Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Stokman » 28-08-2019 14:06

Het klinkt misschien gek maar juist nu met de blessure van Jan Ras had ik nog graag Pelle van Amersfoort bij de selectie gehad. Was de ideale 12e man geweest om in te brengen. Hoewel ik hoop dat Hamstra nog directe versterkingen gaat presenteren ben ik er bang voor dat we het toch met dat soort spelers moeten gaan doen als opvulling van de selectie. Hopelijk bewijst Hamstra de komende dagen het tegendeel.
Stokman
Bankzitter
 
Berichten: 20
Geregistreerd op: 05-08-2019 21:42

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Jelmer1981 » 28-08-2019 14:45

Schuift Frederiksen niet gewoon een plekje op naar voren, nu Ras tot het eind van het seizoen uitgeschakeld is?
Ook een groot talent volgens mij, alleen fysiek nog niet echt klaar voor het grote werk. Ik heb begrepen dat Heerenveen het contract van Ras wel gaat verlengen, dus misschien is dit achteraf voor Heerenveen nog niet zo heel ongelukkig. Tenslotte, wanneer Ras dit seizoen echt doorgebroken was, dan was het weer een speler die doorbreekt in zijn laatste contractjaar, en waar dus mogelijk erg aan getrokken gaat worden.

Voor Jan zelf natuurlijk een groot drama, waar we hem allemaal heel veel sterkte mee wensen. Kom sterker terug, Jan! Beterschap!
Jelmer1981
Wereldspeler
 
Berichten: 1103
Geregistreerd op: 08-06-2008 08:10

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Kaz_SCH » 28-08-2019 15:17

Stokman schreef:Het klinkt misschien gek maar juist nu met de blessure van Jan Ras had ik nog graag Pelle van Amersfoort bij de selectie gehad. Was de ideale 12e man geweest om in te brengen. Hoewel ik hoop dat Hamstra nog directe versterkingen gaat presenteren ben ik er bang voor dat we het toch met dat soort spelers moeten gaan doen als opvulling van de selectie. Hopelijk bewijst Hamstra de komende dagen het tegendeel.


Hamstra heeft nog genoeg te doen, maar eerlijk is eerlijk: Pelle wilde zelf niet meer. Er is hem een aanbieding gedaan, maar hij wilde niet weer de 12e man zijn. Hij speelt nu in het prachtige Krakow met rugnummer 10 elke week basis, ik geef 'm geen ongelijk.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Stokman » 28-08-2019 15:30

Kaz_SCH schreef:Hamstra heeft nog genoeg te doen, maar eerlijk is eerlijk: Pelle wilde zelf niet meer. Er is hem een aanbieding gedaan, maar hij wilde niet weer de 12e man zijn. Hij speelt nu in het prachtige Krakow met rugnummer 10 elke week basis, ik geef 'm geen ongelijk.


Je hebt helemaal gelijk, had in mijn hoofd dat hij net als Jizz en Kobayashi mocht vertrekken maar hij heeft inderdaad een aanbieding gehad.
Heb een voorgevoel dat er niet veel meer gaat bijkomen. Hooguit nog een huurspeler van Ajax of Anderlecht.
Stokman
Bankzitter
 
Berichten: 20
Geregistreerd op: 05-08-2019 21:42

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor GFaber » 28-08-2019 20:09

Met alleen spelers huren schieten we niets op, er moet een (jonge) spits worden vastgelegd en een aanvallende middenvelder (vervanger van Rienstra) we wisten van te voren dat er 2 nieuwe spitsen moesten komen, Lammers was huur voor 1 jaar, pelle en jizz wilden het ergens anders proberen, 1 spits huren kan nog, maar er moet ook een nr 9 worden vastgelegd (genoeg namen voorbij zien komen, Novakovich, Buitink, Lamprou, Veldwijk en Nick Venema)

Deze genoemde spelers hebben nu allemaal een andere club of zijn afgehaakt en blijven bij hun club. Het begint nu wel tijd te worden om met een spits te komen , anders wordt het echt een paniekaankoop en waarschijnlijk weer huur :( .

Het bevreemd mij ook dat Rienstra zomaar weg mocht en er nog geen vervanger voor hem is aangetrokken, mede omdat hij al weg wilde en ook Vlap en van Amersfoort weg zijn, kan ik me niet voorstellen ze de 10-positie willen opvullen met Bruijn en een jeugdspeler als stand-in. Bruijn mag best een kans krijgen op 10, maar zou toch wel een goede vervanger achter de hand willen hebben voor op de 10 positie.

De tijd begint nu echt te dringen, ook hoop ik dat er morgen een spelerspresentatie wordt aangekondigd voor vrijdag met hopelijk een nr 9 en 10 welke voor meerdere seizoenen worden vastgelegd en ook echt het niveau omhoog halen van de selectie. 8)

Op de laatste dag nog een allround middenvelder erbij huren welke bij een grotere club buiten de boot valt is dan wel okay.
GFaber
Bankzitter
 
Berichten: 18
Geregistreerd op: 13-06-2019 20:06

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Feanfan 1 » 28-08-2019 20:34

Zal er wel op neer komen dat we de wedstrijd tegen Fortuna Sittard afwachten, vervolgens met 4-1 winnen en dan denken Hamstra & co dat de selectie wel in orde is
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Wizard » 30-08-2019 10:41

Jelmer1981 schreef:Schuift Frederiksen niet gewoon een plekje op naar voren, nu Ras tot het eind van het seizoen uitgeschakeld is?
Ook een groot talent volgens mij, alleen fysiek nog niet echt klaar voor het grote werk. Ik heb begrepen dat Heerenveen het contract van Ras wel gaat verlengen, dus misschien is dit achteraf voor Heerenveen nog niet zo heel ongelukkig. Tenslotte, wanneer Ras dit seizoen echt doorgebroken was, dan was het weer een speler die doorbreekt in zijn laatste contractjaar, en waar dus mogelijk erg aan getrokken gaat worden.

Frederiksen: Hij gaat zeker doorschuiven, maar was nog niet klaar om echt voor een basisplek te strijden. Daarnaast had je eigenlijk alleen Frederiksen, Ras en Akujobi als wisselspelers; dat is natuurlijk veel te weinig. Met het wegvallen van Ras heb je nu alleen Frederiksen die op 8 of 10 kan. Daarnaast is ook de spoeling voorin dun met alleen Dreyer en Frederiksen die op de vleugels kunnen achter Ejuke en Van Bergen. De komst van een '10', die direct in de basis staat, zou zowel goed zijn voor het team en voor opvangen van mogelijke blessures. Daarnaast is duidelijk gebleken dat dit team een 'echte' 10 mist.
Ras: Voor beide partijen is dit een enorm verlies. Juist dit jaar moest het jaar van ontwikkeling worden van Ras. Hiervoor heeft hij er bijna al een jaar uit gelegen en deze blessure betekent weer een jaar stilstand. Al met al zijn dat 2 jaren waarin zijn technische ontwikkeling is gestopt.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Wizard » 30-08-2019 10:45

GFaber schreef: Met alleen spelers huren schieten we niets op, er moet een (jonge) spits worden vastgelegd en een aanvallende middenvelder (vervanger van Rienstra) .
Deze genoemde spelers hebben nu allemaal een andere club of zijn afgehaakt en blijven bij hun club. Het begint nu wel tijd te worden om met een spits te komen , anders wordt het echt een paniekaankoop en waarschijnlijk weer huur :(.

Wanneer je voor een appel en een ei een 10 kunt huren die er meteen staat, zou dat een fantastische zet zijn. Het geld is er namelijk niet om even 2-3 mio neer te leggen voor een goede 10. Een speler als Halilovic moet het uiteraard nog laten zien, maar zijn komst zou voor alle partijen een hele mooie zijn. Wij betalen bijna niks voor een gevallen toptalent, die hoogstwaarschijnlijk direct in de basis staat, voor zijn ontwikkeling moet hij spelen en AC Milan kan direct beoordelen of de potentie er nog uit kan komen.
Het geld wat je nu bespaart op deze aankoop, kan je besteden aan de vernieuwing van het jeugdcomplex en de aankoop van een speler als Joey Veerman.
Indien beide deals doorgaan en Halilovic blijkt een meerwaarde te zijn, verdient Hamstra voor dit seizoen een zeer goed cijfer.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor jorro » 30-08-2019 11:43

Wizard schreef:Indien beide deals doorgaan en Halilovic blijkt een meerwaarde te zijn, verdient Hamstra voor dit seizoen een zeer goed cijfer.


Op zich eens, maar dan wel met nog een spits erbij. Dat is nog steeds een groot minpunt. Er is nu geen echte concurrentie voor Odgaard, en bovendien valt hij tot op heden nog erg tegen ook. Voor het overige ben ik erg tevreden met deze transferzomer, maar dat heeft ook te maken met de wijze waarop Johnny de mannen laat spelen (behoudens Emmen uit).
jorro
Selectiespeler
 
Berichten: 397
Geregistreerd op: 14-12-2004 20:21

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Neymar » 30-08-2019 13:02

Top dat Veerman is aangetrokken, maar er moet inderdaad nog een spits bij. Stel je voor dat Ogdaard geblesseerd raakt, dan hebben we geen spits meer.
Avatar gebruiker
Neymar
Superster
 
Berichten: 1960
Geregistreerd op: 02-07-2011 16:29

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor GFaber » 30-08-2019 19:31

Wanneer je voor een appel en een ei een 10 kunt huren die er meteen staat, zou dat een fantastische zet zijn. Het geld is er namelijk niet om even 2-3 mio neer te leggen voor een goede 10. Een speler als Halilovic moet het uiteraard nog laten zien, maar zijn komst zou voor alle partijen een hele mooie zijn. Wij betalen bijna niks voor een gevallen toptalent, die hoogstwaarschijnlijk direct in de basis staat, voor zijn ontwikkeling moet hij spelen en AC Milan kan direct beoordelen of de potentie er nog uit kan komen.
Het geld wat je nu bespaart op deze aankoop, kan je besteden aan de vernieuwing van het jeugdcomplex en de aankoop van een speler als Joey Veerman.
Indien beide deals doorgaan en Halilovic blijkt een meerwaarde te zijn, verdient Hamstra voor dit seizoen een zeer goed cijfer.

Ja ben het wel met je eens, ik ben blij met veerman voor 3 jaar vastgelegd met optie voor extra jaar. Halilovic huren is mij prima, mits er nog een spits wordt vastgelegd, liefst jong en talentvol zoals Buitink welke in beeld was. Ik wacht het af, heb er wel vertrouwen weer in. En er zit weer strijd in het elftal, we gaan weer met plezier naar het stadion, hopelijk morgen tegen Fortuna de 3 punten pakken!
GFaber
Bankzitter
 
Berichten: 18
Geregistreerd op: 13-06-2019 20:06

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor GFaber » 30-08-2019 19:33

Ja ben het wel met je eens Wizard, ik ben blij met veerman voor 3 jaar vastgelegd met optie voor extra jaar. Halilovic huren is mij prima, mits er nog een spits wordt vastgelegd, liefst jong en talentvol zoals Buitink welke in beeld was. Ik wacht het af, heb er wel vertrouwen weer in. En er zit weer strijd in het elftal, we gaan weer met plezier naar het stadion, hopelijk morgen tegen Fortuna de 3 punten pakken!
GFaber
Bankzitter
 
Berichten: 18
Geregistreerd op: 13-06-2019 20:06

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Satyr » 31-08-2019 01:01

Novakovitch naar Bochum, tsja.
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Superfries1996 » 20-10-2019 15:37

https://www.transfermarkt.nl/jonas-wind ... ler/391004

Jonas Wind is voor mij dé gedroomde versterking maar waarschijnlijk onhaalbaar. Loopt dit seizoen bijna 1-op-1 in de competitie. Jonge talentvolle spits van FC Kopenhagen die ook gewoon een goede voetballer is. Maar goed, als we tot drie miljoen voor Buitink kunnen/willen gaan waarom dan hier niet ook proberen?
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Muck » 20-10-2019 19:44

Geblesseerd aan de knie, ligt er ongeveer een half jaar uit.
Muck
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 09-07-2007 20:28
Woonplaats: Heerenveen

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Superfries1994 » 03-11-2019 03:46

Ragnar Ache misschien een optie in de winter of na dit seizoen? Doet het goed bij Sparta! Snel, scorend, hardwerkend en ook nog wel haalbaar, denk ik.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Feanfan 1 » 30-03-2020 15:17

Hahn gaat weg en Bednarek nog onduidelijk. Er moet sowieso dus een keeper komen. Robin Ruiter van PSV een optie ?
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Goran Popov » 01-05-2020 16:39

Er worden op dit moment steeds meer knopen doorgehakt wat betreft contracten, en ook de geruchtenmolen begint inmiddels aardig op gang te komen.

Deze spelers vertrekken de club sowieso, of op z'n minst waarschijnlijk:

Hahn
Doornbusch
Hoegh
Van Hau
Van Rhijn
Botman
Halilovic
Odgaard

Skovgaard keert volgens mij in principe gewoon terug.

Momenteel ziet de selectie voor volgend seizoen er dus zo uit:

Keepers
Bednarek (onzeker)

Verdedigers
Floranus
Woudenberg
Dresevic (mogelijke transfer)
Skovgaard (onzeker)
Hoegh (onzeker)

Middenvelders
Faik
Bruijn
Veerman (mogelijke transfer)
Kongolo (mogelijke transfer)
Akujobi
Ras (weet iemand hoe hij ervoor staat?)

Aanvallers
Ejuke (mogelijke transfer)
Van Bergen (mogelijke transfer)
Van der Heide
Hajal
Espejord

Uitgaande van een vertrek van 1 verdediger, 1 middenvelder en 1 aanvaller, blijft er echt niet veel over. Er lijkt sowieso een keeper, meerdere verdedigers, een vleugelaanvaller en een spits bij te moeten komen. Wellicht ook een kwaliteitsimpuls op het middenveld.

Ik weet niet wie er vanuit de jeugd doorgeschoven kan worden, maar Hamstra lijkt het sowieso druk te krijgen.

Wat verwachten jullie? Wie zien jullie graag komen? Loopt er in de KKD of de buitenlandse competities nog wat interessants rond?
Goran Popov
Selectiespeler
 
Berichten: 224
Geregistreerd op: 28-04-2013 17:36

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor hhage » 01-05-2020 20:35

In deze tijd is het niet ongunstig dat je veel spelers moet halen, als je veel spelers hebt met langlopende contracten die veel verdienen heb je een probleem wanneer er vanwege de corona niet veel inkomsten zijn.
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Superfries1994 » 02-05-2020 12:34

Hoegh vertrekt sowieso, aangegeven door Hamstra in de Q&A. Daarbij neem ik aan dat Skovgaard tot het eind van dit kalenderjaar verhuurd is, aangezien daar het seizoen loopt tot het eind van dit kalenderjaar. Dat betekent dat je hem het eerste half jaar sowieso niet hebt.

In de KKD zal er altijd wel wat rond lopen denk ik, dus daar maar weer eens kijken voor de volgende Botman of Veerman.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Feanfan 1 » 02-05-2020 16:53

Ik ben erg benieuwd. Waarschijnlijk gaan onze 3 beste spelers weg (Ejuke, Botman en Veerman). Zonder Ejuke is het een aanvallend machteloze aanval. En met de spitsen Espejord en Smit durf ik de competitie niet in te gaan
Dan heb je de rendementloze Van Bergen en de verdedigers Floranus, Dresevic en Woudenberg die allemaal, om de beurt, wel een beslissend foutje hebben. En een middenveld dat zelden een goal maakt
Ik wens Hamstra heel veel succes, anders ben ik bang dat ons jubileumjaar wel eens een dramatisch jaar kan worden
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Kaz_SCH » 27-05-2020 11:57

Het zou me niks verbazen als Hamstra probeert Larsson terug te halen en Ejuke zo snel mogelijk aan de hoogste bieder te verkopen. Je bent dan in één klap gered voor komend seizoen. Larsson heeft toevallig ook net 4 seizoenkaarten van de club gekocht omdat hij hoorde dat de club het zwaar had toen hij contact met de club had. Daar win je terecht meteen een stuk sympathie mee terug, die hij bij zijn vervelende afscheid verspeeld had. Ik zou het niet zo'n gek idee vinden in ieder geval.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Mackan68 » 27-05-2020 12:21

Kaz_SCH schreef:Het zou me niks verbazen als Hamstra probeert Larsson terug te halen en Ejuke zo snel mogelijk aan de hoogste bieder te verkopen. Je bent dan in één klap gered voor komend seizoen. Larsson heeft toevallig ook net 4 seizoenkaarten van de club gekocht omdat hij hoorde dat de club het zwaar had toen hij contact met de club had. Daar win je terecht meteen een stuk sympathie mee terug, die hij bij zijn vervelende afscheid verspeeld had. Ik zou het niet zo'n gek idee vinden in ieder geval.


Hij is in februari vertrokken van Feyenoord naar Dalian Professional. Zijn contract loopt daar nog door tot 2022. En z'n marktwaarde is geschat op 4 miljoen. Nog los staand van deze gegevens denk ik niet dat Larsson open staat voor een terugkeer. Dat is namelijk een behoorlijke 'degradatie'.

Dat hij de 4 seizoenkaarten heeft gekocht is natuurlijk prachtig en hij volgt daarmee het voorbeeld wat andere voetballers gaven, maar meer moet je daar denk ik niet achter zoeken. Hij wint er inderdaad een behoorlijk stuk waardering mee terug.
Ik ben benieuwd hoe Hakim Ziyech hierin zou staan.... :wink:
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Kaz_SCH » 27-05-2020 12:45

Larsson schijnt inmiddels alweer weg te zijn uit China, en het beviel hem voor geen meter. Misschien is het teveel wishful thinking inderdaad, maar wie weet. Je zou elkaar een jaartje uit de brand kunnen helpen.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor hhage » 27-05-2020 15:00

Geen Larsson svp. Zet dan v.d.Heide er neer, dan gaat zijn marktwaarde ook omhoog.
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Kaz_SCH » 28-05-2020 09:05

hhage schreef:Geen Larsson svp. Zet dan v.d.Heide er neer, dan gaat zijn marktwaarde ook omhoog.


Iemand opstellen betekent niet meteen dat z'n waarde gigantisch stijgt. Volgens mij zijn we nog altijd een voetbalclub, waarbij in eerste instantie op het veld gepresteerd moet worden. En op dit moment lijkt Larsson mij nog een aantal categorieën beter dan Vd Heide.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Mackan68 » 29-05-2020 07:34

Kaz_SCH schreef:Larsson schijnt inmiddels alweer weg te zijn uit China, en het beviel hem voor geen meter. Misschien is het teveel wishful thinking inderdaad, maar wie weet. Je zou elkaar een jaartje uit de brand kunnen helpen.


Dit is de situatie waarin Sam momenteel verkeert. 'Weg uit China en het beviel hem voor geen meter' is niet helemaal goed geformuleerd blijkt. Zolang Ejuke nog hier speelt (en hijzelf gaat er vanuit dat dat komend seizoen zo zal zijn) is er geen enkele reden om Larsson terug te halen. Er zijn wel andere posities waarop Hamstra zich voorlopig serieus moet concentreren lijkt me.
https://www.vi.nl/nieuws/larsson-duikt- ... -in-zweden
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Kaz_SCH » 29-05-2020 10:05

Mackan68 schreef:
Dit is de situatie waarin Sam momenteel verkeert. 'Weg uit China en het beviel hem voor geen meter' is niet helemaal goed geformuleerd blijkt. Zolang Ejuke nog hier speelt (en hijzelf gaat er vanuit dat dat komend seizoen zo zal zijn) is er geen enkele reden om Larsson terug te halen. Er zijn wel andere posities waarop Hamstra zich voorlopig serieus moet concentreren lijkt me.
https://www.vi.nl/nieuws/larsson-duikt- ... -in-zweden


Helder, dank! Ik denk persoonlijk alleen niet dat Ejuke ooit nog een wedstrijd voor ons speelt, maar we gaan het zien.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor HVNFL » 05-06-2020 17:09

Jan Arie van der Heijden is komende zomer transfervrij. Is dat niet een goede speler voor ons?
Avatar gebruiker
HVNFL
Basisspeler
 
Berichten: 605
Geregistreerd op: 16-02-2010 16:48

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Kaz_SCH » 10-06-2020 09:18

Maarten Stekelenburg wil dolgraag terug naar Nederland. Is al 37 maar zegt in jaren niet zo fit geweest te zijn. Zeg niet dat ik het een geweldig idee is, maar wie weet is het het gokje waard, met een jongere keeper ernaast.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten