Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor ThiagoAlcantara » 31-07-2020 13:15

zweed1 schreef:Tot nu toe kijken ze veels te weinig in de 2e en 3e bundeliga maar ook in de KKD. Scandinavië is teveel concurrentie nu.

Nou ja binnenkort in de voorbereiding tegen Osnabrück plaats 14 2e Bundesliga, die geven ons flinke klop. Ik noem verder geen namen want dat zoekt de scouting maar uit. Naar spelers uit de 2e Bundesliga spelen erg graag in de Eredivisie. Dat hebben Heracles en Willem2 net wat eerder ontdekt.


Het klopt dat er veel concurrentie is ontstaan in Scandinavië Zweed, maar waaruit maak jij op dat er in zijn geheel niet wordt gekeken naar deze duitse competities? Ik heb zo'n vermoeden dat met de nieuwe scout Jan Dirk Derksen (Duitsland georiënteerde scout) deze competities echt wel in de gaten zullen worden gehouden. We weten gewoonweg niet wat er zich achter de schermen afspeelt, daarom ben ik juist wel benieuwd naar je namen. Waarom zou je deze niet delen?

En inderdaad Willem2 heeft het slim gedaan met die 2 transfervrije Duitsers, maar om nu te zeggen dat Heerenveen de KKD niet in kaart heeft dat gaat me te ver.
ThiagoAlcantara
Basisspeler
 
Berichten: 553
Geregistreerd op: 19-04-2012 15:49

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor zweed1 » 31-07-2020 14:46

De 2. Bundesliga is vrij sterk die teams zijn vergelijkbaar met plaatsen 6-8 eredivisie. Maar die spelers vinden spelen in de Eredivisie wel een uitdaging. Er wordt daar wat beter betaald ook door wat andere fiscale regels. Top 3. Bundesliga is ook aantrekkelijk maar de beste spitsen gaan naar Willem 2 en Belgie.

Hangt er natuurlijk ook vanaf of wij een goede spits willen of nog een jaar willen doormodderen. Mij is ook niet bekend wat wel niet kan. Inmiddels door verkoop van Ziyech en Botman toch wat binnengekomen.

Goede spitsen met nog 1 contractjaar te gaan zijn:

1. Philip Hofmann van Karlsruhe. Sterke grote spits die er flink wat inlegt;
2. Kevin Behrens van Sandhausen, ook een sterke meevoetballende spits.

Zijn beide ervaren met 27 en 29 jaar.

Jonge spitsen is;

Florian Krüger van Erzgebirge Aue, 21 jaar;

Maar dan moet je wel wat te besteden hebben
Avatar gebruiker
zweed1
Superster
 
Berichten: 2097
Geregistreerd op: 05-05-2007 22:51
Woonplaats: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Otsje P » 01-08-2020 11:24

Volgens de LC hoopt Heerenveen in de loop van de week een centrale verdediger te presenteren. Ik ben heel erg benieuwd waarmee Hamstra op de proppen komt. We hebben gezien wat een echt goede centrale verdediger kan doen voor een achterhoede. Wel goed om te merken dat ze dus duidelijk in een redelijk ver stadium van de onderhandelingen zitten en dat er nog geen namen gelekt zijn.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor jeewee » 02-08-2020 17:18

Otsje P schreef:Volgens de LC hoopt Heerenveen in de loop van de week een centrale verdediger te presenteren. Ik ben heel erg benieuwd waarmee Hamstra op de proppen komt. We hebben gezien wat een echt goede centrale verdediger kan doen voor een achterhoede. Wel goed om te merken dat ze dus duidelijk in een redelijk ver stadium van de onderhandelingen zitten en dat er nog geen namen gelekt zijn.


Otigba zat vanmiddag op het terras aan de Oude Koemarkt (instagram.com/otigba), zou dit hem zijn?
.-
Avatar gebruiker
jeewee
Basisspeler
 
Berichten: 705
Geregistreerd op: 27-03-2009 23:56
Woonplaats: Aldeboarn

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor igo » 02-08-2020 17:31

jeewee schreef:Otigba zat vanmiddag op het terras aan de Oude Koemarkt (instagram.com/otigba), zou dit hem zijn?


Hamstra sprak over een linker centrale verdediger, hij is rechts. Maar zou natuurlijk wel kunnen, prima aanwinst in mijn ogen.
igo
Selectiespeler
 
Berichten: 447
Geregistreerd op: 01-03-2011 12:55
Woonplaats: It Hearrenfean

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor nickstok » 02-08-2020 17:54

jeewee schreef:Otigba zat vanmiddag op het terras aan de Oude Koemarkt (instagram.com/otigba), zou dit hem zijn?


Hij zat daar met Donat Varga, de Hongaarse spits van o19. Otigba zou opzich een interessante speler voor de breedte kunnen zijn. Als Mulder én Otigba al komen gok ik op van Aken als LCV. :lol:
nickstok
Basisspeler
 
Berichten: 866
Geregistreerd op: 23-04-2014 17:50

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor pes5 » 02-08-2020 18:41

Van Aken zou zeker mooi zijn. Zat toch op een dood spoor in Sheffield en nog 1 jaar contract daar.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor mart761 » 08-08-2020 15:41

Mauro Junior zie ik wel als de nummer 10 van Heerenveen. Hij lijkt niet voor een plek in de basis in aanmerking te komen op zijn positie bij PSV. Waar hij Ihataren en Doan voor zich moet dulden. Hij wordt vandaag zelfs als linksback opgesteld...
FORZA SC HEERENVEEN
Avatar gebruiker
mart761
Basisspeler
 
Berichten: 985
Geregistreerd op: 02-01-2006 21:52

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor pes5 » 08-08-2020 19:12

Absoluut een aanwinst! Ik zeg doen!
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Hakansson » 12-08-2020 16:26

Het is op het moment wel heel rustig rondom ons clubje,

weinig geruchten en dat terwijl er nog zeker 4 a 5 spelers bij moeten. Zou er dan echt helemaal geen geld meer zijn
andere clubs om ons heen zijn wel redelijk gewoon hun selecties aan het op peil brengen.

begin me toch lichtelijk zorgen te maken de competitie begint over een maand.
Avatar gebruiker
Hakansson
Selectiespeler
 
Berichten: 372
Geregistreerd op: 30-06-2004 12:12
Woonplaats: hindeloopen

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor nickstok » 12-08-2020 20:57

Hakansson schreef:Het is op het moment wel heel rustig rondom ons clubje,

weinig geruchten en dat terwijl er nog zeker 4 a 5 spelers bij moeten. Zou er dan echt helemaal geen geld meer zijn
andere clubs om ons heen zijn wel redelijk gewoon hun selecties aan het op peil brengen.

begin me toch lichtelijk zorgen te maken de competitie begint over een maand.


Volgens mij heeft Hamstra in een interview met de LC na de transfer van Joaquin inderdaad gezegd dat er nu geen geld meer is voor de juiste versterkingen tot er spelers verkocht zijn. Ik vermoed dat ze toch wachten tot de transfer van Faik is afgerond en wellicht zelfs tot van Bergen/Ejuke zijn verkocht voordat ze weer duurdere spelers kunnen halen.
nickstok
Basisspeler
 
Berichten: 866
Geregistreerd op: 23-04-2014 17:50

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Feanfan 1 » 12-08-2020 21:26

Het halen van een 2e keeper is nog het allermoeilijkste. Diegene weet dat ie reservekeeper wordt en niet tot nauwelijks zal spelen
Verder hoop ik dat Van Bergen verkocht wordt voor 4-5 miljoen. Ik vind dat zelf teveel, maar hij schijnt goed in de markt te liggen. Met dat geld en dat van Faik erbij en evt nog een miljoen voor Dumfries als die verkocht wordt, heb je wat miljoenen om te investeren. Ik zou Ejuke en Veerman nog een graag een jaar willen houden
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Marça » 13-08-2020 08:24

Feanfan 1 schreef:Het halen van een 2e keeper is nog het allermoeilijkste. Diegene weet dat ie reservekeeper wordt en niet tot nauwelijks zal spelen
Verder hoop ik dat Van Bergen verkocht wordt voor 4-5 miljoen. Ik vind dat zelf teveel, maar hij schijnt goed in de markt te liggen. Met dat geld en dat van Faik erbij en evt nog een miljoen voor Dumfries als die verkocht wordt, heb je wat miljoenen om te investeren. Ik zou Ejuke en Veerman nog een graag een jaar willen houden


Vergeet niet dat met de eerste miljoenen ook het begrotingstekort (6-8 miljoen euro) gevuld moet worden... Verder heb ik begrepen dat Hamstra de laatste tijd regelmatig in Noorwegen is geweest en daar loopt wel leuk talent rond, bijvoorbeeld middenvelder Hugo Vetlesen (Stabaek) en vleugelspeler Jens Petter Hauge (Bodø-Glimt).
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Kaz_SCH » 13-08-2020 10:36

Ziyech (1.8 miljoen) en Botman (0.8 miljoen) hebben daar gelukkig ook al een behoorlijke deuk in geslagen. Voor Faik komt daar nog zo'n 0.7 miljoen bij. Hopelijk vertrekt Dumfries voor een mooi bedrag, daar kunnen we ook ongeveer 1.5 miljoen voor bijschrijven (10% over de winst die PSV op hem maakt). In totaal heb je dan toch al 4.5 miljoen euro van het begrotingstekort gedicht zonder echt te hoeven verkopen.

Feit blijft wel dat óf Van Bergen óf Ejuke verkocht zal moeten worden, en dan hoop ik zelf op van Bergen. Ejuke en Veerman zullen eerder meer dan minder waard worden de komende tijd.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Sjoerdbokje » 17-08-2020 20:40

Als tweede keeper zou ik Piet Velthuizen halen. Een brok aan ervaring, laatst tijd weinig gespeeld weliswaar maar prettig om achter de hand te hebben. Beter dan Kroesen of Bekkema.

Vorig jaar was men bezig met Simon Moreno van Villareal B. Wellicht dat ze hem nu kunnen overnemen, of anders huren met optie tot koop. Zijn statistieken zijn niet onaardig.
Maarten de Jong, de kalkvreter!
Avatar gebruiker
Sjoerdbokje
Selectiespeler
 
Berichten: 480
Geregistreerd op: 17-02-2010 10:26

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Feanfan 1 » 17-08-2020 20:52

Het zou me niks verbazen als ze Mario Engels nemen. 2 jaar geleden topscorer van de KeukenKampioen divisie bij Roda JC. Daarna vertrokken naar 2e Bundesliga naar Sandhausen waar hij niet altijd zeker was van een basisplaats. Met zijn 26 jaar een mooie leeftijd, al is dat misschien te "oud" om er 8 miljoen voor te krijgen mocht hij er 20 inschieten
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Feanfan 1 » 17-08-2020 20:54

Voor de verdediging hoop ik op Bram Nuytinck. Al weet ik niet hoe blessuregevoelig hij is, als ik zijn gespeelde wedstrijden zie bij de statistieken
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Hakansson » 18-08-2020 10:48

Summervile wil niet verlengen bij feyenoord, zou hij intressant zijn voor ons
Avatar gebruiker
Hakansson
Selectiespeler
 
Berichten: 372
Geregistreerd op: 30-06-2004 12:12
Woonplaats: hindeloopen

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Vrieskist » 18-08-2020 12:37

Hakansson schreef:Summervile wil niet verlengen bij feyenoord, zou hij intressant zijn voor ons

Alleen als er een vleugelspeler vertrekt denk ik.
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor nickstok » 18-08-2020 13:01

Hakansson schreef:Summervile wil niet verlengen bij feyenoord, zou hij intressant zijn voor ons


Feyenoord heeft recent al een miljoenen is van Wolverhampton Wanderers afgeslagen dus dat lijkt me sterk.
nickstok
Basisspeler
 
Berichten: 866
Geregistreerd op: 23-04-2014 17:50

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor camataru » 19-08-2020 08:09

Zomaar een paar vrije spelers, waar je niet minder van word. En ook niet minder zijn dan we hebben, meesten hebben ooit in Nederland gespeeld.
mokotjo, Verdonk, baheback, letscherd, avidjai, Donald, veijinovic, jores okore, Osman, hiljemark, Nigel hasselbaink

https://www.transfermarkt.nl/spieler/ve ... &yt0=tonen

Dit kan die TD van Heerenveen ook gewoon opzoeken.
Wij zijn Heerenveen.
Avatar gebruiker
camataru
Superster
 
Berichten: 2248
Geregistreerd op: 31-12-2002 11:46
Woonplaats: N.V.T

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Jazz » 19-08-2020 09:29

camataru schreef:Zomaar een paar vrije spelers, waar je niet minder van word. En ook niet minder zijn dan we hebben, meesten hebben ooit in Nederland gespeeld.
mokotjo, Verdonk, baheback, letscherd, avidjai, Donald, veijinovic, jores okore, Osman, hiljemark, Nigel hasselbaink

https://www.transfermarkt.nl/spieler/ve ... &yt0=tonen

Dit kan die TD van Heerenveen ook gewoon opzoeken.


Okore? Lieve help, die heeft zelfs in Denemarken geen potten kunnen breken.

Denk dat het bij de meeste een salaris issue is.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Satyr » 19-08-2020 11:19

Jazz schreef:
Okore? Lieve help, die heeft zelfs in Denemarken geen potten kunnen breken.


Ja, prutsland, dat Denemarken :roll:
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Jazz » 19-08-2020 11:44

Satyr schreef:Ja, prutsland, dat Denemarken :roll:


Dat zeg ik niet, maar hij is gewoon niet zo goed als 5 jaar geleden. Speelt al jaren dramatisch.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Swollenaer » 19-08-2020 11:45

Stefano Holmquist Vecchia van Sirius m.i. wel een prima optie. Doet het dit jaar goed, goede leeftijd met 25 jaar.
Euh.... who's our man, who can do what no one can?
Avatar gebruiker
Swollenaer
Selectiespeler
 
Berichten: 279
Geregistreerd op: 12-07-2004 21:16
Woonplaats: Zwolle

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor DSCH » 19-08-2020 16:34

Sjoerdbokje schreef: Vorig jaar was men bezig met Simon Moreno van Villareal B. Wellicht dat ze hem nu kunnen overnemen, of anders huren met optie tot koop. Zijn statistieken zijn niet onaardig.


Ik zou het ook gek vinden als daar dan nu ineens geen interesse meer in is. Wellicht wil Villareal alleen verhuren en zoekt Hamstra een spits om te kopen. Lukt dat niet, dan valt hij misschien terug op Moreno. Hopelijk dan deze keer wel op tijd. Er moet echt een spits bij.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Feanfan 1 » 19-08-2020 17:28

Op zich zijn de meeste spelers die gekomen zijn niet eens zo slecht. Maar het halen van een spits is al jaren een mislukking. Reza pakte achteraf wel goed uit, maar met zijn leeftijd viel er nauwelijks winst te behalen. Daarna Lammers gehuurd. Deef het prima, maar levert tot nu toe niks op. Eventueel een keer 10% als PSV hem verkoopt.
Vorig jaar weer een spits gehuurd met Odgaard.. Afgelopen winter eindelijk een spits gekocht, maar grote twijfels of die gaat slagen (Espejord)
Is dat nu zo moeilijk om in minimaal 1 jaar tijd een goede, jonge spits te kopen ? Blijkbaar wel
Laatst bijgewerkt door Feanfan 1 op 19-08-2020 17:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Frisian Viking » 19-08-2020 17:47

Toch maak ik me wel ernstig zorgen over komend seizoen eigenlijk. Er is een smalle basis met voldoende kwaliteiten, maar we kunnen nog geen elftal vullen met eredivisiewaardige krachten. En dat gaat 'm ook niet worden ben ik bang.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Jazz » 19-08-2020 19:28

Is Dario Dumic niet een interessante speler voor ons? Mag weg bij Utrecht. 1.93m lang en in potentie gewoon een basis centrale verdediger in dit team. Heeft wel nog een contract tot Juli 2021 dus we moeten wel een paar ton overmaken. In het verleden heeft Heerenveen interesse getoond.

https://www.transfermarkt.nl/dario-dumi ... eler/78818
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Goran Popov » 20-08-2020 18:58

Gerucht: een staflid van sc Heerenveen zou vandaag samen met een mediterraans-ogende speler in Leeuwarden gespot zijn voor het afnemen van een coronatest vanwege een vliegreis. Het staflid was kaal en sprak Italiaans of Spaans met de speler.

Misschien toch Simon Moreno?
Goran Popov
Selectiespeler
 
Berichten: 224
Geregistreerd op: 28-04-2013 17:36

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten