sc Heerenveen podcast: Radio Camataru

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: SC Heerenveen podcast: Radio Camataru

Berichtdoor Kaz_SCH » 29-08-2019 09:46

Ik luister met enorm veel plezier naar de podcasts, dank daarvoor heren!

Vraag: Klopt het dat Cees Roozemond ook een keer zal aanschuiven? Dat zou ik wel klasse van hem vinden, en dat lijkt me ook een heel goed moment om bijvoorbeeld hier van te voren een aantal luisteraarsvragen te verzamelen. Ik wil de beste man zo graag het voordeel van de twijfel geven, maar heb er dusdanige twijfels bij dat het me erg veel moeite kost.

Zelf een gesprek met hem aanvragen zou ook een optie kunnen zijn, maar dan voel ik me een beetje zo'n tokkie die de spelersbus staat op te wachten. Een lijstje met pittige vragen die leven onder een groot deel van de supporters in zo'n podcast zou daarom een prachtige middenweg zijn. Zonder journalisten, zonder dingen die net anders opgeschreven of verwoord worden.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: SC Heerenveen podcast: Radio Camataru

Berichtdoor Marça » 11-09-2019 13:25

Het is hier al een paar keer voorbij gekomen in de suggesties en afgelopen maandag was het dan zover dat een speler (Lucas Woudenberg) is aangeschoven in de uitzending. Denk dat het een leuke uitzending is geworden.

De vraag om Cees Roozemond ook eens in de uitzending te hebben loopt nog - we wachten nog even op een geschikt moment. De contacten zijn er in elk geval.
Laatst bijgewerkt door Marça op 08-03-2024 09:39, in het totaal 1 keer bewerkt
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: SC Heerenveen podcast: Radio Camataru

Berichtdoor Feanfan 1 » 11-09-2019 14:31

Leuk om altijd te beluisteren. Heeft Hamstra al toegezegd voor volgende week of is het nog wachten op de definitieve ja
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: SC Heerenveen podcast: Radio Camataru

Berichtdoor Marça » 12-09-2019 08:53

Feanfan 1 schreef:Leuk om altijd te beluisteren. Heeft Hamstra al toegezegd voor volgende week of is het nog wachten op de definitieve ja


Hamstra heeft inmiddels toegezegd! :)
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: SC Heerenveen podcast: Radio Camataru

Berichtdoor blauwekater » 17-09-2019 11:15

Vanochtend weer een leuke podcast geluisterd. Mooi dat jullie Hamstra hebben weten te strikken.

Qua geluid wel een opmerking (kan enkel aan mijn liggen) dat zou mijn inziens nog wel wat verbeterd kunnen worden.

Bellen jullie in of zitten jullie samen? Zijn daar mogelijkheden?
Avatar gebruiker
blauwekater
Selectiespeler
 
Berichten: 431
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:05
Woonplaats: Emmeloord

Re: SC Heerenveen podcast: Radio Camataru

Berichtdoor Marça » 12-11-2019 10:30

blauwekater schreef:Vanochtend weer een leuke podcast geluisterd. Mooi dat jullie Hamstra hebben weten te strikken.

Qua geluid wel een opmerking (kan enkel aan mijn liggen) dat zou mijn inziens nog wel wat verbeterd kunnen worden.

Bellen jullie in of zitten jullie samen? Zijn daar mogelijkheden?


Dank voor je feedback! We bellen in via Skype en daarmee wordt de audio in één kanaal opgenomen. Er zijn wel alternatieven, maar vooralsnog kost dat ons heel veel extra tijd. Wellicht dat het in de toekomst beter lukt met een andere app.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: SC Heerenveen podcast: Radio Camataru

Berichtdoor Marça » 12-11-2019 10:32

Weer even een topic-kick voor de enige, onofficiële podcast over SC Heerenveen...! Hier is Radio Camataru-aflevering S02E19: ‘Terugblik op de overwinning op Sparta met Geert-Arend Roorda'. Veel luisterplezier!

https://itunes.apple.com/nl/podcast/rad ... 1436580634
https://open.spotify.com/show/2JrjdB4TgKov2R69nZ03FP
Laatst bijgewerkt door Marça op 08-03-2024 09:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: SC Heerenveen podcast: Radio Camataru

Berichtdoor Jazz » 12-11-2019 10:50

Marça schreef:Dank voor je feedback! We bellen in via Skype en daarmee wordt de audio in één kanaal opgenomen. Er zijn wel alternatieven, maar vooralsnog kost dat ons heel veel extra tijd. Wellicht dat het in de toekomst beter lukt met een andere app.


Wellicht kunnen jullie Google Hangouts proberen? Voor mij werkt het altijd erg goed.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: SC Heerenveen podcast: Radio Camataru

Berichtdoor Marça » 04-02-2020 15:55

Was alweer een tijdje vergeten hier te posten, maar we zijn na een twee-weekse winterstop weer gewoon doorgegaan met podcasts maken. Gisteravond hadden we Gerry Hamstra te gast:

- https://podcasts.apple.com/nl/podcast/s02e28-terugblik-op-de-hamstraweken-met-gerry-hamstra-2/id1436580634?i=1000464521429
- https://open.spotify.com/episode/2T0fV4UwzuIuzQ3I4ETX5l

N.b. We hebben opnieuw een uitnodiging aan Cees Roozemond gestuurd, hopelijk kan hij ook een keer aanschuiven.
Laatst bijgewerkt door Marça op 08-03-2024 09:39, in het totaal 1 keer bewerkt
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: SC Heerenveen podcast: Radio Camataru

Berichtdoor Sfeer » 25-02-2020 00:52

Ik luister elke week trouw naar jullie podcast. Jullie doen het echt goed. Wellicht kunnen jullie bij sommige gasten het geluid iets duidelijker maken?
Let's go fucking mental
Liefhebber van casual football culture
Avatar gebruiker
Sfeer
Selectiespeler
 
Berichten: 207
Geregistreerd op: 23-02-2010 16:59

Re: SC Heerenveen podcast: Radio Camataru

Berichtdoor Sfeer » 10-03-2020 01:50

Mooie aflevering met Cees!
Let's go fucking mental
Liefhebber van casual football culture
Avatar gebruiker
Sfeer
Selectiespeler
 
Berichten: 207
Geregistreerd op: 23-02-2010 16:59

Re: SC Heerenveen podcast: Radio Camataru

Berichtdoor Kaz_SCH » 10-03-2020 14:09

Blijft een plezier om naar te luisteren, fijn dat jullie dit maken! Ook sportief van Cees dat hij een uur lang (digitaal) wilde aanschuiven. Mooi dat er vanuit jullie ook wel degelijk kritische vragen kwamen, waar Cees de ene keer een beter antwoord op had dan de andere keer.

Vooral zijn verhaal over de periode rondom zijn aantreden (een week voor zijn aantreden waren we bijna failliet, en een week na zijn aantreden kerngezond) en het verhaal rondom Van Hau (In 1e instantie puur gehaald om zijn potentie om het eerste elftal te halen) zijn behoorlijk zwak. Toch krijg ik wel meer het gevoel dat hij met de beste bedoelingen bezig is, en dat er ook wel echt stappen gezet worden in het herstel richting de subtop van de Eredivisie.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: SC Heerenveen podcast: Radio Camataru

Berichtdoor Sfeer » 10-03-2020 17:12

Kaz_SCH schreef:Blijft een plezier om naar te luisteren, fijn dat jullie dit maken! Ook sportief van Cees dat hij een uur lang (digitaal) wilde aanschuiven. Mooi dat er vanuit jullie ook wel degelijk kritische vragen kwamen, waar Cees de ene keer een beter antwoord op had dan de andere keer.

Vooral zijn verhaal over de periode rondom zijn aantreden (een week voor zijn aantreden waren we bijna failliet, en een week na zijn aantreden kerngezond) en het verhaal rondom Van Hau (In 1e instantie puur gehaald om zijn potentie om het eerste elftal te halen) zijn behoorlijk zwak. Toch krijg ik wel meer het gevoel dat hij met de beste bedoelingen bezig is, en dat er ook wel echt stappen gezet worden in het herstel richting de subtop van de Eredivisie.

Ik vond hem goed overkomen op de meeste dossiers. Wel blijft het enorm schimmig omtrent zijn aantreden, de duisternis heeft hij niet weg kunnen nemen helaas.

Wel tof dat hij dit doet en ik geef hem de voordeel van de twijfel.
Let's go fucking mental
Liefhebber van casual football culture
Avatar gebruiker
Sfeer
Selectiespeler
 
Berichten: 207
Geregistreerd op: 23-02-2010 16:59

Re: SC Heerenveen podcast: Radio Camataru

Berichtdoor Marça » 25-03-2020 10:13

Wederom dank voor de leuke feedback op de laatste podcasts!

Ondanks het vervelende coronavirus gaan we de komende weken gewoon door met opnemen en nemen we wat meer de tijd om met speciale gasten wat langer over de club te praten.

Komende week hebben we opnieuw een bijzondere gast! Een hint vind je op het eind van de laatste uitzending... :wink:
Laatst bijgewerkt door Marça op 08-03-2024 09:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: SC Heerenveen podcast: Radio Camataru

Berichtdoor Jazz » 25-03-2020 10:54

Zoals altijd goede uitzendingen, het stort me alleen een klein beetje als gesprekken afgekapt moeten worden vanwege tijd. Zie de aflevering met Joey van den Berg waar een gesprek een paar keer halverwege moest worden ingekort terwijl er blijkbaar wel genoeg tijd voor is (afleveringen van 1 uur zijn geen uitzondering).

Ik denk dat het ook voor de flow van de uitzending beter is als het allemaal iets rustiger gaat en iets minder gehaast.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: SC Heerenveen podcast: Radio Camataru

Berichtdoor Marça » 04-04-2020 14:42

De lengte is altijd een punt van discussie. Meestal als er wedstrijden zijn is half uur prima te doen, maar als er weken achter elkaar wordt verloren kom je toch vaak op dezelfde discussiepunten terug. Juist daarom houd ik het als host soms wat korter, want juist die herhaling (=saai in mijn oren) moet je zien te vermijden.

Met speciale gasten is het wat anders, want daarmee blikken we nu niet terug op de laatste wedstrijden en kan het ook gerust wat langer duren. Onlangs heb ik via Twitter en Instagram ook gevraagd wat de luisteraars de meest ideale tijd vonden en daarbij kwam een half uur toch meestal naar voren als 'prima'. Met daarbij de aantekening dat wanneer gasten veel vertellen, we gewoon wat langer doorgaan.

Komende maandag praten we met Daniel Høegh en week erop zal weer meer terugblik zijn op vroeger. Op die manier wisselen we het een beetje af en proberen we het voor jonge en oudere fans interessant te houden.

Oh ja, afgelopen week was André 'dit is het scenario' Hanssen te gast in S02E36.
Laatst bijgewerkt door Marça op 08-03-2024 09:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: SC Heerenveen podcast: Radio Camataru

Berichtdoor Hielke » 28-04-2020 09:24

Het was een grote eer om een aflevering van Radio Camataru te mogen presenteren met Foppe de Haan als gast. Als jochie werd ik vanwege hem supporter van Heerenveen, en het werd me tijdens deze uitzending weer helemaal duidelijk waarom. Wat een geweldig clubicoon, wat een inspiratiebron. Wij hebben ruim een uur lang geboeid naar hem geluisterd, hopelijk jullie ook. Beluister de uitzending hier.
Avatar gebruiker
Hielke
Superster
 
Berichten: 5854
Geregistreerd op: 20-06-2007 08:26

Re: SC Heerenveen podcast: Radio Camataru

Berichtdoor Marça » 28-05-2020 10:24

We hebben inmiddels alweer wat nieuwe Quarantaine Tapes opgenomen, je vindt ze hieronder. We gaan sowieso de hele zomer door met opnemen, dus iedere dinsdag weer een nieuwe uitzending!

- S02E41 met Arek Radomski
- S02E42 met Niklas Tarvajärvi
- S02E43 met Hicham Faik
- S02E44 met Ugur Yildirim

Komende week praten we met een speler die tussen 2014 en 2019 meer dan honderd officiële duels voor ons heeft gespeeld. Zijn naam wordt later deze week bekend gemaakt! :D
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: SC Heerenveen podcast: Radio Camataru

Berichtdoor Mackan68 » 29-05-2020 07:44

Marça schreef:We hebben inmiddels alweer wat nieuwe Quarantaine Tapes opgenomen, je vindt ze hieronder. We gaan sowieso de hele zomer door met opnemen, dus iedere dinsdag weer een nieuwe uitzending!

- S02E41 met Arek Radomski
- S02E42 met Niklas Tarvajärvi
- S02E43 met Hicham Faik
- S02E44 met Ugur Yildirim

Komende week praten we met een speler die tussen 2014 en 2019 meer dan honderd officiële duels voor ons heeft gespeeld. Zijn naam wordt later deze week bekend gemaakt! :D


Kom er maar in Morten..... :wink: Zal een interessant gesprek worden. Over zijn maatschappelijke interesse/overtuiging. Over zijn vertrek met een zuur smaakje. Over zijn persoonlijke ervaring in Italië met het Coronavirus. Ben benieuwd.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: SC Heerenveen podcast: Radio Camataru

Berichtdoor Marça » 29-05-2020 09:48

Mackan68 schreef:Kom er maar in Morten..... :wink: Zal een interessant gesprek worden. Over zijn maatschappelijke interesse/overtuiging. Over zijn vertrek met een zuur smaakje. Over zijn persoonlijke ervaring in Italië met het Coronavirus. Ben benieuwd.


Morten past inderdaad ook perfect in de profielschets, maar we praten maandag bij met Pelle van Amersfoort! Ook hij heeft waarschijnlijk wel een interessant verhaal te vertellen n.a.v. zijn tijd bij onze club en nu in Polen. Komend weekend gaat daar de competitie weer van start.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: SC Heerenveen podcast: Radio Camataru

Berichtdoor Feanfan 1 » 09-06-2020 19:03

Weer een leuke aflevering met Erik ten Voorde, maar zijn stopwoordje/stopzinnetje "ik moet heel eerlijk zeggen" kwam bij mij na 10 minuten al de strot uit

Maar de mensen van Radio Camataru, ga zo door. Ik luister elke week met veel plezier en kijk nu alweer uit naar volgende week
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: SC Heerenveen podcast: Radio Camataru

Berichtdoor Marça » 06-08-2020 16:01

Het is inmiddels alweer twee maanden geleden dat ik hier een update heb gepost, maar bij deze nog even de links van de podcasts van de afgelopen weken!

- S03E04 | Kijkje in de talentenfabriek met Wilco Hellinga
- S03E03 | Wie Arjen van der Heide heeft, heeft de toekomst
- S03E02 | De eeuwige clubliefde van Gertjan Verbeek
- S03E01 | Een bijzonder boek en de blijvende betekenis van Abe

- S02E49 | De Quarantaine Tapes met... Raymond Vissers
- S02E48 | De Quarantaine Tapes met... Anthony Lurling
- S02E47 | De Quarantaine Tapes met... Joey Veerman
- S02E46 | De Quarantaine Tapes met... Erik ten Voorde

Zover ik weet is het momenteel alleen mogelijk om via iTunes een review achter te laten. Dus mocht je regelmatig luisteren, dan zouden we het erg waarderen om een beoordeling te krijgen! :)
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: SC Heerenveen podcast: Radio Camataru

Berichtdoor Marça » 20-10-2020 20:07

Aangezien we Twitter al behoorlijk volspammen met Radio Camataru, hier ook nog maar weer eens een berichtje omdat we de 100e aflevering hebben gemaakt! Nadat we vorige week met Gerry Hamstra hebben gesproken was deze keer Jan Paul van Hecke te gast. Relaxte kerel die onder meer heel mooi vertelde over zijn discussies met Björn Kuipers, zijn keuze voor Brighton zonder dat-ie daar ooit is geweest en waarom hij niet eerst de overstap naar Heerenveen maakte.

- S03E15 | De honderd aangetikt met Jan Petter van Hecke!
- S03E14 | Terugblik op de Hamstraweken met Gerry Hamstra!

De oudere uitzendingen met o.a. Sander de Vries, Michel Jansen, Mustafa Gumussu, Pelé van Anholt en Erwin Mulder staan allemaal op Spotify en iTunes en weten jullie vast wel te vinden.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: SC Heerenveen podcast: Radio Camataru

Berichtdoor Feanfan 1 » 18-01-2022 23:47

Ik heb vandaag de Podcast met Jan de Jonge geluisterd. Hij zegt zoveel terechte negativiteit over de club
Je zou haast hopen dat De Jonge en Verbeek de hele jeugdafdeling weer onder hun hoede nemen. Dan een paar capabele mensen in het bestuur, een degelijke trainer en terug naar de basis
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: SC Heerenveen podcast: Radio Camataru

Berichtdoor Superfries1994 » 18-01-2022 23:49

Feanfan 1 schreef:Ik heb vandaag de Podcast met Jan de Jonge geluisterd. Hij zegt zoveel terechte negativiteit over de club
Je zou haast hopen dat De Jonge en Verbeek de hele jeugdafdeling weer onder hun hoede nemen. Dan een paar capabele mensen in het bestuur, een degelijke trainer en terug naar de basis

Grappig, want mede toen Jan de Jonge bij de club zat, is de teloorgang ingezet. Verbeek heeft ook al niets laten zien de afgelopen jaren...
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: SC Heerenveen podcast: Radio Camataru

Berichtdoor Mackan68 » 22-01-2022 06:47

Superfries1994 schreef:Grappig, want mede toen Jan de Jonge bij de club zat, is de teloorgang ingezet. Verbeek heeft ook al niets laten zien de afgelopen jaren...

Ik kan het mis hebben, maar volgens mij werden onze beloftes nog wel eens kampioen in de tijd dat Jan daar rondliep. Die was nooit tevreden als er gescoord was en de jongens daarna speelden alsof ze met een goaltje voorsprong de winst wel even over de streep zouden trekken. Hij maande het elftal altijd aan voor de volgende en nog meer goals te gaan. Toen hij na het ontslag van onze beker winnende Sollied het 1e elftal onder zijn hoede kreeg was dat geen succes, dat klopt wel, maar daar kun je Jan amper op aanvallen. Net zoals dat later ook gebeurde met de comeback van Foppe toen Lodeweges de zak kreeg.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: SC Heerenveen podcast: Radio Camataru

Berichtdoor Marça » 22-02-2022 10:12

Afbeelding

:!: S4E25: 'Nooit opgeven met clubman Ronny Venema'. Een uur alles over #psvhee, of het nog goed komt, Ole Tobiasen, commercie, amateurclubs, #heeutr en nog veel meer!

https://radiocamataru.nl/episode/2022-0 ... ny-venema/
https://open.spotify.com/show/2JrjdB4TgKov2R69nZ03FP
https://itunes.apple.com/nl/podcast/rad ... 1436580634
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: SC Heerenveen podcast: Radio Camataru

Berichtdoor badfrisianboy » 01-03-2022 11:13

In de nieuwste uitzending van Radio Camataru kwam onder andere Bernier Hoekstra, de voorzitter van vv Heerenveen, aan het woord over het contact met de profclub sc Heerenveen en over Skoatterwâld. Mooi om te horen dat hij positief was over het contact en de samenwerking met sc Heerenveen en ook met onder andere Cees Roozemond. Ook gaf Bernier Hoekstra aan dat ze met het Skoatterwâld-dossier nog nooit zover waren geweest en dat de plannen inmiddels voltooid zijn.

Het zou gaan om een sportpark in de vorm van een open parklandschap met 7 velden voor de vv Heerenveen en 5 velden voor de sc Heerenveen met parkeerplaatsen aan zowel de noordkant en de zuidkant en een nieuw hoofdgebouw. Het park zou openbaar zijn voor een ieder en je kunt er doorheen fietsen/lopen van noord naar zuid. Hoekstra was in elk geval zeer positief en gaat er vanuit dat het deze keer ook daadwerkelijk gaat lukken. Verder had hij goede hoop dat fase 1 al deze zomer los kan gaan. Verder is het nu afhankelijk van de financiering hoe snel de andere fases gerealiseerd kunnen worden.

Opmerkelijke uitspraak van de voorzitter van vv Heerenveen over Cees Roozemond, waar de voorzitter van sc Heerenveen gezegd zou hebben tegen alle partijen dat het maar eens gebeurd moest zijn met al het vergaderen en er maar eens actie en besluiten genomen moesten worden. Daaruit zou in elk geval een beeld ontstaan dat Roozemond niet alleen maar praatjes heeft maar echt wel van het doorpakken is.
badfrisianboy
Basisspeler
 
Berichten: 994
Geregistreerd op: 05-07-2015 20:02

Re: SC Heerenveen podcast: Radio Camataru

Berichtdoor Marça » 01-03-2022 13:52

Afbeelding

:!: S4E26: 'De weken van de waarheid staan voor de deur'. Een uur lang over #heeutr, Erwin Mulder of Xavier Mous?, lichtshows, de toekomst van Skoatterwâld, #wilhee en nog veel meer!

https://radiocamataru.nl/episode/2022-0 ... r-de-deur/
https://open.spotify.com/show/2JrjdB4TgKov2R69nZ03FP
https://itunes.apple.com/nl/podcast/rad ... 1436580634
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: SC Heerenveen podcast: Radio Camataru

Berichtdoor Marça » 08-03-2022 09:39

Afbeelding

:!: S4E27: 'De vrije val stoppen met Ole Tobiasen'. Een uur lang over #wilhee, met onder meer: Dresevic of Bakker, Mulder of Mous, 4-4-2 of 4-3-3, assistent of hoofdtrainer en nog veel meer!

https://radiocamataru.nl/episode/2022-0 ... -tobiasen/
https://open.spotify.com/show/2JrjdB4TgKov2R69nZ03FP
https://itunes.apple.com/nl/podcast/rad ... 1436580634
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

VorigeVolgende

Keer terug naar Sfeer & supporters

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten