Moderators: Beheerders, Fanmasters
hhage schreef:Als je nu geen seizoenkaart hebt, is het voor volgend seizoen een koopje om 1 te nemen, een zitplaats achter de goal 107 euro. Wanneer je alleen naar de wedstrijden tegen Ajax Feyenoord en misschien Cambuur gaat is het al voordeliger om een seizoenkaart te kopen. Als de huidige seizoenkaarthouders ieder gemiddeld 1 iemand overhaalt om van dit koopje gebruik te maken zit het stadion volgend seizoen weer vol!!!
Feanfan 1 schreef:2 seizoenkaarten verlengd en 4 kaarten voor Heerenveen - Ajax
Na gisteravond eigenlijk knettergek, maar hopelijk toch weer betere tijden
Crash schreef:Nou, verlengen? Nieuwe seizoenskaart? In ieder geval niet door zo te spelen als gisteravond.
Stond op het punt twee seizoenskaarten af te nemen voor half geld. Kreeg dit aangeboden via een kennis en toen ging het toch weer kriebelen. Maar dan zit ik weer naar zo'n wedstrijd als gisteren te kijken en dan erger ik me weer blauw en geel (no pun intended).
Ik zie er vanaf. Eerst maar eens schoon schip maken inderdaad. Zien we dan wel weer eens verder.
Het voordeel van de televisie is dat je dat ding uit kunt zetten. Als je eenmaal in dat stadion zit ga ik zo'n wedstrijd tóch uitzitten en dan is mijn hele weekend weer verpest.
Slappe mentaliteit loopt als een rode draad door de selectie van het huidige seizoen. Bah!
En dan zie je FC Groningen met een kwalitatief zwakkere selectie ondertussen wél naar behoren presteren, omdat ze wél spelen met het mes tussen de tanden als het moet. Ze moeten zich kapot schamen na de wanvertoning tegen PEC gisteravond.
Feanfan 1 schreef:Betere spelers betekent niet altijd beter voetbal, dat blijkt wel bij ons
RKC, Fortuna Sittard en Emmen spelen allemaal veel leuker dan ons, maar hun budget is veel lager
hhage schreef:Met geld en veel supporters kun je meer dan wanneer de supporters thuis blijven, maar zou je willen ruilen met Emmen?
Feanfan 1 schreef:Betere spelers betekent niet altijd beter voetbal, dat blijkt wel bij ons
RKC, Fortuna Sittard en Emmen spelen allemaal veel leuker dan ons, maar hun budget is veel lager
Kaz_SCH schreef:De 'persoonlijke' videoboodschap/persconferentie die iedereen ontvangt na het verlengen is echt geweldig. Hulde voor de marketing/PR afdeling!
Kaz_SCH schreef:De 'persoonlijke' videoboodschap/persconferentie die iedereen ontvangt na het verlengen is echt geweldig. Hulde voor de marketing/PR afdeling!
goed teken dat het al is uitverkocht, met volgend seizoen 2 derby's de traditionele top 3 en nog wat interessante wedstrijden is het een koopje. En ben je verzekerd van een kaart tegen bijvoorbeeld Feyenoord, wanneer ze het plan doorzetten om tegen Feyenoord geen losse kaarten te verkopen en ze doen dat ook tegen Cambuur/Ajax enz ben je ook wel verplicht om een seizoenkaart te kopen om de leuke wedstrijden te bezoeken. Voor de seizoenkaartverkoop is het misschien ook wel goed om het weer ff te communiceren dat er bij de wedstrijden tegen topclubs en derby's geen losse verkoop is.igo schreef:Sta-vak zijn op dit moment geen seizoenkaarten meer voor te krijgen, goed teken. Maar ook een serieus punt dat het vak uitgebreid moet worden...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast