Moderators: Beheerders, Fanmasters
Feanfan 1 schreef:Proberen we een inhaalslag te maken op de UEFA-ranglijst, verliest PSV thuis van Kroatische Osijek. Dan kunnen ze het daar nog wel goed maken, maar deze had gewoon gewonnen moeten worden. Alhoewel, als je de wedstrijd gezien hebt, dan is dat PSV wel een armoedig zootje. Zeker achterin is het niet best en voorin met Bergwijn win je de oorlog ook niet
Hopelijk weet Utrecht ook een stuntje te halen in Polen, 1-1 is ook genoeg en Utrecht zie ik daartoe best in staat
Gearard schreef:Ik vind het ook niet echt passend om vergelijkingen te maken. Overigens was er voor Di Tomasso ook veel aandacht hoor, dat kwam ook wel binnen bij veel mensen.
Satyr schreef:Lamprou als 3e keeper naar Ajax.
BK2007 schreef:
Ach, Neymar gaat naar PSG voor 222 miljoen.
Nog eens wat anders.
diepFries schreef:Dat Wizard vervolgens niet gewoon schrijft dat er mogelijk sprake is van 'belangen' rondom integratieproblematiek van met name Marokkaans-Nederlandse jongeren vind ik persoonlijk al kwalijker.
Ja, en dat bedoelde ik dan juist weer. Je impliceert zonder het beestje bij de naam te noemen. Mijns inziens is dat een onderdeel van het probleem en daardoor terecht dat er in de media vanuit die invalshoek extra aandacht aan 'Nouri' wordt/werd besteed.Wizard schreef:[...]
Volgens mij impliceer ik dat juist?
diepFries schreef:Je impliceert zonder het beestje bij de naam te noemen. Mijns inziens is dat een onderdeel van het probleem en daardoor terecht dat er in de media vanuit die invalshoek extra aandacht aan 'Nouri' wordt/werd besteed.
Ik zou bijna willen stellen, wie de schoen past...Wizard schreef:[...]
Ik snap je punt niet. Met impliceren bedoel ik juist dat ik dat bedoelde. Volgens mij was ik juist al vrij specifiek in mijn bewoording en haal ik zelfs het woord 'namelijk' (een verduidelijking) erbij.
Wanneer het voor jezelf niet duidelijk genoeg is, kan je het of zelf verduidelijken of degene die de post typt om verduidelijking te vragen. Dat geeft veel meer discussie en ook diepgang aan een discussie. Nu wordt het een gesprek over verduidelijking i.p.v. de inhoud en dat is jammer (want zo gaat dat soms hier ook over voetbal gerelateerde onderwerpen).
Satyr schreef:Die wissel van Keizer, ongelofelijk. Dolberg moet wel heel erg moe zijn geweest. Daarna was het compleet weg
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast