Technische en medische staf

› over mensen die al horen bij de club

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor pes5 » 13-08-2019 16:22

Satyr schreef:Wel opvallend, Dresevic en Botman mogen (terecht) blijven staan ten koste van de aanvoerder en meest ervaren man, maar op het middenveld moet er per se een extra speler komen, omdat Rienstra weg is. Daar kunnen óók die jonge jongens als Ras spelen. Zet ze er maar neer als het moet.


Zo opvallend is dat niet. Toen Rienstra hier nog zat, vond ik ook al dat er iets bij moest. Achterin staat het heel goed, maar van ons middenveld als geheel ben ik nog niet onder de indruk. Ik vind Kongolo en Bruijn prima jongens, maar over een heel seizoen en voetballend niet in staat om een tegenstander overhoop te spelen. Daarnaast zijn jongens als Ras en Frederiksen net name fysiek nog veel te licht.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Wizard » 14-08-2019 11:07

Satyr schreef:Wel opvallend, Dresevic en Botman mogen (terecht) blijven staan ten koste van de aanvoerder en meest ervaren man, maar op het middenveld moet er per se een extra speler komen, omdat Rienstra weg is. Daar kunnen óók die jonge jongens als Ras spelen. Zet ze er maar neer als het moet.

Dresevic is verdedigend niet sterker dan Hoegh, maar scoort 2 uit 2. Daarnaast heeft hij een prima klik met Botman, zo blijkt. Zo'n speler ga je er niet naast zetten. Daarnaast doet Botman het tot nu toe erg goed en vind ik hem verdedigend veel sterker dan Pierie. Beide mannen lijken een goede klik met elkaar te hebben en dan ga je als trainer daar niet aan tornen.
Op Rienstra is afgelopen seizoen al genoeg commentaar geweest en ook in de voorbereiding kon hij nog geen potten breken bij de fans.
Ik snap je punt dat het opmerkelijk is dat de 'sterkhouders' zo makkelijk zijn vervangen. Aan de andere zie ik Hoegh iemand als Dresevic moeiteloos vervangen.
Met een jongen en onervaren 10 een piepjonge aanval wordt het voorin wel heel onervaren. Aangezien Bruijn en Kongolo ook nog tamelijk onervaren zijn heb je toch wel iemand nodig voorin die de lijnen kan uitzetten. Laat in zijn kielzog maar een jonge talentvolle nr. 10 zijn minuten maken en invalbeurten pakken.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Otsje P » 25-11-2019 09:41

Waarom blijven volharden in het opstellen van Floranus op links?? Had je die jongen eindelijk zover dat hij goed en met zelfvertrouwen speelde en dan vermoord je hem op links. Ik blijf het een vreselijk domme actie vinden. Vanaf het moment dat JJ begon te schuiven en te wisselen met de backs, is de schwung uit de ploeg.

Floranus levert elke bal die hij met links moet geven in bij de tegenpartij. Daar kan die jongen verder weinig aan doen maar je ziet aan alles dat hij zich onprettig voelt. Bovendien komt het je spel in balbezit beslist niet ten goede en dan rest er ook nog de volgende vraag: Waarom verdient van Rhijn het in vredesnaam om te spelen???? Hij voegt werkelijk helemaal niks toe aan ons spel. In balbezit vreselijk slordig en verdedigend slap en ongeïnteresseerd.

Ik vind JJ een uitkomst maar hij heeft zelf de schwung uit het elftal gehaald door te menen dat van Rhijn erin moest. Ik ga hier niet beweren dat Woudenberg een wereldster is maar die is tenminste comfortabel linksachter en in balbezit heeft hij gewoon een linkerbeen aan die kant. Dat komt het spel in balbezit gewoon te goede, zelfs als je helemaal niet zo goed bent aan de bal.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor pes5 » 24-12-2019 11:02

Fantastisch nieuws zo voor de kerst. Johnny Jansen verlengt met 2 jaar. Top!!
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Neymar » 24-12-2019 11:17

Dat heeft hij verdiend, goed nieuws.
Avatar gebruiker
Neymar
Superster
 
Berichten: 1960
Geregistreerd op: 02-07-2011 16:29

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Surhuisterveen » 26-12-2019 12:33

Prima nieuws. Nu Floranus nog terug naar de rechtsback en Woudenberg weer op links.
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor pes5 » 20-01-2020 10:12

Gisteren is Chris de Wagt na een lang ziekbed overleden. Wat een triest nieuws. Heel veel sterkte voor de nabestaanden.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Wizard » 20-01-2020 12:21

pes5 schreef:Gisteren is Chris de Wagt na een lang ziekbed overleden. Wat een triest nieuws. Heel veel sterkte voor de nabestaanden.

Wat erg... Heel veel sterkte voor de nabestaanden.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Mackan68 » 19-02-2020 08:06

Sinds de blessure van Warner Hahn is Raymond Vissers in geen velden of wegen meer te bekennen bij het opwarmen van Bednarek en Doornbusch voorafgaand aan de wedstrijden. Maarndagavond op Skoatterwâld vernam ik dat hij niet met die 2 aan de slag zou willen. Dan zou je toch gewoon weggetrapt moeten worden bij de club vanwege werkweigering? Sinds wannneer is die dikke privétrainer van alleen Hahn?
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor DSCH » 19-02-2020 12:09

Ik dacht dat dat te maken had met het feit dat er bij de warming up geen derde keeper is. Dan kunnen Bednarek en Doornbusch het wel met zijn tweeën af. Een derde man voegt dan niks toe.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Muck » 19-02-2020 12:47

Mackan68 schreef:Sinds de blessure van Warner Hahn is Raymond Vissers in geen velden of wegen meer te bekennen bij het opwarmen van Bednarek en Doornbusch voorafgaand aan de wedstrijden. Maarndagavond op Skoatterwâld vernam ik dat hij niet met die 2 aan de slag zou willen. Dan zou je toch gewoon weggetrapt moeten worden bij de club vanwege werkweigering? Sinds wannneer is die dikke privétrainer van alleen Hahn?


Opmerkelijke woordkeuzes op basis van een aanname.
Muck
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 09-07-2007 20:28
Woonplaats: Heerenveen

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Surhuisterveen » 29-02-2020 14:01

Hierop terugkomend. Gister zagen we op de sociale kanalen van de club dat Warner Hahn weer terug in training is.
In het filmpje viel het me op dat hij ingeschoten werd, door ik meen, Ten Voorde. Zou Vissers weg zijn?
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Muck » 29-02-2020 16:54

Surhuisterveen schreef:Hierop terugkomend. Gister zagen we op de sociale kanalen van de club dat Warner Hahn weer terug in training is.
In het filmpje viel het me op dat hij ingeschoten werd, door ik meen, Ten Voorde. Zou Vissers weg zijn?


Zou Vissers niet gewoon met de andere keeper bezig zijn en dat ten Voorde als hersteltrainer wordt ingezet?
Muck
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 09-07-2007 20:28
Woonplaats: Heerenveen

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Hakansson » 27-08-2020 22:41

Wat een valend scouting apparaat heeft onze club toch.

Eerst mulder een 2e kans bieden die in zijn eerste periode wel nr 1 was maar nooit heel overtuigend heeft gekeept.

En nu veerman terug die ook nooit on omstreden was in zijn 1e periode.

Kwa salris beide niet goedkoop en voor veerman een transfer betalen.

Voor dit geld moet er toch ergens talent zijn te vinden met meer door verkoop waarde
Avatar gebruiker
Hakansson
Selectiespeler
 
Berichten: 372
Geregistreerd op: 30-06-2004 12:12
Woonplaats: hindeloopen

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Feanfan 1 » 27-08-2020 22:45

Niet een spits waar je nog veel geld aan zal verdienen, maar als hij 34 wedstrijden speelt, heb je garantie op 15-20 doelpunten
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Satyr » 27-08-2020 22:49

Heerenveerman
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor nickstok » 27-08-2020 22:55

Feanfan 1 schreef:Niet een spits waar je nog veel geld aan zal verdienen, maar als hij 34 wedstrijden speelt, heb je garantie op 15-20 doelpunten


Als hij daadwerkelijk 15-20 doelpunten maakt kan hij nog zo een mooie transfer gaan maken. Het schijnt dat hij nu ook al naar de Bundesliga of naar Engeland had gekund. Dat kan dan ook nog wel. De vraag is alleen of hij dat zelf nog wil aangezien hij nu terugkomt om dichterbij zijn familie te gaan wonen.
nickstok
Basisspeler
 
Berichten: 866
Geregistreerd op: 23-04-2014 17:50

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor fuotbalgek » 27-08-2020 23:13

Hakansson schreef:Wat een valend scouting apparaat heeft onze club toch.

Eerst mulder een 2e kans bieden die in zijn eerste periode wel nr 1 was maar nooit heel overtuigend heeft gekeept.

En nu veerman terug die ook nooit on omstreden was in zijn 1e periode.

Kwa salris beide niet goedkoop en voor veerman een transfer betalen.

Voor dit geld moet er toch ergens talent zijn te vinden met meer door verkoop waarde


We hebben nog wel wat spelers nodig. Hier moeten wat talenten bij zitten(linksbuiten, middenvelder) maar ook zeker de ervaring die ontbreekt (CV, Veerman). Het is gezien het gebrek aan een goede spits, gebrek aan ervaring voorin, gebrek aan torinstinkt voorin en gebrek aan power voorin een zeer bruikbare versterking. Daarnaast ook een spits die de snelheid van de buitenspelers kan bijhouden.

Veerman is een ervaren spits die de waarde van de buitenspelers en de tien kan doen stijgen.

Er verder wat betreft je opmerking qua scouting. Hamstra is al twee versterkingen op de plek van Ejuke misgelopen omdat het geld er niet was. De scouting is wel op orde, de financiën zijn het probleem.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor HUNTELAAR » 27-08-2020 23:29

Ik wordt zo langzamerhand wel moe van de kritiek op alles wat Heerenveen is.
Plaats je nu eens aub in de actualiteit, laat het geneuzel eens over aan Arjen de Boer en Geert van Tuinen en laten wij, waar mogelijk de club steunen. Alleen dan hebben we een toekomst.

Veerman en Veerman, heerlijk toch!
HUNTELAAR
Basisspeler
 
Berichten: 831
Geregistreerd op: 25-02-2005 19:49

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Jelmer1981 » 28-08-2020 07:36

Daarnaast... er komt nu een spits die er meteen staat... geen periode nodig om te wennen, die staat gewoon tegen Willem2 in de basis, en zal weinig tijd nodig hebben.
Jelmer1981
Wereldspeler
 
Berichten: 1103
Geregistreerd op: 08-06-2008 08:10

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Kaz_SCH » 28-08-2020 09:05

Hakansson schreef:Voor dit geld moet er toch ergens talent zijn te vinden met meer door verkoop waarde


Ongetwijfeld, maar daar kleven ook risico's aan. Lang niet elk talent redt het, en dit team snakt naar ervaring. Het is ook nooit goed. Veerman is geen wereldspits, maar wel een relatief zekerheidje. En gezien de voorbereiding tot nu toe hebben we echt keihard wat zekerheidjes nodig.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Superfries1996 » 28-08-2020 09:51

https://www.feanonline.nl/nieuws/transf ... g-te-halen

Als je de weinige middelen die je hebt zo uitgeeft..
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Jazz » 28-08-2020 10:08

Superfries1996 schreef:https://www.feanonline.nl/nieuws/transfers-geruchten/306543/sc-heerenveen-betaalt-drievoudige-om-veerman-terug-te-halen

Als je de weinige middelen die je hebt zo uitgeeft..


Belachelijk bedrag. Als dit klopt ben ik echt teleurgesteld. Een speler die als basisspeler te weinig voor ons heeft laten zien. Hoop dat hij stappen heeft gezet in Hamburg maar dit bedrag. Wauw.

Verklaard ook een hoop dat hij onhaalbaar was voor Groningen. Goed salaris + anderhalf miljoen is een flink smak geld.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Otsje P » 28-08-2020 11:31

Jazz schreef:Belachelijk bedrag. Als dit klopt ben ik echt teleurgesteld. Een speler die als basisspeler te weinig voor ons heeft laten zien. Hoop dat hij stappen heeft gezet in Hamburg maar dit bedrag. Wauw.

Verklaard ook een hoop dat hij onhaalbaar was voor Groningen. Goed salaris + anderhalf miljoen is een flink smak geld.


Als dat bedrag klopt dan is het een bijzondere investering inderdaad. Maar kan me niet voorstellen dat dit bedrag klopt. Weet het wel bijna zeker eigenlijk.

Vorig jaar hebben ze iets van 2 miljoen betaald voor Ejuke omdat ze er van overtuigd waren dat ze voor hem het veelvoudige terug zouden krijgen(en dat klopt). Nu heeft het corona-gebeuren de club financieel in een nog moeilijkere positie gebracht dus zijn ze nog veel voorzichtiger met uitgaven. Dan betalen ze echt geen anderhalf miljoen voor een 29 jarige spits. Geloof ik niks van.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Superfries1994 » 28-08-2020 11:58

Otsje P schreef:Als dat bedrag klopt dan is het een bijzondere investering inderdaad. Maar kan me niet voorstellen dat dit bedrag klopt. Weet het wel bijna zeker eigenlijk.

Vorig jaar hebben ze iets van 2 miljoen betaald voor Ejuke omdat ze er van overtuigd waren dat ze voor hem het veelvoudige terug zouden krijgen(en dat klopt). Nu heeft het corona-gebeuren de club financieel in een nog moeilijkere positie gebracht dus zijn ze nog veel voorzichtiger met uitgaven. Dan betalen ze echt geen anderhalf miljoen voor een 29 jarige spits. Geloof ik niks van.

LC meldt het inmiddels ook. Lijkt toch wel echt zo te zijn, had dat niet gedaan, hoe leuk deze transfer natuurlijk ook is (als hij zich echt heeft weten te verbeteren).
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor fuotbalgek » 28-08-2020 19:33

Gissen allemaal op basis van één en dezelfde bron, maar ga er maar vanuit dat het niet klopt. Hamstra is niet gek. De hele transferperiode niks kunnen halen en nu bijna zijn hele budget aan een spits van 29 uitgeven. Geloof je het zelf? Dat was nooit door de directie en rvc goedgekeurd, zulke investeringen hebben als doel om toekomstige inkomsten te genereren. We kunnen niet even zo'n bedrag extra afschrijven naar het begrotingstekort.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor hhage » 29-08-2020 12:31

Gerry gaat echt geen 2 mil. uitgeven aan een spits van 29. Ik geloof dus niets van die verhalen.
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Marça » 30-08-2020 10:19

Vergeet niet dat een spits met zo'n track record gewoon geld kost, hè? Denk dat er bij Hamstra (die vaak rationeel handelt) toch wel wat frustratie zit over afgelopen transferperiodes waarin hij geen spits heeft weten vast te leggen. In combinatie met positieve sentiment rond Veerman denk ik dat Roozemond ook wel extra positief was over deze transfer.

Niet alleen Kicker meldt het, ook de LC. Dat zijn beide serieuze bronnen die zoiets niet zomaar uit de lucht plukken.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Kaz_SCH » 13-11-2020 09:45

https://nos.nl/artikel/2355680-met-glim ... sland.html

Moest ver zoeken voor dit topic, maar wat vind ik dit mooi. Het aanstellen van Jansen als Hoofdtrainer, en de manier waarop hij het invult is echt het beste wat de club de afgelopen jaren overkomen is. Hij doet het op 'z'n eigen manier, maar het geeft mij als supporter een ontzettend herkenbaar gevoel, een gevoel dat er lang een stuk minder was.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Feanfan 1 » 13-11-2020 11:25

Klopt. Er is nu rust in de tent en iedereen kan zich weer focussen op het voetbal
Tenzij PSV onze Gerry Hamstra over wil nemen als John de Jong daar vertrekt naar Italië.
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers & staf

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten