Moderators: Beheerders, Fanmasters
Satyr schreef:Kaj de Rooij, daar zit iedereen achter aan en is veruit het grootste talent van de KKD. Nou vooruit, Dirk Proper van NEC is misschien nog beter. Als die niet op de radar staat, moet je andere scouts gaan halen.
Otsje P schreef:Micky v/d Ven heb je ook nog natuurlijk. Zit nog altijd bij Volendam, wel bijzonder. Zo ging het met Joey Veerman ook. Ik hoop dat we kunnen stunten en van de Ven voor de neus van AZ weg kunnen kapen.
DSCH schreef:De Rooij lijkt mij zeker een goede aanwinst. Al denk ik wel, gezien alle vermeende interesse, dat de vraagprijs hoger ligt dan 4 ton.
Jelmer1981 schreef:Op Twitter een melding dat Heerenveen 4,5 miljoen geboden zou hebben voor Zeljko Gavric (20) van Rode Ster. Lijkt me onzin, maar wilde het toch even delen.
Jazz schreef:
Gaat zo goed als zeker naar NAC Breda
Jazz schreef:4,5 miljoen? Dat is echt bizar en niet realistisch
fuotbalgek schreef:Als ze al 1,5-2 miljoen voor Veerman neerleggen moet je nergens meer van opkijken. Er is vast een anonieme geldschieter opgestaan.
Jazz schreef:
Gaat zo goed als zeker naar NAC Breda
pes5 schreef:Kevin Mirallas is transfervrij na zijn vertrek bij Antwerp. Zou hij iets kunnen toevoegen?
Hakansson schreef:Jesper karlsson is volgens zweedse media opweg naar nederland die zou ik hier graad zien
Satyr schreef:VI meldt dat we van Bergen kwijt raken en dan Sylvester vd Water gaan halen.
Zolang vd Water minder kost dan dat van Bergen oplevert, is dat een redelijke deal. Overigens zou ook Utrecht hem (vd W) willen hebben
Jens Petter Hauge is bij SC Heerenveen de beoogde opvolger van Chidera Ejuke, zo weet Voetbal International te melden. De talentvolle aanvaller uit Noorwegen (20) scoorde dit seizoen bij Bodo Glimt maar liefst elf keer in vijftien duels.
SC Heerenveen verwacht dat de transfersom geen probleem gaat opleveren, maar Hauge wil het seizoen wel graag afmaken bij Bodo Glimt. Die club ligt namelijk op koers voor de landstitel. Als de Friezen daarmee akkoord gaan, kan Hauge pas na de winter aansluiten.
Technisch manager Gerry Hamstra, die volgens VI in elk geval de centrumverdedigers Pawel Bochniewicz en Jan Paul van Heck naar het Abe Lenstra Stadion weet te halen, gaat in de komende weken ook nog op zoek naar een middenvelder en een reservekeeper.
Satyr schreef:Noa Lang is een vervelend ventje. Vandaag ook weer bij Jong Oranje. Leuke voetballer, verkeerde karakter.
Keer terug naar Transfers & geruchten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast