Technische en medische staf

› over mensen die al horen bij de club

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor fuotbalgek » 26-04-2021 23:12

Jazz schreef:Vind het erg jammer dat Hamstra weggaat. Heeft het in mijn ogen prima gedaan met de beperkte middelen die beschikbaar waren. Ik snap dat Hamstra er een keer klaar mee is, Karlsson, Musaba en Hauge waren praktisch binnen, maar Hamstra mocht uiteindelijk geen geld uitgeven.

Zo zonde, je moet geld uitgeven om te groeien en het tekort te dichten. Dat is lange termijn visie.


Je moet niet raar opkijken als Hauge hier komend seizoen alsnog speelt. Bij Milan veroordeeld tot een bijrol. Financieel niet de deal wanneer je hem had kunnen kopen, maar wel goed voor de beeldvorming dat zo'n jongen hier een heel ander carrierepad had afgelegd dan de bijrol in Milaan.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Heerenveen rules » 02-05-2021 14:24

Vandaag na een nederlaag plek 12. Dan wordt er wel eens ingegrepen door het bestuur lijkt mij. Heerenveen onwaardig.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Superfries1994 » 02-05-2021 17:49

fuotbalgek schreef:
Je moet niet raar opkijken als Hauge hier komend seizoen alsnog speelt. Bij Milan veroordeeld tot een bijrol. Financieel niet de deal wanneer je hem had kunnen kopen, maar wel goed voor de beeldvorming dat zo'n jongen hier een heel ander carrierepad had afgelegd dan de bijrol in Milaan.

Nou ja, hij doet het best aardig daar nog, en gaat echt zijn kansen wel krijgen. Milan is de laatste jaren sowieso bezig met investeren in jonge jongens zoals Hauge.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Heerenveen rules » 09-05-2021 18:34

Nu staan we onder Heracles, Fortuna en Sparta. We spelen dramatisch angsthazenvoetbal. Ik zou lekker doorgaan met Jansen! Goed voor de club. Hij heeft echt geluk dat er zo weinig topsportmentaliteit heerst hier in Heerenveen. Het wordt geaccepteerd. Streppel en OR werden weggehoond. Jansen mag blijven.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Feanfan 1 » 09-05-2021 19:42

We hebben gewoon teveel middelmaat om een ploeg onder druk te zetten, althans met de spelers die JJ opstelt. Ben dan ook blij dat met name Floranus en Van Bergen aan het eind van het seizoen vertrekken. Voor Floranus is er helaas niet of nauwelijks een beter initiatief. Maar snap echt niet dat Van Bergen altijd maar in de basis mag staan, Die jongen heeft inmiddels zoveel punten gekost door kansen te missen. En tegen de top 6 kan hij door het countervoetbal best nuttig zijn. Maar tegen de rest heb je gogme, balvast, passnauwkeurigheid en scorend vermogen voor nodig. En alles van dit heeft hij juist niet.
Ik ben echt benieuwd welke club hem wil hebben en ook of hij dat een stap vooruit vindt. Als Ferry de Haan het maar niet in zijn kop krijgt om hem hier te houden omdat er geen club is die hem niet wil
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Heerenveen rules » 09-05-2021 21:02

Het probleem zit hem niet in van Bergen. Het probleem zit in de veldbezetting door de tactische keuzes van Jansen. Ons middenveld scoort amper goals en komt ook amper voor de goal. Omdat we laf voetbal spelen. Tegenhouden is belangrijker dan creëeren. Het is een geluk dat er geen mensen op de tribune mogen zitten. Het is niet om aan te zien. Gelukkig zit er een afstandsbediening bij een TV. Anders waren de supporters het stadion uitgejaagd. Door de spelopvatting van de trainer. Volgend jaar met weer duizenden mensen op de tribune, moet je er toch niet aan denken dat er zo gevoetbald wordt. Totaal respectloos richting fans. En Jansen is geen avontuurlijke trainer.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Fladian » 10-05-2021 13:03

Ik zit niet heel dicht op het vuur. Ik mis af en toe een wedstrijd omdat ik onregelmatige uren werk, ik woon niet bepaald in de buurt en heb niet heel veel mensen in mijn directe sociale kring die de club volgt. Dus voorheen een wedstrijdje van de jeugd meepikken is niet iets wat ik zomaar kan doen. Maar van de mensen die ik ken die dat wel doen, heb ik begrepen dat Johnny toch een hele ander spelbeeld liet zien bij de jeugd dan nu bij het grote Heerenveen.

Wat is er gebeurd? Het eerste wat ik zou bedenken is dat we het materiaal niet voor hebben, maar inmiddels is er lang genoeg overheen gegaan om dat materiaal wel te krijgen. Want dat is toch hoe het hoort? In samenwerking tussen trainer en technisch directeur/manager zoek je spelers om te voldoen aan hoe de club en trainer wil spelen?

Maar vooruit, dat dat niet lukt, oke. Maar van wat ik begrepen heb is het spelbeeld, het haast angstige spel, dat we nu spelen bijna averechts hoe Johnny wil spelen.

Dus wat is er gebeurd? Ben ik slecht geinformeerd? Kan Johnny het niet overbrengen aan de jongens? Is er echt zo weinig kwaliteit? Of waar gaat het mis?
Avatar gebruiker
Fladian
Selectiespeler
 
Berichten: 431
Geregistreerd op: 15-07-2004 11:34
Woonplaats: Arnhem

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Heerenveen rules » 10-05-2021 20:54

Daar lijkt het wel op ja. Dat hij het niet over kan brengen op de spelers. Het is al maanden hetzelfde praatje na een wedstrijd. Te slap, te weinig diepgang, te traag in de opbouw. En dat ligt volgens hem allemaal aan de spelers.....dat mag hij er wel eens inkrijgen. Maar dat lukt niet blijkbaar.

Er is genoeg individuele kwaliteit. Alleen een belangrijke basis kwaliteit wordt gemist. Passie en er ales aan doen. Het is 1 en al gelatenheid. En er is weinig spelplezier. Maar met een trainer met zo'n n spelopvatting snap ik dat ook wel weer. Lekker massaal achter de bal en wat counteren. En dan al maanden middenvelders hangend op linksvoor zetten.

De selectie is slecht samengesteld, we hebben geen enkele goede buitenspeler en te veel van hetzelfde op het middenveld. Maar de trainer presteert wat mij betreft ook zwaar onder de maat. Willen we wat, dan zal er een betere trainer moeten komen is mijn mening. Kan me niet voorstellen dat Jansen een trainer is die de lat hooglegt. Hij lacht vaak maar wat onnozel voor de camera...... dat noem ik nu niet een boegbeeld.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Feanfan 1 » 10-05-2021 21:02

23 punten uit de laatste 25 wedstrijden.
Dankzij de goede start spelen we geen degradatievoetbal.
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Lipton » 13-05-2021 14:50

Jansen stak Olde Riekerink een mes in de rug na een verloren pot bij Emmen.
Hij zou het wel even beter doen.

Nou wat een drama is het nu zeg. Ongelofelijk.
Laatst bijgewerkt door Lipton op 13-05-2021 15:17, in het totaal 1 keer bewerkt
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Heerenveen rules » 13-05-2021 15:07

Zolang hij trainer is gaat er hier niet verlengd worden! Een heel jaar naar 5-3-2 en countervoetbal zitten kijken. Tijd dat er wordt ingegrepen.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Superfries1996 » 13-05-2021 15:34

Er is geen resultaat, geen aantrekkelijk voetbal en geen stijgende lijn. Dan zit er maar één ding op. Janssen moet in het clubbelang opstappen of ontslagen worden. Aanblijven lijkt me nu definitief geen optie meer. Ideale oplossing is het aanstellen van een andere trainer en Jansen een 'functie elders' geven binnen de club. Zou jammer zijn weer een clubman te verliezen.
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Superfries1994 » 13-05-2021 15:35

Feanfan 1 schreef:23 punten uit de laatste 25 wedstrijden.
Dankzij de goede start spelen we geen degradatievoetbal.

23 uit 26 nu dus. Wat een verschrikking.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor DSCH » 13-05-2021 21:29

Ik heb niet het idee dat de club er over nadenkt om Jansen te ontslaan. Zelf zal hij ook niet opstappen dus volgend jaar staat hij gewoon weer voor de groep. Hopen dus dat hij leert van dit seizoen en dat Ferry er voor kan zorgen dat er een uitgebalanceerde selectie staat. Wellicht dat we dan weer eens kunnen genieten in het ALS. Al heb ik er na dit seizoen niet veel vertrouwen in. De hoop zal, zoals altijd, tijdens de voorbereiding wel weer toenemen, maar nu overheerst vooral de enorme teleurstelling.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Heerenveen rules » 14-05-2021 08:19

De club heeft gewoon geluk dat er hier veelal kritiekloze supporters zijn. Een afspiegeling van de maatschappij. Niet tegen kritiek kunnen. Tere zieltjes allemaal. We moeten positief blijven. Als we zo doorgaan, dan spelen we volgend jaar onderin. Maar meedoen is belangrijker dan winnen. Onder Sparta, Heracles en Fortuna eindigen is een afgang. En als de trainer daar niet op afgerekend wordt, dan zegt dat alles over het ambitieniveau van de club. En hoe ze de supporters serieus nemen. Niet dus dan.

Maar Jansen mag vast lekker blijven doorgaan met het wegjagen van supporters met zijn slappe, behoudende aanpak.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor sinjoor » 15-05-2021 14:00

Na de gouden jaren onder Foppe en Verbeek hebben we achtereenvolgens Trond Sollied, Jan de Jonge, Jan Everse, Ron Jans, Marco v Basten, Dwight Lodeweges, Foppe de Haan, Jan Olde Riekerink en Johnny Jansen als trainer gehad, en de geschiedenis herhaalt zich keer op keer! Steeds wordt er aanvallend en spectaculair voetbal belooft, en steeds gaat het mis. Van Basten heeft het nog het beste gedaan met een 8e en een 5e plek.
sinjoor
Selectiespeler
 
Berichten: 276
Geregistreerd op: 06-12-2014 14:07

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor sinjoor » 15-05-2021 14:24

Heerenveen rules schreef:De club heeft gewoon geluk dat er hier veelal kritiekloze supporters zijn. Een afspiegeling van de maatschappij. Niet tegen kritiek kunnen. Tere zieltjes allemaal. We moeten positief blijven. Als we zo doorgaan, dan spelen we volgend jaar onderin. Maar meedoen is belangrijker dan winnen. Onder Sparta, Heracles en Fortuna eindigen is een afgang. En als de trainer daar niet op afgerekend wordt, dan zegt dat alles over het ambitieniveau van de club. En hoe ze de supporters serieus nemen. Niet dus dan.

Maar Jansen mag vast lekker blijven doorgaan met het wegjagen van supporters met zijn slappe, behoudende aanpak.


Ik kan op zich best begrijpen dat als je 3 wedstrijden achter elkaar verliest dit ten koste gaat van het zelfvertrouwen en een trainer wat behoudener laat spelen. Je kunt als trainer wel hoog druk willen zetten, maar als je CV'ers niet durven inschuiven of elke tegenaanval dodelijk is, wat heb je dan aan die romantiek. Dat aanvallend, verzorgd voetbal waar we al 13 jaar naar verlangen gaat er niet meer komen. Toen Foppe het 3 jaar geleden overnam van JOR zag je dat hij het ook niet voor elkaar kreeg. Het voetbal is verandert, en Heerenveen is allang niet meer de 4e of 5e club van Nederland. Ik zie veel liever een counterploeg dat vecht voor elke bal dan dat eindeloze breed tikken
sinjoor
Selectiespeler
 
Berichten: 276
Geregistreerd op: 06-12-2014 14:07

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor sinjoor » 15-05-2021 14:27

Het terughalen van Schöne is een typisch voorbeeld van die roze bril: teren op vergane glorie, en geen enkele realiteitsbesef.
sinjoor
Selectiespeler
 
Berichten: 276
Geregistreerd op: 06-12-2014 14:07

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Heerenveen rules » 15-05-2021 15:03

Een counterploeg die vecht voor elke bal ja sinjoor, dikke prima. Onder Jans speelden we ook countervoetbal met Narsingh en Assaidi op de vleugel. Was niks mis mee. Mooi om naar te kijken. Maar bij ons wordt er en niet gevochten en spelers staan op hun verkeerde plek. Hoe wil je nu countervoetbal spelen als er totaal geen diepgang is. Alleen van Bergen heeft dat. Henk beweegt amper en van ons middenveld hoeven we helemaal niets te verwachten.

Zet Hajal er morgen eens in. Die wil tenminste.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor DSCH » 15-05-2021 15:35

Het is noodzaak dat er een visie komt, dat je gaat nadenken over hoe je wilt gaan spelen. Daar scout je op en haal je spelers voor binnen. Nu lijkt het er op alsof we maar wat doen en dan krijg je spelers op onnatuurlijke posities. Daar stoor ik me ook ontzettend aan. Wil je met buitenspelers spelen, prima, maar zet daar dan geen middenvelders neer. Wil je opkomende backs, ook prima, maar dan zul je die ook moeten halen. Er wacht Ferry een zware taak komende zomer.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Feanfan 1 » 15-05-2021 16:10

Heerenveen stond jaren lang bekend om het aanvallende voetbal en scorend vermogen. Altijd maakten we wel rond de 60 goals. Nadeel was dat we meestal ook 60 tegen kregen, maar de scouts zaten op de tribune en de aanvallers hebben miljoenen opgebracht
Dit seizoen hebben maar 47 tegengoals (kunnen morgen paar bijkomen), maar dat is voor Heerenveen begrippen prima. Echter hebben we maar 42 zelf gemaakt. Dat is voor een club die aanvallend voetbal wil spelen schandalig slecht.

Maar het probleem is dat we te weinig scorend vermogen hebben. Henk Veerman heeft 14 goals, waarvan 1 penalty. Niet supergoed, maar ook niet slecht. Berghuis heeft er 17, waarvan weet ik hoeveel penalty's en Malen heeft er 19. Naar bij PSV mag je dat ook wel verwachten. Nadeel van Henk is dat hij relatief oud is en niet veel geld meer op zal leveren
Het middenveld heeft Joey ook prima statistieken en de rest matig tot slecht. Van de verdedigers hoef je niet te veel te verwachten. Maar toch hebben ze allemaal wel een goaltje meegepikt.

Het grote probleem zit hem op de vleugels en op de 10 positie. LInksvoor hebben we geen enkel geschikte speler. Helaas komt Van der Heide nog te kort. Onze vriend Llanez is al weg. Dan hebben we alleen Van Bergen nog. Die heeft maar liefst 4 goals gemaakt, maar dat hadden wel 20 kunnen zijn. Zijn vervanger Nygren heeft ook 4 goals en een assist meer, maar qua speeltijd denk ik bijna de helft minder. Maar Van Bergen heeft diepgang, das het enige dat Nygren niet heeft. Vorig jaar hadden we Anders Dreyer. Mocht ook lekker op de bank ten koste van Van Bergen. MAar dit jaar wel lekker Champions League gespeeld.

En de 10 positie is zeer zwak. Vroeger hadden we Djuricic, Ziyech en Bradley. Nu hebben we Siem de Jong die alleen wat toevoegt als Heerenveen 80 minuten op de helft van de tegenstander speelt.(net als Schöne) Eerst hadden we OB Meier. Maar wat die verkeerd gedaan heeft, echt geen idee. SInds hij eruit is, is het zeer wisselvallig. En dan hebben we ook Hajal nog. Volgens mij 1x in de basis begonnen (Uit Vitesse) en dat was toen niet heel goed. Maar zijn invalbeurten zijn altijd prima, dus die verdient ook wel een kans

Proberen de oudjes te slijten, ook Dresevic, en terug naar waar Heerenveen groot is geworden. Talenten binnen halen en met miljoenen verkopen. Alleen moet er natuurlijk wel wat ervaring bij. Een stuk of 3/4
En als we dan toch spelers huren, huur dan goede, want Van Hecke is de enige die in de basis staat. Al ligt dat ook aan de trainer die spelers niet wil of durft te passeren (Van Bergen)

-------------------------- Mulder ----------------
Van Ewijk - Van Hecke - Bochniewicz - Kaib
----------- Aankoop -------- Halilovic -----------
------------------ - creatieve nr 10 ) ------------
Aankoop ----- Spits rond 22 jaar) ----- Aankoop

Hajal kan natuurlijk op 10, ook hem de kans geven, maar geen zeker
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Feanfan 1 » 15-05-2021 17:41

https://www.omropfryslan.nl/nijs/105904 ... earrenfean
Wat een waardeloos interview. Blij zijn met de plek waar Heerenveen nu staat. De eerste 7 wedstrijden inderdaad boven onze stand geleefd, helemaal mee eens. Maar de 26 wedstrijden daarna 23 punten is degradatieniveau. En het excuus hebben om telkens nieuwe spelers in te passen.
Ach laat ook maar, die man heeft een plaat voor zijn kop, want het ligt niet aan hem
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor fuotbalgek » 15-05-2021 23:05

Feanfan 1 schreef:https://www.omropfryslan.nl/nijs/1059046-johnny-jansen-mist-maarten-de-jong-types-yn-seleksje-sc-hearrenfean
Wat een waardeloos interview. Blij zijn met de plek waar Heerenveen nu staat. De eerste 7 wedstrijden inderdaad boven onze stand geleefd, helemaal mee eens. Maar de 26 wedstrijden daarna 23 punten is degradatieniveau. En het excuus hebben om telkens nieuwe spelers in te passen.
Ach laat ook maar, die man heeft een plaat voor zijn kop, want het ligt niet aan hem


Heel veel van wat Johnny zegt is waar. Maar het gebrek in dit interview is met name dat Roelof niet ingaat op meer halen uit wat je hebt, waar is Batista gebleven, waarom niet vaker Hajal, keuzes qua backs, samenstelling middenveld, zoveel dingen waar je op in kunt gaan maar je blijft in algemeenheden. Dan zijn de antwoorden net zo.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Mackan68 » 16-05-2021 04:57

JOR moest vertrekken vanwege 3 punten. Waardeloos voetbal, het niet ontwikkelen van het team en in het bijzonder de eigen jeugd. En als laatste het inzetten van eigen jeugd.
Hoe heeft ús Johnny dit seizoen gescoord op deze 3 punten??
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Heerenveen rules » 16-05-2021 07:59

Dit interview zegt alles. Jansen is totaal ongeschikt. Emmen moest ook allemaal nieuwe spelers inpassen en pakte punt na punt...En Jansen gebruikt het als excuus. Snel eruit met hem.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Goran Popov » 16-05-2021 14:03

Ik geef het niet graag toe, maar ik hoop eerlijk gezegd dat we vandaag met 5- of 6-0 de boot in gaan. Die 8 ton TV-geld is leuk maar het aanblijven van Johnny Jansen gaat ons meer kosten dan dat. Hoe meer bewijsmateriaal tegen hem, hoe beter. We gaan kapot zo.

En met hem mogen Spijkerman en Talan ook naar de uitgang. Talan zit inmiddels al 25 jaar bij de club, maar je hoort eigenlijk niemand over hem. Volgens mij is het wel duidelijk dat er in de zwijgzame vleugelspeler geen tactisch meesterbrein schuilt, en is hij dat wel, dan heeft hij schijnbaar niet de overtuigingskracht om Jansen anders in te laten zien. Spijkerman idem. Als professioneel sporter kan je een zwaarlijvige, passieloze en bijna bejaarde man toch niet serieus nemen als 'trainer'?

De uitdaging is: wie gaat deze beslissingen nemen? Als Roozemond Jansen eruit zet, wordt hij weggezet als anti-Riemer. De tijdelijke werkgroep en nieuwkomer Ferry de Haan gaan Jansen er ook niet uitzetten. Jansen is notabene zelf onderdeel van de werkgroep.

Hoe is het toch mogelijk dat bij een betaald voetbalclub zó weinig tactisch inzicht aanwezig is?
Goran Popov
Selectiespeler
 
Berichten: 224
Geregistreerd op: 28-04-2013 17:36

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Feanfan 1 » 16-05-2021 14:05

Talan is ook geen assistent trainer. Als hij voor de camera komt, begint hij al te zweten. Mooi terug naar de jeugd waar hij in de luwte rustig zijn werk kan doen. En hoop dat hij JJ meeneemt
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor fuotbalgek » 16-05-2021 14:08

Het maakt niet zoveel uit wat de uitslag wordt. De manier van voetballen, het gebrek aan beleving in deze ploeg en de abominabel slechte reeks die al 20+ wedstrijden duurt moet genoeg zijn om het volgens seizoen drastisch anders te doen. Je kunt jezelf als club niet serieus nemen als je hier mee aanmodderen blijft. Cees en Ferry hebben een grote bezem nodig, want hij moet door de selectie en de TS.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Heerenveen rules » 16-05-2021 14:22

Dit hoeven we toch niet meer te pikken? De Jong ipv Hajal. De staf moet zich diep schamen. Een vergane bejaarde verkiezen boven een Jong talent. Dit kan echt niet meer. Wie vertelt Jansen dat hij de club kapot maakt!
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Goran Popov » 16-05-2021 14:23

fuotbalgek schreef:Het maakt niet zoveel uit wat de uitslag wordt. De manier van voetballen, het gebrek aan beleving in deze ploeg en de abominabel slechte reeks die al 20+ wedstrijden duurt moet genoeg zijn om het volgens seizoen drastisch anders te doen. Je kunt jezelf als club niet serieus nemen als je hier mee aanmodderen blijft. Cees en Ferry hebben een grote bezem nodig, want hij moet door de selectie en de TS.


Zo is dat. En als je heel eerlijk bent, hadden we in die eerste serie wedstrijden ook echt veel geluk en zaten de scheidsrechters ons absoluut niet tegen. In mijn ogen heeft Johnny het nooit echt aan de praat gehad en ik geloof er niks van dat het hem in zijn 3e jaar als trainer wel gaat lukken.
Goran Popov
Selectiespeler
 
Berichten: 224
Geregistreerd op: 28-04-2013 17:36

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers & staf

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten