
Avatar gebruiker
1920
Basisspeler
 
Berichten: 730
Geregistreerd op: 02-12-2002 18:17

Berichtdoor Beetle » 02-02-2003 18:42

Arie de Boer schreef:Ja je hoorde ons zeer goed op tv, dat viel mij ook op. Maar die eikels hadden van de twee vakken die er beschikbaar waren voor ons de meest linker afgezet anders kwamen we wel vaker op tv maar i.v.m. rellen ofzo zouden ze die wel hebben afgezet, doen ze wel vaker.

Nou, eigenlijk was ik daar wel blij mee. Zoals je op het plaatje uit de eerste post kunt zien zit daar ook een groot obstakel, een net. En net als bij AZ heb je dan ook weinig kijkgenot in dat vak. Waar we nu zaten was alles prima te overzien.
Het vak had 23 rijen. Vrij hoog, het geeft je een idee wat ons te wachten staat met 26 rijen. En dat is lekker. Van bovenaf zag je de "poppetjes" prima staan.

Er hing een "Anti-Fries" spandoek, te zien bij [url=www.feanfans.nl[/url] maar voor de wedstrijd begonnen was is dat verwijderd op last van de stewards, wat weer te zien is op pagina 2 van de fotoreportage.
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Berichtdoor superfean » 02-02-2003 20:50

Jammer van die 1e 2 kansen maar gezien de pot was de 1-1 terecht.
superfean
Selectiespeler
 
Berichten: 216
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:28

Berichtdoor Roelof » 02-02-2003 21:14

Goede zaak, zo'n 250 man. Heb het idee, dat het allemaal steeds meer gaat leven. Natuurlijk grotendeels dankzij NN. Heb nu al zin in dinsdag. Nu nog hopen dat het doorgaat.
Roelof
Wereldspeler
 
Berichten: 1436
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:16

Berichtdoor Beetle » 02-02-2003 23:08

Sommige NAC-fans konden dit gelijkspel niet verkroppen en grepen naar de drank... met dit gevolg.

Man vindt dronken buurman in zijn bed
Bron: Nieuws.nl


Een 24-jarige man uit Breda moet zich vannacht rot geschrokken zijn, nadat hij rond 04.00 uur thuis kwam. Hij trof in zijn eigen bed een man aan die onder de dekens lag te slapen.

Hij durfde de man niet zelf wakker te maken en besloot de politie te bellen. Nadat de politie de insluiper wakker had gemaakt, herkende de 24-jarige man de insluiper als zijn eigen buurman!

De 35-jarige buurman was te dronken om een verklaring tegen de politie af te leggen over hoe hij was binnengekomen. De politie heeft de man in zijn eigen bed gelegd.

:wink:

Net de herhaling gezien zondag laat en nu zag NOS de aanslag van Boussaboun wel! Kan wel eens een schikkingsvoorstel worden...



En wat ik ook kan melden:
We hebben weer eigen filmpjes! Ze staan inmiddels online en we hebben getest, ze doen het! Er was ons een verzoek gedaan om ze streaming neer te zetten, en niet als zip-files. Hierin zijn we geslaagd. De filmpjes worden direct in de Windows Media Player geladen en afgespeeld. De Kilobytjes staan erbij dus kun je zelf de keuze maken of je iets wilt downloaden. De totale hap is 5,4 Megabyte aan filmpjes.

Een ander punt van kritiek was dat rechtsklikken of de videopagina niet mogelijk was. Dat is nu wel mogelijk, dus downloaden kan nu ook via de rechter muisknop.

De lay-out van de videopagina is ook mooier geworden. Er is nu van elk filmpje een printscreen te zien.

Ga kijken op http://www.feanfans.nl De videofragmenten zijn te zien via een link op de vierde pagina van de fotoserie.

Edit:
Hier op het werk blijkt het moeilijk de .wmv clips te downloaden. Ik denk dat ik vanavond de files omzet in het meer gangbaarder mpeg format.
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Berichtdoor (pl)euro » 03-02-2003 14:13

Ongeveer 200 man. Plus een groep van 20 man op de hoofdtribune.


en één vrouw dan zeker :wink:

Geen problemen met de kou gehad evenals de sneeuw op de weg, maar de wegen waren tegen de ochtengloren ook al weer redelijk goed begaanbaar gemaakt (en café het Zottekot is een goede plek om te wachten zodat de strooi en veegwagens hun best kunnen doen 8) )

Over de wedstrijd zelf is inmiddels al genoeg geschreven, en daar sluit ik me dan ook bij aan. Eerste helft was redelijk om te zien, tweede helft was een kaartenregen van gele kaarten. :evil:
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Avatar gebruiker
(pl)euro
Basisspeler
 
Berichten: 784
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:46
Woonplaats: En la playa

Berichtdoor Beetle » 03-02-2003 19:23

Wow!

Ik kreeg bericht van Justpeter dat de limiet alweer is overschreden. Moeten we weer op zoek naar een andere methode om de films op te slaan. Iemand nog een idee?
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Berichtdoor Dave » 03-02-2003 21:16

Het volkslied van NAC vond ik een aanfluiting, ik heb me kapot staan lachen.
:P Het was net een carnaval nummer, en schijnbaar vonden dit meer want er zong werkelijk niemand mee.
Dus hebben wij het nog maar eens een keer voor gedaan hoe het dus wel moet.

Verder vond ik het afscheid van Steward ook wat tegen vallen, had in ieder geval meer gezang verwacht.
Vond het trouwens wel klasse van die Steward dat hij ook een bal in ons vak (probeerde) te schieten ( met dank aan Ebbinge werd het een beter succes)

Verder zag ik in de rust dat Ebbinge een sneeuwballen gevecht hield met een aantal kinderen op de hoofd tribune (Nee niet die iritante kinderen die vlakbij ons zaten) :stan:

En aan de scheidsrechter wil ik in ieder geval geen woorden aan vuil maken. :evil:
Dave
Bankzitter
 
Berichten: 19
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:59
Woonplaats: Makkum

Berichtdoor superfean » 03-02-2003 22:50

Haha een Bob de bouwer die kinderen niet zo lief vind maar oke,
Ik denk dat Nac nog blij mag zijnmet een punt ipv mekkeren dat ze er 3 hadden moeten hebben.
Op de laatste kans van engelaar hebben ze ook niks gehad.
superfean
Selectiespeler
 
Berichten: 216
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:28

Berichtdoor Martsje de Jong » 05-02-2003 12:26

Heb het helaas alleen met de samenvatting moeten doen, maar wat ik daarin heb gezien geeft mij toch wel een goed gevoel: er werd voor elkaar en met elkaar geknokt. Soms zowat letterlijk (Jensen en Radomski :D ) Verder vond ik Hansson inderdaad goed verdedigen. Daar ben je zomaar niet voorbij. Blij dat het toch niet een miskoop is, zoals eerder wel gezegd werd.
En dan Nurmela! Die man speelt echt fantastisch! Heb zelden een speler gezien die het predikaat Aanvoerder meer waard is dan hij.
Verder heb ik een aantal sterke reacties gezien van Vonk en een hele maffe actie van Jensen (inderdaad, op die vrije trap van Feher). Hij had hem ook nog bijna, trouwens... Dat was natuurlijk helemaal komisch geweest.
Ik vind wel dat we recht hadden op drie punten en Oskam kan inderdaad beter met z'n fluit bij de muziek gaan, daar hebben ze misschien meer aan hem.
Martsje de Jong
Nieuw talent
 
Berichten: 149
Geregistreerd op: 03-12-2002 09:59
Woonplaats: Beetgum

Vorige

Keer terug naar Wedstrijden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten