Moderators: Beheerders, Fanmasters
us Hearrenfean schreef:Wat er van waar is, dat is maar de vraag. Ene “Jeroenfcg” heeft op twitter aangegeven te hebben dat Zivkovic gespot is bij het Abe Lenstra Stadion. Heeft iemand geschreven in de comments onder een nieuwsbericht van Feanonline. Staat inderdaad op zijn twitteraccount. Nogmaals; geen idee of dit op waarheid zou kunnen berusten.
us Hearrenfean schreef:Wat er van waar is, dat is maar de vraag. Ene “Jeroenfcg” heeft op twitter aangegeven te hebben dat Zivkovic gespot is bij het Abe Lenstra Stadion. Heeft iemand geschreven in de comments onder een nieuwsbericht van Feanonline. Staat inderdaad op zijn twitteraccount. Nogmaals; geen idee of dit op waarheid zou kunnen berusten.
Demster schreef:Hmm, kale huur. Toch wel jammer dat je op posities waar je de bedragen op binnen moet halen nu huurspelers hebt. Dat gaat een keer mis als je alleen J. Veerman (Tibor en van Ewijk in mindere mate) hebt die waarde vertegenwoordigt in de eerste 11. Dan maar gauw Hajal minuten geven als die weer fit is.
Demster schreef:Hmm, kale huur. Toch wel jammer dat je op posities waar je de bedragen op binnen moet halen nu huurspelers hebt. Dat gaat een keer mis als je alleen J. Veerman (Tibor en van Ewijk in mindere mate) hebt die waarde vertegenwoordigt in de eerste 11. Dan maar gauw Hajal minuten geven als die weer fit is.
Demster schreef:...Wat dat betreft, en ik zeg het niet graag, ben ik jaloers op wat Groningen laat zien. Misschien ook wel een kwestie van geluk maar het meeste talent wat ze halen slaagt daar en wordt beter. Nu ook weer een Gabriel Gudmundsson die van een linksvoor in Zweden omgeturnd is naar een linksback in Nederland die voor 6 miljoen verkast en ze halen meteen de volgende lading talentvolle Scandinaviërs naar de Euroborg. Met Irandust, Kalley, Gomes en Tounekti staat het volgende kapitaal al op de drempel in de Euroborg. Die zullen vast niet allemaal slagen maar het geeft wel aan dat ze lef tonen.
Groningen is knap bezig met ons handelsmerk. Wij gaan met het huren op de Roda JC en N.E.C. tour van een paar jaar geleden...
Heerenveen rules schreef:Daar ligt de scouting dus niet op z'n gat en daar hebben ze wel een goede hoofdcoach.
Als er geen spits meer bijkomt, dan hebben ze compleet gefaald! Dan hebben we geen eens een tweede spits.... Amateurisme ten top.
Feanfan 1 schreef:Dit seizoen en eigenlijk ook de seizoenen hiervoor is gebleken dat we veel te weinig scorend vermogen hebben. Dan wordt natuurlijk al gauw naar de spitspositie gekeken, maar dat is niet het probleem. Aan het eind van het seizoen heeft Veerman er 15 in liggen en dat is prima. Voor de rest voegt hij weinig toe, maar statistisch gezien prima.
Het probleem zijn de vleugels en de nummer 10 positie
Ik denk dat Van der Heide, Stefanovic, Musaba en Nygren met hun vieren nog geen 5 goals zullen maken. Dan ben je als aanvaller afhankelijk van Veerman
Op onze 10 positie speelt Halilovic. Echt een prima voetballer, maar die maakt er ook niet meer dan 8. Gelukkig maakt Joey er op de 6 positie ook nog een paar
Het is dat er nu 3 spelers in eigen goal hebben geschopt (Van Polen, Janssen en Propper (twijfel) maar
dat zegt eigenlijk al genoeg.
En dan zie ik opmerkingen dat een goede spits andere spelers ook in scoringspositie kan zetten, maar een doelpunt maken moet ook in je zitten. Van Bergen had dat bijvoorbeeld niet en onze 4 vleugels hebben dat ook niet. Gisteren had Musaba bijvoorbeeld wel een stiftje kunnen doen i.o.v. breed leggen
Als je dan elke wedstrijd 1 goal maakt dan moet je de 0 al houden en dat doen we ook zelden. Meet bijvoorbeeld Zeneli en Ejuke hadden we gisteren gewonnen. Helaas zijn de huidige spelers wat minder
Superfries1996 schreef:Ole Solbakken zou ik graag zien als nieuwe rechtsbuiten.
zweed1 schreef:Nou Berg zijn ze veel te laat voor, Dallinga ook. Echt bloedarmoede van de scouting om dan met van Hooijdonk aan te komen zetten. Vind ik zowel als huur en koop geen goed idee.
Keer terug naar Transfers & geruchten
Gebruikers op dit forum: Feanfan 1 en 2 gasten