21-02-2021: sc Heerenveen - FC Groningen (1-1)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Re: 21-02-2021: sc Heerenveen - FC Groningen (14:30)

Bericht door Feanfan 1 »

Hebben ze geen geld voor. Dat hebben ze namelijk uitgegeven aan een seizoenkaart om Robben te zien voetballen, dat zoals verwacht 50 minuten heeft meegehobbeld :lol: :lol:
Al jarenlang zijn dit saaie wedstrijden. Morgen verwacht ik een spektakel met scheidsrechter Blom in de hoofdrol
Ze zullen eerst Joey de wedstrijd uit willen schoppen
hhage
Basisspeler
Berichten: 927
Lid geworden op: 18-07-2015 14:05

Bericht door hhage »

Groningen staat al een aantal punten boven, heel apart. Volgens mij hebben we een betere selectie dan Groningen. Ik zou namelijk niet weten op welke positie ik met spelers zou willen ruilen met Groningen?
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Behoorlijke zaadpot tot dusver, al probeert men wel degelijk te voetballen. Desondanks een verdiende 1-0 voorsprong, jammer dat Veerman een 100% kans op de paal schiet want dan sta je 2-0 voor.
nou nou
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Groningen is gewoon een ploeg dat je wilt ontregelen en tijdrekken en dan hoopt op die ene kans
Nu moeten ze, dan maar in de counter toeslaan
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

hhage schreef:Ik zou namelijk niet weten op welke positie ik met spelers zou willen ruilen met Groningen?
El Hankouri met Van Bergen
Demster
Invaller
Berichten: 462
Lid geworden op: 31-05-2015 23:52

Bericht door Demster »

Wat een Schöne meer of minder met een elftal kan doen. Of een Kongolo meer of minder, dat kan ook.
Wolliepoly
Wereldspeler
Berichten: 1111
Lid geworden op: 26-07-2009 12:06
Locatie: Drachten

Bericht door Wolliepoly »

Geven het zelf weer eens weg
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Demster
Invaller
Berichten: 462
Lid geworden op: 31-05-2015 23:52

Bericht door Demster »

Ah Jansen kan toch wisselen. Lekker op tijd weer!
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Inderdaad, lekker op tijd gewisseld JJ. Maar dan nog moet je als speler zelf ook meer brengen. Dan is die wedstrijd tegen Feyenoord geen excuus
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Dit elftal had na zeventig minuten duidelijk fris bloed nodig. Veerman, Veerman, de Jong en Van Bergen had je allevier wel kunnen wisselen, maar gewoon in ieder geval twee man fris van de bank. Halal, Batista, Van der Heiden, Nygren, genoeg opties. Dan die wissel paar minuten voor tijd nog, dan heeft het weinig zin meer.
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

fuotbalgek schreef:Dit elftal had na zeventig minuten duidelijk fris bloed nodig. Veerman, Veerman, de Jong en Van Bergen had je allevier wel kunnen wisselen, maar gewoon in ieder geval twee man fris van de bank. Halal, Batista, Van der Heiden, Nygren, genoeg opties. Dan die wissel paar minuten voor tijd nog, dan heeft het weinig zin meer.
Ja, gewoon zonde. Je speelt natuurlijk niet goed de tweede helft, maar je had het er wel uit kunnen slepen. Hele dure punten ook, want wordt steeds lastiger om die play-offs nog te halen en ik vind eigenlijk dat we nu een elftal hebben met zoveel ervaring die dat moet kunnen halen.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Dat is denk ik het verschil tussen Groningen en Heerenveen
Groningen heeft wel de killersmentaliteit en de muur achterin staan dat ze wel een 1-0 voorsprong vast kunnen houden

In een interview geeft Jansen zelf aan dat de tank behoorlijk leeg was :evil:
Haal Van Bergen en Henk Veerman er uit. Schuif Siem de Jong plekje naar voren in de spits, Nygren op rechts en Halal op 10
Ondanks de spelers er zelf meer uit kunnen halen, schrijf ik dit gelijkspel op het conto van JJ.
Plaats reactie