Sfeer in ALS!!!!

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Sfeer in ALS!!!!

Berichtdoor davp » 05-06-2019 20:54

Een Q7 past natuurlijk wel net wat mooier voor de paardentrailer.
Avatar gebruiker
davp
Superster
 
Berichten: 1589
Geregistreerd op: 22-06-2005 10:36
Woonplaats: De Knipe

Re: Sfeer in ALS!!!!

Berichtdoor BakCristian » 30-01-2020 08:50

BakCristian schreef:Ik weet niet goed waar ik het moet plaatsen, maar zou Heerenveen bij het 100 jarige bestaan een benefiet wedstrijd doen met alle gestopte spelers?

Ik zou het wel leuk vinden om van Nistelrooij, Alves, talan, hansson etc nog een keer op het veld te zien in ons shirt.


Er staan meer activiteiten op de rol, waaronder een legends-duel met oud-Heerenveenspelers op 12 september. Op die dag worden ook twee wedstrijden met honderd kinderen tegen elf selectiespelers (mannen- en vrouwenteam) gespeeld.


Het lijkt door te gaan. super Gaaf!!!

Ik ben benieuwd met welke spelers ze dit gaan doen.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery
BakCristian
Selectiespeler
 
Berichten: 370
Geregistreerd op: 14-05-2008 22:35
Woonplaats: Eksmoardersyl

Re: Sfeer in ALS!!!!

Berichtdoor Mackan68 » 02-02-2020 05:03

Superfries1994 schreef:Daarbij, als het tekort over een half jaar nog steeds 6 miljoen is, heeft Roozemond opzichtig gefaald en duurt het niet lang voordat hij ook weer weg is. Dat geldt ook als hij geen hoofdsponsor weet te strikken. We zullen het over niet al te lange tijd weten. Mocht hem dit allemaal wel lukken, dan kun je er overigens ook niet omheen dat hij wel degelijk goede zaken doet.

Dus....
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Sfeer in ALS!!!!

Berichtdoor Superfries1994 » 02-02-2020 15:28

Mackan68 schreef:
Dus....

Dus is het waardeloos dat die hoofdsponsor er nog steeds niet is en zal Roozemond die erg snel moeten presenteren, anders gaat het wel erg lastig voor hem worden vermoed ik. Ook al schieten we daar helemaal niets mee op trouwens.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Sfeer in ALS!!!!

Berichtdoor Mackan68 » 04-02-2020 00:54

Superfries1994 schreef:Dus is het waardeloos dat die hoofdsponsor er nog steeds niet is en zal Roozemond die erg snel moeten presenteren, anders gaat het wel erg lastig voor hem worden vermoed ik. Ook al schieten we daar helemaal niets mee op trouwens.

Die blijft mooi zitten. Even het mannetje spelen tijdens het jubileum. Nog wat loze beloftes na de zomer wanneer er nog steeds geen hoofdsponsor is en de meute slikt het voor zoete koek. Omdat een dikke transfersom voor Ejuke belangrijker is dan een hoofdsponsor. Zo beginnen supporters al te denken. Wie is na Ejuke de speler die vele miljoenen op gaat leveren en daarmee het gat in de begroting moet dichten? Van Bergen zal hard aan de slag moeten want dat lijkt momenteel ook op een one trick wonder. Op ballen achter de back sprinten, naar binnen trekken en scoren in de lange hoek. Af en toe. Zoals hij dat ook in 9 van de 10 gevallen doet bij het inschieten. De passeeractie raakt hij wat kwijt. Een afgemeten voorzet lijkt hij niet te hebben. Of hij moet daar betere afspraken over maken met de centrumspitsen, dat kan ook. Dat bewees Ron Jans ook in het 2e seizoen met Dost.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Sfeer in ALS!!!!

Berichtdoor Superfries1994 » 04-02-2020 02:46

Mackan68 schreef:Die blijft mooi zitten. Even het mannetje spelen tijdens het jubileum. Nog wat loze beloftes na de zomer wanneer er nog steeds geen hoofdsponsor is en de meute slikt het voor zoete koek. Omdat een dikke transfersom voor Ejuke belangrijker is dan een hoofdsponsor. Zo beginnen supporters al te denken. Wie is na Ejuke de speler die vele miljoenen op gaat leveren en daarmee het gat in de begroting moet dichten? Van Bergen zal hard aan de slag moeten want dat lijkt momenteel ook op een one trick wonder. Op ballen achter de back sprinten, naar binnen trekken en scoren in de lange hoek. Af en toe. Zoals hij dat ook in 9 van de 10 gevallen doet bij het inschieten. De passeeractie raakt hij wat kwijt. Een afgemeten voorzet lijkt hij niet te hebben. Of hij moet daar betere afspraken over maken met de centrumspitsen, dat kan ook. Dat bewees Ron Jans ook in het 2e seizoen met Dost.

Ik denk dat hij zeker niet zelf zal opstappen, die beslissing zullen anderen boven hem moeten gaan nemen. En die gedachte van supporters kan ik wel begrijpen. Een hoofdsponsor was drie jaar geleden al een probleem om te vinden, dat is er na bestuurlijk gerommel en slechte sportieve prestaties niet makkelijker op geworden.

Over Van Bergen is in het land toch wel het beeld dat hij wel een van onze talenten is, misschien dat dat ervoor zorgt dat we hem nog een keer kunnen slijten voor een mooi bedrag. Het is ook niet uitgesloten dat hij alsnog verder komt in zijn ontwikkeling. We hebben ook nog jongens als Veerman, Kongolo, Dresevic, die ook wel geld waard zijn in goede doen.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Vorige

Keer terug naar Sfeer & supporters

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten