Moderators: Beheerders, Fanmasters
pes5 schreef:Knap dat je dat uit het hele stuk hebt weten te halen.
Thinkman schreef:Omrop Cambuur doet ook weer een duit in het zakje. De aanval is weer geopend: Nu het 'nieuws' dat na de bekerwedstrijd tegen Excelsior Maassluis, salesman Koopmans aan JJ gevraagd zou hebben om Van Hau ook eens op te stellen. Zo zeg.
Deze wedstrijd was eind oktober. Wat een riooljournalistiek!
KSI schreef:Heb het stuk gisterochtend ook gelezen, maar volgens mij stond het er toen niet zo in.
Zie ook dat het stuk gisteren nog is aangepast, jammer genoeg zie je niet wat ze aangepast hebben.
Maar meer weer een leuke poging om weer iets uit te lokken van de OF wat in mijn ogen niks voorstelt.
vincentdelbos schreef:Het contract van Hamstra is verlengd tot 2022. Voor mij een prima besluit. Heeft in de zomer een goede selectie neergezet (had nog een spits bij gekund) en ligt volgens mij ook goed bij de mensen. Ook voor de rust fijn.
Thinkman schreef:Er was een groep sponsoren naar Spanje gevlogen om de oefenwedstrijd en het team te bezoeken.
Op de Twitter foto's meende ik Jan van Erve, onze voormalige commerciële man, te herkennen.
Weet iemand of en zo ja hoe hij (weer?) aan de club verbonden is?
We zoeken ook nog steeds een commercieel directeur sinds het vertrek van Hylke van der Veen.......dus...
Muck schreef:Op de foto daarvoor staat Martin Koopman, die is vult momenteel het gat op na Hylke van der Veen. En volgens mij doet hij dat zeer naar behoren, als de geruchten mag geloven.
pes5 schreef:https://www.sc-heerenveen.nl/nieuws/feanfans-uit-meppel-en-steenwijk-on-tour/10#.XkQYOkescBc.twitter
Na het familievak weer een uitstekend initiatief.
Keer terug naar Spelers & staf
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten