Technische en medische staf

› over mensen die al horen bij de club

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Superfries1996 » 02-06-2021 12:56

Had op een grotere schoonmaak gehoopt. Het amateurisme en gebrek aan topsportmentaliteit is hiermee niet weg.
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Heerenveen rules » 02-06-2021 17:08

Wat een tegenstrijdigheid in de berichtgevingen. Jansen zegt dat ze geëvalueerd hebben en bedacht dat het anders moet. Roozemond zegt dat Jansen heeft aangegeven dat er iets moest veranderen in de samenstelling van de TS. Ik geloof Roozemond, dan zou Jansen de boel bedonderen.

Waarom nog vertrouwen in Jansen? Ik begrijp er helemaal niks van. Twee jaar baggervoetbal, ontevreden supporters en spelers en 12e. En weinig talentontwikkeling. Mooi Schone en de Jong opstellen ipv Akujobi en Hajal.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Otsje P » 14-06-2021 13:03

Wat doet Thieme Klompe momenteel? Ik weet dat hij destijds bij Harkemase boys gestopt is omdat het hoofdtrainerschap hem daar om wat voor reden dan ook niet goed beviel.

In zijn tijd als assistent hier werd hij zeer gewaardeerd. Ik las laatst het boek van van Basten en die zei dat Thieme hem er hier die 2 jaar echt doorheen gesleept heeft. Thieme was bovendien een zeer gepassioneerd type als speler en ik kan me niet voorstellen dat dit als trainer anders is.

Ik hoop dat de club bij hem een balletje opgooit voor een 2e termijn als assistent.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Kaz_SCH » 14-06-2021 13:48

Thieme Klompe helpt een bevriende supermarkthouder in de schildersbuurt in Groningen, en bezorgt wel eens broodjes. Niet dat dat hem ongeschikt maakt hoor, ik zou 'm er graag weer bij zien. Fijne vent, passie, fanatiek.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Kaz_SCH » 21-06-2021 11:14

De geboren Almeloër kondigde eind vorig seizoen zijn afscheid bij Heracles aan. ,,Ik ben na zes jaar assistent-trainerschap op zoek naar een nieuwe uitdaging”, sprak Reekers in maart op de website van Heracles. ,,Ik wil mezelf blijven ontwikkelen. Ik denk dat dit een goed moment is om verder te kijken.” Het wordt dus Heerenveen, dat vorig seizoen drie plaatsen onder Heracles eindigde.

Klassiek Sander de Vries sneertje op het einde. :lol: Maar lijken wel prima keuzes!
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Janneman » 22-06-2021 05:46

Op zich een prima keuze zo op het eerste gezicht, nu afwachten hoe het in de praktijk uitpakt. De heren hebben in ieder geval de nodige ervaring, stille hoop dat deze nieuwe staf het individu beter kan maken en daarmee het team ook.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Satyr » 28-06-2021 14:46

Talan blijft bij Heerenveen, maar niet als assistent. Hij gaat tussen de selectie en de Beloftes pleisters plakken
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Kaz_SCH » 29-06-2021 12:11

Ik vind Johnny Jansen ontzettend nukkig/kribbig overkomen in z'n recente interviews. Ik mis een beetje zelfreflectie en kritiek na twee waardeloze seizoenen waarin echt helemaal niks gepresteerd is. Wees blij met het vertrouwen, en ga aan de slag, in plaats van eindeloos te klagen over het vertrek van je 2 etalagepoppen als assistent.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Heerenveen rules » 29-06-2021 15:18

Het seizoen moet nog beginnen, maar ik ben Jansen nu al zat. Wat een vreselijke interviews. Nul zelfreflectie. Hij weet niet wat hij fout heeft gedaan en legt alles bij anderen. Kijk eens waar we geëindigd zijn man, en met welk voetbal. Compleet gefaald heeft hij. Een raadsel waarom hij er nog zit. Had hem ook ontslagen. Hij is de doodsteek voor de club man. Je zou bijna hopen op een slechte start zodat we een goede trainer kunnen aanstellen. Dan kan se club nog gered worden. De spelers hebben ook weinig vertrouwen in zijn kunde.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Superfries1994 » 01-07-2021 14:05

Ruud Hesp komt als keeperstrainer.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor igo » 02-07-2021 16:44

Michel Jansen naar FC Emmen, functie van hoofd jeugdopleidingen komt dus beschikbaar. Hopelijk halen ze clubman Jan de Jonge daarvoor terug, altijd uitstekend werk verricht in dezelfde functie jaren terug.
igo
Selectiespeler
 
Berichten: 447
Geregistreerd op: 01-03-2011 12:55
Woonplaats: It Hearrenfean

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Otsje P » 03-07-2021 11:16

igo schreef:Michel Jansen naar FC Emmen, functie van hoofd jeugdopleidingen komt dus beschikbaar. Hopelijk halen ze clubman Jan de Jonge daarvoor terug, altijd uitstekend werk verricht in dezelfde functie jaren terug.


Ik moest ook meteen aan Jan de Jonge denken. Heeft vele jaren goed werk verricht in die functie.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor DSCH » 07-07-2021 15:07

Superfries1994 schreef:Ruud Hesp komt als keeperstrainer.


Lijkt een goede keuze. Ben niet op de hoogte van zijn kwaliteiten als trainer, maar je haalt wel een naam binnen. Dat vind ik een voordeel.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Heerenveen rules » 08-07-2021 17:14

Kan Hesp geen hoofdtrainer worden? :D Wat een verademing zijn interview...... Luister ik 100x liever na dan open deur Jansen.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Thinkman » 08-07-2021 20:34

Heerenveen rules schreef:Kan Hesp geen hoofdtrainer worden? :D Wat een verademing zijn interview...... Luister ik 100x liever na dan open deur Jansen.


Ik dacht precies hetzelfde en dat al binnen een minuut van zijn interview. Nu al duidelijk, we hebben een topper gehaald!
https://www.youtube.com/watch?v=ornX3_-cH-Q
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Demster » 08-07-2021 20:57

Heerenveen rules schreef:Kan Hesp geen hoofdtrainer worden? :D Wat een verademing zijn interview...... Luister ik 100x liever na dan open deur Jansen.

Amen. Wat een ontzettend verschil. Houd er niet van om Johnny weer af te kraken maar hier klonk zo veel meer (voetbal)intelligentie in. Als je Ruud ook vergelijkt met die schreeuwerd van een Vissers, dan kan ik hier zoveel blijer van worden. Dit zou echt een uithangbord van je club moeten zijn.
Demster
Selectiespeler
 
Berichten: 462
Geregistreerd op: 31-05-2015 22:52

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Jazz » 12-07-2021 19:49

Dirk Jan Derksen is sinds 2019 bij SC Heerenveen werkzaam als scout. De voormalig profvoetballer, die vooral bij VVV-Venlo aan de lopende band wist te scoren, kwam twee jaar geleden over van FC Groningen.

"Op werkgebied veranderde er voor mij niet veel", vervolgt hij. "SC Heerenveen wil net als FC Groningen structureel uitgroeien tot een subtopper. Maar de middelen ontbreken tot nu toe om Vitesse en FC Utrecht aan te vallen. Scouting is erg belangrijk. Waar we bij FC Groningen met een team van vijf werkten, ben ik bij sc Heerenveen de enige en heb ik alleen een hoofd scouten boven me", besluit Derksen.


Toch wel interessant wat Dirk Jan zegt. Onze scoutingsstaf is een stuk kleiner geworden ivm vroeger. In het verleden hadden we meer scouts in dienst. Nu hebben we maar een aantal part time scouts lopen, waaronder Dragi Putevski (Balkan regio) en Alexander Wilkinson (Verenigd Koninkrijk).

Is het iets om over zorgen te maken? Dat weet ik niet, maar een team van 5 versus 1 persoon is wel een groot verschil. Volgens de club zijn de volgende mensen in dienst:

Hoofd scouting: Karel Brandsma
Scout internationaal: Dirk Jan Derksen
Scout: Peter Maas
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Heerenveen rules » 18-07-2021 09:06

Ik lees dat de club op zoek gaat naar kwaliteit. Goed nieuws, dan krijgen we een nieuwe trainer!! :D
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Wolliepoly » 18-07-2021 14:09

Heerenveen rules schreef:Ik lees dat de club op zoek gaat naar kwaliteit. Goed nieuws, dan krijgen we een nieuwe trainer!! :D


Zou mooi zijn, Jansen overtuigd mij niet.
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Wolliepoly
Wereldspeler
 
Berichten: 1109
Geregistreerd op: 26-07-2009 11:06
Woonplaats: Drachten

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor DSCH » 20-07-2021 14:22

Jazz schreef:
Is het iets om over zorgen te maken? Dat weet ik niet, maar een team van 5 versus 1 persoon is wel een groot verschil. Volgens de club zijn de volgende mensen in dienst:

Hoofd scouting: Karel Brandsma
Scout internationaal: Dirk Jan Derksen
Scout: Peter Maas


Ik vind dit wel een zorgelijke situatie ja. Wanneer het kopen en doorverkopen de nr 1 inkomstenbron van de club is dan is het met ons scoutingnetwerk heel droevig gesteld. Een flinke klus voor Ferry om de scouting weer op niveau te krijgen. Hij heeft in ieder geval genoeg uitdagingen hier bij de club :wink:
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor fuotbalgek » 23-07-2021 21:17

Het aantal scouts in dienst is wat anders dan je netwerk. Bovendien kun je tegenwoordig met een boodschappenlijstje de database in duiken en zo gericht scouten, daar konden 20 jaar geleden geen 10 scouts tegenop. Gezien de spelers die gehaald zijn of waar interesse in was denk ik dat het qua scouting allemaal niet zo problematisch is. Groter probleem is dat het voetbal landschap verandert is en topclubs veel meer en veel eerder opkopen, en dat wij financieel minder slagvaardig geworden zijn.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Heerenveen rules » 24-07-2021 10:35

Ik vind het echt een schande dat ze verder gaan met Jansen. 2 jaar baggervoetbal, je ziet dat spelers zijn aanwijzingen negeren, en er zit nul idee achter. En een team speelt naar het karakter van zijn coach. En we zijn een slap elftal. Zoals Perez eerder zei, het slapste elftal van de eredivisie. Dit gaat natuurlijk op de kop verkeerd al heeft Jansen ook wel een waardeloze voorhoede waar hij voor moet werken. Dat is ook geen doen. Dat de club Henk Veerman blijft handhaven zegt ook genoeg.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Feanfan 1 » 24-07-2021 10:53

Henk Veerman is een ptima afmaker, maar verder voegt hij weinig toe. Maar als je Vd Heide en Van Bergen naast je hebt staan zou ik ook niet vrolijk worden.
Voor Vd Heide hebben we Stefanovic aangetrokken, nu nog een goede rechtsbuiten. Dan ziet het er direct beter uit. Maar dan moet JJ wel durven Van Bergen er uit te halen en daar heb ik nog wel wat twijfels bij
Hoop dat er toch nog 1 club is die Van Bergen wil
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Heerenveen rules » 25-07-2021 21:27

Nu gaat Jansen al in de media roepen dat er te weinig kwaliteit in het veld staat. Man, man, een trainer die ieder plezier bij spelers lijkt weg te halen en die er niks van bakt klaagt over een gebrek aan kwaliteit bij zijn spelers.....

Kaib was een opkomende back waar het plezier van afstraalde. Zie hem nu. Kijk eens hoe Bochnievicz begon en zie hem nu. Hajal wordt genegeerd, van Bergen is al zijn zelfvertrouwen kwijt. Henk wordt minder en minder. En dan klaagt onze jeugdtrainer over een gebrek aan kwaliteit? Ga je schamen. Wie verlost ons van deze trainer?

Maar in Heerenveen is meedoen belangrijker dan winnen. Mooi laten zitten....
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Thinkman » 25-07-2021 21:53

Heerenveen rules schreef:Nu gaat Jansen al in de media roepen dat er te weinig kwaliteit in het veld staat. Man, man, een trainer die ieder plezier bij spelers lijkt weg te halen en die er niks van bakt klaagt over een gebrek aan kwaliteit bij zijn spelers.....

Kaib was een opkomende back waar het plezier van afstraalde. Zie hem nu. Kijk eens hoe Bochnievicz begon en zie hem nu. Hajal wordt genegeerd, van Bergen is al zijn zelfvertrouwen kwijt. Henk wordt minder en minder. En dan klaagt onze jeugdtrainer over een gebrek aan kwaliteit? Ga je schamen. Wie verlost ons van deze trainer?

Maar in Heerenveen is meedoen belangrijker dan winnen. Mooi laten zitten....


Ik kan hier helaas weinig tegen inbrengen.
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Vrieskist » 26-07-2021 08:53

Heerenveen rules schreef:Nu gaat Jansen al in de media roepen dat er te weinig kwaliteit in het veld staat. Man, man, een trainer die ieder plezier bij spelers lijkt weg te halen en die er niks van bakt klaagt over een gebrek aan kwaliteit bij zijn spelers.....

Kaib was een opkomende back waar het plezier van afstraalde. Zie hem nu. Kijk eens hoe Bochnievicz begon en zie hem nu. Hajal wordt genegeerd, van Bergen is al zijn zelfvertrouwen kwijt. Henk wordt minder en minder. En dan klaagt onze jeugdtrainer over een gebrek aan kwaliteit? Ga je schamen. Wie verlost ons van deze trainer?

Maar in Heerenveen is meedoen belangrijker dan winnen. Mooi laten zitten....

Ja, helemaal mee eens.
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Superfries1994 » 26-07-2021 09:20

Daarbij komt nog eens dat er bij Sparta, Heracles en Willem II echt niet talentvollere spelers in het elftal staan. Jansen moet echt meer uit het team halen, het is gewoon veel en veel te weinig. Jansen kent ook de situatie van de club, we kunnen niet zomaar spelers uit de hoge hoed toveren.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor fuotbalgek » 27-08-2021 14:09

https://www.vi.nl/nieuws/sc-heerenveen-wikt-en-weegt-op-de-transfermarkt-niet-alles-is-mogelijk

Wat een slap verhaal. Geef aan dat je een tweede spits wilt. Een vervanger voor Van Bergen. Dat de club bezig is met versterkingen maar nog niet duidelijk is of en wanneer het rond komt.

Dat klinkt toch een stuk beter dan er is weinig geld en ik weet niet of we een spits en een buitenspeler kunnen halen.

Jansen pleit voor realisme maar je mag het nog wel een beetje verkopen richting de achterban alsof er nog wat ambitie in zit.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Jazz » 27-08-2021 15:13

fuotbalgek schreef:https://www.vi.nl/nieuws/sc-heerenveen-wikt-en-weegt-op-de-transfermarkt-niet-alles-is-mogelijk

Wat een slap verhaal. Geef aan dat je een tweede spits wilt. Een vervanger voor Van Bergen. Dat de club bezig is met versterkingen maar nog niet duidelijk is of en wanneer het rond komt.

Dat klinkt toch een stuk beter dan er is weinig geld en ik weet niet of we een spits en een buitenspeler kunnen halen.

Jansen pleit voor realisme maar je mag het nog wel een beetje verkopen richting de achterban alsof er nog wat ambitie in zit.


Helemaal mee eens! Een zeer slap verhaal. Veel vraagtekens, veel "ik weet het niet" opmerkingen, weinig visie. Wat er op neerkomt is dat ze dus wachten op geld voordat ze iets moois kunnen doen. Of wacht, er is wel wat mogelijk, maar wat weet Jansen niet.

Deze is wel echt tegeltje aan de muur waardig zeg, ongelooflijk... : "We kunnen wel heel veel willen, maar dat is niet allemaal mogelijk." Joh echt?
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Baggerraartje » 01-09-2021 08:33

Wat een verademing om te luisteren naar Ferry de Haan! Eindelijk eens iemand die gewoon duidelijk antwoord geeft, ipv al die mysterieuze ontwijkende antwoorden van mensen als Yme Kuiper t/m Gerry Hamstra
Baggerraartje
Superster
 
Berichten: 2342
Geregistreerd op: 09-01-2006 15:04

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers & staf

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten