Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Berichtdoor Feanfan 1 » 14-04-2019 17:59

Ik zou sowieso voorstellen vanaf volgens seizoen om vakken 23 en 25 voortaan helemaal leeg te laten en op die grens ook een glazen muur neer te zetten. De seizoenkaarthouders in die vakken (wie wil daaruberhaupt zitten) naar andere plek sturen
Feanfan 1
Superster

Berichtdoor Superfries1994 » 14-04-2019 18:57

Feanfan 1 schreef:Ik zou sowieso voorstellen vanaf volgens seizoen om vakken 23 en 25 voortaan helemaal leeg te laten en op die grens ook een glazen muur neer te zetten. De seizoenkaarthouders in die vakken (wie wil daaruberhaupt zitten) naar andere plek sturen

Inderdaad, laat die maar leeg. Heb je ook het gedoe niet met uitsupporters die daar willen zitten en in de rest van het stadion zijn toch wel betere plekken te vinden voor de mensen die graag een kaartje kopen.
Superfries1994
Superster

Berichtdoor Superfries1994 » 14-04-2019 19:01

Overigens is de politie die direct rond het stadion staat ook een bron van ergernis. De uitsupporters en thuisfans die geparkeerd staan bij het industrieterrein lopen bijna een kilometer gezamenlijk terug, maar de politie is eigenlijk alleen te vinden direct rond het stadion, en ook nog waar voornamelijk Heerenveen supporters lopen (en waar het dus eigenlijk totaal zinloos is om te staan). Vorig seizoen is na tuincentrum Bos nog een sjaal van mij afgepakt door een dronken Groninger, waarna ik die weer heb terug weten te krijgen en er een hoop andere Groningers op mij doken. Daar was geen enkele agent te vinden.
Superfries1994
Superster

Berichtdoor vak-27 » 11-08-2019 20:50

Kan Iris Kroes geen stadionverbod krijgen? Dat veel te langzame tempo bij het volkslied, bah.
vak-27
Selectiespeler

Berichtdoor Satyr » 11-08-2019 20:51

Geen gedoe met Feyenoorders op de tribune vandaag?
Satyr
Superster

Berichtdoor pes5 » 11-08-2019 22:05

Was heel rustig. Lijkt erop dat de aanpak rondom de kaartverkoop toch goed gewerkt heeft. Kaartjes naar thuisadres laten sturen, nieuwe clubkaartaanvragen parkeren en contact opnemen via telefoon. Niet overal vrijkaarten kunnen krijgen. Goed voor elkaar!
pes5
Beheerder

Berichtdoor Thinkman » 11-08-2019 22:15

pes5 schreef:Was heel rustig. Lijkt erop dat de aanpak rondom de kaartverkoop toch goed gewerkt heeft. Kaartjes naar thuisadres laten sturen, nieuwe clubkaartaanvragen parkeren en contact opnemen via telefoon. Niet overal vrijkaarten kunnen krijgen. Goed voor elkaar!

Viel mij ook op. Goed gedaan van onze club! Nieuwe bestuur is goed bezig. Waldorf en Statler hoor je goddank ook even helemaal niets meer van. Laat dat voorlopig maar zo blijven.
Thinkman
Superster

Berichtdoor Sfeer » 11-08-2019 23:12

Satyr schreef:Geen gedoe met Feyenoorders op de tribune vandaag?

Op een klein incidentje in vak 22 (een oud echtpaar werd bekogeld met bier na gemiste kans Feyenoord) na, wederom goed geregeld. Het helpt al enorm dat je enkel met seizoenskaarten extra kaarten kan halen voor dit soort wedstrijden.

Die paar Feyenoord supporters uit Overijssel, Drenthe en Friesland hou je toch wel, zolang er maar geen harde kern zit is er niks aan de hand.
Let's go fucking mental.
Sfeer
Selectiespeler

Berichtdoor mitrita » 12-08-2019 14:46

In vak 23 zat een ploegje Rotterdammers van zo'n 20 man die aantal keren wat provocerend bezig was en contact zocht met het uitvak. Die kregen in de 2e helft kort bezoekje van een paar stewards, daarna bleef het rustig.
mitrita
Superster

Berichtdoor Kaz_SCH » 28-10-2019 12:59

Het aanhoudende biergooien op eerst Padt, en later Sierhuis. Heb ik me verschrikkelijk aan geërgerd. Bier moet je gewoon lekker op drinken, en het bekogelen van spelers van de tegenpartij is sowieso nergens voor nodig.

Als dit zo doorgaat wordt NN op een gegeven moment drooggelegd, maar dan zal de club het wel weer gedaan hebben.
Kaz_SCH
Wereldspeler

Berichtdoor hhage » 28-10-2019 19:24

Dat biergooien is totaal onnodig , er zal maar een keeper staan die de club wil naaien, een beker voelt en naar de grond gaat. Club een dikke boete en geen alcohol meer in het stadion.
hhage
Basisspeler

Berichtdoor Sfeer » 28-10-2019 22:54

Kaz_SCH schreef:Het aanhoudende biergooien op eerst Padt, en later Sierhuis. Heb ik me verschrikkelijk aan geërgerd. Bier moet je gewoon lekker op drinken, en het bekogelen van spelers van de tegenpartij is sowieso nergens voor nodig.

Als dit zo doorgaat wordt NN op een gegeven moment drooggelegd, maar dan zal de club het wel weer gedaan hebben.

Eens, enorm zonde als je straks geen biertje op de tribune kan drinken. Overigens zijn er vier of vijf jongens van het vak gehaald dus die zien we vast eventjes niet terug.
Let's go fucking mental.
Sfeer
Selectiespeler

Berichtdoor Kaz_SCH » 14-11-2019 11:44

Nog maar een keer dan. Het gooien van bier op spelers van de tegenstander is al belachelijk. Maar nu werd er ook met bier gegooid na onze beide goals, en na het eindsignaal. Als je een beetje halverwege stond op NN was je zeiknat van het bier, het kwam van bovenin NN. Waar slaat dit in vredesnaam op? We zijn inmiddels bijna een week later maar ik kan er nog steeds kwaad om worden.

Kan iemand mij uitleggen waar deze 'trend' ineens vandaan gekomen is? Irritant kut/kuddegedrag.
Kaz_SCH
Wereldspeler

Berichtdoor Demster » 14-11-2019 12:28

Kaz_SCH schreef:Nog maar een keer dan. Het gooien van bier op spelers van de tegenstander is al belachelijk. Maar nu werd er ook met bier gegooid na onze beide goals, en na het eindsignaal. Als je een beetje halverwege stond op NN was je zeiknat van het bier, het kwam van bovenin NN. Waar slaat dit in vredesnaam op? We zijn inmiddels bijna een week later maar ik kan er nog steeds kwaad om worden.

Kan iemand mij uitleggen waar deze 'trend' ineens vandaan gekomen is? Irritant kut/kuddegedrag.

Ik snap er ook helemaal niks van. Je zou toch zeggen dat er wel een beetje sociale controle aanwezig is?
Demster
Selectiespeler

Berichtdoor Sfeer » 30-11-2019 00:30

Ik wil eigenlijk niet met namen gooien maar deze man heeft een publieke functie.

Tijd dat Piet vertrekt bij onze club. Vandaag is hij weer handtastelijk geworden, escalerende manier van werken. Tijd dat de club eens naar de supporters gaat luisteren.
Let's go fucking mental.
Sfeer
Selectiespeler

Berichtdoor Feanfan 1 » 23-01-2020 01:55

Geen idee waar dit geplaatst moet worden
Halverwege in de tweede helft hadden er ook wel doden kunnen vallen. Er viel ineens een stalen buis boven vak 30 vanaf de skyboxen naar beneden. Er zaten wel mensen in het vak, maar gelukkig niet waar die buis terecht kwam. Die werden na dit incident ook naar een ander vak gedirigeerd. Misschien wel achterstallig onderhoud ofzo, geen idee, maar dit had heel naar af kunnen lopen
Feanfan 1
Superster

Berichtdoor Kaz_SCH » 23-01-2020 14:32

Heb ik niks van meegekregen, klinkt wel hefitg zeg. Hoop dat dat serieus opgepakt wordt! :shock:

Ander puntje wat tussen ergernis, woede en opluchting in zit: Op een gegeven moment werd ergens in NN tóch 'Alle herten moeten dood' ingezet. Als je de afgelopen week onder een steen geleefd hebt, heb je alsnog een uur naar een spandoek met "Rust in vrede Chris" staan kijken. Wát een dieptriest niveau van een (klein) groepje. De opluchting zit hem in het feit dat er na de 1e keer wel direct ingegrepen werd/onderling sociale controle was.
Kaz_SCH
Wereldspeler

Berichtdoor Feanfan 1 » 23-01-2020 14:33

Feanfan 1
Superster

Berichtdoor Jazz » 23-01-2020 15:44

Mis ik iets? Ik zie niks van een loszittend element.
Heerenveen-fan sinds 1993, wonend in de Randstad.
Jazz
Superster

Berichtdoor Feanfan 1 » 23-01-2020 15:54

In dat filmpje is het al gebeurd. Als je de samenvatting ziet hoor je in de 65e minuut ook een knal. Dan krijgt Heerenveen een corner en zie je Van Rhijn ook naar die hoek kijken
Feanfan 1
Superster

Berichtdoor Jazz » 23-01-2020 15:58

Feanfan 1 schreef:In dat filmpje is het al gebeurd. Als je de samenvatting ziet hoor je in de 65e minuut ook een knal. Dan krijgt Heerenveen een corner en zie je Van Rhijn ook naar die hoek kijken

Is het element al weggehaald als het filmpje begint? Ik zie het ook niet op de grond liggen.
Heerenveen-fan sinds 1993, wonend in de Randstad.
Jazz
Superster

Berichtdoor Feanfan 1 » 23-01-2020 16:04

Jazz schreef:Is het element al weggehaald als het filmpje begint? Ik zie het ook niet op de grond liggen.

Ja, was op de 2e of 3e rij van boven, maar was hier al weggehaald. Belangrijkste is dat er geen slachtoffers zijn, als je dat op je kop krijgt ...
Feanfan 1
Superster

Berichtdoor Sfeer » 23-01-2020 22:37

Kaz_SCH schreef:Heb ik niks van meegekregen, klinkt wel hefitg zeg. Hoop dat dat serieus opgepakt wordt! :shock:

Ander puntje wat tussen ergernis, woede en opluchting in zit: Op een gegeven moment werd ergens in NN tóch 'Alle herten moeten dood' ingezet. Als je de afgelopen week onder een steen geleefd hebt, heb je alsnog een uur naar een spandoek met "Rust in vrede Chris" staan kijken. Wát een dieptriest niveau van een (klein) groepje. De opluchting zit hem in het feit dat er na de 1e keer wel direct ingegrepen werd/onderling sociale controle was.

Ook altijd het zelfde groepje dat altijd met Cambuur bezig is in ons vak. Wat mij betreft zijn we daar überhaupt nooit mee bezig buiten de derby om. Achja kunnen ze de stoere hooligan acteren, maar als er echt geknokt wordt dan zijn ze er niet :)
Let's go fucking mental.
Sfeer
Selectiespeler

Berichtdoor Kaz_SCH » 24-01-2020 11:48

Over knokken en of het wel of niet stoere jongens zijn heb ik het niet, alle respect voor de jongens onderin die sfeer maken. Ik heb me alleen kwaad gemaakt om het feit dat een aantal blijkbaar zo weinig fatsoen, respect of hersenen heeft dat zelfs in de week waarin Chris de Wagt overlijdt, die duidelijk een band heeft met beide Friese clubs, een liedje wordt gezongen dat alle herten dood moeten.
Kaz_SCH
Wereldspeler

Berichtdoor Muck » 24-01-2020 13:35

Kaz_SCH schreef:Ik heb me alleen kwaad gemaakt om het feit dat een aantal blijkbaar zo weinig fatsoen, respect of hersenen heeft dat zelfs in de week waarin Chris de Wagt overlijdt, die duidelijk een band heeft met beide Friese clubs, een liedje wordt gezongen dat alle herten dood moeten.

Dat heeft met IQ te maken. Die is bij sommige mensen te laag.
Ik ben ervan overtuigd dat sommigen van hun tijdens de penaltyreeks in hun broek hebben gescheten.
Niet omdat het zo spannend was, maar meer omdat ze na een reguliere wedstrijd allang thuis zijn, zodat ze thuis naar de wc kunnen. Daar komt het spreekwoord 'te dom om te poepen' ook vandaan.
Muck
Basisspeler

Berichtdoor TORCIDA » 24-01-2020 14:20

Muck schreef:
Dat heeft met IQ te maken. Die is bij sommige mensen te laag.
Ik ben ervan overtuigd dat sommigen van hun tijdens de penaltyreeks in hun broek hebben gescheten.
Niet omdat het zo spannend was, maar meer omdat ze na een reguliere wedstrijd allang thuis zijn, zodat ze thuis naar de wc kunnen. Daar komt het spreekwoord 'te dom om te poepen' ook vandaan.

Bij far de meest domme opmerking / post ooit
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster

Berichtdoor Satyr » 24-01-2020 19:40

De post is werkelijk waar uitstekend :mrgreen:
Satyr
Superster

Berichtdoor Sfeer » 25-01-2020 02:37

Kaz_SCH schreef:Over knokken en of het wel of niet stoere jongens zijn heb ik het niet, alle respect voor de jongens onderin die sfeer maken. Ik heb me alleen kwaad gemaakt om het feit dat een aantal blijkbaar zo weinig fatsoen, respect of hersenen heeft dat zelfs in de week waarin Chris de Wagt overlijdt, die duidelijk een band heeft met beide Friese clubs, een liedje wordt gezongen dat alle herten dood moeten.

Nee dat zeg jij ook niet, ik heb het er wel over. Alle respect voor iedereen die bijdraagt aan de sfeer in het stadion maar er zijn jongens bij (iedereen weet welke groep) die een rolletje spelen. Zo vind ik dat zingen over Cambuur ook totaal nutteloos op het moment dat die herten niet in onze competitie spelen.
Let's go fucking mental.
Sfeer
Selectiespeler

Berichtdoor Lipton » 26-01-2020 10:55

Een ergernis van mij is dat het intussen 2020 is en je nog steeds niet kan pinnen om eten of drinken in het stadion te krijgen.....
Lipton
Superster

Berichtdoor pes5 » 26-01-2020 11:28

Je kunt wel pinnen in het stadion. Bij de ingang van FeanPlaza.
pes5
Beheerder

VorigeVolgende

Keer terug naar Sfeer & supporters