Het forum

› alles over dit forum (en de Fansite)

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Het forum

Berichtdoor Marça » 17-07-2019 09:15

Volgens mij ligt het niet aan de moderators hier of het kanaal an sich. Je ziet overal online discussies de verkeerde kant op gaan omdat mensen elkaar niet zien, de toon van berichten niet (goed) inschatten of gewoon niet kunnen discussiëren. Voor sommigen is er maar één waarheid en dat is hun eigen.

Ik vind dit forum nog steeds een leuke plek om discussies aan te gaan, al is het inderdaad wel eens drukker geweest. Ooit kwam ik hier om het laatste nieuws te lezen, maar inmiddels zijn daarvoor zoveel andere kanalen in de plaats gekomen. Maar vooral lekker doorgaan, er blijft altijd een harde kern over die wel wat zinnigs te melden heeft. :wink:
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Het forum

Berichtdoor Jazz » 17-07-2019 09:29

Voor het laatste nieuws moet je hier niet zijn. Ik kom hier om te praten, discussiëren en te brainstormen over alle wel en wee van de club. Feanonline heb ik afgesloten, het is in mijn ogen te clickbaity en de sfeer is te negatief. Het is inderdaad rustiger dan in het verleden en dat is erg jammer.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Het forum

Berichtdoor Muck » 17-07-2019 10:47

Met apps als Facebook, Instagram en Twitter is de laatste jaren een systeem ontstaan van 'het neerklappen van ondoordachte one-liners', die vertaalt zich m.i. ook naar dit forum: korte, emotionele (veelal negatieve) reacties, die geplaatst worden.

Ik ben juist op zoek naar de doordachte ideeën en discussies, vergelijkbaar zoals Jazz het neerzet.
Muck
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 09-07-2007 20:28
Woonplaats: Heerenveen

Re: Het forum

Berichtdoor Otsje P » 17-07-2019 13:12

Voor mijn lange afwezigheid verhardde de toon ook al enigszins. Dit kwam doordat men steeds meer in kampen verdeeld raakte en men daardoor blijkbaar ook echt een aversie voor bepaalde posters ontwikkelde. Ik heb gelukkig niet mee hoeven maken dat er persoonlijke bedreigingen binnen kwamen, zover was het toen gelukkig nog niet. Ik kan me wel voorstellen dat daardoor mensen afhaken.

Leuk om te zien dat er in dit topic wel in een kort tijdsbestek vlot een aantal reacties komen van mensen die het forum in ieder geval nog niet zijn vergeten. Ik zal proberen weer wat actiever te zijn en hoop met velen van jullie nog fijne discussies te kunnen voeren in de toekomst.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Het forum

Berichtdoor Wizard » 17-07-2019 13:19

Otsje P schreef:Ik zal proberen weer wat actiever te zijn en hoop met velen van jullie nog fijne discussies te kunnen voeren in de toekomst.

Fijn om te lezen.
Wat meer diepgang in de discussies zou het forum weer wat meer glans geven. Oneliners kan een ieder wel maken.
Een ieder mag zijn negativiteit uiten over/in een onderwerp zolang het maar een sc Heerenveensupporters (waardig) forum blijft en er geen persoonlijke aanvallen worden gemaakt.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor casper » 21-07-2019 14:32

Het is maar net waar je je aan wilt ergeren.
Ik stoor me veel meer aan de totaal respectloze manier van reageren van ene jellelawnmower...
casper
Selectiespeler
 
Berichten: 307
Geregistreerd op: 23-06-2011 21:55

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor pes5 » 21-07-2019 14:49

casper schreef:Het is maar net waar je je aan wilt ergeren.
Ik stoor me veel meer aan de totaal respectloze manier van reageren van ene jellelawnmower...


Daarom ook voor de tweede keer het bericht verwijderd.

Jelle mag ziy natuurlijk ergeren, maar dit kun je ook op een normale manier verwoorden.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Het forum

Berichtdoor Wizard » 22-07-2019 10:19

Jellelawnmower een permanente ban gegeven vanwege:
Herhaaldelijk leden persoonlijk aangevallen via het forum en via pb
Na de post van Pes5 wederom berichten van een aantal leden met bewijs ontvangen waarin hij over de schreef is gegaan.

Jelle heeft in het verleden voldoende waarschuwingen (en tijdelijke bans) ontvangen. Maat is nu vol.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Het forum

Berichtdoor Wolliepoly » 01-09-2023 12:09

Misschien ben ik een oude zeur, maar de rugnummers van de spelers erbij is mijn inziens rommelig en onnodig.
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Wolliepoly
Wereldspeler
 
Berichten: 1109
Geregistreerd op: 26-07-2009 11:06
Woonplaats: Drachten

Re: Het forum

Berichtdoor Satyr » 01-09-2023 12:44

Wolliepoly schreef:Misschien ben ik een oude zeur, maar de rugnummers van de spelers erbij is mijn inziens rommelig en onnodig.


Ik vraag me vooral af wie er zin en tijd had om dat te doen.
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Het forum

Berichtdoor Jazz » 01-09-2023 19:30

Wolliepoly schreef:Misschien ben ik een oude zeur, maar de rugnummers van de spelers erbij is mijn inziens rommelig en onnodig.


Ik kan mij hierin wel vinden.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Vorige

Keer terug naar Forum & fansite

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

cron