Ondertussen in Groningen...

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor BK2007 » 07-06-2019 14:23

Ik was er ook blij mee geweest als Hamstra deze had vastgelegd. Of is Hicham Fait beter ?
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor wilbot » 07-06-2019 16:40

BK2007 schreef:Ik was er ook blij mee geweest als Hamstra deze had vastgelegd. Of is Hicham Fait beter ?

Of zou het kunnen dat betreffende spelers niet ``graag`` naar Heerenveen toe willen?
wilbot
Selectiespeler
 
Berichten: 265
Geregistreerd op: 14-01-2016 19:13

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Feanfan 1 » 10-08-2019 19:09

Gaat lekker in Groningen, 2 rode kaarten, 2 penalties tegen.
De VAR heeft grote invloed, paar keer terecht ingrijpen, paar keer zeer dubieus
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor KSI » 16-01-2020 15:27

Sponsors lopen massaal weg bij FC Groningen (update met correctie)

Bijna een derde deel van de sponsors van FC Groningen heeft de afgelopen tijd het contract met de club opgezegd. Directeur Wouter Gudde wil dat percentage nog voor het eind van het seizoen naar beneden brengen en luidt de noodklok.

De ene nieuwjaarsreceptie is de andere niet. Waar bij FC Emmen de bomen eerder deze week tot in de hemel groeiden en met een recordwinst een zeer rooskleurig beeld werd geschetst, rinkelt algemeen directeur Wouter Gudde bij FC Groningen met de alarmbel. De 35-jarige Rotterdammer, die afgelopen jaar het stokje overnam van Hans Nijland, spreekt van een zorgwekkende situatie bij de Trots van het Noorden. Met name de sponsorinkomsten staan stevig onder druk.

Aan de commerciële kant is al jaren sprake van een neerwaartse tendens bij FC Groningen. In vergelijking met tien jaar geleden wordt er op dit moment 2,5 miljoen euro minder uit de markt gehaald. Ook over dit seizoen laat de balans aan de sponsorkant een daling zien. Het beeld is verre van florissant. 28 procent van de sponsors heeft vorig seizoen of het seizoen ervoor zijn contract definitief opgezegd.

Proberen sponsors te boeien, te binden en te behouden

Zover wil Gudde het niet meer laten komen. ,,Dat percentage moet in de komende maanden flink naar beneden en dat gaan we ook doen’’, zo klinkt het strijdvaardig uit de mond van de nieuwe beleidsmaker. ,,We gaan proberen sponsors te boeien, te binden en te behouden.’’

Dat gaat gebeuren aan de hand van een nieuw commercieel plan, dat in februari wordt gelanceerd. De sponsors moeten volgens Gudde in de eerste plaats worden geboeid door attractief voetbal. ,,Als dat niet lukt moet een bezoek aan FC Groningen alsnog een complete middag of avond uit zijn’’, meent de directeur. Verder wil hij met kwalitatief goede evenementen sponsors betere mogelijkheden bieden om hun netwerken uit te breiden en te onderhouden.

,,Als dat lukt, hopen we sponsors duurzaam aan ons te binden. De achterdeur moet dicht. Onze droom is dat we hier over een aantal jaren mensen hebben lopen die we geen sponsor meer kunnen noemen, maar ambassadeurs. Die ons succesverhaal vertellen in hun eigen netwerk, waardoor we samen kunnen gaan groeien.’’

Flinke scheefgroei

De sponsors zullen zich wel moeten schikken naar nieuw beleid. Dat betekent onder meer dat er geen kortingen meer worden verstrekt zoals in het recente verleden op brede schaal gebruikelijk was bij FC Groningen. Uit een intensieve inventarisatie van de nieuwe directie bleek dat er flinke scheefgroei is ontstaan. De kortingen zijn inmiddels opgelopen naar een bedrag van een miljoen euro. Gudde wil met ingang van het nieuwe seizoen een eenduidig prijsbeleid introduceren.

,,Heel veel mensen of bedrijven betalen niet dezelfde prijs, terwijl ze wel hetzelfde afnemen. Dat is niet iets dat past bij de filosofie die wij hebben richting de toekomst. We gaan dat rechtzetten met ingang van het nieuwe seizoen. Uiteraard respecteren we daarbij alle lopende contracten, want afspraak is afspraak.’’



Correctie


In een eerdere versie van dit artikel werd vermeld dat 28 procent van de sponsoren van FC Groningen voornemens is om aan het eind van dit seizoen het contract met de club op te zeggen.

Dit artikel was gebaseerd op een geluidsopname van de nieuwjaarstoespraak van Wouter Gudde, waarin de algemeen directeur van FC Groningen letterlijk zegt: ‘Op dit moment zegt 28 procent van de sponsors aan het eind van het seizoen zijn sponsorcontract definitief op.’

Luister hieronder naar de uitspraak van Gudde

Gudde heeft echter bedoeld te zeggen dat 28 procent van de sponsoren de afgelopen twee seizoenen het contract met de club heeft stopgezet. Het percentage sponsors dat voornemens is om na dit seizoen het contract op te zeggen, is nog onbekend. Wel vertonen de sponsorinkomsten over het lopende seizoen opnieuw een dalende lijn.


Zo te lezen hebben onze buren de zelfde problemen als ons.
Volgens hun website hebben ze 410 sposors lijst is van een half jaar geleden.
KSI
Selectiespeler
 
Berichten: 210
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:23

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Superfries1994 » 26-01-2020 16:33

Knappe overwinning van de Groningers op Ajax in eigen huis. Toch wel een flink verschil tussen ons en Groningen wat betreft fysiek en mentaliteit. Het verschil tussen bijvoorbeeld rechtsbacks Zeefuik en Van Rhijn is schrijnend. Voetballend zijn wij verder, ook wat betreft creativiteit waardoor we ook meer goals maken, maar waar onze verdedigers zich Van Basten of Zidane wanen (respectievelijk Botman en Dresevic) of als primadonna's staan te verdedigen (Van Rhijn), staan zij toch wel verdedigend hun mannetje.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Feanfan 1 » 26-01-2020 16:38

Zo moet je die verwende kwasten ook aanpakken. Niet pootje inhouden, maar volle bak het duel in en opportunistisch voetballen. Maar ajax zonder Ziyech en mindere mate Onana scheelt ook een slok op de borrel
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Superfries1994 » 26-01-2020 16:55

Feanfan 1 schreef:Zo moet je die verwende kwasten ook aanpakken. Niet pootje inhouden, maar volle bak het duel in en opportunistisch voetballen. Maar ajax zonder Ziyech en mindere mate Onana scheelt ook een slok op de borrel

Zeker, en door het lage tempo van Ajax (Ziyech werd echt gemist) werd Groningen ook echt in de wedstrijd geholpen. Maar dan doet Groningen het ook goed door er vol in te gaan inderdaad. Vergelijk de duels die Sierhuis wint eens met Odgaard. Sierhuis is geen topvoetballer, maar hij wint wel zijn duels en dat scheelt al een hoop. Odgaard heeft gister geen enkel duel gewonnen.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Kaz_SCH » 31-01-2020 10:34

Superfries1994 schreef:Knappe overwinning van de Groningers op Ajax in eigen huis. Toch wel een flink verschil tussen ons en Groningen wat betreft fysiek en mentaliteit. Het verschil tussen bijvoorbeeld rechtsbacks Zeefuik en Van Rhijn is schrijnend. Voetballend zijn wij verder, ook wat betreft creativiteit waardoor we ook meer goals maken, maar waar onze verdedigers zich Van Basten of Zidane wanen (respectievelijk Botman en Dresevic) of als primadonna's staan te verdedigen (Van Rhijn), staan zij toch wel verdedigend hun mannetje.


Er is volgens mij geen enkele club zo vaak teruggekomen van een achterstand als wij, dus het stuk mentaliteit ben ik niet met je eens. Groningen heeft het geweldig gedaan tegen Ajax, maar vergis je niet, het is al héél lang niet echt om aan te zien wat er daar gebeurt. Dat vinden veel Groningse supporters en sponsoren ook.

Ze krijgen ongekend weinig goals tegen, en dat is ergens heel knap, maar wij accepteren doorgaans niet dat er zo gespeeld wordt. Dat maakt het uiteindelijk wat mij betreft ook leuker om naar een wedstrijd van Heerenveen te kijken dan naar eentje van Groningen, terwijl aan het eind van de rit staan we vrijwel altijd keurig naast elkaar op de ranglijst.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Superfries1994 » 02-02-2020 17:23

Kaz_SCH schreef:Er is volgens mij geen enkele club zo vaak teruggekomen van een achterstand als wij, dus het stuk mentaliteit ben ik niet met je eens. Groningen heeft het geweldig gedaan tegen Ajax, maar vergis je niet, het is al héél lang niet echt om aan te zien wat er daar gebeurt. Dat vinden veel Groningse supporters en sponsoren ook.

Dat is zo, wij beginnen vaak pas redelijk te voetballen bij achterstand. En hebben dan de kracht om terug te komen, dat is ook knap.

Ik bedoel vooral een ander soort mentaliteit, met het mes tussen de tanden spelen, er kort op zitten. De felheid ontbreekt als ik een Van Rhijn zie spelen. Hij is sierlijk aan de bal, kan ook best aardig voetballen (zit wel in een erg slordige periode), maar de pitbull-mentaliteit ontbreekt volledig. Als ik zie hoe men soms verdedigt en simpele fouten gemaakt worden, dan had ik als medespeler zo'n Botman of Dresevic bij wijze van spreken (of juist niet) echt bij de strot gepakt. Natuurlijk, fouten maken hoort nou eenmaal bij dit spelletje, maar als dit je werk is dan eis je toch van elkaar dat je zulke rare beslissingen niet maakt? Ik zie het vandaag ook weer, Van Rhijn die de bal hooghoudt in de zestien meter, terwijl vorige week Botman een verkeerde omhaal maakte en tegen twee wedstrijden geleden Dresevic Zidane probeert na te doen op de middenlijn.. Sorry hoor, maar dat is voor mij onbegrijpelijk en er is op dat moment niemand in het veld die dat soort gasten bij de oren pakt.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Grunninger » 24-01-2021 13:19

Wat is het lekker rustig hier. :D
Stelling van Rusnak: Dkv + dkv = Zkv
Grunninger
Bankzitter
 
Berichten: 25
Geregistreerd op: 05-05-2010 10:47

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Feanfan 1 » 16-06-2021 21:30

Onze Oosterburen bestaan 50 jaar en hebben een standbeeld van Martin Koeman onthuld.
Ik mag hopen dat wij niet zo kinderachtig zijn om hun standbeeld in onze clubkleuren te spuiten/verven
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Jazz » 23-08-2021 15:29

Voor een club net zoals wij met "geen" geld voor aankopen halen ze toch wel interessante spelers op. Met Paulos Abraham halen ze toch een type speler die wij vroeger altijd ophaalde: jong, Scandinavisch, snel en behendig. Dit kan wel een goede speler worden. 2 miljoen is misschien wel veel maar hij speelt ook voor jong-Zweden. Dat kost wel wat.

Met Sverko en Ngonge halen ze ook een paar jongere spelers met mogelijkheden om te groeien, Kasanwirjo hebben ze gratis opgepikt, hier zit ook wel rek in.

Met Strand Larsen, Matusiwa, Gudmundsson en van Kaam heb je zeker als club genoeg mogelijkheden om geld te verdienen.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2472
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Jazz » 30-08-2021 10:57

Jazz schreef:Met Strand Larsen, Matusiwa, Gudmundsson en van Kaam heb je zeker als club genoeg mogelijkheden om geld te verdienen.


6 Miljoen voor een linksback met nog maar een contract van een jaar. Doet die Fledderus zeer goed.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2472
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Marça » 30-08-2021 11:09

Jazz schreef:6 Miljoen voor een linksback met nog maar een contract van een jaar. Doet die Fledderus zeer goed.


Dan is acht miljoen euro voor Joey Veerman toch ook niet onrealistisch? Begrijp echt niet dat clubs niet meer voor hem over hebben. Neemt niet weg dat FCG met deze jongen een prima deal heeft gesloten... (!)
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1953
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Superfries1994 » 08-09-2021 10:05

Jazz schreef:6 Miljoen voor een linksback met nog maar een contract van een jaar. Doet die Fledderus zeer goed.

En maar 4 ton voor een veelscorende middenvelder. Heerenveen weet als het daarom gaat haar spelers doorgaans wel voor meer te verkopen.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Prosac » 13-09-2021 08:41

Jazz schreef:
6 Miljoen voor een linksback met nog maar een contract van een jaar. Doet die Fledderus zeer goed.


2 jaar, zat nog een eenzijdige optie voor 1 jaar aan vast.
Linksback met specifieke kwaliteiten, we hebben het hier niet over een Woudenberg. ;)
maar toegegeven, 6 miljoen is een absolute hoofdprijs.

Superfries1994 schreef:En maar 4 ton voor een veelscorende middenvelder. Heerenveen weet als het daarom gaat haar spelers doorgaans wel voor meer te verkopen.


Met nog maar een jaarcontract, niet willen bijtekenen, vrijwel gesloten markt, zonder doorgroeimogelijkheden en waarschijnlijk door de komst van Duarte en Irandust dalend in de pikorde. 4 ton is weinig, maar miljoenen kregen we er ook niet voor, ondanks zijn goals. Het is geen Veerman, geen nummer 10..

En dat Heerenveen hoog in de boom gaat zitten voor Veerman is niet meer dan terecht. Dat die jongen zo klaagt slaat ook nergens op, dan moet hij niet dit jaar nog 4 jaar? bijtekenen.
Prosac
Selectiespeler
 
Berichten: 249
Geregistreerd op: 10-12-2007 09:59

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Superfries1994 » 14-09-2021 22:49

Prosac schreef:Met nog maar een jaarcontract, niet willen bijtekenen, vrijwel gesloten markt, zonder doorgroeimogelijkheden en waarschijnlijk door de komst van Duarte en Irandust dalend in de pikorde. 4 ton is weinig, maar miljoenen kregen we er ook niet voor, ondanks zijn goals. Het is geen Veerman, geen nummer 10...

Zijn Duarte en Irandust juist niet gehaald nadat wel redelijk duidelijk werd dat El Messaoudi niet ging blijven?
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Prosac » 15-09-2021 10:35

Superfries1994 schreef:Zijn Duarte en Irandust juist niet gehaald nadat wel redelijk duidelijk werd dat El Messaoudi niet ging blijven?


Nee, Duarte stond op de lijst ter vervanging van Matusiwa, maar dan met een meer voorwaarts denkende rol.
Irandust staat al 2 jaar op het lijstje van Fledderus, maar te duur. Afgelopen winter is er nog een poging ondernomen (bijna rond), maar kwam Toulouse met 2 miljoen. Dat klapte op een blessure waarvoor een operatie nodig was.
Eigenlijk zou Irandust komende winter voor niks overkomen, maar nadat bekend was dat hij niet zou bijtekenen in Zweden, leek de club wat roofbouw op hem te gaan plegen (ergo, ook met kleine pijntjes spelen) en wilde Fledderus hem liever direct maar halen. Bovendien is het een bijzonder creatieve speler, die we echt keihard nodig hebben.
Prosac
Selectiespeler
 
Berichten: 249
Geregistreerd op: 10-12-2007 09:59

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Jazz » 13-04-2022 09:57

6 Miljoen voor Meijer is de grootste grap van dit jaar... Moet wel toegeven dat Fledderus het echt goed doet, haalt mooie pareltjes binnen en verkoopt goed.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2472
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Sjoerdbokje » 15-11-2022 11:19

In januari al een trainer vastleggen voor volgend seizoen. Goed bezig, denk je dan. En vervolgens stuur je hem na 14 wedstrijden de laan uit.... Onbegrijpelijk bij de oosterburen.
Maarten de Jong, de kalkvreter!
Avatar gebruiker
Sjoerdbokje
Selectiespeler
 
Berichten: 480
Geregistreerd op: 17-02-2010 10:26

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Baas » 15-11-2022 13:08

Ik kan maar 1 geschikte opvolger bedenken, maar die zit wel met een contract tot het einde van dit seizoen bij Emmen.
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Feanfan 1 » 12-01-2023 22:20

Ik had al niet hele grote verwachtingen van Groningen dit seizoen, maar wat ze dit seizoen laten zien is wel erg dramatisch
Die moeten ook echt op gaan passen, anders vliegen ze er samen met DKV uit naar de KKD :mrgreen:
Vooral Fledderus gun ik deze ellende wel. Wat een naar mannetje is dat
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor hhage » 14-01-2023 13:52

Hoeveel plekken moeten er tussen zitten om Groningen voorbij te gaan in de tv-ranking?
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor badfrisianboy » 14-01-2023 15:42

hhage schreef:Hoeveel plekken moeten er tussen zitten om Groningen voorbij te gaan in de tv-ranking?


Als ik het in de zomer goed uitgerekend hebben is het verschil tussen FC Groningen en sc Heerenveen exact 24 punten. Als we drie plaatsen boven onze oosterburen eindigen halen wij ze in op de TV ranglijst.

De bedreiging van achter ons is FC Twente. Het gat met de Tukkers is 73 punten in ons voordeel. Om ons in te halen zullen zij dus acht plaatsen boven ons moeten eindigen.

Andere ploegen staan zo ver boven ons, dan wel onder ons dat die voorlopig niet ingehaald kunnen worden, dan wel ons kunnen bedreigen.
badfrisianboy
Basisspeler
 
Berichten: 992
Geregistreerd op: 05-07-2015 20:02

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Freezeman » 19-03-2023 18:32

Nieuwe coach voor volgendjaar is bekend gemaakt vandaag.
Dick Lukkien gaat de verantwoordelijke man in de Euroborg worden.
Groot voordeel van deze man is dat hij weet hoe hij uit de keukenkampioendivisie moet promoveren.
:lol:
Anti anti. :)
Avatar gebruiker
Freezeman
Superster
 
Berichten: 2851
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:34
Woonplaats: Sneek

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Feanfan 1 » 02-04-2023 19:17

Ik zie het somber in voor onze Oosterburen. Ze geven zo makkelijk goals weg en scoren moeilijk. Al zit het ze soms ook niet altijd mee, maar dat is meestal inherent aan de positie waar je staat
Van mij hoeven ze ook niet per sé te degraderen. Het is niet zo dat ik echt een hekel aan hun heb en (provoncie) Groningen zijn op zich ook wel normale mensen. Qua tv-ranking is het wel mooi dat ze zo laag staan
Bij Cambuur ligt dat anders en bij hen hoop ik wel echt dat ze degraderen. Gelukkig heeft Emmen hun plicht gedaan en als Twente en Feyenoord dat de komende 2 weken ook doen, dan moet het nog heel raar lopen voor de Liwwaders
Emmen heeft nog een ontzettend moeilijk programma waar Heerenveen uit eigenlijk de makkelijkste is. :mrgreen: Die mag het denk ik in de play-offs uitvechten
Maar de bal is rond en in de laatste speelrondes zijn meestal vreemde uitslagen
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Jazz » 03-04-2023 09:45

Ik hoop dat al onze concurrenten degraderen...
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2472
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Neymar » 03-04-2023 11:03

Wat ik dan wel jammer vind is dat er volgend seizoen 4 wedstrijden wegvallen die toch wat extra beladen zijn.
Avatar gebruiker
Neymar
Superster
 
Berichten: 1960
Geregistreerd op: 02-07-2011 16:29

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Superfries1994 » 08-04-2023 10:44

Van mij hoeven ze totaal niet te degraderen en doen ze het gewoon goed in de Eredivisie, op twee wedstrijden in het seizoen na dan. Tv-rechten zijn voor ons nu wel lekker, maar ik denk dat een goed voetballend Noorden voor ons ook goed is uiteindelijk. Het liefst Heerenveen en Groningen als sterke clubs, Cambuur mag van mij wel weer even in de Eerste divisie blijven. Het heeft ook wel wat dat die wedstrijd niet ieder jaar gespeeld wordt, maar juist maar af en toe. 2013 was veel specialer na zoveel jaar dan afgelopen jaargang bijvoorbeeld.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Freezeman » 09-04-2023 14:46

Superfries1994 schreef:...Cambuur mag van mij wel weer even in de Eerste divisie blijven....

Zo denk ik er ook over.
In 2021 waren er ineens weer een paar collegas die supporter van Cambuur waren.
Diverse leuzen kwamen voorbij in profielen, "sleeping giant", "Cambuur komt eraan" en meer van dat soort.
En nu hebben ze ineens weer Ajax logotjes in hun profielen staan.
Ik kan daar niet zo goed over.
Dus laat cambuur maar lekker even een divisie lager modderen.
Met Gronigen is dat gevoel anders, die horen gewoon in de ere divisie te spelen.
Natuurlijk heb ik enige leedvermaak wanneer het daar niet echt goed gaat maar toch gun ik hun dat ze alle wedstrijden die resteren in dit seizoen nog gaan winnen.
Anti anti. :)
Avatar gebruiker
Freezeman
Superster
 
Berichten: 2851
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:34
Woonplaats: Sneek

VorigeVolgende

Keer terug naar Sport overig

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten