Transferbeleid (algemeen)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor camataru » 13-06-2019 06:32

Thinkman schreef:Een broedende kip moet je niet storen. En nu maar hopen dat Hamstra met allerlei 'lelijke eendjes' komt aanzetten die hier uitgroeien tot 'prachtige zwanen'. :wink:


Het is erg stil maar het gaat erom dat de juiste spelers worden aangetrokken, niet om wie het snelste spelers haalt.
Er kan de komende weken nog heel veel gebeuren, in en uitgaand.


zo kun je idd een hoop onkunde goed praten.
Ik denk dat Heerenveen niet meer interessant is voor veel spelers en dat we uit de markt zijn ( voor bij gedreven zijn) En ik vermoed dat Hamstra geen netwerk heeft en puur gokt op left-overs.
Wij zijn Heerenveen.
Avatar gebruiker
camataru
Superster
 
Berichten: 2248
Geregistreerd op: 31-12-2002 11:46
Woonplaats: N.V.T

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Wizard » 13-06-2019 11:14

Daarnaast blijft het lastig scouten/netwerken zoals een paar forumleden al terecht aangaven:
https://www.feanonline.nl/nieuws/hoofdnieuws/203182/de-haan-uit-zorgen-over-scouting-sc-heerenveen-dat-is-veel-te-weinig
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Kaz_SCH » 13-06-2019 11:23

Otsje P schreef:Dan hoef je niet te wachten, dat interview is namelijk in de winterstop al geweest. Toen heeft Hamstra namelijk duidelijk gezegd dat ze met de aankoop van Dresevic en Skovgaard voor een deel al inspeelden op deze zomer. En Bruijn is toch ook gewoon een toevoeging aan de selectie, met een half jaar aan basisplaatsen in de benen waarin hij zich erg goed geprofileerd heeft. Er is dus geen reden om Hamstra aan te vallen als hij dat zal gaan beweren.


Dat is jouw mening, en Bruijn is inderdaad een toevoeging. Eentje die je afgelopen half jaar ook prima had kunnen gebruiken. Iemand eerst in de winter verhuren om hem dan in de zomer als aanwinst te presenteren kun je doen, maar ik vind dat persoonlijk niet zo sterk.

Pierie, Lammers en, met wat goede wil, Yuki waren de enige basisspelers.

Schaars, van Amersfoort, Schmidt en Thorsby komen samen misschien net aan 34 basisplaatsen afgelopen seizoen en zelfs dat durf ik te betwijfelen.


Daar had ik misschien beter kunnen zeggen: 6 tot 8 spelers die in principe goed genoeg zijn om in de basis te spelen, of dat ook gedaan hebben. Basisplaatsen zegt me niet zoveel, dus heb de speelminuten er even bijgezocht.

Pierie: 2678 (87,5% van de minuten)
Lammers: 2692 (88%)
Yuki: 2116 (69,2%)
Schaars: 526 (17,2%)
van Amersfoort: 1162 (38%)
Schmidt: 904 (29,5%)
Thorsby: 1177 (38,5%)

Ik vind dat toch hele wezenlijke bijdragen..
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Otsje P » 14-06-2019 11:56

Kaz_SCH schreef:Ik vind dat toch hele wezenlijke bijdragen..


Ik ook, don't get me wrong. Zoals je zelf al zei, 6 tot 8 spelers die in principe goed genoeg zijn voor de basis.

Het kwam echter een beetje over alsof er 6 tot 8 basisspelers teruggehaald moesten worden. En dat is natuurlijk feitelijk niet aan de orde.

Er is dit seizoen op bepaalde posities veel te veel gewisseld. Schaars zei het ook in de afgelopen dagen. Johnnie is een man die duidelijkheid creëert, meer dan Olde Riekerink. Ik hoop dat duidelijkheid en vastigheid hand in hand gaan.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Wizard » 14-06-2019 12:57

Otsje P schreef:Er is dit seizoen op bepaalde posities veel te veel gewisseld. Schaars zei het ook in de afgelopen dagen. Johnnie is een man die duidelijkheid creëert, meer dan Olde Riekerink. Ik hoop dat duidelijkheid en vastigheid hand in hand gaan.

Precies dat.
Je zag het ook heel duidelijk aan het succes van Ajax; waar aan het begin van het seizoen nog veel werd geschoven met posities (en de prestaties en het spel tegenvielen), kwam langzamerhand het basisteam steeds meer naar voren. Hierdoor ontstonden vaste patronen, vaste spelers, etc. Iedereen wist waar hij aan toe was: De basis van het succes. Leuk detail was dan ook dat Ten Hag in de halve finale op een gegeven moment (te) veel verdedigend ingestelde spelers had opgesteld, zodat de spelers niet meer goed van elkaar wisten wie diep mocht gaan, en wie niet. De samenhang was weg en het resultaat is ons bekend.
Bij ons waren er teveel wisselingen: Qua systeem, qua strategie, qua posities en qua spelers.
Ik hoop dat de technische staf voor komende seizoen een duidelijke basis formeert met 11-13 spelers. Daarachter dan een aantal talenten die af en toe bij hun invalbeurten kunnen maken danwel schorsingen/blessures kunnen opvangen.
Belangrijkste speerpunten: Speel 2 tempi hoger (ook al gaat dit in de eerste wedstrijden fout) en zorg ervoor dat de middenvelders (en vleugelspelers) meer meeverdedigen.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Jelmer1981 » 17-06-2019 12:29

Volgens Feanonline wil Heerenveen deze week de eerste aanwinst(en) presenteren. Ik ben heel benieuwd... zouden de nieuwe spits, en de beoogde controleremde middenvelder al binnen zijn wanneer de eerste training begint? Dan ook meteen heel benieuwd van welk niveau de "versterkingen" zijn. Je moet Hamstra wel nageven dat er erg weinig uitlekt.
Jelmer1981
Wereldspeler
 
Berichten: 1103
Geregistreerd op: 08-06-2008 08:10

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Jazz » 17-06-2019 13:15

Jelmer1981 schreef:Volgens Feanonline wil Heerenveen deze week de eerste aanwinst(en) presenteren. Ik ben heel benieuwd... zouden de nieuwe spits, en de beoogde controleremde middenvelder al binnen zijn wanneer de eerste training begint? Dan ook meteen heel benieuwd van welk niveau de "versterkingen" zijn. Je moet Hamstra wel nageven dat er erg weinig uitlekt.


Ik denk dat alleen Faik gepresenteerd gaat worden.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Wizard » 17-06-2019 13:30

Jazz schreef:Ik denk dat alleen Faik gepresenteerd gaat worden.

Zoals ik heb begrepen wordt Faik gepresenteerd. Daarnaast is de club bezig met meerdere spitsen. Het is dit jaar nog nooit zo schimmig geweest als de jaren ervoor. Knap dat ze het zo binnenshuis houden. Gerucht is dat Heerenveen zich heeft gemeld bij de zaakwaarnemer van Vincent Janssen. Dit is echter een gerucht en het is maar de vraag of Janssen trek heeft in een terugkeer naar de Eredivisie.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Kaz_SCH » 17-06-2019 13:42

Wizard schreef:Zoals ik heb begrepen wordt Faik gepresenteerd. Daarnaast is de club bezig met meerdere spitsen. Het is dit jaar nog nooit zo schimmig geweest als de jaren ervoor. Knap dat ze het zo binnenshuis houden. Gerucht is dat Heerenveen zich heeft gemeld bij de zaakwaarnemer van Vincent Janssen. Dit is echter een gerucht en het is maar de vraag of Janssen trek heeft in een terugkeer naar de Eredivisie.


Hoe sterk is dat gerucht in jouw beleving dan? Is dat op het niveau van een reactie op Feanonline en een ander topic op dit forum, of is het meer dan dat? Ik kan me er echt niks bij voorstellen namelijk.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Wizard » 17-06-2019 13:46

Kaz_SCH schreef:Hoe sterk is dat gerucht in jouw beleving dan? Is dat op het niveau van een reactie op Feanonline en een ander topic op dit forum, of is het meer dan dat? Ik kan me er echt niks bij voorstellen namelijk.

Heb hier in het verleden wel vaker spelersnamen gepost. Wat dat betreft durf ik te zeggen dat ik vaak wel goed geïnformeerd ben en niet door dit forum, feanonline of andere nieuwssites.
Maar, omdat zijn naam vorig jaar ook rond deze tijd is gevallen, en het in kamp Hamstra heel erg stil is, zeg ik er bewust bij dat dit een gerucht is.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Kaz_SCH » 17-06-2019 13:53

Wizard schreef:Heb hier in het verleden wel vaker spelersnamen gepost. Wat dat betreft durf ik te zeggen dat ik vaak wel goed geïnformeerd ben en niet door dit forum, feanonline of andere nieuwssites.
Maar, omdat zijn naam vorig jaar ook rond deze tijd is gevallen, en het in kamp Hamstra heel erg stil is, zeg ik er bewust bij dat dit een gerucht is.


Dat is precies de reden dat ik het je ook vraag :wink: We wachten gewoon af, zou erg mooi zijn als ze op dit niveau aan het zoeken zijn.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Jazz » 17-06-2019 14:01

Ben wel benieuwd naar welke spitsen ze kijken. Ben niet enthousiast over die Espejord. Vincent Janssen zie ik ook niet komen, zal eerder naar een middenmotor/laagvlieger in Engeland of Duitsland gaan dan een Nederlandse suptopper. Wie gaat zijn salaris betalen? Er zijn teveel vraagtekens en het klinkt niet logisch.

Ben ook niet enthousiast over Faik, ik zie hem niet als een directe versterking. Als dit het niveau is dat we moeten nastreven (spelers waarop we niks meer verdienen) dan zullen we nog lang tussen plek 8 en 12 blijven.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor pes5 » 17-06-2019 14:55

Ik zou een balletje opgooien bij Armenteros en Ramselaar.

Faik word ik niet zo blij van. Janssen zou heel mooi zijn, maar lijkt me onhaalbaar.

Die hadden we van Almere moeten halen, maar Hans Vonk wilde wachten totdat Uth verkocht werd.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Wizard » 17-06-2019 15:17

Bij nader inziens kan het ook zijn dat ze El Jebli willen presenteren. Maar ook omtrent hem is het muisstil.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Goran Popov » 17-06-2019 16:02

Als Faik gepresenteerd wordt, wordt ik gek. Dat is nou precies wat we NIET nodig hebben. We hebben al balletdansers genoeg.

El Jebli voel ik meer voor. Jongen met gif.
Goran Popov
Selectiespeler
 
Berichten: 224
Geregistreerd op: 28-04-2013 17:36

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Muck » 18-06-2019 08:59

Als jij Faik niet wilt hebben, maar El Jebli.....zet dan je computer aan en laad FM19 even in. Misschien kun je manager worden van de Graafschap i.p.v. Henk de Jong. Succes!

Laten we niet al bij geruchten de boel afbranden op spelers, die misschien niet eens komen. Vincent Janssen geruchten die imo compleet uit de lucht getrokken worden. Geduld en rustig afwachten gedurende de transferperiode wat er nog allemaal gaat gebeuren. Ik krijg het gevoel dat iedereen wil dat Heerenveen nu spelers moet halen, maar op deadlineday, eind augustus zit elke Heerenveensupporters nog steeds/weer te roepen dat er wat moet gebeuren.
Muck
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 09-07-2007 20:28
Woonplaats: Heerenveen

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Goran Popov » 18-06-2019 12:00

Vreemde reactie. Wat is fm19 trouwens in hemelsnaam?

Ik blijf bij mijn punt. Wel ben ik het eens dat we niet te lang in moeten gaan op ongegronde geruchten. In tegenstelling tot Janssen zijn er over Faik hardnekkige geruchten. Ik wordt gewoon niet zo enthousiast van hem omdat we in mijn ogen nu meer gif nodig hebben. Faik en Rienstra naast elkaar, zie je het al voor je? Ik identificeer me als supporter van Heerenveen niet met zulke jongens.
Goran Popov
Selectiespeler
 
Berichten: 224
Geregistreerd op: 28-04-2013 17:36

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Jelmer1981 » 18-06-2019 12:06

Als we FeanOnline mogen geloven zijn de scouts van Heerenveen wederom afgereisd naar Noorwegen om een spits (Espejord) te bekijken die niet speelde. Ik mag toch aannemen dat men voor een andere speler steeds die reis onderneemt, want even een belletje naar Noorwegen zou toch duidelijk moeten krijgen dat hij nog steeds veel last heeft van zijn blessure? Lijkt me sowieso wel een risico, als je de verhalen zo leest dan hebben ze nog niet echt een idee waar de pijn die hij momenteel heeft vandaan komt. Dit klinkt niet als een spits die een lekkere voorbereiding gaat meedraaien en er dan aan het start van de competitie echt staat.
Jelmer1981
Wereldspeler
 
Berichten: 1103
Geregistreerd op: 08-06-2008 08:10

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Jazz » 18-06-2019 12:10

Goran Popov schreef:Vreemde reactie. Wat is fm19 trouwens in hemelsnaam?

Ik blijf bij mijn punt. Wel ben ik het eens dat we niet te lang in moeten gaan op ongegronde geruchten. In tegenstelling tot Janssen zijn er over Faik hardnekkige geruchten. Ik wordt gewoon niet zo enthousiast van hem omdat we in mijn ogen nu meer gif nodig hebben. Faik en Rienstra naast elkaar, zie je het al voor je? Ik identificeer me als supporter van Heerenveen niet met zulke jongens.


Football Manager 2019, google dat eens.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Goran Popov » 18-06-2019 12:49

Jazz schreef:
Football Manager 2019, google dat eens.


Ik houd me niet met dat soort dingen bezig. Ik kan de opmerkingen van jou en Muck dan ook niet plaatsen. Hoop wel dat jullie er veel plezier in hebben.
Goran Popov
Selectiespeler
 
Berichten: 224
Geregistreerd op: 28-04-2013 17:36

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Satyr » 18-06-2019 13:51

Goran Popov schreef:
Ik kan de opmerkingen van jou en Muck dan ook niet plaatsen.


Ze bedoelen: Het is geen spelletje waar je even een speler haalt die je goed vindt.

Heerenveen kan niet even Faik afzeggen en in plaats van hem even El Jebli halen.
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Goran Popov » 18-06-2019 14:03

Ik weet niet wat ik heb gedaan om die indruk te wekken.

Enfin, wat je wél kunt doen is gewoon simpelweg geen interesse hebben in Faik. Of wordt hij ons opgedrongen? :|
Goran Popov
Selectiespeler
 
Berichten: 224
Geregistreerd op: 28-04-2013 17:36

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor GeraldSibon35 » 18-06-2019 14:05

Even een beetje op transfermarkt.nl gespeurd naar interessante spelers voor ons. Ik kwam uit op het volgende lijstje.

Rechtsback:
Bart Nieuwkoop (Feyenoord Rotterdam) 23 jaar en contract tot 2020, komt te kort voor het niveau van Feyenoord maar zou voor ons een prima rechtsback zijn. Jongen die veel energie in de wedstrijd gooit en ook aanvallend een steentje kan bijdragen. Staat overigens ook in de belangstelling van PEC Zwolle.

Rechtercentrale verdediger (indien Daniel Hoegh vertrekt):
Jesper Verlaat (SV Sandhausen) 23 jaar en contract tot 2020, Nederlander die in de jeugd altijd in het buitenland heeft gespeeld. Vanaf 2013 zit hij in Duitsland, eerst in de jeugd van Werder Bremen en sinds vorig jaar bij SV Sandhausen. Heeft vorig seizoen bijna alles gespeeld bij de nummer 15 in de 2de Bundesliga. Zo’n jongen zou toch haalbaar moeten zijn voor Heerenveen, als je hem een goed verhaal kan bieden.

Linkercentrale verdediger:
Radinio Balker (Almere City) 20 jaar en contract tot 2021, moderne talentvolle verdediger die mij positief is opgevallen bij Almere City. Kwam eigenlijk pas wat later in het seizoen vast in de basiself maar heeft zich ontwikkeld tot steunpilaar achterin. Dit soort jongens moet je op dit moment ophalen voordat ze naar Heracles of Zwolle gaan en niet meer haalbaar zijn.

Back-up linksback:
Roland Baas (Go Ahead Eagles) 23 jaar en aflopend contract, heeft wel een nieuwe aanbieding ontvangen van GAE maar heeft nog niet verlengd. Degelijke back met doorgroei mogelijkheden. Heeft een hele behoorlijke voorzet in huis. Zou een prima concurrent voor Woudenberg zijn, die niet veel hoeft te kosten.

Verdedigende middenvelder:
Tobias Borkeeiet (Stabaek) 20 jaar en contract tot 2020, groot talent die al eerder werd gevolgd door sc Heerenveen. Noors jeugdinternational en al aardig wat wedstrijden gespeeld in het eerste van Stabaek. Staat wel in belangstelling van onder andere Ajax en PSV maar Heerenveen kan hem veel speelminuten bieden.

Controlerende middenvelder (indien Ben Rienstra vertrekt):
Abdou Harroui (Sparta Rotterdam) 21 jaar en contract tot 2021, dit jaar doorgebroken bij Sparta en meteen bijna alles gespeeld. Fysiek sterk in de duels en goede techniek, lijkt een beetje qua type spel op Sofyan Amrabat (ex-Feyenoord en Utrecht). Laat hem maar de concurrentie aangaan met Jordy Bruijn.

Aanvallende middenvelder (indien Michel Vlap vertrekt):
Kristian Thorstvedt (Viking FK) 20 jaar en contract tot 2021, Noors jeugdinternational met scorend vermogen. Vorig jaar in zijn eerste seizoen 9 goals in 24 duels in de tweede divisie van Noorwegen en tot nu toe in dit seizoen 5 goals in 10 wedstrijden. Heb zijn lengte (1,89) heb je ook nog een jongen die fysiek wat kan toevoegen aan het middenveld.

Centrumspits:
Leonardo Rocha (Lommel SK) 22 jaar en contract tot 2020, Portugese voetbalnomade die op zijn jonge leeftijd al bij heel veel clubs heeft gespeeld. Komt uit de jeugd van AS Monaco en speelde daar zelfs nog samen met Mbappe. Scoorde afgelopen seizoen in 33 wedstrijden 21goals op het 2de niveau van Belgie. Is met zijn 1.96 een beetje een slungel maar hij heeft een goede techniek en hij is ook zeker niet traag. Laat hem het maar uitvechten met Hornkamp en wie weet zelfs al met Rein Smit.

Linksbuiten:
Emil Hansson (Feyenoord Rotterdam) 21 jaar en contract tot 2020, heeft zich dit seizoen echt laten zien bij RKC Waalwijk maar zal nog te kort komen voor Feyenoord 1. Lijkt me dat voor zo’n jongen Heerenveen een mooie stap zou zijn. Zou ook een echte Heerenveen speler zijn. Met van Bergen op rechts en Hansson op links heb je twee fijne buitenspelers.

De opties voor Johnny Jansen op deze manier zouden dan zoiets zijn:
DM: Warner Hahn/Filip Bednarek
RA: Bart Nieuwkoop/Sherel Floranus
RCV: Ibrahim Dresevic/Jesper Verlaat
LCV: Radinio Balker/Andreas Skovgaard
LA: Lucas Woudenberg/Roland Baas
VM: Tobias Borkeeiet/Rodney Kongolo
CM: Jordy Bruijn/ Abdou Harroui
AM: Kristian Thorstvedt/Emil Frederiksen
RB: Mitchell van Bergen/Nemanja Mihajlovic
CS: Leonardo Rocha/Jizz Hornkamp
LB: Emil Hansson/Arjen van der Heide
GeraldSibon35
Selectiespeler
 
Berichten: 497
Geregistreerd op: 18-06-2013 12:31

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Muck » 18-06-2019 14:45

Goran Popov schreef:Als Faik gepresenteerd wordt, wordt ik gek. Dat is nou precies wat we NIET nodig hebben. We hebben al balletdansers genoeg.

El Jebli voel ik meer voor. Jongen met gif.


Laat ik het anders zeggen. Het maakt mij niet uit wie ze halen. Al halen ze een lesbische, transgender havenarbeiderster uit Litouwen voor de spits, als die er 30 inschiet, vind ik heb prima. Mag ie wat mij betreft ook zonder mouwen spelen en plukken okselhaar hebben. Als de technische mannen bij sc Heerenveen daar geloof in hebben....helemaal goed.

Faik halen prima, laat het maar zien. Ook samen met Rienstra. Zet Rienstra maar op '10' in plaats van Vlap (is imo teveel aanvaller om op het middenveld te spelen, omschakeling is dramatisch) en dan Rienstra nogmaals beoordelen. Faik en Bruijn als controleur, ik vind het prima. Misschien werkt het, misschien niet. Ik word er nog niet gek van.
Muck
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 09-07-2007 20:28
Woonplaats: Heerenveen

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Muck » 18-06-2019 14:47

GeraldSibon35 schreef:Rechtercentrale verdediger (indien Daniel Hoegh vertrekt):
Jesper Verlaat (SV Sandhausen) 23 jaar en contract tot 2020, Nederlander die in de jeugd altijd in het buitenland heeft gespeeld. Vanaf 2013 zit hij in Duitsland, eerst in de jeugd van Werder Bremen en sinds vorig jaar bij SV Sandhausen. Heeft vorig seizoen bijna alles gespeeld bij de nummer 15 in de 2de Bundesliga. Zo’n jongen zou toch haalbaar moeten zijn voor Heerenveen, als je hem een goed verhaal kan bieden.


Beetje in dezelfde categorie, alleen dan wel in de vorm van huur:
* Philippe Sandler - Manchester City (1x bij de selectie, dacht League Cup. Verder alleen in de U23 gespeeld)
* Justin Hoogma - Hoffenheim (afgelopen half jaar verhuurd aan St. Pauli)
Muck
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 09-07-2007 20:28
Woonplaats: Heerenveen

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Goran Popov » 18-06-2019 15:28

Muck schreef:Ik word er nog niet gek van.


Daar ben ik blij om. Als je nou ook nog even het stuk kunt quoten waar ik het over jou heb, dan snappen we het allemaal weer.

Ik heb trouwens online Football Manager 2005 weten te vinden. Ik sta nu eerste met De Graafschap. Sjoerd Ars schiet ze er uit alle hoeken en standen in, en Milan Berck Beelenkamp heeft na 9 partijtjes al 7 (!) assists. Is gewoon rechtsback die gozer!
Goran Popov
Selectiespeler
 
Berichten: 224
Geregistreerd op: 28-04-2013 17:36

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Goran Popov » 18-06-2019 15:34

Goede suggesties overigens, heren. Allemaal wel relatief jonge jongens trouwens. Qua ervaring loopt het in de huidige selectie nog niet over.
Goran Popov
Selectiespeler
 
Berichten: 224
Geregistreerd op: 28-04-2013 17:36

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Sjoerdbokje » 22-06-2019 21:34

Odgaard en Faik dus. Afwachten hoe het uit zal werken. Faik zal wel de opvolger van Yuki zijn. Dan zal er nog een verdedigende middenvelder gehaald worden denk ik
Maarten de Jong, de kalkvreter!
Avatar gebruiker
Sjoerdbokje
Selectiespeler
 
Berichten: 480
Geregistreerd op: 17-02-2010 10:26

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Superfries1994 » 23-06-2019 11:38

Sjoerdbokje schreef:Odgaard en Faik dus. Afwachten hoe het uit zal werken. Faik zal wel de opvolger van Yuki zijn. Dan zal er nog een verdedigende middenvelder gehaald worden denk ik

Bij Omrop Fryslan gaf Hamstra aan dat men nog op zoek is naar een controlerende middenvelder en een extra spits. De rol van Hornkamp lijkt me dan wel uitgespeeld als je derde spits bent, waarbij Maloku je ook nog op de hielen zit waarschijnlijk. Een extra controlerende middenvelder verbaast me wel een beetje, aangezien je met Faik, Bruijn, Kongolo en Rienstra voor twee plekken op het middenveld moeten gaan strijden (uitgaande van een systeem met de punt naar voren op het middenveld zoals men afgelopen seizoen speelde). Of ze zien in Rienstra de aanvallende middenvelder/nummer 10, iets wat ik niet hoop, of een vertrek van Rienstra (of misschien Kongolo) is nabij. Vier jongens voor twee posities lijkt me eerst wel voldoende denk ik. Of het middenveld wordt anders ingericht na een (onvermijdelijk) vertrek van Vlap, waarbij er met de punt naar achteren gespeeld wordt (waar Kongolo voor in aanmerking komt, samen met een nog aan te kopen speler) en Bruijn, Rienstra en Faik voor de twee andere middenveld posities gaan strijden, aangevuld met wat er vanuit de jeugd doorkomt (Frederiksen, Hajal etc).
Daarbij moet er ook nog een back en een CV aangetrokken worden, waarbij die laatste me weer verbaast omdat ik aannam dat daarvoor Dresevic en Skovgaard al waren aangetrokken. Een buitenspeler die op links kan spelen zal ook nog wel moeten, en bij een vertrek van Nemanja nog één.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Wizard » 26-06-2019 10:15

Zeer benieuwd met welke spelers Hamstra op de proppen komt. Duidelijk is wel dat een deel van het transferbedrag van Vlap wordt gereserveerd voor de verbouwing van Skoatterwâld. Verder zullen we weinig geld kwijt zijn aan belastingen over de verkopen gezien de herinvesteringen en het hoge operationele verlies. Wat dat betreft zal er ruimte zijn om zeker 3-4 mio te herinvesteren in nieuwe spelers.
We hebben nu best wel wat ervaring in het elftal. Hamstra wil nog een routinier, maar zal ernaast toch op zoek moeten naar talentvolle spelers waarop in de toekomst wat kunnen verdienen:
Routinier
Rechtsback
Buitenspeler
Spits

Voor de laatste twee mag je wat mij betreft best de beurs trekken. Er is nu weer een dringende behoefte om spelers beter te maken en over 1-2 seizoenen met winst te verkopen. Gezien de huidige selectie lijkt die spoeling op dit moment dun.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten