Technische en medische staf

› over mensen die al horen bij de club

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor HUNTELAAR » 13-11-2020 20:02

Kan iemand dat stuk in Lc van Sander de vries hier plaatsen?
HUNTELAAR
Basisspeler
 
Berichten: 831
Geregistreerd op: 25-02-2005 19:49

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Onedayflyer » 14-11-2020 11:30

Eigenlijk de moeite niet waard maar vooruit....

Ruim anderhalf jaar Cees Roozemond heeft SC Heerenveen niet vooruit- geholpen. Oude hoofdpijndossiers zijn nog altijd onopgelost. Wanneer wordt er ingegrepen? En door wie?

Het was een interessant proefschrift, dat zo’n twee maanden geleden werd gepubliceerd door de Rijksuniversiteit Groningen, over het functioneren van leden van een raad van commissarissen ten opzichte van de besturen waarop zij toezicht moeten houden.

Belangrijkste conclusie: een kritische houding jegens het te controleren bestuur kan voor commissarissen negatieve gevolgen hebben. Een gespannen relatie met het bestuur bijvoorbeeld of een verminderde werktevredenheid. Met als gevolg dat kritische rvc-leden mogelijk eerder opstappen.

Zo bekeken blijft de rvc van SC Heerenveen vermoedelijk nog wel even zitten.

Een kritische blik op het functioneren van algemeen directeur Cees Roozemond lijkt in ieder geval te ontbreken. De rvc vindt dat de club zowel sportief als financieel op de goede weg is, maar de waarom-vraag blijft vooralsnog onbeantwoord.

De feiten. Sportief verloopt dit seizoen boven verwachting. Een zesde plaats na acht wedstrijden is een even knappe als onverwachte prestatie. Maar sportief op de goede weg? Dat is te opportuun.

Je hoort er, nu de resultaten meezitten, niemand meer over. Maar deze selectie werd met ongelooflijk veel kunst- en vliegwerk samengesteld. Veel versterkingen kwamen laat en potentiële aanwinsten moest Heerenveen laten lopen, omdat er lange tijd niet geïnvesteerd mocht worden.

Een allesbehalve wenselijke situatie, die onlosmakelijk verbonden is met de financiële mogelijkheden. Cees Roozemond heeft daarin de afgelopen anderhalf jaar weinig veranderd. Heerenveen blijft afhankelijk van spelersverkopen om zwarte cijfers te schrijven, precies zoals de jaren ervoor. Nog altijd is het operationele tekort naar verluidt zo’n 6 miljoen euro, zo blijkt uit de jaarcijfers over het boekjaar 2019-2020 die Heerenveen binnenkort presenteert.

Saillant detail: een vergelijkbaar operationeel tekort was voor Roozemond, toen nog als voorzitter van het stichtingsbestuur, aanleiding om de toenmalige rvc en directeur Luuc Eisenga weg te sturen. Inmiddels dringen dezelfde vragen op die twee jaar geleden leidden tot de val van Eisenga.

Wat is de visie van Roozemond? Maar vooral: hoe kunnen de in het strategisch plan ‘Mei-inoar foarút’ gestelde doelen worden bereikt? Hoe wordt bijvoorbeeld het operationele tekort stapsgewijs teruggebracht van 6 naar 2 miljoen euro? De toelichting hierop in het plan – ‘Volgens het aloude economische principe: kosten omlaag, opbrengsten omhoog’ – mag je ronduit summier noemen.

Natuurlijk, er kan niet voorbij worden gegaan aan het coronavirus. Logischerwijs merkt ook Heerenveen de economische impact van de pandemie. Maar hoe paradoxaal het ook klinkt, niet alle coronagevolgen hoeven per se nadelig uit te pakken.

De club verkocht weliswaar een kwart seizoenkaarten minder en mist inkomsten uit losse kaartverkoop. Daar staat tegenover dat Heerenveen beduidend minder uitgaven heeft, zoals de kosten die bij het organiseren van een thuiswedstrijd komen kijken, en dat de club ruim een miljoen euro kreeg uit de NOW-pot van de overheid.

Bovendien loopt het boekjaar tot en met 30 juni. Gezien de uitbraak van het virus halverwege maart, heeft Heerenveen in financieel opzicht weinig last gehad van corona voor de jaarcijfers van 2019-2020.

Roozemond richt zich al heel lang op de huursom van het Abe Lenstra-stadion bij Sportstad Heerenveen. Hij wil dat de jaarlijkse huur met een miljoen euro wordt verminderd. Het is vrijwel uitgesloten dat Sportstad met deze korting akkoord gaat.

Ruimte om zelf te bezuinigen is er nagenoeg niet meer, zei Roozemond onlangs in deze krant. Wat meespeelt is dat de directeur voor zijn aanstelling, in maart vorig jaar, het personeel beloofde dat hij zich hard zou maken voor banenbehoud. Die toezegging woog zwaar bij zijn benoeming.

Roozemond heeft echter geen andere keuze dan saneren. Maar is hij daarvoor de juiste man? Zo ligt er al maanden een voorstel bij de ondernemingsraad van de club, dat moet leiden tot een inkrimping van 12 fte bij het kantoorpersoneel. Roozemond krijgt het er maar niet doorheen.

Nog los daarvan: met deze bezuiniging van hooguit een paar ton is Heerenveen er nog lang niet. Roozemond moet zorgen dat de inkomsten omhooggaan – er werd dit voorjaar eindelijk een hoofdsponsor gestrikt, de grote effecten daarvan zijn pas volgend boekjaar zichtbaar – maar ontkomt er niet aan om dieper te gaan snijden in zijn eigen organisatie.

Dat is pijnlijk, zowel voor individuele medewerkers als voor het sportieve ambitieniveau van de club. En ja, het zijn maatregelen die onherroepelijk ten koste gaan van ‘de rust op de werkvloer’.

De keuze luidt dan ook: ogenschijnlijke rust of realiteit? Want wie dat laatste onder ogen ziet, kan niet anders dan concluderen dat er dagelijks zo’n 16.000 euro uit de clubkas verdampt, de directeur vooralsnog de oplossing niet heeft en zijn rvc de kritische geluiden wegwuift.

Kritiek die overigens wél komt uit het stichtingsbestuur (SB) van Heerenveen, het hoogste cluborgaan, richting de rvc. Het is precies de reden waarom Fedde Pronk onlangs opstapte als voorzitter van het SB, geheel in lijn met het proefschrift van de Rijksuniversiteit Groningen.

Vraag is nu wanneer er ingegrepen wordt bij Heerenveen. En, niet onbelangrijk, door wie?

Langzaam is het Abe Lenstra-stadion immers verworden tot een poel stilstaand water – en iedereen weet wat daarmee gebeurt.

Vroeg of laat begint het te stinken.
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
Avatar gebruiker
Onedayflyer
Basisspeler
 
Berichten: 858
Geregistreerd op: 06-09-2005 20:43

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Thinkman » 14-11-2020 13:01

Inderdaad. De moeite niet waard. Broddelwerk.
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor hhage » 14-11-2020 15:45

De regionale media is hier dramatisch, Dit soort stukjes komen altijd wanneer er sportief resultaten worden geboekt en de positieve flow erin zit. Dit stukje schreven ze jaren geleden ook al. Stof eraf en opnieuw publiceren. Meer kunnen ze niet, een gedegen onderzoek naar het cambuurstadion mis ik nog...
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor HUNTELAAR » 15-11-2020 08:42

hhage schreef:De regionale media is hier dramatisch, Dit soort stukjes komen altijd wanneer er sportief resultaten worden geboekt en de positieve flow erin zit. Dit stukje schreven ze jaren geleden ook al. Stof eraf en opnieuw publiceren. Meer kunnen ze niet, een gedegen onderzoek naar het cambuurstadion mis ik nog...


Ja dat is toch ongelofelijk eigenlijk.
Omrop Fryslan is een dikke cambuur kliek, Geert van Tuinen zit (maar al te graag) dik in de buse bij Henk de Jong.

Dat onderzoek naar het cambuurstadion, het gaat ook om ons geld.. dat moet toch af te dwingen zijn?
Zeker in deze tijd lijkt met me bijna onverantwoord om al dat gemeenschap geld daar in te pompen.
HUNTELAAR
Basisspeler
 
Berichten: 831
Geregistreerd op: 25-02-2005 19:49

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor pes5 » 15-11-2020 10:09

Dat is wel echt zo inderdaad. Ik houd daar nornaal niet zo van om dat te zeggen, maar bij OF is het absoluut waar.

In de Sportcast ook weer:

Geert, wat vind jij ervan dat de tribunes bij Heerenveen misschien vermoemd worden naar Riemer en Foppe?

Geert: Cambuur Cambuur Cambuur.

Geeft geeneens antwoord op de vraag.

Arjen de Boer er wat bij te stoken. Triest zootje is het.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor pes5 » 14-01-2021 20:53

Ik zie geen enkele chemie meer tussen groep en staf. Alleen maar frustratie, wanprestaties en afschuiven.
Einde oefening voor JJ. Zonde van zo'n clubman, maar een leuke lach en een fijne persoonlijkheid is niet genoeg voor het hoofdtrainerschap
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor DSCH » 14-01-2021 21:03

pes5 schreef:Ik zie geen enkele chemie meer tussen groep en staf. Alleen maar frustratie, wanprestaties en afschuiven.
Einde oefening voor JJ. Zonde van zo'n clubman, maar een leuke lach en een fijne persoonlijkheid is niet genoeg voor het hoofdtrainerschap


Je had bij Cocu op een gegeven moment dat Hiddink het achter de schermen eigenlijk wat over nam. Dat heeft Cocu toen goed gedaan. Zou zoiets met Jansen ook mogelijk zijn? Ik zou het echt zonde vinden als je van Jansen afscheid zou moeten nemen.

Ik las trouwens in het wedstrijdtopic tegen RKC dat iemand anders ook constateerde dat wij al jaren een trainer hebben die niets herkenbaars neer kan zetten. Kiezen wij steeds de verkeerde trainer?
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor pes5 » 14-01-2021 22:26

Kijk de interviews van beide Veermannen maar eens terug. Die kraken al weken de tactiek af. En hoewel ik vind dat zij zelf weleens harder mogen gaan werken, ben ik het met hun eens.

Je wordt niet beter van afwachtend spel. Wij voetballen gewoon helemaal niet. Wij wachten op een fout en proberen dan de bal naar voren te schieten en te rennen. In de eerste duels ging dat nog gepaard met defensieve discipline, maar nu is het al weken totale anarchie op dit gebied. Tegenstanders krijgen zeeën van tijd en ruimte en zelf voetballen wij totaal niet, dus er zit ook nul ontwikkeling in.

26 punten uit 24 duels.. Enough said.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Superfries1994 » 14-01-2021 22:30

DSCH schreef:Ik las trouwens in het wedstrijdtopic tegen RKC dat iemand anders ook constateerde dat wij al jaren een trainer hebben die niets herkenbaars neer kan zetten. Kiezen wij steeds de verkeerde trainer?

Dat herkenbare zie ik ook niet, maar geldt dat ook niet voor clubs als Groningen, Utrecht en tot dit seizoen Vitesse? Welk patroon zag je daar? Ja, bij Buijs, hard werken en slecht voetbal.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Feanfan 1 » 14-01-2021 23:17

We hebben 24 goals gemaakt in 16 wedstrijden, waarvan 4 tegen Emmen en 4 tegen Sparta. Dus als je die weghaalt heb je 16 goals in 14 wedstrijden. Dat is ongeveer 1 goal per wedstrijd. Dan is het moeilijk wedstrijden winnen. En met name de vleugelspelers hebben daar een nadelige invloed in met 0,0 rendement
Dan zie je ook hoe belangrijk Ejuke was. Veel gepruts, maar altijd wel 1 of 2 beslissende acties
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor DSCH » 15-01-2021 16:41

Superfries1994 schreef: Dat herkenbare zie ik ook niet, maar geldt dat ook niet voor clubs als Groningen, Utrecht en tot dit seizoen Vitesse? Welk patroon zag je daar? Ja, bij Buijs, hard werken en slecht voetbal.


Ik bedoel er eigenlijk mee te zeggen dat het bij ons op dit moment echt los zand is. Spelers lijken geen idee te hebben. Bij Groningen en Vitesse is dat er zeker wel. Je kunt het met die speelstijl oneens zijn, maar die staan er niet voor niets goed voor. Utrecht draait dit jaar inderdaad wat minder en ik zie Hake daar ook niet als de geschikte persoon om dat op te lossen.

Wat onze club betreft zit ik echt in dubio. Moet je een trainer in slechte tijden, zeker Jansen als clubman, het vertrouwen blijven geven of kies je toch voor een ander omdat er totaal geen progressie is te zien? Ik neig toch meer naar het eerste.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Wolliepoly » 15-01-2021 17:39

Of vul je de technische staf aan met iemand die dat wel kan, en gaat Jansen terug naar 2e man.
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Wolliepoly
Wereldspeler
 
Berichten: 1109
Geregistreerd op: 26-07-2009 11:06
Woonplaats: Drachten

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Feanfan 1 » 15-01-2021 18:04

Kan nou niet zeggen dat Streppel en Olde Riekerink een succes waren. Ik weet het ook niet, maar er iets goed mis
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Wolliepoly » 15-01-2021 18:58

Feanfan 1 schreef:Kan nou niet zeggen dat Streppel en Olde Riekerink een succes waren. Ik weet het ook niet, maar er iets goed mis


Zou het ook een kwestie kunnen zijn van het gebrek aan topsport mentaliteit/omgeving?

Verouderde trainingscomplex en methodes?
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Wolliepoly
Wereldspeler
 
Berichten: 1109
Geregistreerd op: 26-07-2009 11:06
Woonplaats: Drachten

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Feanfan 1 » 15-01-2021 20:27

Wolliepoly schreef:[Zou het ook een kwestie kunnen zijn van het gebrek aan topsport mentaliteit/omgeving?
Verouderde trainingscomplex en methodes?

Nee dat lijkt me niet. Het spel wordt beslist binnen de lijnen, niet naar de externe factoren. Ik denk dat het met de voorspelbaarheid en kwaliteit te maken heeft. Bijna alles draait om Joey Veerman. Als je die uitschakelt ben je al heel ver.

De as is kwalitatief meer dan prima en vind ik ook niet minder dan Vitesse. Dan heb ik het over Mulder, Van Hecke, Bochniewicz, Veerman en Veerman. De rest erom heen armoede, al valt Kongolo nog mee
Armoede heb ik het over Floranus, Woudenberg, Van Bergen en Nygren. De eerste 2 kunnen niet verdedigen en niet aanvallen. De laatste 2 komen beide geen man voorbij, waarbij Van Bergen nog wel diepgang heeft, maar niet kan scoren. Nygren kan wel een goal maken, maar komt amper in die positie en heeft geen snelheid en geen individuele actie

Nu hebben we met Siem de Jong, Halilovic en Raib 3 spelers die gauw beter zijn dan wat er stond.
Alleen het grootste probleem blijft dan nog de aanval. Henk Veerman kan amper een bal vasthouden en aangezien we dan de bal sowieso snel voorin verliezen blijft de druk op de verdediging. Dat gaat 14x goed, maar de 15e keer is het wel een tegengoal, en zoals eerder geschreven. We hebben veel te veel moeite met scoren en daarin zijn we erg afhankelijk van beide Veermannen

16 wedstrijden, 24 goals waarvan 4 tegen Sparta en Emmen, dus 16 goals in 14 wedstrijden
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Feanfan 1 » 20-01-2021 17:18

Verdeeldheid in de selectie. De ene helft wil volle bak en de andere helft wil dat niet, want die kunnen dat niet bijbenen (bron Reon Boeringa)
Denk dat Johnny Jansen daar niet het juiste medicijn voor is
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Hakansson » 20-01-2021 17:25

Exit jansen einde jaar, tweede jaar oprij dat ons team na de winter ver terug val terwijl we toch aardige ploeg hebben. Jj is ideale assisten aardig man maar durft niet hard en medogeloos te zijn. Ook duidelijk te zien in de docu van binnen uit.
Moet iemand komen die deze selectie zonder persoonlijkheden op hun donder geeft en te ek zet.
Avatar gebruiker
Hakansson
Selectiespeler
 
Berichten: 372
Geregistreerd op: 30-06-2004 12:12
Woonplaats: hindeloopen

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Satyr » 20-01-2021 17:28

Het is tijd voor een trainer ipv een assistent aan het roer.
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Feanfan 1 » 20-01-2021 17:31

Kenneth Perez had ook wel een leuke anekdote bij die documentaire
Als je elke week dezelfde teksten hoort met "gas erop, energie leveren, kom op man, volle bak", dan weet je dat ook wel eens een keertje
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor pes5 » 20-01-2021 22:03

Ik vond het wederom enorm slecht. Er lijkt ook helemaal geen chemie. Je aanvoerder loopt voorop, maar dan in negatieve zin. Het zit niet lekker in de groep. Ik maak me grote zorgen om onze instelling, de tactiek en de uitvoering. Het zit momenteel helemaal niet goed bij onze mooie club. Spelers als Floranus en Van Bergen mogen week in week uit blijven falen en onze aanvoerder is een slecht voorbeeld voor de rest van de ploeg. We hebben een fantastisch persoon aan het roer, maar de harde cijfers en de ontwikkeling van het team en de spelers laten geen positief beeld zien voor JJ.
Iets zegt mij dat het hommeles is binnen de groep. Veerman en Veerman willen lekker voetballen en de trainer eist discipline en defensieve arbeid.
De docu 'Heerenveen van binnenuit' sterkt mij in dit gevoel.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Superfries1996 » 23-01-2021 22:58

Geen resultaten.
Geen verzorgd voetbal.
Geen stijgende lijn.

Het is ontzettend jammer maar het is tijd om afscheid te nemen van onze technische staf. Wedstrijd na wedstrijd wordt niks gepresteerd. Sterker: het is een belediging voor de voetbalsport wat men laat zien. Volstrekt onnodig, want er zit véél méér in deze selectie.
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Feanfan 1 » 23-01-2021 23:01

Kunnen we nog verder met deze staf ? Al 11 keer op rij niet gewonnen. En als het nou topploegen waren, mwah oke. Maar gewoon RKC 2x, Fortuna, Heracles 2x, ADO Den Haag en VVV

Er zit angst in de ploeg. Spelers die al weken niet presteren, mogen blijven staan. En met de serie Feyenoord, Vitesse, Twente, AZ en Groningen zullen er ook niet veel punten bijkomen. Staan we over een maand op plek 15
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor pes5 » 23-01-2021 23:02

Die hele goal laat werkelijk alles zien wat er bij ons mis is.
Geen fatsoenlijke bal kunnen geven, vooral terugpassen, daarna gewoon blijven staan en slap reageren en daarmee het deksel op de neus krijgen.
Er zit helemaal niks in deze ploeg en de hoofdverantwoordelijke moet hangen, anders speel je straks KKD. Jammer dat het ten koste gaat van een clubman, maar het is hier geen speeltuin.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Feanfan 1 » 31-01-2021 14:09

Na een verrassende winst tegen Feyenoord weer terug bij af
Heb het idee dat JJ liever speelt om niet te verliezen, dan van eigen kracht uit gaan en voor 3 punten wil spelen
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor DSCH » 03-02-2021 16:56

Wel interessant wat Joost van Aken zei bij radio Camataru. Die gaf aan dat Jansen in de jeugd/beloften ook wel graag 4-4-2 speelde. Toen had hij de spelers er voor volgens van Aken en dat had hij voor de winter niet. Nu er spelers bij zijn gekomen gaat Jansen weer voor 4-4-2. Wellicht laat hij tactisch dan nu wat meer zien door het systeem op verschillende manieren toe te passen.
Dat zou in ons voordeel kunnen werken want ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat onze 4-3-3 wel heel voorspelbaar werd.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Feanfan 1 » 14-02-2021 20:08

Ik ben benieuwd hoe de technische staf het nu in gaat vullen met Schöne. Vandaag speelde Schöne wat noodgedwongen hangend op links, maar neem aan dat hij vanaf woensdag een centrale rol krijgt. Aangezien Halilovic zelf heeft aangegeven een box-to-box speler te zijn, zou ik die juist een linie naar voren schuiven op de plek van Kongolo

Maar als ik dan zie dat hij Floranus op de rechtsbuiten plek zet, begin ik steeds meer te twijfelen aan Jansen
Je moet spelers benutten met de kwaliteiten die ze hebben en niet spelers gaan omtoveren naar plekken waar ze nauwelijks gespeeld hebben. Spelers vinden het zelf ook fijn om op hun eigen plek te spelen
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Superfries1996 » 17-02-2021 20:09

Wat is dat toch met het vaststaande inbrengen van Floranus na 60 minuten elke wedstrijd? Slaat nergens op. Van Hecke speelde bovendien heel prima.
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor fuotbalgek » 17-02-2021 20:14

Superfries1996 schreef:Wat is dat toch met het vaststaande inbrengen van Floranus na 60 minuten elke wedstrijd? Slaat nergens op. Van Hecke speelde bovendien heel prima.


Uitermate zwakke wissel inderdaad. JP is misschien soms wat ongepolijst, maar verdedigend stabieler en speelt met meer drive naar voren. Floranus alleen indien noodzaak nog gebruiken zou ik zeggen.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Feanfan 1 » 17-02-2021 20:16

Van Hecke is zondag geschorst, dus Floranus is logische vervanger. Er is eenmaal niks beters.
Het is aan Hamstra om voor de rechtsback ook een type Kaib/Dumfries te halen
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers & staf

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten