Met alleen spelers huren schieten we niets op, er moet een (jonge) spits worden vastgelegd en een aanvallende middenvelder (vervanger van Rienstra) we wisten van te voren dat er 2 nieuwe spitsen moesten komen, Lammers was huur voor 1 jaar, pelle en jizz wilden het ergens anders proberen, 1 spits huren kan nog, maar er moet ook een nr 9 worden vastgelegd (genoeg namen voorbij zien komen, Novakovich, Buitink, Lamprou, Veldwijk en Nick Venema)
Deze genoemde spelers hebben nu allemaal een andere club of zijn afgehaakt en blijven bij hun club. Het begint nu wel tijd te worden om met een spits te komen , anders wordt het echt een paniekaankoop en waarschijnlijk weer huur

.
Het bevreemd mij ook dat Rienstra zomaar weg mocht en er nog geen vervanger voor hem is aangetrokken, mede omdat hij al weg wilde en ook Vlap en van Amersfoort weg zijn, kan ik me niet voorstellen ze de 10-positie willen opvullen met Bruijn en een jeugdspeler als stand-in. Bruijn mag best een kans krijgen op 10, maar zou toch wel een goede vervanger achter de hand willen hebben voor op de 10 positie.
De tijd begint nu echt te dringen, ook hoop ik dat er morgen een spelerspresentatie wordt aangekondigd voor vrijdag met hopelijk een nr 9 en 10 welke voor meerdere seizoenen worden vastgelegd en ook echt het niveau omhoog halen van de selectie.
Op de laatste dag nog een allround middenvelder erbij huren welke bij een grotere club buiten de boot valt is dan wel okay.