Speler van het 2023/2024

› over mensen die al horen bij de club

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
jeewee
Selectiespeler
Berichten: 735
Lid geworden op: 27-03-2009 23:56
Locatie: Aldeboarn

Speler van het 2023/2024

Bericht door jeewee »

Feanfan heeft de jaarlijkse verkiezing weer geopend! Wie wordt de opvolger van onze Andries Noppert?

Stemmen kan hier: https://www.feanfan.nl/nieuws/speler-va ... 2023-2024/ ! :stan:
.-
jorro
Invaller
Berichten: 410
Lid geworden op: 14-12-2004 20:21

Re: Speler van het 2023/2024

Bericht door jorro »

jeewee schreef: 02-05-2024 14:25 Feanfan heeft de jaarlijkse verkiezing weer geopend! Wie wordt de opvolger van onze Andries Noppert?

Stemmen kan hier: https://www.feanfan.nl/nieuws/speler-va ... 2023-2024/ ! :stan:
Ik zou zeggen symbolisch: helemaal niemand ;-)
Nee geintje. Ik neig naar Köhlert of Sahraoui.
pes5
Beheerder
Berichten: 2989
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Re: Speler van het 2023/2024

Bericht door pes5 »

Simon Olsson
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15960
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Re: Speler van het 2023/2024

Bericht door Heerenveen rules »

Kohlert wat mij betreft. Altijd fanatiek en met drive spelend. Dan val je al snel op in deze groep.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7735
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Re: Speler van het 2023/2024

Bericht door Feanfan 1 »

Ik heb op Van Beek gestemd. Maar dat is op basis van afgelopen seizoenen en de eerste 20 wedstrijden
Is ook niemand die het echt verdiend. Kohlert, Olsson, Haye, Sahraoui, Van Amersfoort ...... Winnaar van de armoede
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3648
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Re: Speler van het 2023/2024

Bericht door fuotbalgek »

pes5 schreef: 02-05-2024 21:29Simon Olsson
Ook voor mij de enige optie.
Gebruikersavatar
hm.dr88_2023
Jeugdspeler
Berichten: 7
Lid geworden op: 05-02-2023 20:42

Re: Speler van het 2023/2024

Bericht door hm.dr88_2023 »

En dan kom je aan het eind van dit seizoen met de opdracht om een speler van het jaar te kiezen. Zelf heb ik daar vaak wel moeite mee omdat juist bij voetbal het collectief vaak de individuele speler laat presteren. Soms heb je een seizoen…. Soms heb je een wedstrijd. In het verleden hebben ze ooit Roelof Luinge de man van de wedstrijd gemaakt. Roelof was de scheidsrechter. Gezien het verloop van die wedstrijd een terechte keuze. Maar ja dat was niet echt de bedoeling. Ik kreeg het gevoel dat Luinge daarna er alles aangedaan heeft om zo’n verkiezing bij Heerenveen te voorkomen. Maar dat is een ander verhaal.

2023/’24, speler van het jaar. Na een aantal zaadpotten waar de honden geen brood van lusten. Je moet dan wel een enorme positivo zijn om hier iets van te maken. Ik stem eigenlijk met dit soort dingen niet mee. Te weinig verstand om daar een deskundig oordeel over te geven en mijn opvatting over teamprestaties versus individuele prestaties.

Oliver Braude werd de gekozene. Ik kan me voorstellen dat hij zich vanmiddag behoorlijk opgelaten voelde toen hij de prijs in ontvangst moest nemen. De laatste tijd krijgt hij regelmatig kritiek over zijn rol in de laatste linie. Kenners weten te vertellen dat zijn verdedigende kwaliteiten soms toch niet zo goed zijn als we zouden wensen. Ik ben geen kenner, ben een supporter.

Ik hoop dat deze uitverkiezing gebaseerd is op een stuk vertrouwen dat alle supporters zien in zijn spel als een van de jongste spelers. Dat dit gepaard gaat met fouten is logisch. De eerste maanden regelmatig eenieder verbazend hoe snel hij zijn rol in het elftal opeiste en daar opvallend presteerde. Dat hij misschien op het middenveld (!) de komende jaren mogelijk een hele andere rol kan spelen, daar heb ik eigenlijk wel het vertrouwen in. Hij is mijns inziens wel een speler die het ziet, de looplijnen, etc. Dat anderen dat misschien wat minder accepteren, zou zo kunnen zijn. Een ongelofelijke drive om niet te verzaken. Zelfkritisch meer dan misschien wel goed voor hem is. Prima interactie met de supporters.

Speler van het jaar.

Het is nu geen prijs die mijns inziens uitgedeeld werd op basis van “de dragende speler van het team”. Wat was immers het team? Het is een prijs die m.i. is uitgedeeld op basis van de verwachting en hoop dat dit een speler kan worden waarvoor het publiek naar het stadion gaat komen. Dit vertrouwen moeten we dit soort spelers geven.

Gefeliciteerd!
Plaats reactie