Verdedigers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor robfriend1 » 31-01-2019 00:05

ibrahim dresevic, dat wordt hem. Speler van if elfsborg
robfriend1
Nieuw talent
 
Berichten: 53
Geregistreerd op: 26-05-2009 18:32

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Superfries1994 » 31-01-2019 01:57

robfriend1 schreef:ibrahim dresevic, dat wordt hem. Speler van if elfsborg

Bron? Nog een Scandinaviër erbij, vind dat prima hoor.

Edit: Ik zie het al, Aftonbladet. Lijken er behoorlijk zeker van. Ken de speler verder niet, misschien één van de Scandinavische volgers?
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor zweed1 » 31-01-2019 07:51

Is in mijn optiek een degelijke verdediger die links in het centrum speelt met Jonsson bij Elfsborg. Volgens mij redelijk groot bijna 1,90 meter maar niet zozeer goed in de opbouw. Zelf vind ik op rechts Jonsson wat beter.

Wel vreemd dat ze een linker centrale verdediger hebben gekocht dan. Daar staat Pirie en ook Skovgaard is links. Had eigenlijk gedacht dat ze een rechter centrale verdediger zouden halen kan die ook op de plek van Floranus indien nodig.

Maar wij zitten links centraal nu goed, 3 spelers beschikbaar dan Pirie, Skovgaard en Dresevic.

De competitie ligt al sinds 11 november stil, dus veel wedstrijdreglement heeft hij niet. Elfsborg speelt erg defensief met een 4-5-1 opstelling maar had desondanks toch relatief veel goals tegen (41). Elfsborg speelt net boven de degradiestreep in Zweden en doet het derhalve niet zo goed.
Avatar gebruiker
zweed1
Superster
 
Berichten: 2097
Geregistreerd op: 05-05-2007 22:51
Woonplaats: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor ThiagoAlcantara » 31-01-2019 08:11

zweed1 schreef:Is in mijn optiek een degelijke verdediger die links in het centrum speelt met Jonsson bij Elfsborg. Volgens mij redelijk groot bijna 1,90 meter maar niet zozeer goed in de opbouw. Zelf vind ik op rechts Jonsson wat beter.

Wel vreemd dat ze een linker centrale verdediger hebben gekocht dan. Daar staat Pirie en ook Skovgaard is links. Had eigenlijk gedacht dat ze een rechter centrale verdediger zouden halen kan die ook op de plek van Floranus indien nodig.

Maar wij zitten links centraal nu goed, 3 spelers beschikbaar dan Pirie, Skovgaard en Dresevic.

De competitie ligt al sinds 11 november stil, dus veel wedstrijdreglement heeft hij niet. Elfsborg speelt erg defensief met een 4-5-1 opstelling maar had desondanks toch relatief veel goals tegen (41). Elfsborg speelt net boven de degradiestreep in Zweden en doet het derhalve niet zo goed.
'

Sorry Zweed, maar ik moet toch een aantal kanttekeningen bij je commentaar plaatsen.

Ten 1ste is Dresevic een rechtsbenige centrale verdediger die rechts in het hart van de defensie speelt bij Elfsborg.

Dit komt door de doodeenvoudige reden wat je trouwens zelf al aangeeft dat zijn maatje Joakim Nillson (en dus niet Jonsson wat jij impliceert linksbenig is en zodoende ook altijd linkscentraal speelt.

Ten 2de spelen ze niet ultra defensief en spelen ze over het algemeen met 2 spitsen, dus in een 4-4-2 formatie

En als laatste staat hij er bekend om dat hij juist verbazingwekkend comfortabel aan de bal is voor zijn postuur. (niet buitgengewoon voetballend maar naar behoren.)

Ik ben juist wel te spreken over deze Heerenveen aankoop. Deze jongen gaat echt een geduchte concurrent van Hoegh worden!
Laatst bijgewerkt door ThiagoAlcantara op 31-01-2019 08:46, in het totaal 1 keer bewerkt
ThiagoAlcantara
Basisspeler
 
Berichten: 553
Geregistreerd op: 19-04-2012 15:49

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor jorro » 31-01-2019 08:31

ThiagoAlcantara schreef:Ik ben juist wel te spreken over deze Heerenveen aankoop. Deze jongen gaat echt een geduchte concurrent van Hoegh worden!


Zou hij ook op rechtsback kunnen spelen? Uiteraard als noodverband, maar ter geruststelling dat we Floranus niet nog langer daar zien aanmodderen?
jorro
Selectiespeler
 
Berichten: 397
Geregistreerd op: 14-12-2004 20:21

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor ThiagoAlcantara » 31-01-2019 08:43

jorro schreef: Zou hij ook op rechtsback kunnen spelen? Uiteraard als noodverband, maar ter geruststelling dat we Floranus niet nog langer daar zien aanmodderen?


Nee dat vind ik juist het opmerkelijke aan deze transfer, want Dresevic is een pure stopper en wanneer je daarbij ook nog eens optelt dat deze speler nog over een langdurig contract tot 2022 bij Elfsborg beschikt.
Ben ik daar eerlijk gezegd toch wel verbaasd over. Zeker gezien het feit dat Heerenveen de indruk wekt dat er geen geld is, maar ondertussen wel een 3 jarig doorlopend contract afkoopt van een speler die in 1ste instantie achter Hoegh staat in de pikorde..
ThiagoAlcantara
Basisspeler
 
Berichten: 553
Geregistreerd op: 19-04-2012 15:49

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Wizard » 31-01-2019 08:59

ThiagoAlcantara schreef:Zeker gezien het feit dat Heerenveen de indruk wekt dat er geen geld is, maar ondertussen wel een 3 jarig doorlopend contract afkoopt van een speler die in 1ste instantie achter Hoegh staat in de pikorde..

Centrale verdedigers uit Scandinavië, die niet exceptioneel goed zijn danwel er echt uitspringen, zullen niet de hoofdprijs kosten. Voor een paar ton ben je klaar verwacht ik. Verder verwacht ik dat Bulthuis flink wat salaris kostte en je daar dus al op 'bespaart'.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Superfries1994 » 31-01-2019 11:28

ThiagoAlcantara schreef:Nee dat vind ik juist het opmerkelijke aan deze transfer, want Dresevic is een pure stopper en wanneer je daarbij ook nog eens optelt dat deze speler nog over een langdurig contract tot 2022 bij Elfsborg beschikt.
Ben ik daar eerlijk gezegd toch wel verbaasd over. Zeker gezien het feit dat Heerenveen de indruk wekt dat er geen geld is, maar ondertussen wel een 3 jarig doorlopend contract afkoopt van een speler die in 1ste instantie achter Hoegh staat in de pikorde..

Liquide middelen (geld) om contracten af te kopen is er wel, echter hebben we te maken met een begrotingstekort waardoor je bij een transferloze zomer en winter dat geld nodig zult hebben om het gat op te vullen. Het zou ook zomaar kunnen dat Hoegh vertrekt, deze jongen komt zeker niet voor de bank lijkt me. Geldt ook voor Skovgaard. Vind ze er beiden wel uitzien als echte verdedigers, dat vind ik wel positief, aangezien Pierie en Hoegh toch wel een beetje lieve slapjanussen zijn.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor fuotbalgek » 23-02-2019 22:09

Het geld spat hier niet tegen de plinten, maar wij moeten toch zo'n Pelé van Anholt wel terug kunnen halen. Nog steeds een klasse beter dan alle drie onze opties voor rechtsachter.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor zweed1 » 23-02-2019 23:22

Ze moeten eens een de 2. Bundesliga gaan kijken. Dat doet Heracles en VVV ook. Was dit weekend bij Grueter Furth tegen Heidenhem. Daar staan goed (en lange Centrale verdedigers achterin). Degelijk en goed in de opbouw.

In het Hotel waar ik verbleef logeerde ook Heidenheim (nr. 4) eens gevraagd was ze van Eredivisie vinden.

Dat vinden ze een mooie move. Na wat biertjes begreep ik daar dat de lonen zo ongeveer gelijk zijn. Ze verdienen daar ca. 3 ton.

Bij beide teams spelen intersssante verdedigers met kort contracten. Misschien moet onze scout(s) eens gaan kijken daar.
Avatar gebruiker
zweed1
Superster
 
Berichten: 2097
Geregistreerd op: 05-05-2007 22:51
Woonplaats: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor casper » 24-05-2019 07:26

FC Den Bosch dreigt verdediger Sam Kersten na dit seizoen kwijt te raken. De 21-jarige Brabander mag zich volgens De Telegraaf verheugen over binnen- én buitenlandse belangstelling.

Heracles Almelo en sc Heerenveen lijken de centrale verdediger op de radar te hebben. Ook Livorno, afgelopen seizoen als dertiende geëindigd in de Italiaanse Serie B, zou zijn ontwikkeling op de voet volgen. Kersten, die dit seizoen al bedankte voor een transfer naar Sparta, verlengde in december zijn contract in De Vliert en ligt nu tot medio 2022 vast bij FC Den Bosch.

De verdediger uit Ravenstein speelde zich tijdens de play-offs om promotie/degradatie al in de kijker bij niemand minder dan Willem van Hanegem, die fungeerde als adviseur van FC Den Bosch. 'Die kan nog wel een paar stappen zetten, hoor', schreef De Kromme na de wedstrijd tussen Go Ahead Eagles en FC Den Bosch in zijn Algemeen Dagblad-column van maandagochtend.
Aldus Voetbalprimeur.
casper
Selectiespeler
 
Berichten: 307
Geregistreerd op: 23-06-2011 21:55

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Feanfan 1 » 24-05-2019 08:55

Ken hem niet, maar Sam Larsson en Sam Lammers zijn beide lui aangelegd, dus weet niet hoe deze Sam is
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Janneman » 26-05-2019 06:00

Van een vriend van me die voor Excelsior fan is hoorde ik dat Matheij in gesprek was met Heerenveen. Na de degradatie is deze (schijnbaar) transfervrij. Deze vriend heeft het van de speler zelf te horen gekregen.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor BK2007 » 26-05-2019 07:19

Deze jongen heeft een contract tot 30 juni 2019. Is dus transfervrij.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Superfries1994 » 26-05-2019 12:10

Janneman schreef:Van een vriend van me die voor Excelsior fan is hoorde ik dat Matheij in gesprek was met Heerenveen. Na de degradatie is deze (schijnbaar) transfervrij. Deze vriend heeft het van de speler zelf te horen gekregen.

Een degelijke CV volgens mij, die al een paar seizoenen aardig bezig is maar niet werd opgepikt tot nu toe. Zou Hoegh dan vertrekken? In principe is een extra CV niet echt nodig, tenzij Hoegh dus vertrekt en Matheij haal je ook niet voor de bank. Zou het niet heel erg vinden trouwens, ben niet kapot van Hoegh en denk niet dat we daar veel aan missen.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Thinkman » 26-05-2019 14:42

Janneman schreef:Van een vriend van me die voor Excelsior fan is hoorde ik dat Matheij in gesprek was met Heerenveen. Na de degradatie is deze (schijnbaar) transfervrij. Deze vriend heeft het van de speler zelf te horen gekregen.


Zou geen verkeerde keuze zijn. Lijkt een beetje op Kik Pierie, maar is wel een kop groter en een stuk meer ervaring.
Benieuwd waar Hamstra allemaal mee aankomt, moet nog aardig wat gebeuren in elk geval!
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Janneman » 27-05-2019 04:35

Thinkman schreef:Zou geen verkeerde keuze zijn. Lijkt een beetje op Kik Pierie, maar is wel een kop groter en een stuk meer ervaring. Benieuwd waar Hamstra allemaal mee aankomt, moet nog aardig wat gebeuren in elk geval!


Mee eens, ervaren verdediger die niet te oud is en geen geld hoeft te kosten.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor GFaber » 13-06-2019 20:29

Er kunnen zowiezo wel een paar verdedigers bij, ik zou gewoon proberen spelers binnen te halen die al wat ervaring hebben in de eredivisie. Matheij van excelsior of een Koch van NAC breda. Spelers die je zo in kan passen en dan ontstaat er ook meer concurrentie in de achterhoede. Liefst zie ik een dubbele bezetting achterin :)
GFaber
Bankzitter
 
Berichten: 18
Geregistreerd op: 13-06-2019 20:06

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor GFaber » 14-06-2019 19:17

Matthey komt niet, die gaat naar Sparta, zo meld vi, hij had zelf voorkeur voor Sparta.
GFaber
Bankzitter
 
Berichten: 18
Geregistreerd op: 13-06-2019 20:06

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Muck » 20-06-2019 22:05

bron: LC

SC Heerenveen wil defensie versterken met Bart Nieuwkoop

De 23-jarige rechtsback, die nog tot medio 2020 vastligt bij Feyenoord, liet vorig seizoen al weten dat hij meer aan spelen wil toekomen. Nieuwkoop was in de Kuip de afgelopen jaren tweede keuze achter Kevin Diks, Jeremiah St. Juste en Cuco Martina. Hij kwam vorig seizoen uiteindelijk dertien competitiewedstrijden in actie.

Heerenveen wil Nieuwkoop meer wedstrijdminuten bieden, maar zit voorlopig in de wachtkamer. Feyenoord-trainer Jaap Stam wil Nieuwkoop namelijk eerst een paar weken aan het werk zien in de voorbereiding, voordat er een beslissing over de toekomst van de verdediger wordt genomen.

Naast Heerenveen toonde eerder PEC Zwolle al interesse in Nieuwkoop. De Zwollenaren schakelen echter door naar andere opties.
Muck
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 09-07-2007 20:28
Woonplaats: Heerenveen

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor fuotbalgek » 24-06-2019 23:36

Karami mag vertrekken bij Vitesse. Lijlt me een mooie concurrent op de rechterflank voor Sherrel.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor DSCH » 25-06-2019 14:03

fuotbalgek schreef:Karami mag vertrekken bij Vitesse. Lijlt me een mooie concurrent op de rechterflank voor Sherrel.


Lijkt mij ook een prima optie, waarschijnlijk niet te duur. Al denk ik gezien de berichten in de media dat ze voor Nieuwkoop gaan. Wat ik overigens ook een prima aankoop zou vinden.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Feanfan 1 » 15-07-2019 21:22

Ze willen blijkbaar wel erg graag die Nieuwkoop hebben. Is er in de KKD, België of 3e Bundesliga nou geen goede rechtsback te vinden? Moeten we nou net de 2e of 3e reserveback van Feyenoord halen die ook nog niks op het hoogste niveau heeft laten zien ?
Nou ja, alles is beter dan Floranus
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor pes5 » 17-07-2019 14:31

Het schijnt dat Todd Kane is benaderd, maar dat hij te hoog in de financiële boom zit.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Jazz » 17-07-2019 15:09

pes5 schreef:Het schijnt dat Todd Kane is benaderd, maar dat hij te hoog in de financiële boom zit.


Goede speler maar ik denk dat hij eerder op het 2de niveau van Engeland gaat spelen. Daar verdienen ze inderdaad (veel) meer dan bij ons.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor vincentdelbos » 18-07-2019 07:27

Ik hoor op dit forum hele positieve verhalen over Todd Kane, maar als ik op voetbalzone kijk naar de berichtgeving over hem uit zijn tijd bij FC Groningen, waren ze niet bijster enthousiast. Is toen op voorspraak van Faber gehaald, maar kwam uiteindelijk niet meer in zijn plannen voor.
vincentdelbos
Basisspeler
 
Berichten: 520
Geregistreerd op: 03-02-2007 13:11
Woonplaats: Joure

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Jelmer1981 » 18-07-2019 12:06

Zijn er hier ook mensen die al wat trainingen gevolgd hebben deze week? Wat voor indruk maakt Cameron Borthwick-Jackson? Ik ben benieuwd of hij zaterdag ook speelminuten krijgt tegen St. Pauli...
Jelmer1981
Wereldspeler
 
Berichten: 1103
Geregistreerd op: 08-06-2008 08:10

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor zweed1 » 18-07-2019 21:54

Jelmer1981 schreef:Zijn er hier ook mensen die al wat trainingen gevolgd hebben deze week? Wat voor indruk maakt Cameron Borthwick-Jackson? Ik ben benieuwd of hij zaterdag ook speelminuten krijgt tegen St. Pauli...


Dat zal lastig worden want die speelt nu op proef mee met Austria Wien, ook weer broodje aap verhaal. Hij is nooit in Heerenveen geweest.
Avatar gebruiker
zweed1
Superster
 
Berichten: 2097
Geregistreerd op: 05-05-2007 22:51
Woonplaats: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Thinkman » 18-07-2019 22:07

zweed1 schreef:Dat zal lastig worden want die speelt nu op proef mee met Austria Wien, ook weer broodje aap verhaal. Hij is nooit in Heerenveen geweest.


https://www.sc-heerenveen.nl/nieuws/borthwick-jackson-op-proef-bij-sc-heerenveen/10
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor fuotbalgek » 18-07-2019 22:10

zweed1 schreef:Dat zal lastig worden want die speelt nu op proef mee met Austria Wien, ook weer broodje aap verhaal. Hij is nooit in Heerenveen geweest.


Dacht dat Palmer Brown bij Wien loopt, niet Borthwick-Jackson. En waarom zou de club het communiceren terwijl het een broodje aap is?
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten