Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor bollebert » 26-01-2020 16:41

Aan de bar op de omgang van noordtribune ook.
bollebert
Basisspeler

Berichtdoor Kaz_SCH » 27-01-2020 11:45

Je kunt maar heel beperkt pinnen, knap waardeloos inderdaad. De muntenautomaat op Noord waar je kunt pinnen is natuurlijk ook meteen die met de langste rij, het ding is bovendien erg traag. Contant is ook waardeloos, je krijgt zoveel 20 cent muntjes wisselgeld dat Dagobert Duck er nog een harde eendenplasser van zou krijgen.

Er zijn zóveel mogelijkheden om dit anno 2020 veel beter te regelen. Het levert ook nog eens aantoonbaar meer omzet op als betalen gemakkelijker/sneller gaat.
Kaz_SCH
Wereldspeler

Berichtdoor Sfeer » 13-02-2020 23:07

Ik hoef weinig woorden vuil te maken lijkt mij. Kijk even na afloop van de wedstrijd hoe fijn het allemaal is.
Let's go fucking mental.
Sfeer
Selectiespeler

Berichtdoor Feanfan 1 » 13-02-2020 23:40

De grootste ergernis: Iris Kroes, en valt me op dat die altijd net tegen Feyenoord het volkslied "zingt". Het is niet netjes dat ze altijd in het uitvak er doorheen fluiten, maar bij Iris Kroes hebben ze groot gelijk.
Feanfan 1
Superster

Berichtdoor Superfries1994 » 14-02-2020 01:02

Sfeer schreef:Ik hoef weinig woorden vuil te maken lijkt mij. Kijk even na afloop van de wedstrijd hoe fijn het allemaal is.

Verschrikkelijk. Ook tijdens de wedstrijd al, veel provocaties en dat ging na de wedstrijd door. Natuurlijk ook een aantal die zich netjes gedroegen, maar ook een hoop die dat niet deden.

Zat er na de wedstrijd midden in zonder dat ik er wat mee te maken had, hoe idioot mensen toch kunnen doen.. Liepen nog kinderen zelfs rond. De een die provoceert, de ander die er op reageert en het gaat nergens over. Begint nu echt uit de hand te lopen, waardoor ik eigenlijk volledig kan begrijpen dat een burgemeester daar helemaal klaar mee is. Kunnen we het over onterechte stadionverboden hebben en weet ik veel wat, maar hoe sommige 'supporters' zich gedragen..

Gelukkig hebben we een club waar we niet veel van dit volk hebben rondlopen. Dan maar wat rustiger en 'saaier' publiek, maar ik hoef me tenminste niet overal te schamen. Elke plek waar Feyenoord komt, richt men schade aan.

Hopelijk weet de club een systeem te verzinnen waarmee we zo min mogelijk uit'supporters' in de thuisvakken krijgen. Misschien met een punten systeem gaan werken, waarbij je elke keer wanneer je een wedstrijd bezoekt met een clubkaart een punt ontvangt en dat je pas naar Heerenveen - Feyenoord kan als je er 5 hebt, om maar wat te noemen. Misschien dat de club ook al zoiets heeft, omdat ik zelf al jaren een seizoenskaart heb, heb ik met die clubkaart niet veel te maken.
Superfries1994
Superster

Berichtdoor Feanfan 1 » 14-02-2020 14:50

Aangescherpte veiligheidsmaatregelen
Ondanks al deze maatregelen heeft een groot aantal Feyenoordsupporters toch kaarten weten te bemachtigen voor de thuisvakken. Om die reden is besloten dat bij de volgende keer dat Feyenoord op bezoek komt alleen seizoenkaarthouders van sc Heerenveen en uitsupporters in het voor hen bestemde uitvak welkom zijn. sc Heerenveen hecht daarbij meer waarde aan veiligheid en sfeer dan het financiële belang in de vorm van het verkoop van kaarten.

Door de ongeregeldheden en provocaties heeft niet iedere supporter van sc Heerenveen zich tijdens het duel met Feyenoord thuis gevoeld in het eigen Abe Lenstra stadion. Dit is voor de club onacceptabel en de reden dat bij dergelijke duels de veiligheidsmaatregelen worden aangescherpt. sc Heerenveen gaat hierover binnenkort met vertegenwoordigers van politie, Openbaar Ministerie en lokale overheid om tafel.

Veel woorden, maar geen daden. Ze komen toch wel binnen.
Uitsupporters, en dan bedoel ik met name Feyenoord en ajax, die een sjaal, muts of shirt aan hebben direct bij de ingang weigeren en dat ook duidelijk te maken bij de club 3 weken van tevoren, en dan ook echt duidelijk aangeven.
Maar dan zullen ze wel weer als reden hebben dat ze het centrum in gaan en daar alles zullen slopen
Feanfan 1
Superster

Berichtdoor Superfries1994 » 14-02-2020 17:13

Feanfan 1 schreef:Veel woorden, maar geen daden. Ze komen toch wel binnen.
Uitsupporters, en dan bedoel ik met name Feyenoord en ajax, die een sjaal, muts of shirt aan hebben direct bij de ingang weigeren en dat ook duidelijk te maken bij de club 3 weken van tevoren, en dan ook echt duidelijk aangeven.
Maar dan zullen ze wel weer als reden hebben dat ze het centrum in gaan en daar alles zullen slopen

Hoe dan precies? Als gast op kaarten van bedrijven misschien, maar verder niet toch?
Superfries1994
Superster

Berichtdoor Feanfan 1 » 14-02-2020 17:41

Theoretisch een goed idee, maar zulke tokkies krijgen het altijd wel voor elkaar. Hoe weet ik ook niet en misschien in iets mindere mate, maar het lukt ze denk ik toch wel. Maar ik hoop dat ik ongelijk heb
Maar doe dit dan dan ook over 3 weken tegen ajax, dat is vergelijkbaar met Feyenoord
Feanfan 1
Superster

Berichtdoor Thinkman » 14-02-2020 17:49

"De volgende keer als Feyenoord op bezoek gaat in Heerenveen zijn de Rotterdamse fans niet meer welkom op de thuistribunes. Alleen seizoenskaarthouders van de thuisclub en Feyenoord-supporters die een kaart hebben voor het uitvak zijn welkom in het Abe Lenstra Stadion."

Prima signaal. Dus ook meteen een legitieme reden om iedereen die zich als Feyenoord supporter uit buiten het uitvak, direct het stadion uit te werken. Door eigen stewards én supporters. Samen maken we de club.
Thinkman
Superster

Berichtdoor pes5 » 14-02-2020 21:16

Je moet hier als ossh ook mee aan de slag. Het gebeurt geel vaak dat het misgaat op de hoofdtribune. Eerder al tegen Cambuur, Groningen, Ajax en nu Feyenoord.
pes5
Beheerder

Berichtdoor Sfeer » 14-02-2020 21:22

pes5 schreef:Je moet hier als ossh ook mee aan de slag. Het gebeurt geel vaak dat het misgaat op de hoofdtribune. Eerder al tegen Cambuur, Groningen, Ajax en nu Feyenoord.

Stonden ook gewoon gasten vanuit de skyboxen uit te dagen. Die kale hebben ze nog even gepakt, misschien niet goed maar wel begrijpelijk.
Let's go fucking mental.
Sfeer
Selectiespeler

Vorige

Keer terug naar Sfeer & supporters