Directie & Raad van Commissarissen

› over mensen die al horen bij de club

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Superfries1996 » 20-04-2021 13:55

Ferry de Haan is onze nieuwe TD volgens het AD. Wordt morgen door de club bekendgemaakt.
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor hhage » 20-04-2021 14:48

Prima, hopelijk heeft hij de pareltjes van de eerste divisie al in het vizier.
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Satyr » 20-04-2021 15:13

Lijkt me een stabiel figuur, da's altijd mooi.
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor igo » 10-06-2021 21:31

HUNTELAAR schreef:Was is de uitkomst van het gesprek van drie weken geleden? Iemand al wat gehoord?


Gertjan Verbeek gaf aan dat hier verder niets uit voort zal komen. Riemer en Foppe hadden een plan (gratis), dat plan wordt nu opnieuw gemaakt door een onafhankelijk bureau. Voor Riemer en Foppe was het meteen weer klaar toen Roozemond Ferry de Haan aanstelde, Riemer en Foppe hadden in hun plan opgenomen dat er juist nu niemand aangenomen moest worden, zij stellen, terecht naar mijn mening, eerst een plan dan de juiste mensen aanstellen.
igo
Selectiespeler
 
Berichten: 447
Geregistreerd op: 01-03-2011 12:55
Woonplaats: It Hearrenfean

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor hhage » 11-06-2021 16:20

Die twee moeten eens ophouden om steeds vanaf de zijlijn dingen te roepen, bij elke voorzitter die na v/d Velde is gekomen zijn ze alleen maar negatief. Laat ze wat positiever zijn. Dat komt de supporters en sponsoraantallen ook ten goede. Heerenveen moet weer in een positieve flow komen, en in mijn ogen doet de club daar van alles aan. De club krijgt steeds weer de tegenwerking van deze twee heren die via de media altijd nadrukkelijk moeten melden wat er fout gaat in hun ogen.
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor badfrisianboy » 11-06-2021 18:37

hhage schreef:Die twee moeten eens ophouden om steeds vanaf de zijlijn dingen te roepen, bij elke voorzitter die na v/d Velde is gekomen zijn ze alleen maar negatief. Laat ze wat positiever zijn. Dat komt de supporters en sponsoraantallen ook ten goede. Heerenveen moet weer in een positieve flow komen, en in mijn ogen doet de club daar van alles aan. De club krijgt steeds weer de tegenwerking van deze twee heren die via de media altijd nadrukkelijk moeten melden wat er fout gaat in hun ogen.


Ik deel jouw mening. Onder het mom van zich zorgen maken over de club zijn ze met hun negativiteit ondertussen alleen maar schadelijk bezig voor de club. Het publiekelijk afbreken van de club doet inderdaad geen goed voor supporters- en sponsoraantallen.
badfrisianboy
Basisspeler
 
Berichten: 994
Geregistreerd op: 05-07-2015 20:02

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor fuotbalgek » 11-06-2021 23:38

Dan moeten jullie de interviews van schrijvende media en radio camataru maar eens beter tot je nemen. Riemer schetst precies wat er loos is, gelatenheid. Mensen raken verwijderd van de club. Ze willen het Heerenveen gevoel terug. Cees nodigt ze daartoe uit en terwijl ze bezig zijn een plan te maken, opeens Ferry de Haan. Niks tegen Ferry, maar dit is vanuit Cees een klote actie. En nu geld uitgeven voor een plan dat ook van deze twee bewezen grootmachten had kunnen komen. Weer een min voor Cees.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Thinkman » 12-06-2021 07:06

fuotbalgek schreef:Dan moeten jullie de interviews van schrijvende media en radio camataru maar eens beter tot je nemen. Riemer schetst precies wat er loos is, gelatenheid. Mensen raken verwijderd van de club. Ze willen het Heerenveen gevoel terug. Cees nodigt ze daartoe uit en terwijl ze bezig zijn een plan te maken, opeens Ferry de Haan. Niks tegen Ferry, maar dit is vanuit Cees een klote actie. En nu geld uitgeven voor een plan dat ook van deze twee bewezen grootmachten had kunnen komen. Weer een min voor Cees.


Het zou pas een extreme min zijn als de club zijn visie, voortbestaan en continuïteit in handen zou leggen van deze twee bejaarde pensionados. De club zit aan het stuur, niet deze twee heren, dat besef moet duidelijk zijn. Hulp is welkom maar als je geen functie wilt bekleden gedraag je dan ook niet alsof je in de directie zit!

Ik bespeur al jaren geen enkele concrete bijdrage of dienstbaarheid bij Riemer en Foppe, slechts continue irritatie en geklaag via de media. GJV idem helaas.

Zouden RVdV en FdH senior (we hebben nu ook FdH junior ;) ) begin juni niet weer met de club om tafel?
Is daar nog iets over gecommuniceerd?
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Heerenveen rules » 12-06-2021 07:15

Haha, moet echt hard lachen om jouw reactie...waar heb jij meer vertrouwen in? Twee mannen die de club volledig hebben opgebouwd of mensen zonder voetbalverstand?

Als zij hun diensten aanbieden, en je doet daar niks mee, dan heb je niks met de club voor.....
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Thinkman » 12-06-2021 08:01

Heerenveen rules schreef:Haha, moet echt hard lachen om jouw reactie...waar heb jij meer vertrouwen in? Twee mannen die de club volledig hebben opgebouwd of mensen zonder voetbalverstand?

Als zij hun diensten aanbieden, en je doet daar niks mee, dan heb je niks met de club voor.....


Prima blijf jij maar lekker lachen. Foppe en Riemer schijnen dat niet meer te kunnen. Net als vele andere dingen helaas.
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Feanfan 1 » 13-06-2021 21:47

Ze willen Ole Tobiasen assistent en zou er ook open voor staan. Zou natuurlijk geweldig zijn als dat zo is. Iemand die de club kent en inmiddels ook mooi wat ervaring opgedaan.
Enig minpuntje is dat ik denk dat hij ook niet echt tegengas geeft. Lijkt me ook wel wat een ja-knikker en niet het zwaargewicht dat JJ wel nodig heeft
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Thinkman » 13-06-2021 22:24

Feanfan 1 schreef:Ze willen Ole Tobiasen assistent en zou er ook open voor staan. Zou natuurlijk geweldig zijn als dat zo is. Iemand die de club kent en inmiddels ook mooi wat ervaring opgedaan.
Enig minpuntje is dat ik denk dat hij ook niet echt tegengas geeft. Lijkt me ook wel wat een ja-knikker en niet het zwaargewicht dat JJ wel nodig heeft


Klinkt goed! Dat minpuntje, waar baseer je dat op? Gevoel of feiten? Hij komt als typische Deen wel relaxed en gemoedelijk over maar dat zegt niet alles natuurlijk.

Bij Almere was Tobiasen een rustige trainer, vindt hij zelf. ,,Tot het moment dat je je best niet doet. Ik vraag veel van mijn spelers. Ze weten dat ze moeten presteren. Als ze de kantjes er vanaf lopen, krijgen ze dat van mij te horen.
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Feanfan 1 » 13-06-2021 22:36

Thinkman schreef:Klinkt goed! Dat minpuntje, waar baseer je dat op? Gevoel of feiten? Hij komt als typische Deen wel relaxed en gemoedelijk over maar dat zegt niet alles natuurlijk.

Dat zegt mijn gevoel. Maar dat is puur hoe hij overkomt in interviews. Een hele rustige man
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Heerenveen rules » 14-06-2021 09:34

Komt over als een hele saaie man. Lijkt mij nu niet echt een enthousiaste trainer die de boel even op scherp zet. Zo iemand hebben we nodig. Dan moet er wel een Joey vd Berg oid naast komen. Wat doet die eigenlijk op dit moment?
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor DSCH » 14-06-2021 18:41

Wordt er echt niets met de plannen van Riemer en Foppe gedaan? Kwam bijvoorbeeld Maas niet op advies van Riemer? En volgens mij waren de mannen het ook helemaal eens met de keuze om JJ hoofdtrainer te maken. Bovendien heb ik ook nergens gelezen dat de gesprekken definitief gestopt zijn. Hoe het er op dit moment ook voorstaat ik ben wel van mening dat de heren het bij advies moeten houden. Wordt daar niets mee gedaan, prima, dan even goede vrienden. Nu komt het op mij vooral over dat als het huidige bestuur niet doet wat de mannen zeggen dat ze dan hun beklag doen in de media. Daar doen ze toch zichzelf ook te kort mee? Mannen met zo’n geweldige staat van dienst moeten toch ook begrijpen dat dat helemaal niemand helpt. Je kunt dan beter zeggen: “oké, jullie zijn het niet met ons eens? Prima, ga dan jullie eigen weg en wij zullen daarbij helpen zo nodig.” Waarbij de hulp niet eens persé hoeft als ze dat echt niet willen. Wanneer je het ergens niet mee eens bent hoeft dat nog niet slecht te zijn.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor igo » 14-06-2021 19:29

Heerenveen rules schreef:Komt over als een hele saaie man. Lijkt mij nu niet echt een enthousiaste trainer die de boel even op scherp zet. Zo iemand hebben we nodig. Dan moet er wel een Joey vd Berg oid naast komen. Wat doet die eigenlijk op dit moment?


Ik meende Joey van den Berg laatst op het trainingsveld te zien staan bij Johnny Jansen, loopt stage hier?
igo
Selectiespeler
 
Berichten: 447
Geregistreerd op: 01-03-2011 12:55
Woonplaats: It Hearrenfean

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Superfries1994 » 14-06-2021 20:06

Heerenveen rules schreef:Komt over als een hele saaie man. Lijkt mij nu niet echt een enthousiaste trainer die de boel even op scherp zet. Zo iemand hebben we nodig. Dan moet er wel een Joey vd Berg oid naast komen. Wat doet die eigenlijk op dit moment?

Johnny is vrij enthousiast en dat heeft vooralsnog ook niet echt gewerkt. Daarbij heeft Tobiasen het tot februari ontzettend goed gedaan bij Almere in een competitie met behoorlijk sterke concurrenten. Eerste seizoenshelft één verliespartij, tegen kampioen Cambuur. Niet een hele rare keuze, toch? Overigens kan hij best nijdig zijn, hoor: https://twitter.com/ESPNnl/status/13617 ... r-mij.html
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Heerenveen rules » 14-06-2021 20:54

Ik ben om!! :D Hij zegt dat je als trainer eerst naar jezelf moet kijken. Jansen legt het altijd bij alles en iedereen neer, behalve bij zichzelf. Heeft volgens nog niet door dat hij zwaar onder de maat heeft gepresteerd dit seizoen. Kan Tobiasen hem dat even bijbrengen.

Las laatst ergens dat Joey stage liep in de jeugd. Maar nu geen idee.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Otsje P » 17-02-2022 11:30

Cees schijnt niet meer met de Leeuwarder Courant te willen praten omdat de LC vorige maand na het ontslag van Janssen een advertentie van een groep supporters had geplaatst. Hoe kinderachtig kan je in vredesnaam zijn???

Ten eerste was het niet een bericht van de redactie van de LC, maar gewoon een gekochte advertentie. Waarom zou de LC die niet plaatsen?? Als er geen grenzen worden overschreden dan is er geen enkele reden waarom een krantenredactie die advertentie zou moeten verbieden.

Ten tweede is het gewoon debiel om als uithangbord van onze club niet te willen praten met de meest gelezen krant in de provincie. Dan heb je dus echt een plaat voor je kop. :roll:
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor badfrisianboy » 17-02-2022 20:10

Otsje P schreef:Cees schijnt niet meer met de Leeuwarder Courant te willen praten omdat de LC vorige maand na het ontslag van Janssen een advertentie van een groep supporters had geplaatst. Hoe kinderachtig kan je in vredesnaam zijn???

Ten eerste was het niet een bericht van de redactie van de LC, maar gewoon een gekochte advertentie. Waarom zou de LC die niet plaatsen?? Als er geen grenzen worden overschreden dan is er geen enkele reden waarom een krantenredactie die advertentie zou moeten verbieden.

Ten tweede is het gewoon debiel om als uithangbord van onze club niet te willen praten met de meest gelezen krant in de provincie. Dan heb je dus echt een plaat voor je kop. :roll:


Ik zie wel degelijk reden waarom de Leeuwarder Courant deze advertentie zou hebben moeten weigeren. Het probleem van de advertentie was niet het feit dat daar een kritisch geluid te horen was naar het bestuur toe. Het probleem was het feit dat de advertentie dezelfde opzet en lay-out had van de advertentie die eerder was gemaakt naar aanleiding van seksueel grensoverschrijdend gedrag bij de Voice of Holland. Daarmee werd bewust of onbewust door de initiatiefnemers van deze advertentie onze club in verband gebracht of gelinkt aan de situatie rondom de Voice of Holland en dus aan seksueel grensoverschrijdend gedrag. Met het plaatsen van de advertentie in deze opzet door de Leeuwarder Courant, ook nog naast een redactioneel artikel, is daarmee ook de krant verantwoordelijk voor het feit dat onze club gelinkt wordt aan deze situatie en dat had de Leeuwarder Courant kunnen en moeten voorkomen. Terecht dat sc Heerenveen hier boos over is. Ik zou het als supporter nooit in mijn hoofd hebben gehaald zo'n kwetsende en ongepaste advertentie te laten plaatsen in de Leeuwarder Courant, maar toch word ik er als supporter van sc Heerenveen op aangekeken.

Of het negeren van de LC echter het juiste antwoord is op deze advertentie mag je je wel afvragen uiteraard. Uiteindelijk zullen beide partijen weer om tafel moeten gaan zitten om één en ander uit te spreken.
badfrisianboy
Basisspeler
 
Berichten: 994
Geregistreerd op: 05-07-2015 20:02

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Superfries1994 » 18-02-2022 14:45

Otsje P schreef:Als er geen grenzen worden overschreden dan is er geen enkele reden waarom een krantenredactie die advertentie zou moeten verbieden.

Welke grenzen worden niet overschreden?
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Janneman » 18-02-2022 16:15

Of er nu wel of geen grenzen zijn overschreden dan nog ga je niet een krant boycotten. Het laat zien hoe kleinzielig en sneu de algemeen directeur is en waarom hij absoluut ongeschikt is voor die functie. Lulkoek met zijn we staan open voor de dialoog maar hoe ga je een dialoog aan met een narcist die alleen maar naar zichzelf luistert en zichzelf graag hoort praten. Hij moet snel weg, hij vernield de hele club.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Otsje P » 19-02-2022 12:18

badfrisianboy schreef:Het probleem was het feit dat de advertentie dezelfde opzet en lay-out had van de advertentie die eerder was gemaakt naar aanleiding van seksueel grensoverschrijdend gedrag bij de Voice of Holland. Daarmee werd bewust of onbewust door de initiatiefnemers van deze advertentie onze club in verband gebracht of gelinkt aan de situatie rondom de Voice of Holland en dus aan seksueel grensoverschrijdend gedrag.


Serieus?? Dus omdat de advertentie in dezelfde stijl is gemaakt wordt onze club gelinkt aan seksueel grensoverschrijdend gedrag?
Zelfs als de inhoud van het bericht daar op geen enkele wijze mee te maken had?

Ik denk dat de meeste LC lezers de link niet eens leggen omdat ze de originele advertentie nooit gezien hebben, maar dat terzijde. Ik vond de advertentie inhoudsloos en nutteloos maar had 0,0 moeite met de stijl. Dat werd gedaan om wat aandacht met de advertentie te genereren en dat is gelukt.

Grensoverschrijdend gedrag is smakeloos, een advertentiestijl pikken om aandacht te genereren is spitsvondig. Maar goed, dat is dus mijn mening.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Vrieskist » 19-02-2022 14:56

Zo spitsvondig vond ik het niet, ze kapen vooral de aandacht rondom een serieus onderwerp voor iets (voetbal) wat er eigenlijk helemaal niet zo veel toe doet.
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Heerenveen rules » 19-02-2022 17:24

Maar wat badfrisianboy zegt slaat helemaal nergens op.
Omdat de advertentie dezelfde lay-out had, zou onze club gelinkt worden aan seksueel overschrijdend gedrag? Laat me niet lachen. Wat een dom praat.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Janneman » 20-02-2022 18:50

Slim gedaan, het hele onderwerp gaat niet meer over het doel van de advertentie maar wat iedereen er weer bij betrekt. Slim gedaan door de Cees-fans.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Superfries1994 » 20-02-2022 19:09

Janneman schreef:Slim gedaan, het hele onderwerp gaat niet meer over het doel van de advertentie maar wat iedereen er weer bij betrekt. Slim gedaan door de Cees-fans.

Euhm, door de lay-out te gebruiken van de Voice-advertentie wordt er juist getracht extra aandacht te genereren. Als dat dan benoemd wordt, is het opeens belachelijk dat er die link wordt gelegd. Slim gedaan als je graag alles negatief richting CR wil uitleggen.

Het is toch een terechte constatering dat die advertenties op elkaar lijken? Dat was namelijk ook de bedoeling. Dat mensen dat dan niet zo chique vinden omdat de eerste advertentie over een ernstig maatschappelijk ging en het tweede over het reilen en zeilen van een voetbalclubje, is dan toch niet zo raar?
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor hhage » 20-02-2022 19:41

Maar welke doorsnee supporter gaat zo'n advertentie plaatsen? Is best wel prijzig, of het is een vermogend 'supporter' of er is een groepje mensen dat bijelkaar zit een biertje te drinken en met z'n allen wat lapt om Heerenveen/rivaal in een kwaad daglicht te zetten.
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Baggerraartje » 21-02-2022 11:00

Ik snapte die advertentie wel. Cees Rozemond en de selectie tonen al jaren grens overschrijdend gedrag!
De één is een demagoog en de anderen zijn passieloos.
Baggerraartje
Superster
 
Berichten: 2342
Geregistreerd op: 09-01-2006 15:04

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Heerenveen rules » 21-02-2022 11:55

Mooi verwoord baggeraartje! Klopt helemaal.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers & staf

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten