Verlengen seizoenskaart!

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Trevorp » 14-08-2019 15:38

12.000 seizoenskaarten, ja dan kun je de club alleen maar complimenteren. Ik had dit eerlijk toegegeven zeker niet verwacht. Een vol stadion zullen we helaas niet snel meer gaan zien, maar laten we hopen dat er weer een stijgende lijn is ingezet voor de komende jaren.

De twee wedstrijden die we tot nu toe hebben gezien belooft ook een stijgende lijn op het sportieve vlak. Er staat ook een compleet nieuwe as in het veld, waardoor het vergelijk het vorig jaar niet eens meer van toepassing is. Hamstra lijkt goed werkt te hebben verricht en er lijkt ook nog wel eea mogelijk.
Avatar gebruiker
Trevorp
Selectiespeler
 
Berichten: 254
Geregistreerd op: 30-10-2015 09:22

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor HUNTELAAR » 14-08-2019 18:20

Positief verrast. Hopen met zijn allen dit gevoel vasthouden. Links of rechtsom, deze 12.000 man zijn sc Heerenveen.

Zou omrop fryslan ook nog een bericht plaatsen dat sc Heerenveen ondanks tegenvallend seizoen meer seizoenkaarten verkoopt?
Moet er natuurlijk wel heel snel een Cambuur sausje in het bericht, anders is het niet eerlijk.
Of zullen ze dit in het Heerenveen journaal meenemen deze week? O nee, laat maar..
HUNTELAAR
Basisspeler
 
Berichten: 831
Geregistreerd op: 25-02-2005 19:49

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor BK2007 » 14-08-2019 18:57

Als Hamstra nog een aansprekende spits erbij haalt denk ik dat we de 13.000 wel moeten kunnen halen. Nog 2 weken voor de 31e augustus. Het laatste meetmoment.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor igo » 14-08-2019 19:51

Winst bij Emmen kan je zo ook nog honderden extra seizoenskaarten opleveren
igo
Selectiespeler
 
Berichten: 447
Geregistreerd op: 01-03-2011 12:55
Woonplaats: It Hearrenfean

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor pes5 » 14-08-2019 20:19

Ze moeten nu het momentum pakken en spelers en staf nog een belronde laten doen. Kan je met een paar zeges op zak zo nog flink wat opleveren. Koppel dit aan die actie van 19,20% korting voor volgend jaar en je kunt nog zo richting de 13.000 gaan.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor COYBIWAB » 14-08-2019 20:26

Zou Omrop Fryslan hier ook een melding van doen nu?
COYBIWAB
Bankzitter
 
Berichten: 14
Geregistreerd op: 04-08-2019 16:41

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor badfrisianboy » 14-08-2019 20:34

pes5 schreef:Ze moeten nu het momentum pakken en spelers en staf nog een belronde laten doen. Kan je met een paar zeges op zak zo nog flink wat opleveren. Koppel dit aan die actie van 19,20% korting voor volgend jaar en je kunt nog zo richting de 13.000 gaan.


De club moet hier inderdaad slim mee om gaan. Ik verbaas me dat op de officiële clubsite nog geen melding is gemaakt van het feit dat je meer seizoenkaarten hebt verkocht. Dat positieve geluid moet je laten horen.

Ik ben benieuwd of de club al met omrop Fryslân, de Leeuwarder Courant, het Friesch Dagblad, de Heerenveense Courant, VI etc. contact heeft gehad om te zeggen dat er, na jarenlange daling, dit seizoen een stijging is van het aantal seizoenkaarten.

Doe inderdaad een belronde naar alle seizoenkaarthouders die de laatste vijf jaar zijn gestopt.

Ook zou je een spotje kunnen maken met nieuwe sponsoren en dat die bedrijven nu ook "ÉÉN MET HEERENVEEN" zijn.

Wellicht ook sponsoren een korting van 19,20% geven bij het aanbrengen van een nieuwe sponsor.

Legio mogelijkheden om de club op de kaart te zetten. Geef mij maar een baan op de commerciële afdeling van de club. Ik zie kansen genoeg om dat stadion weer vol te krijgen.
badfrisianboy
Basisspeler
 
Berichten: 994
Geregistreerd op: 05-07-2015 20:02

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Thinkman » 14-08-2019 22:01

COYBIWAB schreef:Zou Omrop Fryslan hier ook een melding van doen nu?


Komt vast uitgebreid aan bod in hun Sc Heerenveen Journaal. O wacht... :?
Wel een item over bouwmaffia en corruptie in Leeuwarden in een ander journaal misschien?
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor hhage » 15-08-2019 20:18

Als ze er over berichten zullen ze het ongeveer zo brengen.
Nog niet eens de helft van de capiciteit van Abe lenstra Stadion bezet door seizoenkaarthouders.
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor hm_DR88 » 15-08-2019 21:44

Het is de komende week alweer exact 25 jaar geleden dat ik de eerste wedstrijd in het Abe Lenstra stadion bezocht na jarenlang de wedstrijden op Sportpark Noord aan de JH Kruisstraat gevolgd te hebben. Een vriendschappelijke wedstrijd tegen PSV.

Een vaste plek in vak 18.

Wat is er in die 25 jaar enorm veel gebeurd. Spelers kwamen en gingen. Bestuurders en trainers ook. Al hadden velen minder krediet bij de supporters dan waarop sommigen waarschijnlijk hadden gehoopt. Van een provincieclub met een hoog “knuffelgehalte” naar een BVO met alle problematiek in een huidige maatschappij die voor velen steeds moeilijker wordt.

Vak 18 een vak als zoveel vakken. Er zullen denk ik in die tijd ongeveer 500 supporters ingezeten hebben. Om mij heen mensen die sc Heereveen een warm hart toedroegen. Voetbal bezoeken was voor mij meer dan alleen voetbal kijken. Je leerde veel mensen kennen. Praten over “onze” club. Maar ook over allerlei andere dingen wat een ieder bezighield. Mensen uit Appelscha, Wolvega, Joure, Opende, Heerenveen, Dokkum, Sneek, Drachten…. Sommigen zaten er een paar jaar, anderen vele jaren langer. Met sommigen had je meer contact mee dan met je echte buren. De 45 jarige supporter van toen zal nu 70 zijn. Soms werd men ziek en werd de plaats door een familielid of kennis tijdelijk bezet. Sommigen gingen dood (al dan niet na een lang ziekbed). Indrukwekkend blijven die herinneringen dat plotseling een “onbekende” op die plek zat om te kunnen vertellen dat vader was overleden.

Nog steeds kan ik een brok in de keel krijgen als ik terugdenk aan het moment toen mijn toenmalige buurman vertelde dat hij zeer ernstig ziek was en dat hij uitbehandeld was. Hier onmiddellijk aan toevoegend dat hij voor de sfeer en de gezelligheid kwam en dat hij zijn momenten in het stadion niet wilde laten vergallen door die rotziekte. Een paar maanden later zag hij sc Heerenveen tegen FC den Bosch Champions League deelname veiligstellen. De tranen in zijn ogen in dit van emotie ontploffende stadion waren tranen van trots en blijheid maar ook van het besef dat het waarschijnlijk zijn laatste wedstrijd zou zijn. Dit laatste bleek waar te zijn. Later vertelde zijn familie hoe belangrijk hij zijn stadionbezoeken had ervaren. Zelfs toen hij al heel erg ziek was.

Supporters komen en gaan maar ook dit seizoen zit ik weer op mijn vaste plekje in vak 18. Veel bekende gezichten maar ook een aantal zijn er niet. Keuzes gemaakt, beslissing genomen. Ook weer gelukkig veel nieuwe gezichten. Hopelijk zullen deze supporters ook op hun manier beleven wat veel van hun voorgangers hebben beleefd. Soms blij en opgetogen, soms teleurgesteld, soms euforisch en soms balend als een stekker.

De ontmoeting maakt het moment waardevol.

Ik heb in mijn dagelijkse leven veel pareltjes waar ik van kan genieten. Mijn plekje in vak 18 samen met anderen is er ook eentje. We gaan er weer voor. Met oudgedienden en met nieuwe gezichten.

Mijn plek in vak 18.
Avatar gebruiker
hm_DR88
Wereldspeler
 
Berichten: 1042
Geregistreerd op: 16-04-2006 21:19
Woonplaats: Drachten

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Wizard » 16-08-2019 07:35

hm_DR88 schreef:De ontmoeting maakt het moment waardevol.
Ik heb in mijn dagelijkse leven veel pareltjes waar ik van kan genieten. Mijn plekje in vak 18 samen met anderen is er ook eentje. We gaan er weer voor. Met oudgedienden en met nieuwe gezichten.

Mooi verwoord hoe jij je bezoek aan het ALS in de loop der tijd hebt ervaren! Indrukwekkend beschreven!
Heb je stuk twee keer gelezen, omdat ik het zo mooi vind.... Zeer herkenbaar voor velen van ons.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Marça » 16-08-2019 07:45

Prachtige bijdrage, hm_DR88! 25 jaar is alweer een hele lange tijd, al zal dat voor jezelf misschien nog niet eens zo voelen. Op naar de volgende 25! ;)
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Frisian Viking » 16-08-2019 07:49

Heel mooi stuk! Persoonlijk verlang ik soms met weemoed weer terug aan die tijd van voor de verbouwingen. Wat hadden we een leuk en knus stadion, in een tijd dat het de club enorm voor de wind ging. Het leuk wel of je iedereen in het stadion persoonlijk kende. In ieder geval de mensen in je eigen vakkie. Mooie tijden.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Kaz_SCH » 16-08-2019 10:26

Prachtig geschreven hm_DR88, krijg er bijna kippenvel van. Zeker het deel over je buurman. Dat de tijden die we toen beleefden maar snel mogen herleven!

In dat kader erg benieuwd naar een update van het beruchte seizoenkaartengrafiekje waar we zowaar de lijn van vorig jaar naar boven gaan doorkruisen!
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor DSCH » 16-08-2019 11:32

Heel mooi geschreven hm_DR88! Knap van je hoe je jouw gevoel onder woorden kunt brengen.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Demster » 16-08-2019 21:28

Geweldige post hm_DR88. Echt super opgeschreven.
Demster
Selectiespeler
 
Berichten: 462
Geregistreerd op: 31-05-2015 22:52

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Kaz_SCH » 19-08-2019 08:30

Nou, ik denk dat we het bij die 12.000 ongeveer wel gaan laten. Net als voor het team dit jaar, zal de club beseffen dat het verkopen van seizoenkaarten gewoon kei en keihard werken is. Elke seizoenkaart is er weer eentje, net als dat elk punt of elke overwinning er weer eentje is.

De club heeft denk ik een goede campagne gevoerd die sterk inspeelde op het gevoel bij mensen, daardoor zijn veel twijfelaars toch overstag gegaan. Goed gedaan, en daarvoor complimenten. Maar nu komt het: Het is een heel normaal psychologisch proces dat als jij je laat overhalen iets te gaan doen, je daarvoor (onbewust) een beloning verwacht. De vrije val is voor nu gestopt, maar ik denk dat als het niet echt structureel leuker wordt dan de afgelopen jaren, we volgend jaar dubbel zo hard terugzakken.

Maar laten we het positief houden, mooi dat we tegen alle verwachtingen in eindelijk meer verkocht hebben dan het jaar ervoor!
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Wizard » 19-08-2019 11:16

Met goed voetbal in eigen huis winnen van Twente kan zomaar weer 500 nieuwe sk opleveren. Wat dat betreft is alles nu erg bewerkelijk. Juist daarom is van groot belang dat er nu punten worden gepakt (en 1-2 echte versterkingen worden aangetrokken).
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Mackan68 » 20-08-2019 16:33

Klopt. Sportieve resultaten gecombineerd met een beetje leuk voetbal zou alles zo'n stuk makkelijker maken.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor BK2007 » 03-09-2019 18:50

Is er nog een "eindstand" bekend van het aantal verkochte seizoenskaarten ?
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Thinkman » 03-09-2019 21:44

BK2007 schreef:Is er nog een "eindstand" bekend van het aantal verkochte seizoenskaarten ?


Sinds de komst van een nieuwe verdediger bij de club waar ik Van Hau, zal er wel extra vraag zijn uit Vietnam :wink:
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Kaz_SCH » 08-10-2019 11:27

Johnny is gister samen met Heero langs een aantal niet-verlengers thuis gegaan om ze uit te nodigen toch weer eens langs te komen. Daarnaast krijgen alle supporters die niet verlengd hebben binnenkort een uitnodiging voor kaartjes om toch weer eens langs te komen. Ik vind dat de club hier echt goed mee bezig is! Zowel achter de schermen (bedenken van de plannen) als voor de schermen (een altijd breed lachende Johnny als boegbeeld).
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Jazz » 08-10-2019 11:53

BK2007 schreef:Is er nog een "eindstand" bekend van het aantal verkochte seizoenskaarten ?


Volgens mij is er nog nooit een "eindstand" geweest.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Ebiede » 10-10-2019 12:28

In het kader van het niet verlengen vandaag een uitnodiging voor Willem 2 thuis gekregen.

An sich prima actie, ter info heb ik Jousma onderstaande als antwoord gegeven;

Dank voor de uitnodiging voor de vrijkaart tegen Willem II. U geeft in uw schrijven aan dat u het sc Heerenveen gevoel terug wil laten komen.

Dit begint mijn inziens met openheid van zaken..

Het wegsturen van Eisinga kan ik me in vinden.

Alleen de aanstelling van Roozemond niet.. (ongeacht of hij geschikt is of niet). De nieuwe algemeen directeur zou aan 24 punten moeten voldoen. Meerdere malen heb ik gevraagd naar deze 24 punten, echter een antwoord volgt hier nimmer op. De hele aanstelling is twijfelachtig.

Verder (ook los van of je nu wel of niet goed werkt verricht) het creëren van je eigen functie, vind ik niet senang.

Het sc Heerenveen gevoel hangt samen met eerlijkheid en zonder poespas vertellen waar je mee bezig bent. o.a het paar keer een datum noemen van een nieuwe hoofdsponsor of roepen dat er wekelijks 2 a 3 sponsoren bij komen, wat niet waar is, past hier niet in.

Zolang er geen eerlijk verhaal wordt verteld, heb ik er moeite mee om weer naar het stadion te komen
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor KSI » 10-10-2019 12:45

Gok dat jij zomaar twee heren op de koffie kan hebben binnenkort.
Ben benieuwd.
KSI
Selectiespeler
 
Berichten: 210
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:23

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor hhage » 10-10-2019 14:44

KSI schreef:Gok dat jij zomaar twee heren op de koffie kan hebben binnenkort.
Ben benieuwd.
hoop ik niet laat hem ook maar wegblijven... Aan supporters die alleen maar negatief zijn kun je beter kwijt dan rijk zijn. Om 1 persoon blijft hij thuis,hij kan ook naar het stadion voor de spelers daar lijkt een positieve beleving te zitten, ook Johnny Jansen probeert en goeie sfeer rondom de club te krijgen. Nee, Ebiede begint over een persoon die hem niet aanstaat. Hij kan ook de positieve dingen benoemen.
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Thinkman » 10-10-2019 17:53

Dank voor de uitnodiging voor de vrijkaart tegen Willem II. U geeft in uw schrijven aan dat u het sc Heerenveen gevoel terug wil laten komen.

Dit begint mijn inziens met openheid van zaken..

Het wegsturen van Eisinga kan ik me in vinden.

Alleen de aanstelling van Roozemond niet.. (ongeacht of hij geschikt is of niet). De nieuwe algemeen directeur zou aan 24 punten moeten voldoen. Meerdere malen heb ik gevraagd naar deze 24 punten, echter een antwoord volgt hier nimmer op. De hele aanstelling is twijfelachtig.

Verder (ook los van of je nu wel of niet goed werkt verricht) het creëren van je eigen functie, vind ik niet senang.

Het sc Heerenveen gevoel hangt samen met eerlijkheid en zonder poespas vertellen waar je mee bezig bent. o.a het paar keer een datum noemen van een nieuwe hoofdsponsor of roepen dat er wekelijks 2 a 3 sponsoren bij komen, wat niet waar is, past hier niet in.

Zolang er geen eerlijk verhaal wordt verteld, heb ik er moeite mee om weer naar het stadion te komen



Man man wat een (ver)gezochte excuses om maar niet meer naar het stadion te hoeven. Het sc Heerenveen gevoel bepaal jij zelf, niet de directeur of een aanstellingsprocedure. Tot ziens in het stadion tegen fc Groningen! :stan:
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Satyr » 11-10-2019 12:51

Thinkman schreef:Man man wat een (ver)gezochte excuses om maar niet meer naar het stadion te hoeven. Het sc Heerenveen gevoel bepaal jij zelf, niet de directeur of een aanstellingsprocedure.


Amen.
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Mackan68 » 12-10-2019 05:54

Thinkman schreef:
Man man wat een (ver)gezochte excuses om maar niet meer naar het stadion te hoeven. Het sc Heerenveen gevoel bepaal jij zelf, niet de directeur of een aanstellingsprocedure. Tot ziens in het stadion tegen fc Groningen! :stan:

Volgens mij geeft Ebiede behoorlijk duidelijk aan waar hij moeite mee heeft. Helemaal niet vergezocht, gewoon zoals het gegaan is. Helaas zelfs voorspeld door zelfbenoemde 'clubwatcher' Jaap Stalenburg. Ebiede bepaalt zijn gevoel bij de club inderdaad zelf. CR is daar een onderdeel in. De procedure een oorzaak. Jij hoeft voor hem niet te bepalen of hij (en anderen) akkoord moeten gaan met het accepteren van de titel firma List en Bedrog voor onze club. Om Fc Twente af te lossen. Gelukkig zijn er al enorme opvallende en meetbare resultaten behaald door de nieuwe bestuurder. En dooorrrrrr met goedpraten maar weer :?
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor jelgrins » 12-10-2019 10:56

Leuk dat je Twente er even bij haalt. Stadion daar was daar dan ook nog nooit zo leeg..... :oops:
Denk dat hier de kern van opmerking Thinkman lag: als supporters blijf je de club steunen, welke bestuurders er ook zitten.
jelgrins
Nieuw talent
 
Berichten: 104
Geregistreerd op: 28-12-2007 17:24

VorigeVolgende

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten