25-04-2024: sc Heerenveen - PSV (0-8)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gaan we het kampioensfeest van PSV uitstellen?

Ja
7
26%
50/50
5
19%
Nee
15
56%
 
Totaal aantal stemmen: 27

SuperFrysk
Invaller
Berichten: 362
Lid geworden op: 08-08-2023 19:49

Bericht door SuperFrysk »

Superfries1994 schreef: 26-04-2024 15:42 Veelzeggend dat onze trainer Van Wonderen na afloop eigenlijk niet verder kwam dat PSV heel erg goed was. Ja, natuurlijk was PSV erg goed en dodelijk effectief. Maar er staat bij Heerenveen dan ook werkelijk geen elftal. Iedereen doet maar wat, een aanvoerder die alleen maar met de handen omhoog staat, bij Haye ligt het aan alles en iedereen, het spel van Bochniewicz lijkt wel vertraagd afgespeeld, slappe Pelle in de spits waar 0,00 overtuiging in zit, Sahraoui gaat alleen maar voor zichzelf et cetera. Het is totaal geen team dat met elkaar samenwerkt om punten te halen. Het is los zand. Bij elkaar opgeteld hebben we met Sahraoui, Nicolaescu, Walemark, Haye, Olsson, Brouwers, Braude, Van Beek, Bochniewicz, Kohlert en Noppert een elftal waar A-internationals van geen lullige landen tussen zitten, zeer talentvolle spelers en bewezen Eredivisiespelers. Je moet daar een elftal van kunnen maken wat elkaar helpt en beter maakt, met duidelijke patronen. Dat is geen moment gelukt. Van Wonderen moet daarin ook naar zichzelf kijken. GAE, Sparta, Zwolle, Almere, Fortuna hebben echt geen beter materiaal, kom op even.
100% mee eens!!
SuperFrysk
Invaller
Berichten: 362
Lid geworden op: 08-08-2023 19:49

Bericht door SuperFrysk »

"We hebben een ongelooflijk goed PSV gezien", zegt trainer Kees van Wonderen tegenover Omrop Fryslan. "We weten wat hun mogelijkheden zijn, dat ze Champions League-deelnemer zijn, dat ze de terechte kampioen zijn. Ze hebben dat vandaag met een griffel ondertekend. Ze hebben ons er heel slecht uit laten zien. We zijn op alle fronten afgetroefd."

Allemaal excuusjes, ze hebben ons er slecht uit laten zien. Nee, het was gewoon slecht. Er klopte helemaal niets van en dat begint bij de technische staf. Het past precies bij de club op dit moment, geen enkele zelfreflectie of schaamte. Het overkomt ze een beetje allemaal en met zo'n instelling zal je nooit echt doorgroeien.

Dat merk ik ook hier, het wordt allemaal maar wat geaccepteerd, geen reactie vanuit de club en van die slappe interview van onze spelers en coach. Het is echt een regelrechte schande wat hier is gebeurd en zo moet ook iedereen dat gaan ervaren, of moet dit de norm gaan worden?

Hoe kun je met droge ogen vragen om aan supporters om te verlengen als je na twee jaar kutvoetbal met Van Wonderen nog even een historische thuisnederlaag te verduren krijgt. Gelukkig hebben we trouw publiek en zijn de toeschouwersaantallen flink in de lift, maar moet je je eens voorstellen hoeveel potentie deze club heeft als er ook nog eens leuk gevoetbald word.

Die gelatenheid, verschrikkelijk. Wij zijn Heerenveen, wij verliezen niet thuis met 0-8.
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2473
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Heb meer genoten van een fantastisch PSV in deze wedstrijd dan ons eigen team dit hele jaar.
Nou ja, behalve misschien de overwinning op Ajax.

We tellen af tot het seizoen voorbij is, hopend op betere tijden volgend seizoen.
Gebruikersavatar
Ferry Nijs
Jeugdspeler
Berichten: 29
Lid geworden op: 12-04-2024 15:19

Bericht door Ferry Nijs »

SuperFrysk schreef: 27-04-2024 07:45 Dat merk ik ook hier, het wordt allemaal maar wat geaccepteerd, geen reactie vanuit de club en van die slappe interview van onze spelers en coach. Het is echt een regelrechte schande wat hier is gebeurd en zo moet ook iedereen dat gaan ervaren, of moet dit de norm gaan worden?

Hoe kun je met droge ogen vragen om aan supporters om te verlengen als je na twee jaar kutvoetbal met Van Wonderen nog even een historische thuisnederlaag te verduren krijgt. Gelukkig hebben we trouw publiek en zijn de toeschouwersaantallen flink in de lift, maar moet je je eens voorstellen hoeveel potentie deze club heeft als er ook nog eens leuk gevoetbald word.

Die gelatenheid, verschrikkelijk. Wij zijn Heerenveen, wij verliezen niet thuis met 0-8.
Bij mij is het die gelatenheid. Het is heel het seizoen al ontzettend slap en gezapig. Tussen trainer en selectie is er weinig chemie. Van Wonderen is bovendien door De Haan en Zandvliet opgescheept met een selectie die uit balans is. Het aankoopbeleid is dit seizoen zwaar onvoldoende. Alleen Luuk Brouwers was een redelijke aankoop. De rest van de aankopen dan wel huurlingen zijn slechts selectievulling gebleken. Daarom kijk ik vooral uit naar het nieuwe seizoen.
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2024
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Ferry Nijs schreef: 27-04-2024 16:32 Bij mij is het die gelatenheid. Het is heel het seizoen al ontzettend slap en gezapig. Tussen trainer en selectie is er weinig chemie. Van Wonderen is bovendien door De Haan en Zandvliet opgescheept met een selectie die uit balans is. Het aankoopbeleid is dit seizoen zwaar onvoldoende. Alleen Luuk Brouwers was een redelijke aankoop. De rest van de aankopen dan wel huurlingen zijn slechts selectievulling gebleken. Daarom kijk ik vooral uit naar het nieuwe seizoen.
Met Brouwers heeft Ferry het goed gezien achteraf. Walemark vond ik vooraf gezien een prima zet en van Nicolaescu moet Kees een spits kunnen maken die er 15 in schiet. En het is ook niet zo dat ze in bijvoorbeeld Deventer nou een wereldelftal vergeleken ons hebben staan, in tegendeel.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7729
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Tijd voor een feestje. Na het gelijke spel van RKC tegen Utrecht zijn we nu officieel veilig
Gebruikersavatar
Ferry Nijs
Jeugdspeler
Berichten: 29
Lid geworden op: 12-04-2024 15:19

Bericht door Ferry Nijs »

Superfries1994 schreef: 27-04-2024 23:26 Met Brouwers heeft Ferry het goed gezien achteraf. Walemark vond ik vooraf gezien een prima zet en van Nicolaescu moet Kees een spits kunnen maken die er 15 in schiet. En het is ook niet zo dat ze in bijvoorbeeld Deventer nou een wereldelftal vergeleken ons hebben staan, in tegendeel.
Zwaar onvoldoende is misschien wat dik aangezet. Het is in elk geval onvoldoende. Ik vind dat van elke drie aanwinsten er minstens één behoorlijk moet renderen. Dat is dit seizoen niet het geval geweest. Van de spelers die je noemt: Walemark valt door zijn blessuregevoeligheid tegen en Nicolaescu kunnen we door zijn blessures pas volgend seizoen beoordelen. En ja, we hadden ondanks alle misperen en het gebrek aan chemie tussen trainer en selectie boven Go Ahead moeten eindigen.
Plaats reactie