Aanvallers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Demster » 21-06-2019 19:44

Mackan68 schreef:Reza is weer transfervrij. Dat zal Hamstra als muziek in de oren klinken.

Dit kwam ook al in mij op. Het zal toch niet...
Demster
Selectiespeler
 
Berichten: 462
Geregistreerd op: 31-05-2015 22:52

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Superfries1994 » 22-06-2019 10:56

Mackan68 schreef:Reza is weer transfervrij. Dat zal Hamstra als muziek in de oren klinken.

Charlison Benschop misschien? Ook transfervrij en ervaren. Vind ik ook een spits waar we meer aan hebben dan Reza.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Jelmer1981 » 08-07-2019 09:34

Er gaan wederom geruchten dat Heerenveen weer in de markt is voor Dalmau, waarvoor Heracles zo’n 2,5 miljoen vraagt. Kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat wij dat kunnen betalen. Hiernaast vraag ik me af of je moet beginnen aan een speler die, naar het schijnt, wegblijft van officiële clubmomenten omdat hij boos is dat een transfer niet doorgaat, en vervolgens doet alsof hij in het ziekenhuis heeft gelegen.
Jelmer1981
Wereldspeler
 
Berichten: 1103
Geregistreerd op: 08-06-2008 08:10

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Wizard » 08-07-2019 10:07

Met het geld van Vlap kunnen we prima de markt op. Het operationele verlies is al gedekt met de transfer van Pierie.
Wanneer onze scouts overtuigd zijn van de kwaliteiten van Dalmau, en dat er nog meer in het vat van hem zit, kan je hem prima aantrekken om hem daarna met winst te verkopen.
Die jongen zal max 2 mio kosten zolang de Spaanse concurrent ook niet de hoofdprijs wil betalen. Uiteraard blijft het wel veel geld daar waar je een speler als pak-em-beet Cerny ook voor 750k kon ophalen.
Naar mijn idee prima speler die je uitsluitend voor de basis haalt. Met 3 spitsen zal je dan Hornkamp moeten verhuren. Ik denk alleen niet dat wij de concurrentiestrijd kunnen winnen van Granada en Leganes.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Jazz » 08-07-2019 12:16

Jelmer1981 schreef:Er gaan wederom geruchten dat Heerenveen weer in de markt is voor Dalmau, waarvoor Heracles zo’n 2,5 miljoen vraagt. Kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat wij dat kunnen betalen. Hiernaast vraag ik me af of je moet beginnen aan een speler die, naar het schijnt, wegblijft van officiële clubmomenten omdat hij boos is dat een transfer niet doorgaat, en vervolgens doet alsof hij in het ziekenhuis heeft gelegen.


Misschien 1.5 miljoen?
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor zweed1 » 08-07-2019 21:25

Heracles heeft alvast Dessers van Utrecht vastgelegd. Dus Dalmau zal wel snel verkocht worden, wat mij betreft hoeft hij niet naar ons te gaan. In mijn optiek te duur voor een eendagsvlieg.

Wij hebben al 13 miljoen aan transfers binnen, veel spelers met hoge salarissen zijn vertrokken maar tot nu toe slechts een huurling en Faik gehaald. Weet dat wij krap zitten kwa geld.

Maar het nog krapper zittende Heracles dat slaagt er toch mooi in om al voor transfers, talentvolle opvolgers binnen te halen. Slechts Kuwas voor 2,5 miljoen verkocht maar wel 6 flinke talenten opgehaald voor weinig geld. Uit Duitsland en van Jong Ajax.

Heracles heeft wel een top scouting en heeft gewoon opties panklaar liggen. Ze doen het met weinig middelen erg goed !
Avatar gebruiker
zweed1
Superster
 
Berichten: 2097
Geregistreerd op: 05-05-2007 22:51
Woonplaats: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Swollenaer » 08-07-2019 22:44

zweed1 schreef:Heracles heeft alvast Dessers van Utrecht vastgelegd. Dus Dalmau zal wel snel verkocht worden, wat mij betreft hoeft hij niet naar ons te gaan. In mijn optiek te duur voor een eendagsvlieg.

Wij hebben al 13 miljoen aan transfers binnen, veel spelers met hoge salarissen zijn vertrokken maar tot nu toe slechts een huurling en Faik gehaald. Weet dat wij krap zitten kwa geld.

Maar het nog krapper zittende Heracles dat slaagt er toch mooi in om al voor transfers, talentvolle opvolgers binnen te halen. Slechts Kuwas voor 2,5 miljoen verkocht maar wel 6 flinke talenten opgehaald voor weinig geld. Uit Duitsland en van Jong Ajax.

Heracles heeft wel een top scouting en heeft gewoon opties panklaar liggen. Ze doen het met weinig middelen erg goed !


Boude bewering dit. Veel spelers halen wil niet per definitie zeggen dat ze een goede scouting hebben en HV niet. Of het aanwinsten zijn moet nog blijken. Ze zijn wel actief, dat wel. Heerenveen is ook wel bezig, het duurt wel lang, maar ze leggen m.i. ook niet de kaarten op tafel. Lagere divisies Dui en Fra b.v. goede spelers te vinden, hopelijk kijken ze daar ook rond.
Euh.... who's our man, who can do what no one can?
Avatar gebruiker
Swollenaer
Selectiespeler
 
Berichten: 279
Geregistreerd op: 12-07-2004 21:16
Woonplaats: Zwolle

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor pes5 » 08-07-2019 23:30

Wat zijn precies de kwaliteiten van die 6 flinke talenten dan?
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor zweed1 » 09-07-2019 07:26

pes5 schreef:Wat zijn precies de kwaliteiten van die 6 flinke talenten dan?


Heracles verricht veel scouting in de 2e en 3e Bundesliga. Ze hebben weer 2 goede spelers opgehaald. Dat zijn allemaal technisch hardwerkende en betrouwbare krachten. Verder zijn Bakboord en Bijleveld twee Ajax talenten en jeugdinternationals die net tekort komen voor Ajax. Maar bijvoorbeeld Bakboord is een veel betere rechtsback dan Floranus. Bovendien zijn dit spelers die t.z.t. Waarschijnlijk goed doorverkocht kunnen worden. Jong en talentvol.

Heracles doet het gewoon goed, met weinig budget gaan ze weer linkerrijtje spelen. Sterk stabiele verdediging, goed middenveld voorhoede vind ik nu wat minder.

Wanneer je weinig Budget hebt moet je creatief zijn. Ze handelen snel en hebben e selectie rond. Bij ons moet er nogal wat gebeuren, dat geeft een matig ingespeeld team en is ook niet bevorderlijk richting fans om weer een seizoenskaart aan te schaffen.
Laatst bijgewerkt door zweed1 op 09-07-2019 07:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Avatar gebruiker
zweed1
Superster
 
Berichten: 2097
Geregistreerd op: 05-05-2007 22:51
Woonplaats: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor davp » 09-07-2019 07:40

Ieder jaar het zelfde liedje, we worden met allerlei (soms middelmatige) spelers in verband gebracht maar lijken steeds achter het net te vissen. Is Hamstra niet doortastend genoeg? Of zien spelers te weinig sportieve mogelijkheden?

En dan straks voor het verstrijken van de transferdeadline nog met een of twee vreemde verrassingen op de proppen die totaal niet uit de verf komen.
Avatar gebruiker
davp
Superster
 
Berichten: 1589
Geregistreerd op: 22-06-2005 10:36
Woonplaats: De Knipe

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Jelmer1981 » 09-07-2019 09:35

Dalmau lijkt naar Utrecht te gaan. Die doen wel goede zaken, met de aankoop van Maher, Cerny en Dalmau...
Laatst bijgewerkt door Jelmer1981 op 09-07-2019 09:52, in het totaal 1 keer bewerkt
Jelmer1981
Wereldspeler
 
Berichten: 1103
Geregistreerd op: 08-06-2008 08:10

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Superfries1994 » 09-07-2019 09:51

Jelmer1981 schreef:Dalmau lijkt naar Utrecht te gaan. Die doen wel goede zaken, met de aankoop van Cerny en Dalmau...

Dalmau vind ik te duur als het gaat om een bedrag rond de 2 miljoen euro denk ik. Komt Venema nu vrij trouwens?
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Jelmer1981 » 09-07-2019 09:54

Superfries1994 schreef:Dalmau vind ik te duur als het gaat om een bedrag rond de 2 miljoen euro denk ik. Komt Venema nu vrij trouwens?


Lijkt me niet, ze hebben Dessers naar Heracles laten gaan.
Jelmer1981
Wereldspeler
 
Berichten: 1103
Geregistreerd op: 08-06-2008 08:10

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor HHaarala » 09-07-2019 10:53

Hou het forum al een aantal jaar in de gaten. Toch maar even een accountje aangemaakt om het volgende gerucht te melden. Via via doorgekregen dat Heerenveen bezig is met Nadir Çiftçi. In de jeugd gespeeld bij ADO, vertrokken naar Porthsmouth. Doorgebroken bij Dundee en destijds een transfer verdiend naar Celtic. Na wat mindere seizoenen vorig seizoen 8 keer trefzeker bij Genclerbirligi, wat weer een goed contact is van uit de oefencampagnes een aantal jaren terug.
HHaarala
Bankzitter
 
Berichten: 2
Geregistreerd op: 26-06-2019 14:11

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor sonnema » 09-07-2019 12:18

Wordt niet echt warm van de statistieken van meneer Ciftci. In combinatie met zijn Schotse verleden een soort Mark de Vries- verhaal.
sonnema
Basisspeler
 
Berichten: 740
Geregistreerd op: 04-06-2003 09:19

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Marça » 09-07-2019 12:23

Ik herinner me dat de naam Ciftci al eens eerder is gevallen, maar kan online er niks over terug vinden...
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor zweed1 » 09-07-2019 13:48

sonnema schreef:Wordt niet echt warm van de statistieken van meneer Ciftci. In combinatie met zijn Schotse verleden een soort Mark de Vries- verhaal.


Mij valt op dat hij al bij 12 clubs heeft gespeeld. Blijft overal maar kort en wordt door eigen club (waar hij onder contract staat) bijna altijd verhuurd. Beetje voetbalnomade, zoveel wisselingen zie je niet vaak.
Avatar gebruiker
zweed1
Superster
 
Berichten: 2097
Geregistreerd op: 05-05-2007 22:51
Woonplaats: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor camataru » 09-07-2019 17:50

Nadir cifiti is gewoon een links buiten die sinds 1 juli 2019 zonder club zit. Dus transfervrij. Zijn laatste club Genclerbirligi was 2de niveau van turkije.
Wellicht een nuttige optie als linksbuiten, maar kijkend naar zijn prestaties is dit geen doelpunten machine.

https://www.transfermarkt.nl/nadir-ciftci/profil/spieler/77964
Wij zijn Heerenveen.
Avatar gebruiker
camataru
Superster
 
Berichten: 2248
Geregistreerd op: 31-12-2002 11:46
Woonplaats: N.V.T

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor BK2007 » 09-07-2019 18:51

Laat dit aub een gerucht blijven.
De club moet zich als van ouds richten op het scouten van jong talent en die verder opleiden.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Superfries1994 » 09-07-2019 19:27

Heeft een Nederlands paspoort en niet volledig geslaagd in het buitenland, dan kom je vrijwel altijd in ons vizier. Vraag me af of dit wel echt een versterking zou zijn.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor zweed1 » 09-07-2019 20:03

Superfries1994 schreef:Charlison Benschop misschien? Ook transfervrij en ervaren. Vind ik ook een spits waar we meer aan hebben dan Reza.


Benschop gaat naar Groningen, is Hamstra nog op vakantie ? De competitie begint toch over 3 weken tegen het al complete en dan al flink ingespeelde Heracles.
Avatar gebruiker
zweed1
Superster
 
Berichten: 2097
Geregistreerd op: 05-05-2007 22:51
Woonplaats: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor tha boelie » 09-07-2019 20:28

Als je de verhalen moet geloven dan is er ook amper nog een scout aanwezig. Dan snap ik het wel dat het lang duurt, Hamstra moet natuurlijk eerst de spelers zelf nog bekijken als de zaakwaarnemer deze aanbiedt. "De lijstjes" van Hamstra heb ik zo langzamerhand weinig vertrouwen in. Afgelopen jaren net iets te vaak spelers gehaald op basis van oude scoutingsrapporten, daarnaast spelers uit de Eredivisie die we zelf ook wel hadden gevonden.

Nog een tip voor Hamstra: Branimir Hrgota is transfervrij.
tha boelie
Basisspeler
 
Berichten: 804
Geregistreerd op: 31-10-2010 01:31

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor BK2007 » 09-07-2019 20:34

Des te eerder de groep Riemer en Foppe onder leiding van Yme Kuiper het weer over nemen des te beter. Ze beschikken nog steeds wel over een geschikt netwerk om alles weer van de grond af op te bouwen.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor zweed1 » 09-07-2019 20:36

Paul Gladon is ook transfervrij, dat is een ervaren spits die niet zou misstaan. Maar schijnt dat PEC hem bijna binnen heeft. Nog even wachten dan is die optie ook weg.
Avatar gebruiker
zweed1
Superster
 
Berichten: 2097
Geregistreerd op: 05-05-2007 22:51
Woonplaats: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Jazz » 09-07-2019 21:09

Marça schreef:Ik herinner me dat de naam Ciftci al eens eerder is gevallen, maar kan online er niks over terug vinden...


Hij was in het verleden best goed in Fifa :lol:
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Jazz » 09-07-2019 21:09

tha boelie schreef:Als je de verhalen moet geloven dan is er ook amper nog een scout aanwezig. Dan snap ik het wel dat het lang duurt, Hamstra moet natuurlijk eerst de spelers zelf nog bekijken als de zaakwaarnemer deze aanbiedt. "De lijstjes" van Hamstra heb ik zo langzamerhand weinig vertrouwen in. Afgelopen jaren net iets te vaak spelers gehaald op basis van oude scoutingsrapporten, daarnaast spelers uit de Eredivisie die we zelf ook wel hadden gevonden.

Nog een tip voor Hamstra: Branimir Hrgota is transfervrij.


Welke verhalen?
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor tha boelie » 09-07-2019 21:20

SC Heerenveen verliest opnieuw een scout
05 jul 2019 - 19:19 Frysk
Internationale scout Peter Maas maakt de overstap van SC Heerenveen naar NAC Breda. Maas was sinds 2014 in dienst bij Heerenveen. In Breda krijgt hij de kans om als hoofdscout aan de slag te gaan.

Technisch manager Gerry Hamstra: "We vinden het erg jammer dat Peter vertrekt, met hem verliezen we een gedreven vakman. We gunnen hem deze mooie kans als hoofdscout in de provincie waar hij woonachtig is. We willen Peter dan ook bedanken voor zijn diensten bij onze club en wensen hem het allerbeste toe en heel veel succes met deze nieuwe uitdaging in Breda."

Ontevreden scouting
Peter Maas is niet de enige scout die uit zichzelf opstapt bij Heerenveen. In anderhalf jaar tijd hebben veel meer scout de club verlaten. Bert Pijffers, Ate van der Meulen, Ko Nederhoed en Herman Wegereef hebben Heerenveen uit onvrede de rug toe gekeerd. Een oud-scout liet weten dat hij opgestapt is omdat hij niet met technisch manager Gerry Hamstra door één deur kon. "Dan hadden we hele discussies over spelers die hij (Hamstra, red.) wilde hebben, maar die de rest van de scouting niet zag zitten. Er was gewoon niet met die man samen te werken."

Gerry Hamstra
Gerry Hamstra bevestigt dat veel scouts zijn vertrokken, maar zegt ook dat alle posities alweer opnieuw ingevuld zijn. "Karel en ik waren best verrast door het vertrek van Peter Maas, maar er wordt gewoon een vervanger voor gehaald. Ook de andere posities zijn weer ingevuld. Alleen voor Bert Pijffers hebben we een hoofd jeugdscouting teruggehaald. Daardoor kan Karel (Brandsma red.) zich meer bezig houden met de prof scouting."


https://www.sc-heerenveen.nl/club/organisatie/professionele-organisatie

Karel Brandsma, Dragi Putevski en Hamstra zelf.
tha boelie
Basisspeler
 
Berichten: 804
Geregistreerd op: 31-10-2010 01:31

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor BK2007 » 09-07-2019 21:35

Veel scouts zijn vrijwilliger en zoals Hamstra zegt voor iedere scout die is vertrokken is er weer een nieuwe aangetrokken.
In Noorwegen is er bijvoorbeeld oud speler Andre Hansen.
Wie heeft er nou gelijk ?
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Muck » 10-07-2019 08:55

Misschien is handig om mee te denken i.p.v. het beleid af te branden.

Over spitspositie: Heerenveen is op zoek naar 2 spitsen, eentje is binnen: Odgaard. In het eerste proces ga je kijken of hij potentie heeft om als basisspeler te fungeren of als huurling in de schaduw van te fungeren. Dat bepaalt al de keuze voor de 2e spits: als er nu twijfels zijn over Odgaard, moet je een sterke eerste man halen. Nu lijkt het erop dat Odgaard zich aardig profileert en zou je voor een goedkopere getalenteerde optie kunnen gaan, die achter huurling Odgaard gaat rijpen en volgend jaar er kan staan. Daarnaast, hoe is de ontwikkeling van Hornkamp (imo ontvoldoende) Maloku (groot talent maar nog niet voor de eerste selectie).

Middenveld: Vlap moest nog verkocht worden: haal je al vroeg een middenvelder of haal je iets later met deze extra middelen betere optie? Voldoet Rienstra op '10'? Dit bepaalt of je een controlerende middenvelder of een aanvallende middenvelder haalt. Pakt Frederiksen de kans? Is het wachten op een (huur)vertrek van Kongolo?

Linksbuiten: Hoe ontwikkelt Arjen van der Heide zich? Maakt Michailovic de stap? Dat bepaalt of je een linksbuiten gaat halen en uit welke categorie.

Rechtsback: Herpakt Floranus zich? Kan Akujobi op deze positie uit de voeten als back-up?

Ik denk dat na zaterdag (dus na het trainingskamp en de wedstrijden van zaterdag) wel duidelijk wordt, wie er al dan niet tijdelijk mogen vertrekken (Floranus, Kongolo, Michailovic, Hornkamp) en op welke posities duidelijk ingevuld moeten worden.

Ter vergelijking: Mitchell van Bergen werd vorig seizoen op 31 augustus vastgelegd, Ben Rienstra op 15 augustus. Terwijl Kongolo en Floranus begin juli werden aangetrokken.

Om nog een voorbeeld te noemen: Vorig jaar schreeuwden 'we' moord en brand: "AZ haalt ons target Dorin Rotariu! Hamstra pakt niet door, heb je niks aan! Waar is al het geld!?".....iemand enig idee hoeveel wedstrijden hij voor AZ heeft gespeeld, hoe beslissend hij is geweest en waar Rotariu nu speelt?
Muck
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 09-07-2007 20:28
Woonplaats: Heerenveen

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor HHaarala » 10-07-2019 10:23

camataru schreef:Nadir cifiti is gewoon een links buiten die sinds 1 juli 2019 zonder club zit. Dus transfervrij. Zijn laatste club Genclerbirligi was 2de niveau van turkije.
Wellicht een nuttige optie als linksbuiten, maar kijkend naar zijn prestaties is dit geen doelpunten machine.

https://www.transfermarkt.nl/nadir-ciftci/profil/spieler/77964


Wat ik begreep is dat ze Nadir Ciftci zien als ervaren-centrumspits als concurrent voor Odgaard/Hornkamp. Bij Dundee en Celtic heeft hij enkel en alleen als spits gespeeld. Dit is ook zijn oorspronkelijke positie. Alleen vorig seizoen bij Genclerbirligi is hij op linksbuiten geposteerd.
Volgens zijn Instagram-profiel is hij druk bezig met de voorbereiding bij Genclerbirligi, dus hij is fit. Mijn Turks is niet zo goed, maar volgens transfermarkt.de is hij transfervrij, dus wellicht houdt hij alleen zijn conditie op pijl.

Schijnen al meerdere gesprekken te zijn geweest.
HHaarala
Bankzitter
 
Berichten: 2
Geregistreerd op: 26-06-2019 14:11

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten