Voorbereiding en oefenwedstrijden 2019-2020

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Voorbereiding en oefenwedstrijden 2019-2020

Berichtdoor Demster » 20-07-2019 17:55

pes5 schreef:Dresevic was dramatisch, maar Skovgaard niet veel beter. Leuk dat indribbelen, maar niet als je halverwege nog moet bedenken waar je de bal heen moet spelen.

Ik vond het begin aardig, maar daarna vreselijk matig. Faik speelt heel veel terug en vertraagt vaak, net als Rienstra, die weer afwezig was vandaag. Odgaard geen enkele keer bediend vanaf de zijkant en aanvallend waren we verder onmachtig. Een schot op de lat en de goal, dat was het wel zo'n beetje.

Verdedigend ben je nog steeds erg kwetsbaar. Iets stabieler in omschakeling, maar nog steeds bestaat onze defensie en de twee ervoor hoofdzakelijk uit pussy's. Daar moet echt nog iets gebeuren door Hamstra, anders gaan we weer een troosteloos seizoen tegemoet.


Het helpt ook niet dat er op dit moment bijna geen concurrentie is. Het wordt al snel plichtmatig. Men hoeft niet te knokken voor een plek en ik mis gretigheid. Ik vond Akujobi wel fel invallen trouwens. Verder erg plichtmatig. Ben benieuwd wat JJ zegt na afloop. Als hij tevreden is, dan vrees ik voor weer een kleurloos jaar en staat ook JJ met 0-1 achter wat mij betreft. Leuk die praatjes over pressie en publiek binden, maar ik zag die intentie niet.

Het is trouwens makkelijk om alleen naar Floranus te wijzen. Onze aanvoerder mag ook weleens in de spiegel kijken, want die laat zich iedere keer weer op dezelfde manier wegzetten en aan de bal is het een drama.

Ik had wel wat meer verwacht, ook al duurt het nog even tot de competitie begint.

Amen voor deze post. Eigenlijk overal mee eens en vooral over Dresevic. Het lijkt wel of die jongen voor het eerst een bal aanraakt, zo waardeloos voetbalt die mee. Dit geldt trouwens niet alleen voor vandaag maar ook tegen Mechelen was het niet best. Steeds een hele slechte lange bal waar niemand wat mee kan. Puur verdedigend vond ik hem tegen Mechelen dan wel redelijk. Skovgaard vond ik zeker een verbetering op die positie en dan vooral voetballend. Floranus vond ik in de eerste helft degelijk spelen maar gaat dan toch weer de fout in bij de penalty. Gaf vlak daarvoor ook al een ziekenhuisbal door de verdediging heen waardoor Dresevic moest ingrijpen en geel kreeg. Woudenberg, niet slecht, niet goed. Onopvallend gespeeld vandaag. Hahn had niet veel te doen vandaag, wat die moest doen deed die goed. Degelijke pot.

Faik en Rienstra, zoals jij ook zegt, moeten steeds minimaal 4x de bal aanraken voor dat ze de bal doorspelen waardoor het spel de hele tijd stroopt. Waar we vroeger de counters vaak optimaal benutten, kon dit nu niet omdat het middenveld zo traag omschakelde. Kongolo was belangrijk bij de 1-0 en viel me niet tegen maar meer dan dat vond ik het niet. Vooral zijn inspeelpasses waren regelmatig te zacht waardoor ze steeds onderschept werden (geldt ook voor Rienstra). Denk ook niet dat Kongolo in de basis komt te staan tegen Heracles uit.

De aanval was in zijn geheel afwezig vanmiddag. Odgaard viel me voor het eerst niet mee tegen het sterke Duitse duo en verloor dan ook 9 van de 10 duels. Echter kreeg hij ook vaak onmogelijke ballen vanaf de zijkant. Van Bergen heeft een erg leuke actie in de benen en is ijzersterk in de 1 tegen 1 maar zijn voorzetten zijn nog steeds ver onder de maat. Vandaag was er geen een waar Odgaard ook maar iets mee kan. Verder vind ik dat het talent van Bruijn misbruikt wordt op de linksbuiten maar goed daar komt Ejuke natuurlijk te staan straks. Verwacht dan ook dat Bruijn op de plek van Kongolo komt. Qua invallers vond ik Akujbodi erg sterk invallen en heb ook genoten van zijn felheid. Vond het wel jammer dat Borthwick-Jackson maar een kleine 10 minuten gegund werd, laat hem dan één helft spelen en Woudenberg één zodat je kan zien wat die tegen een relatief sterke tegenstander kan. Al zag onze Engelse vriend er mijns inziens ook niet heel afgetraind uit.

Al met al dus een matige pot en ben benieuwd wat ze tegen Sunderland uit kunnen richten.
Demster
Selectiespeler
 
Berichten: 462
Geregistreerd op: 31-05-2015 22:52

Re: Voorbereiding en oefenwedstrijden 2019-2020

Berichtdoor fuotbalgek » 20-07-2019 22:01

Eens met bovenstaande. Denk ook dat Bruijn naar het middenveld gaat ket komst Ejuke, Faik zal daar ook spelen en Kongolo is nog niet beter dan Rienstra.

Begrijp niet dat Kongolo niet geprobeerd is als rechtsback of centrale verdediger. Hij is fysiek sterk en kan daar aan de bal wat toe voegen. Floranus, Dresevis/Skovgaard en in mindere mate Woudenberg blijven pijnpunten en Hoegh heeft genoeg drukte aan zichzelf.

Een testspelers die nauwelijks mag spelen lijkt me al geen versterking, gezien wat er nu stond. Verhaegh en Kerstens leken inderdaad goede Nederlandse opties. Al met al is het meest belangrijke dat Hamstra twee goede verdedigers vastlegt. Een extra middenvelder is welkom, net als een vleugelspeler bij vertrek van Mihaljovic en een spits voor Hornkamp. Deze hoeven echter niet per se direct voor de basis te zijn, de verdedigers wel.

Benieuwd wanneer en wie er nog bij komen richting de start van de competitie. Momenteel spelen we om plek 10-14, met deze selectie.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Voorbereiding en oefenwedstrijden 2019-2020

Berichtdoor hhage » 21-07-2019 08:46

Denk dat Bruijn juist niet in de basis komt,anders hadden ze hem nu wel op het middenveld neergezet.ipv opvulling. Nog een rechtsback centrale verdediger en een nummer 10 voor de basis, en nog een aanvallende breedte versterking.
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Voorbereiding en oefenwedstrijden 2019-2020

Berichtdoor oldtimer » 21-07-2019 12:12

Ik zou het onbegrijpelijk vinden als Brijn geen basisplaats zou krijgen. Hij is gewoon een van onze beste spelers.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Re: Voorbereiding en oefenwedstrijden 2019-2020

Berichtdoor Jelmer1981 » 21-07-2019 16:13

Mee eens, maar ik ben wel bang voor de balans op het middenveld. Faik zal basis zijn, en als je dan ook Bruijn opstelt ben ik er nog niet uit wie dan de derde man zou moeten zijn. Rienstra ben ik nog geen liefhebber van, het is veel te vaak net niet...
Jelmer1981
Wereldspeler
 
Berichten: 1103
Geregistreerd op: 08-06-2008 08:10

Re: Voorbereiding en oefenwedstrijden 2019-2020

Berichtdoor pes5 » 21-07-2019 16:25

Bovendien heb je met Faik en Rienstra op één middenveld wel heel veel in één tempo. Die combinatie zie ik niet zitten. Veel te weinig energie en dynamiek.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Voorbereiding en oefenwedstrijden 2019-2020

Berichtdoor Wizard » 22-07-2019 08:25

hhage schreef:Denk dat Bruijn juist niet in de basis komt,anders hadden ze hem nu wel op het middenveld neergezet.ipv opvulling.

Of ze willen hem juist kunnen inzetten op de '10' in een wat meer vrije rol. Dat hij nu voor 'opvulling' wordt gebruikt zegt natuurlijk niks. Door hem op te stellen maakt hij minuten met zijn teamgenoten en kunnen ze op die manier aan elkaar wennen. Linksbuiten in een vrije rol komt daarbij al vrij dicht in de buurt van de '10' positie. Zelf zie ik in Bruijn vooral een 6 of 8.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Voorbereiding en oefenwedstrijden 2019-2020

Berichtdoor Surhuisterveen » 22-07-2019 08:45

Heb van de voorbereiding niet zoveel meegekregen maar wat is de rol van Kongolo?
Lijkt zelfs nu niet voor een basisplaats in aanmerking te komen.
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Re: Voorbereiding en oefenwedstrijden 2019-2020

Berichtdoor Jelmer1981 » 22-07-2019 09:24

Ik vond dat Kongolo zaterdag heel goed begon. Fel op de bal, goed in de passing en combinatie, vol enthousiasme en drive. Helaas hield hij dit slechts een kwartiertje vol en viel hij daarna ver terug. Hij kwam de rest van de wedstrijd eigenlijk nauwelijks in het spel voor. Faik speelde heel duidelijk in de rol van Schaars, zich uit laten zakken vanuit het middenveld om de bal te krijgen en het spel te verdelen. Redelijk voorspelbaar.

Bijkomend probleem was dat de passing van de CV’s echt heel belabberd was. Dresevic heeft een keer of 10 geprobeerd om een “cross-pass” te geven maar niets kwam aan.
Jelmer1981
Wereldspeler
 
Berichten: 1103
Geregistreerd op: 08-06-2008 08:10

Re: Voorbereiding en oefenwedstrijden 2019-2020

Berichtdoor pes5 » 22-07-2019 10:31

Spijker op zijn kop Jelmer.

De opbouw van achteruit en het gebrek aan dynamiek op het middenveld is ons probleem in balbezit.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Voorbereiding en oefenwedstrijden 2019-2020

Berichtdoor Wizard » 22-07-2019 12:35

pes5 schreef:De opbouw van achteruit en het gebrek aan dynamiek op het middenveld is ons probleem in balbezit.

Daarom ook terecht dat JJ stelt dat de kracht in dit team in de omschakeling zit en dus niet in balbezit.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Voorbereiding en oefenwedstrijden 2019-2020

Berichtdoor Jelmer1981 » 22-07-2019 15:05

Dat concluderen is stap 1, maar hoe gaat hij dat vervolgens oplossen? Lekker makkelijk dat onze trainer alvast aan onze tegenstanders gaat vertellen hoe ze ons moeten bestrijden.
Jelmer1981
Wereldspeler
 
Berichten: 1103
Geregistreerd op: 08-06-2008 08:10

Re: Voorbereiding en oefenwedstrijden 2019-2020

Berichtdoor pes5 » 22-07-2019 15:42

Wizard schreef:Daarom ook terecht dat JJ stelt dat de kracht in dit team in de omschakeling zit en dus niet in balbezit.


Ik heb het stuk van JJ gelezen, maar die mening lijkt vooral gebaseerd op snelle vleugelspelers en goed counterspel is veel meer dan dat. Dan heb je agressieve balafpakkers nodig op het middenveld en daarnaast veel loopvermogen. Wij hebben vooral een statisch en traag middenveld dat niet uitblinkt in duelkracht.

Achterin hebben we spelers die vooral breed kijken ipv diep. En dat diep kijken heb je wel nodig bij countervoetbal.

Ik zie vooral een speelstijl die van beide een beetje en dus net niks is. En dat was ook al het probleem onder Steppel en JOR. En toevallig zat JJ beide keren naast deze hoofdtrainer op de bank. Te traag en te weinig creatieve ideeën aan de bal en zonder bal gaat de omschakeling te langzaam en pakken we te weinig tweede ballen op het middenveld door een gebrek aan agressie en loopvermogen.

Laten we hopen dat Hamstra nog voor drie of vier impulsen zorgt en dat JJ aan de bak kan met die groep.

Verschil dat ik tot nu toe vooral merk is dat JJ er korter op zit dan Streppel en JOR, maar verandering in manier van spelen zie ik zeker niet.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Voorbereiding en oefenwedstrijden 2019-2020

Berichtdoor Wizard » 22-07-2019 15:51

Jelmer1981 schreef:Dat concluderen is stap 1, maar hoe gaat hij dat vervolgens oplossen? Lekker makkelijk dat onze trainer alvast aan onze tegenstanders gaat vertellen hoe ze ons moeten bestrijden.

Daar is weinig makkelijks aan. Elke gek ziet na 1 wedstrijd hoe we spelen. Ook in de laatste wedstrijden van de voorbereiding zal het tactisch plan wel duidelijk zijn.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Voorbereiding en oefenwedstrijden 2019-2020

Berichtdoor Wizard » 22-07-2019 16:00

pes5 schreef:Wij hebben vooral een statisch en traag middenveld dat niet uitblinkt in duelkracht.
Achterin hebben we spelers die vooral breed kijken ipv diep. En dat diep kijken heb je wel nodig bij countervoetbal.
Ik zie vooral een speelstijl die van beide een beetje en dus net niks is.

Je zult één van beide stijlen moeten spelen en gezien het aantal spelers dat erbij is gekomen tov de vertrokken spelers zie ik weinig kans op goed voetbal in balbezit. Ik zie ons geen dominant voetbal op balbezit spelen. Met Pierie, Schaars en Yuki lever je veel voetballend vermogen van achteruit in. Hun vervangers maken voetballend geen betere indruk.
Dus dan blijft er voetballen in de omschakeling over. Je kunt dan hoog, midden en laag druk zetten. Met Ejuke erbij zou je wellicht hoog druk kunnen zetten, maar ook dat zie ik niet zitten met de trage Rienstra en Faik.
Hoogstwaarschijnlijk zal het midden worden aangezien met laag druk zetten onze kwetsbare verdediging nog meer onder druk komt te staan.
Het is inderdaad sterk te hopen dat we nog een voetballende 6 of 8 erbij krijgen en een subtopwaardige rechtsback.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Voorbereiding en oefenwedstrijden 2019-2020

Berichtdoor Jelmer1981 » 22-07-2019 16:02

Waar het mij vooral om gaat is dat dit gebracht wordt als iets positiefs, maar volgens mij meer de uitwijkroute is, omdat we voetballend over de gehele linie niet goed genoeg zijn. De focus had vanaf dag 1 moeten liggen op de zwaktes van het elftal, en van daaruit verbeteren. Neem van Gaal als bondscoach… constateren dat Oranje verdedigend veel te zwak was, en daar een oplossing voor bedenken. Nee hoor, gewoon vasthouden aan een speelwijze waar je de spelers niet voor hebt. Dan laat in de voorbereiding concluderen dat we “vooral sterk zijn in de omschakeling”. Normaal zit ik er altijd vrij positief in, maar dit komt op mij over als een zwaktebod. Als je dan vooral sterk bent in de omschakeling, zorg dan dat er een gesloten verdediging staat, laat de bal aan de tegenstander, voorkom doelpunten en counter er op los. De combinatie van een gatenkaas verdediging en een team dat “vooral sterk is in de omschakeling”… dan gaan we dus weer zo’n baggerseizoen beleven.
Ik krijg het gevoel dat we de vele tegendoelpunten weer als een gegeven nemen en gaan dus maar weer gaan proberen om gewoon een doelpunt meer te maken dan de tegenstander, in plaats van het aanpakken van het probleem.
Jelmer1981
Wereldspeler
 
Berichten: 1103
Geregistreerd op: 08-06-2008 08:10

Re: Voorbereiding en oefenwedstrijden 2019-2020

Berichtdoor Surhuisterveen » 22-07-2019 19:24

Helemaal eens met Jelmer.
Vermoedelijk wordt dit elftal nog zwakker dan het vorige. Tel uit je winst..
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Re: Voorbereiding en oefenwedstrijden 2019-2020

Berichtdoor Jelmer1981 » 23-07-2019 14:29

Heeft iemand enig idee of Ejuke vanavond mee gaat doen? Zijn de papieren in orde?
Ik zal er vanavond niet bij zijn, maar ben erg benieuwd naar Brothwick-Jackson.
Jelmer1981
Wereldspeler
 
Berichten: 1103
Geregistreerd op: 08-06-2008 08:10

Re: Voorbereiding en oefenwedstrijden 2019-2020

Berichtdoor pes5 » 23-07-2019 17:11

Geen Ejuke, wel Borthwick-Jackson
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Voorbereiding en oefenwedstrijden 2019-2020

Berichtdoor Muck » 24-07-2019 07:15

Borthwick-Jackson maakte op mij geen onuitwisbare indruk. Speelde 3x een half uur, zowel op linksback als linker centrale verdediger. Heeft heel erg de motoriek van een basketballer. Lang en ietwat slungelig.
Als linksback erg onwennig, aan de bal veel terugspelen naar Bruijn of Skovgaard. Weinig energie, weinig 'aanwezig'. Als linker centrale verdediger naast Drkusic kwam hij iets meer los. Wel een erg goede balaanname en timing.
Als Hamstra een paar ton voor hem moet neerleggen, houdt hij wel de hand op de knip, denk ik.

Skovgaard was wel erg coachend en aanwezig naast Hoegh. Die liet zich duidelijk gelden. Verdedigend stond het ook wel aardig met hun in het centrum, hoewel de tegenstand er natuurlijk ook nauwelijks was. Als er gevaar was kwam dat van de rechterkant. Kongolo en Floranus speelden flets. Niet slecht, maar erg plichtsmatig. Bruijn was bijvoorbeeld veel actiever. Floranus werd na een uurtje vervangen en had een kop als een oorwurm (hoewel ik niet eens weet hoe een oorwurm kijkt), was niet te genieten. Michailovic ook weinig inspirerend. van der Heide wel een erg sterk eerste half uur.
Muck
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 09-07-2007 20:28
Woonplaats: Heerenveen

Re: Voorbereiding en oefenwedstrijden 2019-2020

Berichtdoor fuotbalgek » 26-07-2019 21:18

Sunderland uit, oefenwedstrijd, binnen de uk 10 pond, buiten de uk 6 pond, om deze oefenwedstrijd gis stream te mogen kijken. Ridicuul.

Vroeger konden we gratis naar de afsluitende oefenwedstrikd in het ALS, kwamen de clubs naar ons, nu zijn we overgeleverd aan deze commerciële rotzooi.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Voorbereiding en oefenwedstrijden 2019-2020

Berichtdoor fuotbalgek » 26-07-2019 21:59

fuotbalgek schreef:Sunderland uit, oefenwedstrijd, binnen de uk 10 pond, buiten de uk 6 pond, om deze oefenwedstrijd via stream te mogen kijken. Ridicuul.

Vroeger konden we gratis naar de afsluitende oefenwedstrijd in het ALS, kwamen de clubs naar ons, nu zijn we overgeleverd aan deze commerciële rotzooi.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Voorbereiding en oefenwedstrijden 2019-2020

Berichtdoor Jazz » 26-07-2019 22:10

fuotbalgek schreef:Sunderland uit, oefenwedstrijd, binnen de uk 10 pond, buiten de uk 6 pond, om deze oefenwedstrijd gis stream te mogen kijken. Ridicuul.

Vroeger konden we gratis naar de afsluitende oefenwedstrikd in het ALS, kwamen de clubs naar ons, nu zijn we overgeleverd aan deze commerciële rotzooi.


Spelen we tegen kleine clubs dan worden mensen boos dat we alleen tegen kleintjes spelen en dat ze geen tegenstand bieden.

Spelen we tegen grotere clubs, dan is het blijkbaar ook niet goed. Je kan dus als club nooit iets goed doen.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Voorbereiding en oefenwedstrijden 2019-2020

Berichtdoor Feanfan 1 » 26-07-2019 22:11

Vorige week kon je gratis naar Sankt Pauli toch?
De meeste supporters verlangen altijd naar Europees voetbal, maar dat halen we de laatste jaren nooit mee. Ik vind het mooi en goed dat de club toch nog een mooi Europees tripje voor de supporters geregeld heeft. Vorig jaar was het Duitsland, dit keer in Engeland. Ik had er graag heen gewild, maar een vliegticket kost rond de 400 Euro, dat is voor 2 dagen net iets teveel voor mij. Daar baal ik stevig van
Dat je voor een stream moet betalen, dat is dan niet anders. De Griffioen en Buitenpost - sc Heerenveen betaal je ook 10 Euro, en dat zijn een stel amateurs
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Voorbereiding en oefenwedstrijden 2019-2020

Berichtdoor Feanfan 1 » 27-07-2019 18:52

Bruijn dus weer linksbuiten. Een van de weinige spelers waar een beetje pit en creativiteit in zit, maar zo het nu lijkt dus de kind van de rekening wordt als die Ejuke er in komt te staan. Zet dan die Rienstra of voornamelijk Kongolo op de bank, die voegt echt totaal niks toe.
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Voorbereiding en oefenwedstrijden 2019-2020

Berichtdoor Superfries1994 » 27-07-2019 22:05

Feanfan 1 schreef:Bruijn dus weer linksbuiten. Een van de weinige spelers waar een beetje pit en creativiteit in zit, maar zo het nu lijkt dus de kind van de rekening wordt als die Ejuke er in komt te staan. Zet dan die Rienstra of voornamelijk Kongolo op de bank, die voegt echt totaal niks toe.

Ik verwacht dat Kongolo eruit zal gaan. Het middenveld Faik, Kongolo en Rienstra is anders wel erg vlak. De energie van Bruijn is broodnodig, vooral met Ben op het middenveld als 10. Ik verwacht daar echt niets van dit jaar.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Voorbereiding en oefenwedstrijden 2019-2020

Berichtdoor Feanfan 1 » 27-07-2019 22:12

Superfries1994 schreef:Ik verwacht dat Kongolo eruit zal gaan. Het middenveld Faik, Kongolo en Rienstra is anders wel erg vlak. De energie van Bruijn is broodnodig, vooral met Ben op het middenveld als 10. Ik verwacht daar echt niets van dit jaar.

Waarom heeft Bruijn dan de hele voorbereiding op linksbuiten gestaan ? Als hij op het middenveld zou spelen, zou hij sowieso vandaag wel op die plek gespeeld hebben. Middenveld wordt gewoon Kongolo, Faik en Rienstra :?
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Voorbereiding en oefenwedstrijden 2019-2020

Berichtdoor Feanfan 1 » 28-07-2019 00:11

Zonet ff de highlights gezien en echt een wonder dat we deze wedstrijd gewonnen hebben. Verdediging stond weer te schutteren en het was met geluk en wijsheid dat Sunderland niet een goal heeft gemaakt. Zelf scoor met een goal van 20 meter. Er moeten deze week minimaal 2 spelers komen (excl. Ejuke) anders hoef je niet eens naar Almelo toe te gaan
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Voorbereiding en oefenwedstrijden 2019-2020

Berichtdoor Satyr » 30-08-2019 17:44

Ik zet het hier even neer:

De uitwedstrijd met Ajax is van 20.45 uur naar 18.30 uur verzet.
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Voorbereiding en oefenwedstrijden 2019-2020

Berichtdoor Feanfan 1 » 04-09-2019 15:32

Wijzigingen wedstrjden

Speelronde 6: Ajax - SC Heerenveen
zaterdag 14 september, 20.45 uur (oud)---> zaterdag 14 september, 18.30 uur (nieuw)

Speelronde 7: SC Heerenveen - FC Utrecht
zondag 22 september, 14.30 uur (oud)---> zondag 22 september, 12.15 uur (nieuw)

Speelronde 8: VVV-Venlo - SC Heerenveen
zondag 29 september, 16.45 uur (oud)---> zaterdag 28 september, 18.30 uur (nieuw)

Speelronde 14: PSV - SC Heerenveen
zaterdag 23 november, 18.30 uur (oud)---> zondag 24 november, 14.30 uur (nieuw)

Goedzo KNVB, weer een wedstrijd om 12:15 :evil: :evil:
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten