Transferbeleid (algemeen)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor bennieeee » 13-07-2019 07:12

We schijnen een Nigeriaan uit Noorwegen te willen wegpikken. Genaamd Chidira Ejuke, vele clubs schijnen achter hem aan te zitten waaronder Lazio.

Daarnaast schijnt zowel Hornkamp als Drukics te mogen vertrekken

Bron: LC
bennieeee
Selectiespeler
 
Berichten: 360
Geregistreerd op: 02-02-2015 10:51

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Kevin1990 » 13-07-2019 07:19

Ik weet dat beelden ons vaker voorgelogen hebben, maar dit lijkt toch wel een interessante speler. Snelheid, goede dribbel, een redelijk hard schot en tweebenig. Zou best wel eens een aanwinst kunnen zijn. In dit seizoen in 14 wedstrijden, 6 goals (transfermarkt) is natuurlijk ook geen slechte statistiek.

https://youtu.be/wu2b-hwLSYw
Kevin1990
Bankzitter
 
Berichten: 36
Geregistreerd op: 13-09-2012 19:01

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor hhage » 13-07-2019 08:13

Las zijn stats op transfermarkt, lijkt me gezien de statistieken wel een goeie voor ons.
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Fladian » 13-07-2019 08:27

Met een eventueel vertrek van Dresic, moet er dan ook nog een nieuwe talentvolle centrale verdediger komen?
Avatar gebruiker
Fladian
Selectiespeler
 
Berichten: 431
Geregistreerd op: 15-07-2004 11:34
Woonplaats: Arnhem

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor casper » 13-07-2019 09:36

Ejuki is een speler van buiten de eu,zal dus ook een overeenkomstig salaris moeten ontvangen.
Meende dat Heerenveen dat niet meer wilde?
casper
Selectiespeler
 
Berichten: 307
Geregistreerd op: 23-06-2011 21:55

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Superfries1994 » 13-07-2019 10:12

casper schreef:Ejuki is een speler van buiten de eu,zal dus ook een overeenkomstig salaris moeten ontvangen.
Meende dat Heerenveen dat niet meer wilde?

Groningen schijnt ook interesse te hebben. Het zou goes kunnen dat deze jongen naast een Nigeriaans paspoort nog een ander paspoort heeft, iets dat bij ons niet bekend is. Daarnaast zou het kunnen zijn dat hij nog maar de helft van het hoge buiten EU salaris ontvangt. Dat zou Heerenveen er dan voor over hebben als ze zeker weten dat het een directe versterking is.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor casper » 13-07-2019 11:41

Heb nergens iets kunnen vinden over een dubbele nationaliteit,er wordt alleen vermeld dat het een Nigeriaan is.
Wat het non-eu salaris betreft zou hij het volledige bedrag moeten hebben aangezien hij ouder is dan twintig jaar.

[quoteHoe hoog het salaris ligt heeft invloed op hoeveel clubs moeten betalen voor aankopen buiten de Europese Unie, schrijft VI. Een niet-EU-speler moet minimaal 150 procent van het gemiddelde loon verdienen. Komend seizoen verdienen niet-EU-spelers in de Eredivisie dus minimaal 422 duizend euro per jaar. Voor spelers die negentien of twintig jaar zijn is 211 duizend euro het minimale bedrag. Die regel is ooit bedacht om de Nederlandse opleidingen te beschermen.][/quote]
casper
Selectiespeler
 
Berichten: 307
Geregistreerd op: 23-06-2011 21:55

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Goran Popov » 13-07-2019 13:18

Ik wordt wel enthousiast van dit gerucht. Op filmpjes kan je natuurlijk elke speler er goed uit laten komen, maar wat bij deze jongen opvalt is dat hij met erg veel lef en energie speelt. Heb ook wat andere filmpjes van buiten het veld bekeken en het lijkt me gewoon wel een enthousiaste knul. Wat dat betreft kan het nooit minder dan Mihajlovic zijn.

Zijn "wonder solo goal" welke op YouTube te zien is, dat zie ik Mihajlovic niet doen. Dan moet je wel vertrouwen in jezelf hebben.

Wat zou zo'n jongen moeten kosten?
Goran Popov
Selectiespeler
 
Berichten: 224
Geregistreerd op: 28-04-2013 17:36

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Wizard » 15-07-2019 10:02

Goran Popov schreef:Wat zou zo'n jongen moeten kosten?

ca. 1,5 mio
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Jelmer1981 » 15-07-2019 10:20

igo schreef:Maandag wordt er een nieuwe speler gepresenteerd, naar alle waarschijnlijkheid gaat het om Bart Ramselaar.

Had dit bericht betrekking op Ejuke, of staat er nog een presentatie op de rol? Waarop basseer je dat Heerenveen met Ramselaar bezig is? Dat is volgens mij nog nergens in de media of als concreet gerucht voorbij gekomen.
Jelmer1981
Wereldspeler
 
Berichten: 1103
Geregistreerd op: 08-06-2008 08:10

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Jelmer1981 » 15-07-2019 12:07

Vanja Drkusic staat vandaag bij TOP Oss op het trainingsveld. Op proef naar het schijnt, zal wanneer TOP overtuigd is gerhuurd kunnen worden.
Jelmer1981
Wereldspeler
 
Berichten: 1103
Geregistreerd op: 08-06-2008 08:10

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Kevin1990 » 15-07-2019 16:48

Hamstra was vandaag niet aanwezig bij de presentatie van Ejuke. Volgens he LC was hij in het buitenland. Weet iemand of dit voor onderhandeling of voor andere zaken was? Hij zit in elk geval niet stil...
Kevin1990
Bankzitter
 
Berichten: 36
Geregistreerd op: 13-09-2012 19:01

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Jazz » 15-07-2019 19:11

Kevin1990 schreef:Hamstra was vandaag niet aanwezig bij de presentatie van Ejuke. Volgens he LC was hij in het buitenland. Weet iemand of dit voor onderhandeling of voor andere zaken was? Hij zit in elk geval niet stil...


Hij zit in Noorwegen
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor DSCH » 17-07-2019 12:50

Volgens de geruchten zit hij inderdaad in Noorwegen. Maar volgens mij is dit niet bevestigd. Kan dus ook zo maar zijn dat hij ergens anders is. In ieder geval goed dat hij bezig is, met name een rechtsback is hard nodig.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor BK2007 » 20-07-2019 20:13

Afbeelding

Paar suggesties voor Hamstra.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Kaz_SCH » 23-07-2019 14:27

Over slechts 12 dagen trappen we een nieuw eredivisieseizoen af in Almelo. Nou weet ik dat het transferwindow doorloopt t/m 31 augustus, maar dan ben je (te) laat. Dan hebben we al 5 wedstrijden gespeeld en begin je misschien al meteen aan een heel lang achterhoedegevecht. Een goede start leidt tot zelfvertrouwen en weer tot betere resultaten, en dat lijkt momenteel nog erg weg.

OUT: (geupdatet)
Schaars
Pierie
Lammers
Vlap
Thorsby
Van Amersfoort
Schmidt
Kobayashi
Hornkamp
Bekkema
Iredale
Johnsen (was gehuurd)


IN:
Ejuke
Faik
Odgaard (gehuurd)
Bruijn (was verhuurd)

Geduld is weer het toverwoord, maar ik ben er niet gerust op. Ik zie voorlopig nog niet echt een reden om aan te nemen dat we een beter seizoen gaan spelen dan vorig jaar. Ik hoop er wel op,en met enkele gerichte aankopen zou het ook moeten kunnen. Maar het is wel weer lang stil.
Laatst bijgewerkt door Kaz_SCH op 24-07-2019 07:14, in het totaal 4 keer bewerkt
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor zweed1 » 23-07-2019 14:53

Kaz_SCH schreef:Over slechts 12 dagen trappen we een nieuw eredivisieseizoen af in Almelo. Nou weet ik dat het transferwindow doorloopt t/m 31 augustus, maar dan ben je (te) laat. Dan hebben we al 5 wedstrijden gespeeld en begin je misschien al meteen aan een heel lang achterhoedegevecht. Een goede start leidt tot zelfvertrouwen en weer tot betere resultaten, en dat lijkt momenteel nog erg weg.

OUT:
Schaars
Pierie
Lammers
Vlap
Thorsby
Van Amersfoort
Schmidt
Kobayashi
Drkusic
Johnsen (was gehuurd)

IN:
Ejuke
Faik
Odgaard (gehuurd)
Bruijn (was verhuurd)

Geduld is weer het toverwoord, maar ik ben er niet gerust op. Ik zie voorlopig nog niet echt een reden om aan te nemen dat we een beter seizoen gaan spelen dan vorig jaar. Ik hoop er wel op,en met enkele gerichte aankopen zou het ook moeten kunnen. Maar het is wel weer lang stil.


Bij de vertrekkers missen nog Bekkema, Hornkamp en Iredale.. Dat zijn 13 vertrekkers.

Daarvoor in de plaats naar 4 vervangers waarvan 1 verhuurd was en 1 gehuurd wordt. Wij verkopen goed maar vervangers halen is schijnbaar lastig. Ontvangen 13,5 miljoen en uitgegeven 2,5 miljoen.

Verder is er enorm bespaard op loonkosten dure contracten van Thorsby, Schaars en Yuki valken vrij. Bij elkaar die 13 man ca. 3,5 miljoen.

Toch zeer apart het is al meer dan 1 jaar bekend dat er minimaal een rechtsback en een ervaren centrale verdediger bij moeten komen.
Avatar gebruiker
zweed1
Superster
 
Berichten: 2097
Geregistreerd op: 05-05-2007 22:51
Woonplaats: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Kaz_SCH » 23-07-2019 15:52

Heb die 3 nog even toegevoegd aan het lijstje inderdaad. Frederiksen, vd Heide en Akujobi zou je misschien nog als nieuw selectielid kunnen doorschuiven.

Dan zijn er (nog los van kwaliteit) 13 selectiespelers weg,en 7 erbij. Dan komen we ook in aantallen gewoon nog heel wat te kort.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Satyr » 23-07-2019 20:42

We gaan nu echt tegen degradatie spelen, dat kan niet missen. Ik kijk verschrikkelijk op tegen de eerste maanden momenteel.
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Muck » 24-07-2019 07:09

Drkusic kun je bij 'WEG' vandaan halen, speelde gisteren mee tegen het VVCS-team. Is alleen op proef geweest bij TOP Oss.
Muck
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 09-07-2007 20:28
Woonplaats: Heerenveen

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Wizard » 24-07-2019 07:23

zweed1 schreef:Toch zeer apart het is al meer dan 1 jaar bekend dat er minimaal een rechtsback en een ervaren centrale verdediger bij moeten komen.

De centrale verdedigers zijn gevonden met Skovgaard en Dresevic. Helaas duurt het langer dan gehoopt dat ze de verwachte stap kunnen zetten.
Qua rechtsback kon de club zeker eerder doorpakken, maar blijkbaar hebben ze of nog vertrouwen in Floranus en/of willen ze niet teveel geld uitgeven voor een rechtsback. Iedereen ziet nu wel dat Floranus op dit moment niet goed genoeg is en dat er heel snel een nieuwe rechtsback moet worden gehaald. Desnoods verhuur je Floranus, zodat hij wellicht elders wel de broodnodige volgende stap kan zetten.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Jelmer1981 » 24-07-2019 12:33

Nog 1 oefenwedstrijd voordat het seizoen begint tegen een tegenstander die meteen tot onze concurrenten gerekend mag worden. (doelstelling is volgens Hamstra namelijk plek 6-9).
Volgens mij zitten we echt te wachten op spelers die nog een beslissing moeten nemen. Ik denk daarbij aan Nieuwkoop en Ramselaar. Die laatste is wat mij betreft een speler waar je op mag wachten, vooral omdat het middenveld nog wel redelijk bezet is. Een rechtsback had er wat mij betreft al lang moeten zijn. Nieuwkoop is een goede optie, maar niet het risico van zo lang wachten waard. Had dan liever doorgeschakeld naar een andere rechtsback, die wel vroeg in de voorbereiding had kunnen aansluiten.
Het vertrek van Hornkamp is begrijpelijk, maar ook hier had ik verwacht dat men dan meteen een vervanger zou kunnen presenteren. Als Odgaard deze week een blessure oploopt moet je zonder spits de eerste wedstrijd in, of een jongen (Maloku) opstellen die nog nauwelijks heeft meegedaan in de voorbereiding, en geen ervaring heeft.
Jelmer1981
Wereldspeler
 
Berichten: 1103
Geregistreerd op: 08-06-2008 08:10

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor pes5 » 24-07-2019 16:31

Toch maakt Hamstra weer de fout die hij tot nu toe steeds maakte. Een goed fundament begint achterin. Een goede trainer gaat eerst zijn verdediging organiseren en van daaruit ga je kijken hoe je het in balbezit en aanvallend wil doen. Vraag het Van Gaal, Klopp of Mourinho. Allemaal beginnen ze een voorbereiding achterin te bouwen.
Bij ons is die fundering nu al lange tijd drijfzand en wat doet Hamstra? Die haalt eerst weer aanvallers en middenvelders, waardoor onze organisatie en fundament weer pas als laatste aan de beurt is. Ik vrees daarom ook wederom voor een jaar met vele tegendoelpunten en dat gaat voor twijfel en onzekerheid zorgen bij onze spelers én fans.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor fuotbalgek » 24-07-2019 20:28

pes5 schreef:Toch maakt Hamstra weer de fout die hij tot nu toe steeds maakte. Een goed fundament begint achterin. (...) Ik vrees daarom ook wederom voor een jaar met vele tegendoelpunten en dat gaat voor twijfel en onzekerheid zorgen bij onze spelers én fans.


Helemaal mee eens. Hahn moet je vertrouwen blijven geven Imo, maar als je verder naar de defensie kijkt. Woudenberg weet je dat het zeer matig is, Dresevic en Skovgaard vooralsnog een groot vraagteken achter hun naam, Hoegh voldoende in zijn beperkingen en Floranus een zwakte. Drie posities twijfelachtig tot slecht. Er hadden minstens twee sterke defensieve aankopen bij moeten komen reeds. Dat er geen nieuwe rechtsback is, vind ik een totaal gebrek aan ambitie. Je moet er staan vanaf begin competitie, niet vanaf einde transferperiode.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor GeraldSibon35 » 28-07-2019 11:01

Hamstra moet aan de bak, het middenveld lijkt nergens op. Eigenlijk zou je twee goede middenvelders moeten halen die samen met Jordy Bruijn het middenveld kunnen vormen. Anders wordt het een heel zwaar seizoen.
GeraldSibon35
Selectiespeler
 
Berichten: 497
Geregistreerd op: 18-06-2013 12:31

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Superfries1994 » 28-07-2019 11:15

GeraldSibon35 schreef:Hamstra moet aan de bak, het middenveld lijkt nergens op. Eigenlijk zou je twee goede middenvelders moeten halen die samen met Jordy Bruijn het middenveld kunnen vormen. Anders wordt het een heel zwaar seizoen.

Hij heeft Faik toch al aangetrokken? Kongolo valt mij ook nog niet echt mee, maar moeten we wel de kans geven en Rienstra... Dat komt niet meer goed.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor GeraldSibon35 » 28-07-2019 14:11

Faik is ondanks zijn goals gewoon middelmaat, speelt bijna alles terug of opzij en alles gaat in hetzelfde tempo.
GeraldSibon35
Selectiespeler
 
Berichten: 497
Geregistreerd op: 18-06-2013 12:31

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor zweed1 » 28-07-2019 17:59

Ik zou Ohlsson eens proberen van Ifk Goteborg, goede rechtsback en nog contract tot eind 2019. Simon Sandberg van Hammerby ook prima maar due heeft nog een lang contract. Weet eugenlijk niet of ze nog actief zijn in Zweden ?
Avatar gebruiker
zweed1
Superster
 
Berichten: 2097
Geregistreerd op: 05-05-2007 22:51
Woonplaats: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Kaz_SCH » 29-07-2019 09:32

Het wordt een erg moeilijk seizoen met de huidige selectie. We willen tussen plek 6-9 eindigen, en we moeten 12 van de 17 wedstrijden dolenthousiast huiswaarts keren. Hamstra heeft nog tot 31 augustus maar dan hebben de volgende 5 wedstrijden (en bijna 1/5e van alle thuiswedstrijden) al gehad.

- Heracles (UIT)
- Feyenoord (THUIS)
- Emmen (UIT)
- Twente (THUIS)
- Fortuna (THUIS)

Als je deze reeks nou eens in zou gaan met een volledige, ingespeelde selectie. Dan kan je misschien wel 12 punten halen. Dat vertrouwen neem je gegarandeerd mee in de rest van de competitie. Als je uit bij Heracles verliest, en thuis van Feyenoord verliest is het het kleine beetje broze vertrouwen wat er is, ook zo weer weg. Ik zie het vooralsnog erg somber in.

Prima om te wachten op goede spelers, maar je kan niet eeuwig blijven wachten. De competitie wacht namelijk niet.

Eigenlijk is dit bericht ook meteen een klaagzang op het transfersysteem. Die moet gewoon gelijk lopen met de competitiestart.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor oldtimer » 29-07-2019 11:20

Prachtig dat men bereid is een substantieel bedrag uit te geven voor Buitink ( die in de toekomst misschien weer wat kan opleveren ), maar het lijkt me dat nu toch echt voorrang moet worden gegeven aan de defensie. Zeker na het toch ook al weer uitvallen van Hoegh. En met de start van de competitie kort voor de deur.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten