Verdedigers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor pes5 » 18-07-2019 22:47

fuotbalgek schreef:
Dacht dat Palmer Brown bij Wien loopt, niet Borthwick-Jackson. En waarom zou de club het communiceren terwijl het een broodje aap is?


Zweed1 is in de war inderdaad. Palmer Brown is in Wenen en Borthwick Jackson loopt bij ons rond.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Feanfan 1 » 19-07-2019 06:40

Heb het al eens eerder genoemd, Mark van de Maarel. Misschien geen topper, maar alles is beter dan Floranus.
Nederlander, bijna 30 jaar, leiderstype en kan in nood ook linksback
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor BakCristian » 19-07-2019 07:55

Erik-Palmer-Brown gaat naar austria wien.
Blijkt dat Heerenveen ook nog even geïnteresseerd was.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery
BakCristian
Selectiespeler
 
Berichten: 370
Geregistreerd op: 14-05-2008 22:35
Woonplaats: Eksmoardersyl

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor pes5 » 20-07-2019 18:12

Als je JJ zo hoort, dan lijkt die Borthwick-Jackson nog geen directe versterking.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor GFaber » 20-07-2019 19:26

Jammer dat er niet is ingezet op bijvoorbeeld Nederlandse verdedigers, Paul verhaegh had prima bij ons op de back positie kunnen staan, ook Sam Kersten had ik er wel bij willen hebben, want hoor niet super goede verhalen over onze Scandinavische centrale verdedigers. Er zal toch nog wel een back bij moeten komen i.p.v. Floranus lijkt mij. En ook een goede degelijke cv lijkt mij niet overbodig. Misschien is Hamstra er druk mee bezig nu......?
GFaber
Bankzitter
 
Berichten: 18
Geregistreerd op: 13-06-2019 20:06

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Muck » 20-07-2019 21:56

Timothy Derijck schijnt vandaag in het ALS gesignaleerd te zijn. Gerucht van Tjerkstra Media. Dus met korreltje zout.
Muck
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 09-07-2007 20:28
Woonplaats: Heerenveen

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Sjoerdbokje » 20-07-2019 22:34

Van Derijck wordt ik niet gelijk blij. Stond in mijn beleving vaak te schutteren in de verdediging, maar dat kan aan mijn geheugen liggen :mrgreen: .
Maarten de Jong, de kalkvreter!
Avatar gebruiker
Sjoerdbokje
Selectiespeler
 
Berichten: 480
Geregistreerd op: 17-02-2010 10:26

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor fuotbalgek » 20-07-2019 22:43

Sjoerdbokje schreef:Van Derijck wordt ik niet gelijk blij. Stond in mijn beleving vaak te schutteren in de verdediging, maar dat kan aan mijn geheugen liggen :mrgreen: .


Een ervaren verdediger die bij Feyenoord en PSV onder contract heeft gestaan kan niet minder zijn dan wat we hebben. Zelfs al kwam hij tekort voor de topclubs, zou hij hier nog wat moeten kunnen toevoegen.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Superfries1994 » 20-07-2019 23:47

Derijck is een oude naam van het lijstje, want volgens mij hebben wij eerder interesse gehad, maar koos destijds voor PSV.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Wolliepoly » 21-07-2019 08:28

Wat ik me kan herinneren van Derijck is dat hij absoluut niet met ruimte in de rug kan verdedigen en zeker geen snelheid heeft, was volgens mijn in zijn PSV tijd ook niets term in luchtduels.
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Wolliepoly
Wereldspeler
 
Berichten: 1109
Geregistreerd op: 26-07-2009 11:06
Woonplaats: Drachten

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor casper » 21-07-2019 08:33

Derijck heeft bij Feyenoord ook een tijdje als verdedigende middenvelder gespeeld,misschien dat ze hem daarvoor willen halen?
casper
Selectiespeler
 
Berichten: 307
Geregistreerd op: 23-06-2011 21:55

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor hhage » 21-07-2019 08:54

Hij had bij de meeste clubs waar hij voetbalde gewoon een basisplek,misschien is dit wel de ervaren speler die we zoeken.
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor bennieeee » 25-07-2019 15:38

Sven Norman schijnt bij ons te tekenen inplaats van Groningen. Komt over van Ajax. Ken hem eerlijk gezegd niet.
bennieeee
Selectiespeler
 
Berichten: 360
Geregistreerd op: 02-02-2015 10:51

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Jazz » 25-07-2019 16:17

bennieeee schreef:Sven Norman schijnt bij ons te tekenen inplaats van Groningen. Komt over van Ajax. Ken hem eerlijk gezegd niet.


Norman??? Botman bedoel je maat :lol:
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor bennieeee » 25-07-2019 16:47

Jazz schreef:


Norman??? Botman bedoel je maat :lol:[/quote]
Haha autocorrectie van de telefoon :lol:
bennieeee
Selectiespeler
 
Berichten: 360
Geregistreerd op: 02-02-2015 10:51

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor vincentdelbos » 26-07-2019 07:06

Ik ken Botman zelf niet, ook nooit zien spelen, maar wat ik begreep heeft hij bij Jong Ajax niet echt indruk gemaakt. Als hij als back up komt, kan ik me daar enigszins wat bij voorstellen, maar hoop toch dat er defensief minimaal twee goede versterkingen komen; rechtback en centraal.
vincentdelbos
Basisspeler
 
Berichten: 520
Geregistreerd op: 03-02-2007 13:11
Woonplaats: Joure

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Jelmer1981 » 26-07-2019 07:44

Opvallend verhaal, over Botman. Blijkbaar hebben zowel Groningen als Heerenveen interesse in een jongen die (als je de ajax-supporters mag geloven) totaal niet uitblinkt in Jong Ajax.
Bij Groningen zou hij komen op huurbasis, met optie tot koop. In deze koopoptie zou Ajax vervolgens weer het eerste “terugkooprecht” hebben. Benieuwd of Heerenveen ook voor deze constructie gaat. We wachten het rustig af, diverse media melden dat hij vandaag gepresenteerd zal worden.
Hopelijk heeft Hamstra doorgepakt en presenteert hij ook meteen de nieuwe rechtsback, spits en controlerende middenvelder…
Jelmer1981
Wereldspeler
 
Berichten: 1103
Geregistreerd op: 08-06-2008 08:10

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Feanfan 1 » 26-07-2019 17:33

Ook het Algemeen Dagblad maakt melding van de aanstaande verhuizing naar Friesland van Botman. SC Heerenveen zal de verdediger voor één seizoen huren van Ajax. Vermoedelijk zullen beide clubs het nieuws ook spoedig naar buiten brengen.

Pffff, weer huren .... :evil:
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor hhage » 26-07-2019 18:02

Vind wel dat Fledderus het op een niet correcte manier naar buiten brengt,niet echt lekker voor zo'n jongen.
TD van een andere club die eigenlijk naar buiten brengt dat Heerenveen en Ajax bijna een overeenstemming hebben bereikt over een speler.En dan zegt hij ook dat die speler liever bij Groningen had gespeeld omdat alles daar beter is, maar omdat hij meer kans van spelen heeft bij Heerenveen gaat hij daar heen. Fledderus probeert Heerenveen een stoot onder gordel te geven. Nare man...
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor abegoal » 26-07-2019 20:09

Nare man...[/quote]

Klinkt meer als gefrustreerd, waaruit ik concludeer dat ze hem er in Groningen heel graag bij hadden gehad!
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor fuotbalgek » 26-07-2019 20:20

Exact, voor de derde keer afgetroefd. En dan proberen aan te geven dat de speler toch liever naar jouw club was gegaan, onder bepaalde omstandigheden. Fledderus is als nieuwe td deze periode te vaak in het nieuws omdat spelers voor zijn neus worden weggekaapt. Kleinzerige reactie dus, om zijn eigen ego op te poetsen.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor zweed1 » 26-07-2019 23:23

vincentdelbos schreef:Ik ken Botman zelf niet, ook nooit zien spelen, maar wat ik begreep heeft hij bij Jong Ajax niet echt indruk gemaakt. Als hij als back up komt, kan ik me daar enigszins wat bij voorstellen, maar hoop toch dat er defensief minimaal twee goede versterkingen komen; rechtback en centraal.



De competitie bij Ajax is enorm daar valt zeker 70% van de jeugdspelers af, Botman niet en ook nog een contract tot 2022 bij Ajax, wellicht geen Ajax speler maar een erg goede aanwinst voor ons. Dat Ajax alleen wil verhuren zegt ook wel wat.
Avatar gebruiker
zweed1
Superster
 
Berichten: 2097
Geregistreerd op: 05-05-2007 22:51
Woonplaats: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Wizard » 27-07-2019 15:22

zweed1 schreef:Dat Ajax alleen wil verhuren zegt ook wel wat.

Bij Groningen was het huur met optie tot koop. Geeft dus wel aan dat Ajax wel wil verkopen. Probleem is dat wij met Skovgaard en Dresevic al 2 CV's hebben gekocht en dus niet snel weer even één erbij kopen. Wellicht was huur met optie tot koop dan ook hier de beste optie geweest. Kale huur is dan vaak geen slimme constructie, tenzij Ajax zijn salaris betaalt. Op dit laatste reken ik dan ook aangezien Botman in de Eredivisie meer tegenstand krijgt in de KKD en Heerenveen goed een extra verdediger kan gebruiken.
Verder bespaart het ons financiën die we goed voor andere spelers , gaten in het tekort en het nieuwe trainingscomplex kunnen steken.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Feanfan 1 » 27-07-2019 15:35

Ben echt helemaal klaar met dat huren zonder koop.
Voor een supertalent als Odegaard kan je een keer de gok wagen, maar je maakt gewoon spelers beter voor andere clubs.
En bij Lammers en Odgaard helemaal onzin, omdat de spitspositie het meeste geld oplevert. Kunnen ze wel zeggen dat als die spelers verkocht worden dat Heerenveen een deel krijgt, maar dat zullen geen miljoenen zijn
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor fuotbalgek » 27-07-2019 20:27

Onze enige stabiele factor Hoegh ogenschijnlijk zwaargeblesseerd uitgevallen in Engeland, tijd om te shoppen Hamstra. Je kunt de competitie niet in met Woudenberg, Skovgaard, Dresevic, Floranus. Mag Hahn 60 keer vissen voor de kerst.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Feanfan 1 » 27-07-2019 20:45

Zonder Hoegh is het dan wel een heel armoedig elftal. De voorhoede is wel goed en Faik lijkt ook een prima speler tot nu toe. Als onze trainer dan Bruijn nog even op het middenveld zet hebben we 5 volwaardige Eredivisie-spelers. De rest hobbelt maar wat mee of zijn niet goed genoeg
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Superfries1994 » 27-07-2019 22:00

Een verdediger huren vind ik nog altijd minder vervelend dan een spits huren. Denk dat dit dan ook puur is om meer opties te krijgen. Misschien dat een journalist Hamstra de vraag kan stellen met welk doel deze jongen gehuurd wordt (alleen dit seizoen of wil men hem straks overnemen als hij bevalt).
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Wizard » 29-07-2019 08:39

Feanfan 1 schreef:Ben echt helemaal klaar met dat huren zonder koop.
Voor een supertalent als Odegaard kan je een keer de gok wagen, maar je maakt gewoon spelers beter voor andere clubs.
En bij Lammers en Odgaard helemaal onzin, omdat de spitspositie het meeste geld oplevert. Kunnen ze wel zeggen dat als die spelers verkocht worden dat Heerenveen een deel krijgt, maar dat zullen geen miljoenen zijn

Het is juist een hele verstandige zet. Je hebt al 3 cv's die in principe alle 3 voor de basis in aanmerking komen. Dat je dan nog een centrale verdediger koopt die ook in aanmerking voor de basis komt, betekent dit dat je 2 cv's met een salaris op de bank hebt zitten. Daarnaast wil Ajax dat deze Botman op een hoger niveau dan de KKD acteert, zodat het voor beide partijen (wij hebben weinig geld) een prima deal is. Zou zelfs heel goed kunnen dat wij niks voor Botman betalen aan huur.
Op Lammers gaan we verdienen aangezien hij uiteindelijk zijn transfer zal maken. Prima constructie
Wat betreft Odgaard kennen we de randvoorwaarden niet, maar ook hier zal - Hamstra kennende - vast en zeker geen kale huur zijn.
Daarnaast is het slim om een sterke speler als Odgaard te contracteren, zodat jongens als Ejuke en Van Bergen zich kunnen ontwikkelen en dus uiteindelijk met een hogere waarde verkocht kunnen worden. Qua transferwaarde is het maar de vraag of je een spits van gelijkwaardig niveau kunt kopen wat daarnaast veel risico met zich meebrengt (wat op dit moment onverkoopbaar is); je zult er dus heel zeker van moeten zijn, dat een speler een meerwaarde is, wanneer je hem koopt.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Superfries1994 » 29-07-2019 10:00

Wizard schreef:Het is juist een hele verstandige zet. Je hebt al 3 cv's die in principe alle 3 voor de basis in aanmerking komen. Dat je dan nog een centrale verdediger koopt die ook in aanmerking voor de basis komt, betekent dit dat je 2 cv's met een salaris op de bank hebt zitten. Daarnaast wil Ajax dat deze Botman op een hoger niveau dan de KKD acteert, zodat het voor beide partijen (wij hebben weinig geld) een prima deal is. Zou zelfs heel goed kunnen dat wij niks voor Botman betalen aan huur.
Op Lammers gaan we verdienen aangezien hij uiteindelijk zijn transfer zal maken. Prima constructie
Wat betreft Odgaard kennen we de randvoorwaarden niet, maar ook hier zal - Hamstra kennende - vast en zeker geen kale huur zijn.
Daarnaast is het slim om een sterke speler als Odgaard te contracteren, zodat jongens als Ejuke en Van Bergen zich kunnen ontwikkelen en dus uiteindelijk met een hogere waarde verkocht kunnen worden. Qua transferwaarde is het maar de vraag of je een spits van gelijkwaardig niveau kunt kopen wat daarnaast veel risico met zich meebrengt (wat op dit moment onverkoopbaar is); je zult er dus heel zeker van moeten zijn, dat een speler een meerwaarde is, wanneer je hem koopt.

Het schijnt dat als Heerenveen en Vitesse over de laatste 500 duizend euro een oplossing vinden, dat Buitink dan deze kant op komt. Dan zou je twee tot drie miljoen betalen voor hem. Blijkbaar is zo'n jongen haalbaar voor ons, en ondanks dat Odgaard een goede spits lijkt, denk ik niet dat Buitink veel minder is. En als hij in de dubbele cijfers qua goals komt (en iedere houthakker die in de Eredivisie speelt komt dat, en al helemaal bij ons elftal), ga je daar zeker op verdienen, en veel ook. Zo'n spitspositie is een goudmijn. Botman is niet zo erg, zoals je zegt is op die positie al geïnvesteerd en als je daar nu iemand voor haalt, schrijf je die eigenlijk alweer af.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor pes5 » 29-07-2019 10:06

In onze situatie is 3 miljoen voor Buitink totaal onverantwoord. We hebben Odgaard voor dit seizoen. Dan dien je eerst je centen uit te geven waar je dat het hardste nodig hebt.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten