door Feanfan 1 » 03-08-2022 20:03
Of ik ben te pessimistisch of de rest is te positief, we zullen het zien
Ik vind nog steeds dat we te weinig aanvallende kwaliteiten hebben. Met Sarr en Van Hooijdonk hebben we 2 prima spitsen, maar bij de overige 8 spelers zit geen enkele speler die van nature een aanvaller is. De backs Van Ewijk en Kohlert/Kaib kunnen goed aanvallen en een goede voorzet geven, maar zelf scoren doen ze nauwelijks
Ook de middenvelders zijn prima spelers met Haye, Halilovic, Tahiri en Olsson, maar ook hier zit niet iemand tussen die veel goals maakt. Haye is een 6, Tahiri en Halilovic zijn 8-spelers en Olsson kan overal. Olsson kan ook op 10 zegt hij, maar statistisch maakt hij ook weinig goals. Dus qua goals veel te veel afhankelijk van Sarr en Van Hooijdonk
Ik vind ons dan ook voornamelijk het gevaarlijkst met corners en vrije trappen, want kopkracht hebben we zeker met Sarr, Van Hooijdonk, Van Beek, Bochniewicz en Van Aken
Je moet er altijd vanuit gaan dat je elke wedstrijd een tegengoal krijgt, dan moet je er zelf al 2 maken om te winnen en dat zie ik bij ons niet wekelijks gebeuren. Ik denk dat we voor elke ploeg een ontzettend taaie ploeg zijn om tegen te spelen, maar ook heel vaak een hond is die wel blaft, maar niet bijt
Ik denk dat we daarom ook heel vaak 1-1 gaan spelen dit jaar.