Supportersgedrag & supportersbeleid

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Supportersgedrag & supportersbeleid

Berichtdoor fuotbalgek » 28-09-2020 15:56

Het heeft denk ik niet zo veel met die twee incidenten te maken, maar meer met het feit dat er gewoon weer meer beperkingen komen. Grotere groepen wordt weer meer restricties op ingevoerd, dus dit was ook te verwachten. Liever een paar weken de boel goed indammen nu, kunnen we daarna hopelijk weer richting het stadion.
fuotbalgek
Superster

Berichtdoor abegoal » 28-09-2020 16:16

hhage schreef:Als je je ergert aan zingende en juichende voetbalsupporters vind ik een beetje raar. Dan kun je het beter thuis voor de buis de wedstrijd kijken. Zolang er voldoende afstand wordt gehouden gooien ze de stadions echt niet dicht omdat er gejuicht wordt.

Heb jij onder een steen geleefd of zo? :roll:
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
abegoal
Superster

Berichtdoor Otsje P » 28-09-2020 17:12

hhage schreef:Als je je ergert aan zingende en juichende voetbalsupporters vind ik een beetje raar. Dan kun je het beter thuis voor de buis de wedstrijd kijken.

Nee, dat kunnen die juichende en zingende supporters beter doen. De regels en de voorschriften zijn zo duidelijk als wat, daar kan iedereen zich gewoon aan houden en dan is er niks aan de hand.

Als we het dan toch over "ergeren" hebben. Er wordt van de fans gevraagd om even op hun plek te blijven na de wedstrijd en te wachten tot de desbetreffende steward aangeeft dat je mag vertrekken. Bij ons in de buurt waren er sowieso een man of 50/60 die niet wisten hoe snel ze gewoon langs die steward moesten denderen om weg te komen. WAAROM??? Is 3 minuten wachten nu echt zo'n ramp? Is het verkeer echt zo erg als er maar 6000 man zijn? Ik vind het te triest voor woorden.
Otsje P
Superster

Berichtdoor abegoal » 28-09-2020 17:34

Otsje P schreef:Als we het dan toch over "ergeren" hebben. Er wordt van de fans gevraagd om even op hun plek te blijven na de wedstrijd en te wachten tot de desbetreffende steward aangeeft dat je mag vertrekken. Bij ons in de buurt waren er sowieso een man of 50/60 die niet wisten hoe snel ze gewoon langs die steward moesten denderen om weg te komen. WAAROM??? Is 3 minuten wachten nu echt zo'n ramp? Is het verkeer echt zo erg als er maar 6000 man zijn? Ik vind het te triest voor woorden.

Eens, al wil ik er een kleine kanttekening bij plaatsen.

Het was voor een deel van de mensen ook niet duidelijk wat er moest gebeuren, niet iedereen ging moedwillig eerder weg dan aangegeven. Had in mijn ogen wel wat beter kunnen worden omgeroepen dan wel gecommuniceerd.
abegoal
Superster

Berichtdoor Demster » 28-09-2020 18:07

Otsje P schreef:Als we het dan toch over "ergeren" hebben. Er wordt van de fans gevraagd om even op hun plek te blijven na de wedstrijd en te wachten tot de desbetreffende steward aangeeft dat je mag vertrekken. Bij ons in de buurt waren er sowieso een man of 50/60 die niet wisten hoe snel ze gewoon langs die steward moesten denderen om weg te komen. WAAROM??? Is 3 minuten wachten nu echt zo'n ramp? Is het verkeer echt zo erg als er maar 6000 man zijn? Ik vind het te triest voor woorden.

Haha dit ja, waaronder 2 mannen van leeftijd die 5 minuten daarvoor nog vermanende gebaren maakten naar een klein groepje supporters die zacht het Fries volkslied zongen.

Over hypocrisie gesproken...
Demster
Selectiespeler

Berichtdoor Demster » 28-09-2020 18:08

abegoal schreef:Eens, al wil ik er een kleine kanttekening bij plaatsen.

Het was voor een deel van de mensen ook niet duidelijk wat er moest gebeuren, niet iedereen ging moedwillig eerder weg dan aangegeven. Had in mijn ogen wel wat beter kunnen worden omgeroepen dan wel gecommuniceerd.

Jouke heeft het toch 2x omgeroepen? Op de sociale media van Heerenveen zijn ook filmpjes getoond met hoe het in zijn werk gaat.
Demster
Selectiespeler

Berichtdoor pes5 » 28-09-2020 20:09

abegoal schreef:Eens, al wil ik er een kleine kanttekening bij plaatsen.

Mensen kunnen natuurlijk ook gewoon hun mail lezen.

Als er staat dat ze 100 euro kunnen krijgen, dan lezen ze het wel wat er op dat bord staat.

Erg makkelijk excuses zoeken. Heerenveen heeft dit vooraf heel duidelijk gecommuniceerd. Het is ook een verantwoordelijkheid als bezoeker om je goed in te lezen en daaraan te houden.
pes5
Beheerder

Berichtdoor abegoal » 28-09-2020 20:41

Ik heb de boodschap zelf een keer gehoord via de stadion speaker, verder niet. Ik zag om me heen ook veel mensen die het niet in de gaten hadden dat ze iets fout deden. Ik praat het niet goed, zoek ook geen excuus, stel alleen vast dat de boodschap niet bij iedereen is overgekomen.
abegoal
Superster

Berichtdoor pes5 » 28-09-2020 20:57

abegoal schreef:Ik heb de boodschap zelf een keer gehoord via de stadion speaker, verder niet. Ik zag om me heen ook veel mensen die het niet in de gaten hadden dat ze iets fout deden. Ik praat het niet goed, zoek ook geen excuus, stel alleen vast dat de boodschap niet bij iedereen is overgekomen.

Je stelt het niet alleen vast; je vindt dat de club hier meer aan had moeten doen. Eenzijdig en onterecht m.i.
pes5
Beheerder

Berichtdoor abegoal » 28-09-2020 22:47

Ik zag veel mensen zonder kwade bedoelingen de regels niet opvolgen. De boodschap was duidelijk niet bij iedereen overgekomen. Vandaar dat ik de indruk kreeg dat het beter had kunnen worden gecommuniceerd. Gezien de reacties zit ik fout.
abegoal
Superster

Vorige

Keer terug naar Sfeer & supporters