Gearard schreef:Ik vind het ook niet echt passend om vergelijkingen te maken. Overigens was er voor Di Tomasso ook veel aandacht hoor, dat kwam ook wel binnen bij veel mensen.
De aandacht die er voor Di Tomasso was, Gearard, staat niet in verhouding met de aandacht voor Nouri.
Uiteraard begrijpt een ieder dat social media momenteel hot zijn en aangezien Ajax een veel grotere club is dan Utrecht (m.n. op social media), kan ik me voorstellen dat er op social media veel meer aandacht naar uit gaat.
Het punt van Ebiede dat e.e.a. enorm wordt opgeblazen en overdreven kan ik me heel goed voorstellen. Die mening deel ik. Wanneer jongeren er veel op social media over willen praten, begrijp ik. Maar dat tv, kranten, etc. er zo veel aandacht aan besteden kan ik me niet voorstellen. Ik kan het me alleen voorstellen wanneer er een veel diepere reden achter zit. Namelijk het komt bij mij meer over om een bepaalde groep van de NLse bevolking te binden met de rest van NL, namelijk het zoeken naar meer overeenkomsten (emotioneel saamhorigheidsgevoel) en deze benadrukken.