Wolliepoly schreef:
Misschien had ik had anders moeten stellen: ziet de club deze potentie in Jansen?
(Zelf zie ik dat niet)
De club blijkbaar wel. Maar veel fans en de spelers uit Volendam dus duidelijk niet gezien hun uitspraken.
Moderators: Beheerders, Fanmasters
Wolliepoly schreef:
Misschien had ik had anders moeten stellen: ziet de club deze potentie in Jansen?
(Zelf zie ik dat niet)
Heerenveen rules schreef:Doel voor volgend seizoen volgens Henk Veerman:
Elke dag duidelijk maken hoe we het gaan doen.
Duidelijker kan Henk niet zijn over de TS. Dit is een beste diskwalificatie van Jansen. Daar lag het dus aan ipv dat gezeur over de voorbereiding en het moeten inpassen van nieuwe spelers.
En dit uit de mond van de aanvoerder. Zegt alles wat mij betreft.
igo schreef:Michel Jansen naar FC Emmen, functie van hoofd jeugdopleidingen komt dus beschikbaar. Hopelijk halen ze clubman Jan de Jonge daarvoor terug, altijd uitstekend werk verricht in dezelfde functie jaren terug.
Superfries1994 schreef:Ruud Hesp komt als keeperstrainer.
Heerenveen rules schreef:Kan Hesp geen hoofdtrainer worden?Wat een verademing zijn interview...... Luister ik 100x liever na dan open deur Jansen.
Heerenveen rules schreef:Kan Hesp geen hoofdtrainer worden?Wat een verademing zijn interview...... Luister ik 100x liever na dan open deur Jansen.
Dirk Jan Derksen is sinds 2019 bij SC Heerenveen werkzaam als scout. De voormalig profvoetballer, die vooral bij VVV-Venlo aan de lopende band wist te scoren, kwam twee jaar geleden over van FC Groningen.
"Op werkgebied veranderde er voor mij niet veel", vervolgt hij. "SC Heerenveen wil net als FC Groningen structureel uitgroeien tot een subtopper. Maar de middelen ontbreken tot nu toe om Vitesse en FC Utrecht aan te vallen. Scouting is erg belangrijk. Waar we bij FC Groningen met een team van vijf werkten, ben ik bij sc Heerenveen de enige en heb ik alleen een hoofd scouten boven me", besluit Derksen.
Heerenveen rules schreef:Ik lees dat de club op zoek gaat naar kwaliteit. Goed nieuws, dan krijgen we een nieuwe trainer!!
Jazz schreef:
Is het iets om over zorgen te maken? Dat weet ik niet, maar een team van 5 versus 1 persoon is wel een groot verschil. Volgens de club zijn de volgende mensen in dienst:
Hoofd scouting: Karel Brandsma
Scout internationaal: Dirk Jan Derksen
Scout: Peter Maas
Keer terug naar Spelers & staf
Gebruikers op dit forum: du longhi en 3 gasten