Moderators: Beheerders, Fanmasters
"Dat it allinne in Cambuur Sjoernaal is en gjin fuotbalsjoernaal mei ek fan alles oer Sportklup Hearrenfean hat mei rjochten te krijen. Omrop Fryslân hat wol it rjocht om gearfettingen út te stjoeren fan wedstriden yn de earste difyzje. Foar earedifyzjewedstriden jildt dat we pas 72 oeren nei de wedstriid bylden útstjoere meie en dan ek nochris minder bylden as fan wedstriden út de earste difyzje".
Wizard schreef:Daarom kan je nog wel een journaal van sc Heerenveen produceren. Wat een onzin! En waarom zou je zo'n journaal niet op de woensdag-, donderdag- of vrijdagavond kunnen maken waarin je ook alvast de wedstrijd van het komende weekend bespreekt? Dit riekt steeds meer naar een naar kliekje.
jelgrins schreef:Misschien moet het lid van Provinciale Staten Jaap Stalenburg hier eens een kritische vraag over gaan stellen aan de gedeputeerde?!
Hero schreef:Heerenveen en Groenleven per direct uitelkaar.
Jazz schreef:Logisch als 1 van je concurrenten de club ook wilt sponsoren... Deze 2 partijen kunnen niet door dezelfde deur.
Wizard schreef:Waarom logisch? Ze hadden toch prima de club op een ander vlak kunnen sponsoren? Bijvoorbeeld de jeugd zoals zo mooi werd geschetst. Er zijn genoeg concurrenten van elkaar die beide sc Heerenveen sponsoren. Had GroenLeven binnenboord gehouden en getracht om hen bij andere sponsoren binnen te laten komen. Dat was ijzersterk geweest.
GroenLeven is een groeiend bedrijf dat daarbij voor 250k de jeugd wilde sponsoren. Dat wordt nu de grond ingeboord.
Natuurlijk spelen de toezeggingen van Eisenga mee inzake het zonnepaneelverhaal. Echter, dat was een paar weken geleden uitgesproken en afgehandeld; GroenLeven wilde de jeugd voor een fors bedrag sponsoren. Nu blijkt dat deze sponsor helemaal niks meer in de club wil stoppen. Eeuwig zonde. Het weinig tactvolle interview op tv met onze voorzitter en uitspraken nadien hebben de relatie niet warmer gemaakt.
Ik blijf positief en hoop dat we voor 1 september een nieuwe hoofdsponsor hebben. Inmiddels is het 20 augustus en lijkt 1 juli steeds meer op de achtergrond te vervagen. 750k is een fors bedrag; hoe langer we moeten wachten des te meer zeker wordt het dat het geen 750k wordt.
Mackan68 schreef:Dat zijn dus ook een paar van mijn grote vragen. Heeft de intrede van Zonel als eventuele sponsor van de dames er mee te maken gehad en wat is de impact daarvan geweest? Het was bekend dat GroenLeven in de persoon van Pechtold zich niet echt meer welkom of gewaardeerd voelde. Hoe is dat gesprek gisteren geweest. In een sfeer van we willen er samen op een fatsoenlijke manier uit komen of kil en afstandelijk betalen en verder niet zeuren. Het lijkt mij logisch dat je voor de helft of nog minder dan het vorige sponsorbedrag wel realistisch genoeg bent om te accepteren dat je voor dat geld niet meer de absolute topprioriteit bent. Heeft GroenLeven alsnog de intentie gehad om te proberen het hoofdsponsorschap te verlengen, ondanks de zonnepanelen van Zonel, waar ook wettelijk niets op af te dingen was? Zij geven aan dat dat de situatie was. Mogelijk gezien het feit dat het er heel erg op lijkt dat die 3 potentiële sponsoren van 750k er helemaal niet zijn, laat staan dat er met één van die partijen gesprekken gaande zijn die daadwerkelijk in de afrondende fase zijn. Sytse Bouwer was en blijft uiteraard supporter en zal hierover ook zorgen hebben, dat kan bijna niet anders. Iets van een uiterste handreiking om de club toch akkoord te laten gaan met 5 ton omdat er niets anders of beters in het vooruitzicht ligt?
Qua verkochte seizoenkaarten mogen we gewoon hartstikke blij zijn, al zullen sommigen mij waarschijnlijk niet op mijn woord willen geloven. Het zijn er nu zo'n 200-250 meer dan vorig seizoen op dit moment. Alles beter dan datzelfde aantal minder.
Ik hoop ook echt dat er snel een hoofdsponsor gevonden wordt volgens de wensen van de club. Liever gister dan vandaag zelfs. Dat zou namelijk een hoop zorgen, onrust, verdeeldheid en frustratie wegnemen. Blijft dit doorsudderen en gaan de sportieve prestaties straks ook nog regelmatig tegenvallen wat niet absoluut ondenkbaar is, dan is alle succes van de afgelopen maanden ook mogelijk zomaar weer teniet gedaan. Zonder aansprekende resultaten komen de supporters (en sponsoren) te voet en vertrekken ze te paard. Dat hebben de afgelopen jaren wel uitgewezen.
Mackan68 schreef:
Dat zijn dus ook een paar van mijn grote vragen. Heeft de intrede van Zonel als eventuele sponsor van de dames er mee te maken gehad en wat is de impact daarvan geweest? Het was bekend dat GroenLeven in de persoon van Pechtold zich niet echt meer welkom of gewaardeerd voelde. Hoe is dat gesprek gisteren geweest. In een sfeer van we willen er samen op een fatsoenlijke manier uit komen of kil en afstandelijk betalen en verder niet zeuren. Het lijkt mij logisch dat je voor de helft of nog minder dan het vorige sponsorbedrag wel realistisch genoeg bent om te accepteren dat je voor dat geld niet meer de absolute topprioriteit bent. Heeft GroenLeven alsnog de intentie gehad om te proberen het hoofdsponsorschap te verlengen, ondanks de zonnepanelen van Zonel, waar ook wettelijk niets op af te dingen was? Zij geven aan dat dat de situatie was. Mogelijk gezien het feit dat het er heel erg op lijkt dat die 3 potentiële sponsoren van 750k er helemaal niet zijn, laat staan dat er met één van die partijen gesprekken gaande zijn die daadwerkelijk in de afrondende fase zijn. Sytse Bouwer was en blijft uiteraard supporter en zal hierover ook zorgen hebben, dat kan bijna niet anders. Iets van een uiterste handreiking om de club toch akkoord te laten gaan met 5 ton omdat er niets anders of beters in het vooruitzicht ligt?
Qua verkochte seizoenkaarten mogen we gewoon hartstikke blij zijn, al zullen sommigen mij waarschijnlijk niet op mijn woord willen geloven. Het zijn er nu zo'n 200-250 meer dan vorig seizoen op dit moment. Alles beter dan datzelfde aantal minder.
Ik hoop ook echt dat er snel een hoofdsponsor gevonden wordt volgens de wensen van de club. Liever gister dan vandaag zelfs. Dat zou namelijk een hoop zorgen, onrust, verdeeldheid en frustratie wegnemen. Blijft dit doorsudderen en gaan de sportieve prestaties straks ook nog regelmatig tegenvallen wat niet absoluut ondenkbaar is, dan is alle succes van de afgelopen maanden ook mogelijk zomaar weer teniet gedaan. Zonder aansprekende resultaten komen de supporters (en sponsoren) te voet en vertrekken ze te paard. Dat hebben de afgelopen jaren wel uitgewezen.
Kaz_SCH schreef:Het is oorverdovend stil rondom een nieuwe hoofdsponsor.. er zijn straks ook al 2 van de 12 maanden om, dus die 750k is dan in feite nog maar 625k.
De maatschappij vervoerde vijftien miljoen passagiers en zag de omzet stijgen met 8,5 procent tot omgerekend 2,5 miljard euro.
jorro schreef:Misschien stel ik een domme vraag. Maar welk belang heeft zo'n groot bedrijf bij het sponsoren van een globaal gezien luizig clubje als sc Heerenveen? Een dikke hoofdsponsor zou uiteraard erg gaaf zijn, maar wat zit hierachter? En wat is onze tegenprestatie?
Sjoerdbokje schreef:Zat ik ook over na te denken. Cees zal de club toch niet verkopen? We zullen straks toch niet in het Ho Chi Minh-stadion spelen, toch?
Otsje P schreef:Nu maar hopen dat er manieren zijn om te profiteren van de extra aandacht op de social media.
Ik zit zelf niet zo in het social media gebeuren maar er moet toch te profiteren zijn van de vele duizenden extra volgers.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten