Aanvallers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Jelmer1981 » 10-07-2019 11:01

De statistieken die ik zag zeggen mij niet zo veel als het een middenvelder betreft, maar voor een vleugelspeler heeft hij wel erg weinig assists, en voor een spits weinig doelpunten. Ik wordt hier niet direct enthousiast van.
Jelmer1981
Wereldspeler
 
Berichten: 1103
Geregistreerd op: 08-06-2008 08:10

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Sjoerdbokje » 13-07-2019 16:12

Chidera Ejuke is meer een rechter- dan een linkeraanvaller, volgens transfermarkt. https://www.transfermarkt.nl/chidera-ejuke/profil/spieler/500067

Ik meende dat we een linkeraanvaller zochten. We zullen zien
Maarten de Jong, de kalkvreter!
Avatar gebruiker
Sjoerdbokje
Selectiespeler
 
Berichten: 480
Geregistreerd op: 17-02-2010 10:26

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor oldtimer » 13-07-2019 16:20

Ejuke is inderdaad rechtsbenig, maar verder zo snel en getruct dat hij m.i ook op links goed inzetbaar is. Ook Assaidi en Zeneli waren rechtsbenig, maar konden op links prima uit de voeten.Ik heb zelf trouwens wel een voorkeur voor linksbenen op links,maar als dat niet lukt dan maar anders.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Superfries1994 » 13-07-2019 18:24

Sjoerdbokje schreef:Chidera Ejuke is meer een rechter- dan een linkeraanvaller, volgens transfermarkt. https://www.transfermarkt.nl/chidera-ejuke/profil/spieler/500067

Ik meende dat we een linkeraanvaller zochten. We zullen zien

Hij heeft dit jaar vrijwel alleen maar op links gespeeld, maar ook een paar wedstrijden achter de spits. Kan dus prima uit de voeten op links.

Hij toont veel lef op de video's, dat is wel een mooie eigenschap. Twee energieke vleugelspelers zou heel mooi zijn.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Superfries1994 » 14-07-2019 00:55

Heerenveen schijnt twee miljoen euro te betalen voor Ejuke. Volgens een Nigeriaanse website wil echter Besiktas er nog een stokje voor steken door meer te bieden.

Bron: https://scorenigeria.com.ng/besiktas-mo ... era-ejuke/
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Muck » 14-07-2019 11:12

Volgens andere geluiden op twitter: Besluit staat vast voor Ejuke en komt Besiktas te laat. Kortom: Hamstra vist op de goede plek en Besiktas achter het net. Dat achter het net vissen schijnt hier nogal belangrijk te zijn.

Deze Ejuke, zou dat ook die donkere jongen van een aantal weken geleden zijn, die een rondleiding kreeg in het stadion?
Muck
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 09-07-2007 20:28
Woonplaats: Heerenveen

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Jazz » 14-07-2019 11:59

Muck schreef:Volgens andere geluiden op twitter: Besluit staat vast voor Ejuke en komt Besiktas te laat. Kortom: Hamstra vist op de goede plek en Besiktas achter het net. Dat achter het net vissen schijnt hier nogal belangrijk te zijn.

Deze Ejuke, zou dat ook die donkere jongen van een aantal weken geleden zijn, die een rondleiding kreeg in het stadion?


Inderdaad, dat is het enige wat ik op social media en fansites lees als Heerenveen een keer niet een speler koopt waarin ze interesse in hadden. :lol:
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor hhage » 14-07-2019 12:51

Lekkere aanval krijgen we dan. Nog 2 defensieve versterkingen en een middenvelder, dan ben ik wel tevreden.
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Superfries1994 » 14-07-2019 13:17

Muck schreef:Volgens andere geluiden op twitter: Besluit staat vast voor Ejuke en komt Besiktas te laat. Kortom: Hamstra vist op de goede plek en Besiktas achter het net. Dat achter het net vissen schijnt hier nogal belangrijk te zijn.

Deze Ejuke, zou dat ook die donkere jongen van een aantal weken geleden zijn, die een rondleiding kreeg in het stadion?

Klopt, dat bericht kwam weer na dat eerdere bericht. Hij kiest duidelijk voor speeltijd bij ons, dat is een goed teken!
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Peter » 14-07-2019 21:55

Van mij mogen ze die sponsor ook wel meenemen (DNB = De Nederlandse Bank :lol: ).
Een echte fries blijf je ook al woon je in het "buitenland".
Peter
Basisspeler
 
Berichten: 809
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:40
Woonplaats: Capelle aan den IJssel

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor TORCIDA » 15-07-2019 13:14

ik hoorde dat hij in het ziekenhuis is gesignaleerd
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Kevin1990 » 15-07-2019 13:21

Volgens het LC wordt hij vanmiddag om 17.00 uur gepresenteerd. Ik ben persoonlijk heel erg benieuwd naar deze speler, waar onder andere Lazio Roma en Besiktas ook in waren geïnteresseerd. Toch een redelijk ‘verrassende’ aankoop weer. Hopelijk na deze aankoop (en hopelijk nog een talentvolle spits die achter Odgaard kan groeien) de focus richting de verdediging, met name de backs.
Kevin1990
Bankzitter
 
Berichten: 36
Geregistreerd op: 13-09-2012 19:01

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Wizard » 15-07-2019 13:41

Gerucht dat Thomas Buitink (Vitesse) in de belangstelling staat van Heerenveen. Is een jeugdproduct van Vitesse die in de spits staat. 19 jaar en nog een contract tot medio 2022.
Gezien de vele concurrenten voor de spitspositie is het geen ondenkbare zet dat Buitink openstaat voor een overstap.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor bennieeee » 15-07-2019 13:53

Wizard schreef:Gerucht dat Thomas Buitink (Vitesse) in de belangstelling staat van Heerenveen. Is een jeugdproduct van Vitesse die in de spits staat. 19 jaar en nog een contract tot medio 2022.
Gezien de vele concurrenten voor de spitspositie is het geen ondenkbare zet dat Buitink openstaat voor een overstap.

Toch denk ik niet dat we deze kopen. Vitesse zal niet weer een van Bergen scenario willen, tevens kan ik me niet voorstellen dat we voor zo'n jongen een miljoen of 3 neerleggen.

Echter zou ik het wel toejuichen want hij is wel opgevallen vorig seizoen!
bennieeee
Selectiespeler
 
Berichten: 360
Geregistreerd op: 02-02-2015 10:51

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Wizard » 15-07-2019 16:26

bennieeee schreef:Toch denk ik niet dat we deze kopen. Vitesse zal niet weer een van Bergen scenario willen, tevens kan ik me niet voorstellen dat we voor zo'n jongen een miljoen of 3 neerleggen. Echter zou ik het wel toejuichen want hij is wel opgevallen vorig seizoen!

We gaan ook zeker niet een speler van Vitesse huren. Wat dat betreft kan het niet anders zijn dat we belangstelling voor hem hebben. Lijkt een beetje een verhaal à la Van Bergen te zijn. Met Odgaard als eerste spits en hem erachter zou hij nu zijn minuten kunnen maken en volgend seizoen eerste spits kunnen worden. Wat dat betreft heeft hij hier een stuk meer perspectief dan bij Vitesse (op een basisplek).
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Muck » 18-07-2019 19:35

Nieuws omtrent een speler, wiens naam genoemd werd: Ferdy Druijf zal niet de beoogde tweede aanvaller worden, heeft vandaag een contractverlenging getekend bij zijn club AZ.
Muck
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 09-07-2007 20:28
Woonplaats: Heerenveen

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Hakansson » 12-08-2019 12:04

Moet nodig wat bij jj heeft weinig om aanvallend te wisselen
Avatar gebruiker
Hakansson
Selectiespeler
 
Berichten: 372
Geregistreerd op: 30-06-2004 12:12
Woonplaats: hindeloopen

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor mart761 » 12-08-2019 12:16

Cruijff en Buitink zaten beide 90 minuten op de bank! Als ik Heerenveen was zou ik toch nog eens een poging wagen. Voorin kunnen we nog wel wat gebruiken. Wederom het seizoen in met 1 spits lijkt mij niet echt verstandig.
FORZA SC HEERENVEEN
Avatar gebruiker
mart761
Basisspeler
 
Berichten: 985
Geregistreerd op: 02-01-2006 21:52

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Superfries1996 » 17-08-2019 21:33

Volgens het Deense Ekstra Bladet wordt Dolberg 'momenteel aangeboden bij clubs in heel Europa'. Als er geen geïnteresseerde club te vinden is voor de 21-jarige spits, is zelfs een huurperiode bespreekbaar voor Ajax.

Als je Odegaard kan overtuigen hier een jaartje te ballen kan dit ook lukken.
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Demster » 17-08-2019 21:36

Superfries1996 schreef:Volgens het Deense Ekstra Bladet wordt Dolberg 'momenteel aangeboden bij clubs in heel Europa'. Als er geen geïnteresseerde club te vinden is voor de 21-jarige spits, is zelfs een huurperiode bespreekbaar voor Ajax.

Als je Odegaard kan overtuigen hier een jaartje te ballen kan dit ook lukken.

Waarom zou je 2 spitsen willen huren? Dolberg heeft verder keuze uit oa Nice en Hoffenheim dus dit lijkt me geen echt realistisch gerucht.
Demster
Selectiespeler
 
Berichten: 462
Geregistreerd op: 31-05-2015 22:52

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Mackan68 » 18-08-2019 02:07

Superfries1996 schreef:Volgens het Deense Ekstra Bladet wordt Dolberg 'momenteel aangeboden bij clubs in heel Europa'. Als er geen geïnteresseerde club te vinden is voor de 21-jarige spits, is zelfs een huurperiode bespreekbaar voor Ajax.

Als je Odegaard kan overtuigen hier een jaartje te ballen kan dit ook lukken.

Niet aan beginnen. Hij heeft behalve periodes in zijn 1e seizoen verder niet veel bijzonders meer laten zien bij Ajax. En daar speelt hij met spelers om zich heen die minimaal 4x beter zijn als die van ons. Verder heeft hij een zaakwaarnemer die zijn eigen beurs belangrijker vind dan een goede club vinden voor Dolberg. Ik zou het middenveld sowieso graag versterkt zien worden met El Jebli die relatief goedkoop opgepikt zou moeten kunnen worden. En dan toch maar hopen dat Hamstra Buitink kan strikken. Met Matavz en Darfalou lijkt me kans op speeltijd niet heel groot voor hem. Anders Lamprou. Heb je er een aanvaller bij die op alle 4 de aanvallende posities uit de voeten kan. Het zou mooi zijn wanneer Hamstra de selectie deze week rond krijgt. Het op de laatste dagen aan laten komen lijkt me niet een slim idee.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor bennieeee » 18-08-2019 07:18

Buitink gaan we ook niks aan hebben zolang we geen spelers hebben die voor aanvoer zorgen. Dan heb je 2 dezelfde spitsen samen met Odgaard oftewel nog geen plan B. Je zult een spits moeten vinden die zelf ook een actie kan maken. Wat dat betreft had Lammers hier nog wel prima gepast.
bennieeee
Selectiespeler
 
Berichten: 360
Geregistreerd op: 02-02-2015 10:51

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Superfries1996 » 18-08-2019 16:57

De situatie van Vincent Janssen is er ook eentje om in de gaten te houden. Net voor aardig wat centjes verkocht aan Monterrey maar als hij daar op dezelfde tour doorgaat als bij Fenerbache en Tottenham zullen ook zij snel van hem af willen, al dan niet tijdelijk.

Dat gezegd hebbende is een permanente overgang van Buitink of Lamprou wel het beste denk ik.
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor mikajor » 19-08-2019 07:02

https://www.foxsports.nl/video/3108356/ ... g-procent/

Zou Lars Veldwijk geen versterking voor ons zijn? Als pinchitter.
mikajor
Bankzitter
 
Berichten: 6
Geregistreerd op: 22-12-2012 14:26

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Stokman » 19-08-2019 14:32

Thomas Buitink wordt niet de nieuwe spits van SC Heerenveen. Vitesse wil de talentvolle aanvaller niet laten gaan en dus gaan de Friezen op zoek naar een alternatief.

Heerenveen is al lange tijd op zoek naar een spits. Momenteel is Jens Odgaard op die positie de enige optie voor trainer Johnny Jansen, aangezien Jizz Hornkamp naar FC Den Bosch is vertrokken. Technisch directeur Gerry Hamstra is hard op zoek naar een spits en een middenvelder en heeft uiteraard zijn lijstjes klaarliggen.

Buitink stond hoog op een van die lijstjes. Hamstra kent de negentienjarige spits door en door vanuit zijn tijd bij Vitesse en hoopte op een hereniging in Friesland. Een vergelijkbaar scenario als met Mitchell van Bergen, die in de zomer van 2018 overkwam en inmiddels is uitgegroeid tot de meest waardevolle speler in de Heerenveen-selectie.

Buitink beleefde afgelopen seizoen zijn doorbraak bij Vitesse en veroverde in de laatste maanden een basisplaats. In zijn laatste acht Eredivisie-duels voor de Arnhemmers kwam hij tot zes doelpunten, maar dit seizoen is hij zijn plek toch weer kwijtgeraakt. In de eerste drie competitieduels van dit seizoen kwam Buitink geen minuut in actie. Oussama Darfalou en Charly Musonda krijgen tot nu toe de voorkeur als invallers.

Een stap naar Heerenveen lag daarom voor de hand, maar Vitesse wil Buitink niet laten gaan. De aanvaller heeft nog een contract tot medio 2022 bij Vitesse, dat zeker nog toekomst in hem ziet. Buitink zelf zag uiteindelijk ook geen heil in een transfer naar Heerenveen en heeft besloten om vol voor zijn kans te gaan in Gelredome. Vitesse heeft Heerenveen daarom laten weten dat de spits niet te koop is.

Voor Heerenveen is het een streep door de rekening. De Friezen zagen in Buitink de ideale nieuwe spits: een directe versterking, maar ook speler met grote potentie om zich verder te ontwikkelen, Odgaard keert in de zomer van 2020 immers weer terug naar Sassuolo. Hamstra heeft nu nog twee weken de tijd om een alternatief te zoeken.


Aldus VI. Vind het jammer, had hem er graag bij gezien. Scoorde vandaag ook weer 2x tegen jong Groningen. Benieuwd waar Hamstra nu mee gaat komen.
Stokman
Bankzitter
 
Berichten: 20
Geregistreerd op: 05-08-2019 21:42

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor GFaber » 19-08-2019 19:09

Zou Novakovich (vorig jaar Fortuna) niet wat kunnen zijn, staat nog 1 jaar onder contract bij Trading en lijkt daar geen basisspeler te worden, 2 minuten gemaakt en ze zijn 3 wedstrijden onderweg. Vond het een supergoede spits toen hij het jaar ervoor bij telstar speelde, scoorde aan de lopende band. Of Lamprou mag van mij ook. Maar ja spelers moeten zelf ook willen.
Zou wel mooi zijn als er geduchte concurrent komt voor Odgaard, want die lijkt het (nu) niet te hebben. Graag wel een spits vastleggen voor een jaar of 3, zodat we niet volgend seizoen weer zonder spitsen zitten :(
GFaber
Bankzitter
 
Berichten: 18
Geregistreerd op: 13-06-2019 20:06

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor camataru » 21-08-2019 10:25

Zou fijn zijn als er vandaag of morgen een spits tekent.
Ik word nog niet echt enthousiast van Odgaard.
Ik vind hem persoonlijk traag en niet wendbaar , Snap ook niet op basis waarvan Hamstra deze heeft gehuurd.
Je hebt nu 2 redelijke buitenspelers, zet daar een goede spits bij en je hebt een topschutter in huis die je geld oplevert
Wij zijn Heerenveen.
Avatar gebruiker
camataru
Superster
 
Berichten: 2248
Geregistreerd op: 31-12-2002 11:46
Woonplaats: N.V.T

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor zweed1 » 01-09-2019 11:54

Nu schijnen ze interesse te hebben voor Romeney van NEC een 19 jarige speler die in 23 wedstrijden 3 goals heeft gemaakt. Toevallig 2 dit weekend.

Contact gehad met supporter NEC due begreep het ook niet, NEC zoekt zelf een spits dacht dat ze een Sloveen op het oog hadden omdat ze zelf geen goede spits hebben.

Wat mij betreft haken een bewezen ervaren kracht zoals Armenteros. Straks hebben wij twee net niet jeugdspitsen.
Avatar gebruiker
zweed1
Superster
 
Berichten: 2097
Geregistreerd op: 05-05-2007 22:51
Woonplaats: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor davp » 01-09-2019 11:54

Romeny van NEC schijnt in beeld te zijn voor de spitspositie.
Avatar gebruiker
davp
Superster
 
Berichten: 1589
Geregistreerd op: 22-06-2005 10:36
Woonplaats: De Knipe

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Demster » 01-09-2019 12:32

NEC duidelijk naar Heerenveen: Ole Romeny is niet te koop
https://www.gelderlander.nl/nec/nec-dui ... ~a525ab0f/

Doorschakelen dus!
Demster
Selectiespeler
 
Berichten: 462
Geregistreerd op: 31-05-2015 22:52

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten